Die kans is sowieso nihil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja.
Maar dan krijg ik ook geen zoon die profvoetballer, F1 coureur of UFC kampioen wordt
Vol of leeg? Die flesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en nee.... de fles is nog steeds dicht heur
nog een keer ivm geen reactiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat ze dat meisje van de hungergames Anastasia hadden moeten laten spelen in 50 shades of grey en Christian had James Bond moeten zijn ofzo, niet dit watje
Dat laatste zou nog best kunnen.quote:
Johnie Bones heeft een blessurequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja.
Maar dan krijg ik ook geen zoon die profvoetballer, F1 coureur of UFC kampioen wordt
Ik vind dat ze die boeken lekker boeken hadden moeten laten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog een keer ivm geen reactie [ afbeelding ]
Ik weet geeneens wie er in die film spelen, tuthola.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ook pedo wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seksuele handelingen met een 12 jarige.
Goed om te weten wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik geef geen neuk, daarom reageer ik niet. Just saying.
ik vind dat ze die boeken al niet hadden moeten schrijven, maar dat is nou eenmaal wel gebeurd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die boeken lekker boeken hadden moeten laten.
Die hele film had nooit gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vol is die ...quote:
Ik weet niet wat ik er van moet denken..... zolang ik maar habbahabbahabba doe vind ik het goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 2 topics terug ook een stelling gedeponeerd, zou je daar nog even naar willen kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voordat we straks nog een herinnering krijgen dat we nog niet gereageerd hebben.
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 topics terug ook een stelling gedeponeerd, zou je daar nog even naar willen kijken?
Terecht welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |