Kaarsjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, we weten dat jij dat cliché en stom vindt, ik vind dat wel leuk.
En kaarsjes geven gewoon mooi licht, mooier dan de lampen op de badkamer iig.![]()
Azijnzeikerd
Da's leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Het meest romantische dat ik heb gedaan zijn denk ik nog wel de Chinese gelukskoekjes met daarin allemaal lieve tekstjes gebakken. twi heeft de briefjes nog bewaard.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om snel sfeer te creëren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Het meest romantische dat ik heb gedaan zijn denk ik nog wel de Chinese gelukskoekjes met daarin allemaal lieve tekstjes gebakken. twi heeft de briefjes nog bewaard.
Awwwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel awesomequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat dat lastig wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Nu nog iets verzinnen om dat weer te overtreffen.
Het is geen wedstrijd hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Nu nog iets verzinnen om dat weer te overtreffen.
Neehoor, ik geniet ook van de kleine spontane romantische dingetjes. Maar een beetje originaliteit zorgt er wel voor dat je zo'n moment niet zo snel vergeet.quote:
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgenquote:
Maar ik heb geen tieten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |