abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143339089
OP:

----------------------------------------------------------------------
quote:
Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.

Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.

"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."

Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Bron: FOK!
pi_143339146
DEN HAAG – Burgemeester Jozias van Aartsen maakt zijn vakantie gewoon af en komt niet eerder terug naar Den Haag. Dat zegt woordvoerder Bart Jochems van de gemeente tegen Omroep West. ‘Eind deze week is de burgemeester weer in de stad.’
Afgelopen zondag ontaarde een anti-IS-demonstratie in de Haagse Schilderswijk in rellen. De ME moest ingrijpen en arresteerde zes demonstranten. De Haagse SP eiste daarop dat de burgemeester terug zou komen van vakantie. 'We hebben een sterke leider nodig en die missen we', aldus Van Kent. ‘We hebben een loco-burgemeester en die is goed voorbereid’, zegt Jochems.

Het college wil nog steeds niet reageren op de ongeregeldheden. ‘We willen eerst het plaatje compleet hebben en alle feiten verzamelen.’

Het complete plaatje

Tijdens de rellen werd een cameraman van persagentschap Novum aangevallen en molesteerden agressieve mannen zijn camera. ‘Dan krab je op je kop’, zegt Jochems, ‘maar nogmaals we gaan nu niet gefaseerd reageren op feiten, eerst het complete plaatje.’

Minister van Jusitie en Veiligheid Ivo Opstelten wil wel reageren en noemt de ongeregeldheden ‘onaanvaardbaar’. De Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) roept Van Aartsen op de veiligheid van journalisten beter te waarborgen.

Alarmerend beeld

‘Deze incidenten roepen een alarmerend beeld op. Demonstranten en groepen jongeren richten zich rechtstreeks tegen de pers. Tegelijkertijd lijkt de ME hier niet direct op in te grijpen of is er onvoldoende politie aanwezig om de veiligheid van de media te garanderen. Dat mag niet zo voortduren. Op die manier ontstaan er no-go area’s voor de pers’, zegt secretaris Thomas Bruning.

Pro Patria die de demonstratie zondag organiseerde, heeft aangekondigd volgende maand weer een soortgelijke demo te willen houden in Den Haag.

http://www.omroepwest.nl/(...)akantie-af-te-breken
pi_143339211
DEN HAAG - Pro Patria heeft een nieuwe Mars voor de vrijheid aangekondigd. Op zaterdag 20 september wil de organisatie weer in Den Haag demonstreren tegen fundamentalisten in de Schilderswijk en Transvaal.
Zondag liep de eerste mars van Pro Patria, waaraan zo'n 150 mensen meededen, uit de hand. Op de kruising Koningstraat/Hoefkade werden ze opgewacht door tegendemonstranten.

Om een confrontatie te voorkomen, leidde de politie de stoet om via een andere route. Op de Hoefkade moest de ME alsnog ingrijpen om een confrontatie te voorkomen. De politie hield zes tegendemonstranten aan die met stenen gooiden.

De nieuwe demonstratie is nog niet aangemeld bij de gemeente, laat een woordvoerder weten.

http://www.omroepwest.nl/(...)we-anti-demonstratie
https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?fref=ts
pi_143339245
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Omdat iedereen ook wel weet dat ze expres alle strafbare taal die ze normaal uitkramen achterwege gelaten hebben omdat ze anders niet eens voorbij Den Haag CS gekomen waren.
Dus wat zij daar wilden uitdragen is niet wat zij uitdroegen maar wat jij vindt dat zij wilden uitdragen en daarop moeten wij hen aankijken?
Je suis Charlie Sheen
pi_143339297
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
DEN HAAG - Pro Patria heeft een nieuwe Mars voor de vrijheid aangekondigd. Op zaterdag 20 september wil de organisatie weer in Den Haag demonstreren tegen fundamentalisten in de Schilderswijk en Transvaal.

Waarom niet gewoon in Duindorp (of in het tuigdorp Sint Willebrord)? Dan hebben ze tenminste ook geen last van tegendemonstranten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143339299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:09 schreef Nintex het volgende:
Wel mooi hoe de discussie gedraaid is van het verlies van een wijk aan de Islamitische Staat naar de vraag over of extreem rechts mag demonstreren of niet.
Nou, dat de Schilderswijk een Kalifaat is dat valt ook te bestrijden. Maar ik geloof dat dit het topic over die demonstratie is. Niet het topic waarin we uitspreken dat we ISIS zo erg vinden.

Ik zie hier trouwens drie groepen:

De groep die zowel neofascisten als ISIS weerzinwekkend vinden.

En de groep die ISIS weerzinwekkend vind en daarom redeneert: de vijand van mijn vijand is mijn vriend. En nu dus neonazi's en neofascisten in hun armen sluiten, terwijl ik betwijfel of ze dat anders ook zouden doen.

De groep die er ook gewoon neofascistisch gedachtegoed op na houdt en dus partij kiezen voor een logische partij.

Vooral die tweede groep vind ik boeiend. Psychologisch gezien. Maar ook angstig. De geschiedenis leert hoe extremisten ook best fatsoenlijke mensen kunnen mobiliseren. Dat ISIS dat doet wisten we al. Dat de neofascisten nu de andere kant kapen vind ik best eng. Niet alsof er geen beschaafd alternatief is.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143339323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon in Duindorp (of in het tuigdorp Sint Willebrord)? Dan hebben ze tenminste ook geen last van tegendemonstranten.
Welke wijk is dat Sint Willebrord? Nog nooit van gehoord.
pi_143339334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Omdat het hele punt van de demonstratie nou juist is dat "Geen jihad in mijn straat!" en "Dit is Nederland!" ook daar, in de Schilderswijk, gezegd moet kunnen worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_143339354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke wijk is dat Sint Willebrord? Nog nooit van gehoord.
Da's een dorp hier in Noord Brabant. Ook een pvv-enclave trouwens.
pi_143339358
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus wat zij daar wilden uitdragen is niet wat zij uitdroegen maar wat jij vindt dat zij wilden uitdragen en daarop moeten wij hen aankijken?
Als je het moeilijk wil brengen, ja.

Om het makkelijk te formuleren: een neonazi in vermomming is nog steeds een neonazi.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:22:14 #11
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_143339371
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:21 schreef NotYou het volgende:
"Geen jihad in mijn straat!"
Riepen alle mensen die via het Centraal Station op de demo arriveerden :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_143339373
pi_143339390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Da's een dorp hier in Noord Brabant. Ook een pvv-enclave trouwens.
Oh, dacht ff dat dat ook in Den Haag was :p Ja nog beter als ze dat gewoon daar gaan doen. Zeker de mensen die nog nooit in de schilderswijk zijn geweest !
pi_143339429
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je het moeilijk wil brengen, ja.

Om het makkelijk te formuleren: een neonazi in vermomming is nog steeds een neonazi.
Dus niet hun demonstratie maar zijzelf moeten verboden (en eventueel opgesloten) worden? En wat van de demonstranten zonder achtergrond in het extreem-rechtse milieu, mogen die wel een dergelijke demonstratie op touw zetten of eraan deelnemen?
Je suis Charlie Sheen
pi_143339445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:22 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Riepen alle mensen die via het Centraal Station op de demo arriveerden :')
Ze hadden er wat mij betreft ook best "in dit land" van mogen maken.
Je suis Charlie Sheen
pi_143339586
quote:
Snel maak het je avatar overal en plaats de hashtag ook op twitter! Als je dit doorstuurt naar 10 mensen wacht je veel geluk in de liefde! #WEG-MET-VAN-AAR(T)SEN!!!!
Je suis Charlie Sheen
pi_143339632
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:28 schreef NotYou het volgende:

[..]

Snel maak het je avatar overal en plaats de hastag ook op twitter! Als je dit doorstuurt naar 10 mensen wacht je veel geluk in de liefde! #WEG-MET-VAN-AAR(T)SEN!!!!
Nja hij heeft zich nog bij een andere groep ook niet erg populair gemaakt door een bekende strandtent te sluiten.Schijnbaar werd er drugs gedeald door bezoekers.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:32:02 #18
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_143339708
En deze demonstratie kan niet georganiseerd worden door groeperingen die geen banden met neo nazis hebben? ik ga daar als iemand met Turkse achtergrond niet tussen die duindorpers lopen. ik ben wel zwaar anti isis en anti fundamentalisme, maar ik ga niet met figuren lopen die per definitie hoe dan ook racisten zijn, daar heb je geen isis voor nodig, dat zijn ze altijd wel.
pi_143339725
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus niet hun demonstratie maar zijzelf moeten verboden (en eventueel opgesloten) worden? En wat van de demonstranten zonder achtergrond in het extreem-rechtse milieu, mogen die wel een dergelijke demonstratie op touw zetten of eraan deelnemen?
bij een demonstratie georganiseerd door fatsoenlijke mensen zou ik de kans krijgen om mee te doen en dat nog dorn ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143339759
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef Serko het volgende:
En deze demonstratie kan niet georganiseerd worden door groeperingen die geen banden met neo nazis hebben? ik ga daar als iemand met Turkse achtergrond niet tussen die duindorpers lopen. ik ben wel zwaar anti isis en anti fundamentalisme, maar ik ga niet met figuren lopen die per definitie hoe dan ook racisten zijn, daar heb je geen isis voor nodig, dat zijn ze altijd wel.
Sterker nog de oproep om te demonstreren was louter gericht aan autochtonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143339911
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ze mogen van mij roepen en zeggen wat ze willen. Ik trek de grens bij dingen als geweld, bedreiging, intimidatie en andere strafbare feiten qua wat we moeten verbieden bij wie dan ook. Een mars van neonazi's in andermans woongebied is op z'n minst intimidatie en ook best bedreiging. Verder is geweld (of provoceren van) ook gewoon een vast onderdeel van de agenda van de groeperingen achter Pro Patria.

Dat ze een vergunning hebben gekregen is natuurlijk al te dwaas voor worden. Maar dat ze een legaal papiertje hebben neemt nog niet weg dat de intenties achter deze provocatiemars dingen zijn die we van niemand moeten tolereren. Dat hebben we ook wel gezien. Dat dit op geweld zou uitlopen had denk ik iedereen wel verwacht.

Dat mensen zich nu scharen achter een groepering die een telefoonboek aan veroordelingen heeft voor de meest zieke dingen, gewoon omdat ze toevallig ook tegen ISIS zijn, dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling. Dat maakt je geen haar beter dan de ISIS-fanboys. Die doen exact dat.

Ga lekker een fatsoenlijke anti-ISIS demonstratie houden. Samen met de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS. En dat zijn geen blanke neonazi's. Dat zijn etnische en religieuze groeperingen die normaal gesproken zelfs tevens het slachtoffer zijn van de neo-fascisten achter deze demonstratie.
pi_143339939
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een mars van neonazi's in andermans woongebied is op z'n minst intimidatie en ook best bedreiging.
Oh leg uit?
Je suis Charlie Sheen
pi_143339996
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

bij een demonstratie georganiseerd door fatsoenlijke mensen zou ik de kans krijgen om mee te doen en dat nog dorn ook.
Ik zou hier persoonlijk ook niet tussen willen staan inderdaad, hoezeer ik ook vind dat wat zij riepen ook daar geroepen moet kunnen worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_143340007
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
DEN HAAG – Burgemeester Jozias van Aartsen maakt zijn vakantie gewoon af en komt niet eerder terug naar Den Haag. Dat zegt woordvoerder Bart Jochems van de gemeente tegen Omroep West. ‘Eind deze week is de burgemeester weer in de stad.’
Afgelopen zondag ontaarde een anti-IS-demonstratie in de Haagse Schilderswijk in rellen. De ME moest ingrijpen en arresteerde zes demonstranten. De Haagse SP eiste daarop dat de burgemeester terug zou komen van vakantie. 'We hebben een sterke leider nodig en die missen we', aldus Van Kent. ‘We hebben een loco-burgemeester en die is goed voorbereid’, zegt Jochems.

Het college wil nog steeds niet reageren op de ongeregeldheden. ‘We willen eerst het plaatje compleet hebben en alle feiten verzamelen.’

Het complete plaatje

Tijdens de rellen werd een cameraman van persagentschap Novum aangevallen en molesteerden agressieve mannen zijn camera. ‘Dan krab je op je kop’, zegt Jochems, ‘maar nogmaals we gaan nu niet gefaseerd reageren op feiten, eerst het complete plaatje.’

Minister van Jusitie en Veiligheid Ivo Opstelten wil wel reageren en noemt de ongeregeldheden ‘onaanvaardbaar’. De Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) roept Van Aartsen op de veiligheid van journalisten beter te waarborgen.

Alarmerend beeld

‘Deze incidenten roepen een alarmerend beeld op. Demonstranten en groepen jongeren richten zich rechtstreeks tegen de pers. Tegelijkertijd lijkt de ME hier niet direct op in te grijpen of is er onvoldoende politie aanwezig om de veiligheid van de media te garanderen. Dat mag niet zo voortduren. Op die manier ontstaan er no-go area’s voor de pers’, zegt secretaris Thomas Bruning.

Pro Patria die de demonstratie zondag organiseerde, heeft aangekondigd volgende maand weer een soortgelijke demo te willen houden in Den Haag.

http://www.omroepwest.nl/(...)akantie-af-te-breken
T blijft immers een VVD-er, die denken altijd maar dat ze weg kunnen komen met schandalen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_143340037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oh leg uit?
Zullen we met een groep Nazi's door Jerusalem marcheren? Met de KKK door Harlem? Met Serviers door Sarajevo? Met Feyenoorders door de Jordaan? Met Asad-strijders door ISIS-gebied? Met Koerden door Istanbul? Met ISIS-fanboys door jouw straat?
  Forum Admin dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:41:17 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143340054
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

T blijft immers een VVD-er, die denken altijd maar dat ze weg kunnen komen met schandalen.
Probleem is, dat ze dat ook daadwerkelijk komen. Kuch Teeven tapes..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143340111
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sterker nog de oproep om te demonstreren was louter gericht aan autochtonen.
Moet je de Facebook-pagina van de mars eens doornemen. Als die niet al 'gezuiverd' is inmiddels. Daar werden vertegenwoordigers van de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS gewoon weggewerkt :')
pi_143340177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus ik kan ook van jou reactie's vinden waar je je uitspreekt tegen het feit dat die grote pro palestina demo's een route kregen waarbij ze niet langs bepaalde zaken mochten? En ze bv ook niet voor de ambassade van israel mochten gaan demonstreren?

Daar heb je vast lange betogen over geschreven waar je me op kan wijzen.
Het is onzin wat je hier zegt, er wordt altijd gekeken of een route, plek of situatie niet tot conflict kan leiden, als dat zo is is demonstreren daar niet toegestaan.
Een demonstratie moet in principe overal kunnen plaatsvinden. Een pro-Palestina-demonstratie moet dus ook langs de Israëlische ambassade kunnen voeren.

Maar kennelijk zie je niet wat hier gebeurt: objectief gezien is er niks op tegen dat een demonstratie door de Haagse Schilderswijk voert; een woonwijk in een Nederlandse stad. Door daar met een boog omheen te lopen, wordt de weerstand gehonoreerd van een groep mensen die daar een Islamitische Staat heeft uitgeroepen.

Als je niet inziet dat zo'n ontwikkeling bijzonder problematisch is, heeft het bar weinig zijn dat we hier verder over discussiëren.

De reactie van de plaatselijke PvdA is trouwens ook weer om te janken. Die anti-ISIS-demo was "een provocatie". Goedzo jongens, neem het maar op voor intolerante extremistische moslims en hun belevingswereld. :N
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:45:29 #29
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143340242
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een demonstratie moet in principe overal kunnen plaatsvinden. Een pro-Palestina-demonstratie moet dus ook langs de Israëlische ambassade kunnen voeren.

Maar kennelijk zie je niet wat hier gebeurt: objectief gezien is er niks op tegen dat een demonstratie door de Haagse Schilderswijk voert; een woonwijk in een Nederlandse stad. Door daar met een boog omheen te lopen, wordt de weerstand gehonoreerd van een groep mensen die daar een Islamitische Staat heeft uitgeroepen.

Als je niet inziet dat zo'n ontwikkeling bijzonder problematisch is, heeft het bar weinig zijn dat we hier verder over discussiëren.

De reactie van de plaatselijke PvdA is trouwens ook weer om te janken. Die anti-ISIS-demo was "een provocatie". Goedzo jongens, neem het maar op voor intolerante extremistische moslims en hun belevingswereld. :N
Accepteer het gewoon, dat binnen nu en 25 jaar Nederland voornamelijk uit moslims gaat bestaan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:45:50 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143340251
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Accepteer het gewoon, dat binnen nu en 25 jaar Nederland voornamelijk uit moslims gaat bestaan.
:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143340254
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zullen we met een groep Nazi's door Jerusalem marcheren? Met de KKK door Harlem? Met Serviers door Sarajevo? Met Feyenoorders door de Jordaan? Met Asad-strijders door ISIS-gebied? Met Koerden door Istanbul? Met ISIS-fanboys door jouw straat?
Wiens woongebied is de Schilderswijk?

IS(IS)-fanboys die met de kalifaatvlaggen, "dood aan de joden" en "Allahu akbar"-scanderend rondlopen horen overigens wat mij betreft op geen enkele Nederlandse straat thuis.
Je suis Charlie Sheen
pi_143340263
quote:

Maar kennelijk zie je niet wat hier gebeurt: objectief gezien is er niks op tegen dat een demonstratie door de Haagse Schilderswijk voert; een woonwijk in een Nederlandse stad.
Een demonstratie in een woonwijk is anders best ongebruikelijk. Zeker als het niet door de bewoners van dezelfde wijk is. Waarom zou dat zijn?
pi_143340324
quote:

[..]

Dat kan jij wel vinden, maar dat is niet hoe het hier werkt volgens de ordehandhavers.
Het is geen demonstratie meer zodra de bedoeling is om groepen tegenover elkaar te krijgen, zelfs bij gewone demonstratie's worden situatie's vermeden waar dit zou kunnen gebeuren.

Je kan van mening zijn dat de regels daarin zouden moeten veranderen, maar dat maakt niet dat er hier ineens anders gereageerd is dan bij vele andere gevallen in het verleden en het heden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143340355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:27 schreef Nintex het volgende:
De oproep van van Doorn voor knokploegen?

ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 12:47:51 Al meer dan 70 aanmeldingen om Schilderswijk te beschermen tegen extreemrechts tuig. Als de politie het niet doet doen we het zelf. #PvdE reageer retweet
Die vent is compleet geschift en zijn islam-obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.

quote:
Als moslims in dit tempo doorgaan met zichzelf onmogelijk maken in dit land, komen er vanzelf razzia's en grote onlusten. Niet dat ik het hoop, maar uiteindelijk komt er vanzelf een moment dat autochtone Nederlanders in achterstandswijken voor eigen rechter gaan spreken.
pi_143340400
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Een demonstratie in een woonwijk is anders best ongebruikelijk. Zeker als het niet door de bewoners van dezelfde wijk is. Waarom zou dat zijn?
Omdat de woonwijk in kwestie onderdeel is van waar de discussie over gaat? Het was een anti-ISIS-demonstratie. En de plek waar met ISIS-vlaggen wordt gezwaaid en waar gekken een Islamitische Staat hebben uitgeroepen, is precies die wijk.

Zo moeilijk is net niet....
pi_143340431
quote:

[..]

Nee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_143340466
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die vent is compleet geschift en zijn islam-obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.

[..]

Als moslims in dit tempo doorgaan met zichzelf onmogelijk maken in dit land, komen er vanzelf razzia's en grote onlusten. Niet dat ik het hoop, maar uiteindelijk komt er vanzelf een moment dat autochtone Nederlanders in achterstandswijken voor eigen rechter gaan spreken.
Eigen rechters zijn echt het allerlaagste soort volk :r
pi_143340481
quote:

[..]

:')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:52:57 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143340512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Blijkbaar niets mis mee als je die clapclapdinges moet geloven, als je iets wil bereiken tegen moslims MOET je geweld gaan gebruiken, dat geeft ie zelf toe.
Get woke, go broke!
pi_143340515
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wiens woongebied is de Schilderswijk?

IS(IS)-fanboys die met de kalifaatvlaggen, "dood aan de joden" en "Allahu akbar"-scanderend rondlopen horen overigens wat mij betreft op geen enkele Nederlandse straat thuis.
Dat van mensen die doorgaans het slachtoffer zijn van neofascisten. Want niet blank, niet autochtoon.

Die ISIS-fanboys horen hier net zo hard thuis als mensen met een fascistisch wereldbeeld. Zolang ze zich houden bij zeggen en denken en niet de grenzen van de wet overgaan. En daar hebben we AIVD en politie voor. Niet de knokploeg van Blood & Honour.

Gelukkig mag je in Nederland ook extreme meningen hebben. En helaas mag je in Nederland ook extreme meningen hebben. Keerzijde van de medaille. Als neonazi's mogen bestaan, dan mogen ook ISIS-aanhangers bestaan.

Dat ik het beide misselijkmakende figuren vind is een tweede.
pi_143340519
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed zo. Dan wil ik nu graag je mening horen over mensen die met stenen gooien naar demonstranten vanwege iets dat hen niet zint. En naar journalisten die slechts hun werk doen.

Vertel maar onder welk kopje je dat plaatst.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:53:35 #42
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_143340531
Verdacht pakketje vlakbij Binnenhof.
pi_143340533
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zolang het een vredige demonstratie is waar geen wetten worden gebroken, moet dat gewoon kunnen ja.
"Pools are perfect for holding water"
pi_143340562
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Goed zo. Dan wil ik nu graag je mening horen over mensen die met stenen gooien naar demonstranten vanwege iets dat hen niet zint. En naar journalisten die slechts hun werk doen.

Vertel maar onder welk kopje je dat plaatst.
En waarom wil je dat?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:54:32 #45
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143340563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee.
Wat wil je er tegen doen dan?
pi_143340617
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat van mensen die doorgaans het slachtoffer zijn van neofascisten. Want niet blank, niet autochtoon.

Die ISIS-fanboys horen hier net zo hard thuis als mensen met een fascistisch wereldbeeld. Zolang ze zich houden bij zeggen en denken en niet de grenzen van de wet overgaan. En daar hebben we AIVD en politie voor. Niet de knokploeg van Blood & Honour.

Gelukkig mag je in Nederland ook extreme meningen hebben. En helaas mag je in Nederland ook extreme meningen hebben. Keerzijde van de medaille. Als neonazi's mogen bestaan, dan mogen ook ISIS-aanhangers bestaan.

Bekijk de beelden nou nog eens goed, zo wordt het wel heel lastig je posts nog serieus te nemen.

Welke partijen maakten gebruik van geweld?
Je suis Charlie Sheen
pi_143340621
Ah, nog steeds verwoed aan het verdedigen zie ik.

Heb even niet terug gelezen, maar zijn er inmiddels al zwasrgewonden en/of doden te betreuren bij die massale aanval op het koffiehuis?
pi_143340622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Zolang het een vredige demonstratie is waar geen wetten worden gebroken, moet dat gewoon kunnen ja.
De geschiedenis leert dat die demonstraties zo goed als nooit vredig zijn. Dat is natuurlijk ook nooit de intentie van dat soort demonstraties.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:56:05 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143340631
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Onderwijs, geloof uitbannen en mensen eens laten inzien dat je beter af bent in de wereld zonder Allah. Ik ken meer en meer Marokkanen die zich niet meer inlaten met de islam, zijn wel voornamelijk meiden, die lopen iets voor, maar de ontkerking zal ook bij de islam plaatsvinden.
Get woke, go broke!
pi_143340651
quote:

[..]

Dus die 'neonazis' mogen wat jou betreft een vredige demonstratie houden in de Schilderswijk?

En de IS aanhangers zitten hier fout, want zij zijn degenen die geweld gebruiken en de wet overtreden?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:57:10 #51
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143340676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

genoeg moslims die dat niet doen, jammer he
pi_143340685
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De geschiedenis leert dat die demonstraties zo goed als nooit vredig zijn. Dat is natuurlijk ook nooit de intentie van dat soort demonstraties.
Aha, dus de pro-ISIS demonstratie had volgens jou ook niet plaats moeten vinden, want demonstraties van mensen met extreme standpunten zijn 'zo goed als nooit vredig'?
pi_143340694
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ze mogen van mij roepen en zeggen wat ze willen. Ik trek de grens bij dingen als geweld, bedreiging, intimidatie en andere strafbare feiten qua wat we moeten verbieden bij wie dan ook. Een mars van neonazi's in andermans woongebied is op z'n minst intimidatie en ook best bedreiging. Verder is geweld (of provoceren van) ook gewoon een vast onderdeel van de agenda van de groeperingen achter Pro Patria.

Dat ze een vergunning hebben gekregen is natuurlijk al te dwaas voor worden. Maar dat ze een legaal papiertje hebben neemt nog niet weg dat de intenties achter deze provocatiemars dingen zijn die we van niemand moeten tolereren. Dat hebben we ook wel gezien. Dat dit op geweld zou uitlopen had denk ik iedereen wel verwacht.

Dat mensen zich nu scharen achter een groepering die een telefoonboek aan veroordelingen heeft voor de meest zieke dingen, gewoon omdat ze toevallig ook tegen ISIS zijn, dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling. Dat maakt je geen haar beter dan de ISIS-fanboys. Die doen exact dat.

Ga lekker een fatsoenlijke anti-ISIS demonstratie houden. Samen met de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS. En dat zijn geen blanke neonazi's. Dat zijn etnische en religieuze groeperingen die normaal gesproken zelfs tevens het slachtoffer zijn van de neo-fascisten achter deze demonstratie.
Dit is echt BS
Iedereen heeft het recht op demonstreren en als je een vergunning hebt dien je beschermd te worden en dien je gewoon je route te kunnen lopen.
Het interesseert mij niet of er neo nazi's door mijn wijk lopen
Zolang zij zichzelf gedragen doen ze hun best maar en bovendien worden zij begeleid en beschermd door de politie OA ook omdat groeperingen zoals de AFA wel geweld gebruiken maar dat is natuurlijk wel goed...toch ?
Tijdens de demo gedroegen ze zich ook , het waren de tegenstanders die met stenen gooiden , carmera's slopten enz enz, laten we het bij de feiten houden.
Pas toen ze niet door mochten lopen van de ME werden ze boos , zij houden zich rustig maar omdat een ander geweld gebruikt moet de route maar anders , de omgekeerde wereld.
Trouwens , het waren niet allemaal Nazi's , ook weer zoiets
In heel de berichtgeving heeft men het over een extreem rechtse neonazi mars , dus als je een demo begint en er lopen neonazi´s mee is het meteen een extreem rechtse mars .welkom in moreel la , la land!
Het woord Nazi's word te pas en te onpas gebruikt om bepaalde zaken zoals slap of niet optreden een waas van goedkeuring te geven want........het zijn nazi's
Alles om alsnog want daar komt het op neer de multikul weer te beschermen , lekker in de doofpot die handel want als je het niet ziet is het er toch niet!

Wat jij doet is de boel omdraaien , ja maar hunnie zijn nazi....
Volstrekt irrelevant want zij hebben net zo veel rechten op demonstreren als een ander en hebben zich WEL gedragen!
pi_143340700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef Kanjer het volgende:
Ah, nog steeds verwoed aan het verdedigen zie ik.

Heb even niet terug gelezen, maar zijn er inmiddels al zwasrgewonden en/of doden te betreuren bij die massale aanval op het koffiehuis?
Heeft iemand dat gezegd? De politie stond er mooi tussen. Net als later toen de rollen zich omdraaiden.

De foto's heb ik nog niet kunnen zoeken. Heb ik ook nu niet de mogelijkheid toe trouwens.

Ga jij al zeggen waar jou sympathieen liggen qua de organiserende clubjes?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:57:56 #55
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143340704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onderwijs, geloof uitbannen en mensen eens laten inzien dat je beter af bent in de wereld zonder Allah. Ik ken meer en meer Marokkanen die zich niet meer inlaten met de islam, zijn wel voornamelijk meiden, die lopen iets voor, maar de ontkerking zal ook bij de islam plaatsvinden.
Waarom wil je dat dan niet doen tegen het christendom, bijvoorbeeld in de bijbelgordel, of bijvoorbeeld tegen het jodendom?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:58:08 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143340716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

genoeg moslims die dat niet doen, jammer he
Nee hoor, want die zijn gewoon welkom.
Get woke, go broke!
pi_143340740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blijkbaar niets mis mee als je die clapclapdinges moet geloven, als je iets wil bereiken tegen moslims MOET je geweld gaan gebruiken, dat geeft ie zelf toe.
prima, maar moet je niet gaan huilen als er ook andersom wordt gebruikt. Toch?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:59:54 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143340775
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

prima, maar moet je niet gaan huilen als er ook andersom wordt gebruikt. Toch?
Nee, maar daar maak ik me gezien de verhoudingen niet zo heel druk om.

Maar jullie hebben het nu voor elkaar vind je zelf wel? Lekkere burgeroorlog, goed gelukt?
Get woke, go broke!
pi_143340790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die vind al volop plaats. Ook bij mannen. De meeste mensen die zich in naam moslim noemen zijn in praktijk amper praktiserend.

Keerzijde daarvan is dat de gelovigen ook fundamentalistischer worden in hun opvattingen. Wat de opkomst van ISIS-vriendjes deels verklaard.
pi_143340796
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar jullie hebben het nu voor elkaar vind je zelf wel? Lekkere burgeroorlog, goed gelukt?
Wie?
pi_143340805
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Aha, dus de pro-ISIS demonstratie had volgens jou ook niet plaats moeten vinden, want demonstraties van mensen met extreme standpunten zijn 'zo goed als nooit vredig'?

Die hadden lekker een rondje Malieveld mogen doen, zoals gebruikelijk.

Sorry lees verkeerd. Die was niet midden in Duindorp. Dat had ik ook geen goed idee gevonden.
pi_143340831
quote:

[..]

jullie. Wat een sneue faalhaas ben je toch. Je lijkt er daadwerkelijk een harde plasser te krijgen van ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143340859
quote:

[..]

Het is de bedoeling dat de openbare orde en veiligheid wordt gehandhaafd als deze in het geding komt. Dat houdt dus in dat je effectieve maatregelen treft (dus straffen oplegt) aan mensen die de grenzen van de wet overschrijden.

Het leeuwendeel van de ISIS-fanboys beschikt over een dubbele nationaliteit. Men wil niks liever dan een islamitische staat, terwijl men beschikt over het paspoort van een islamitisch land.

Fascisten - hoe fout ze ook zijn - hebben doorgaans geen paspoort van een land dat fascisme als staatsvorm heeft. Ook hebben ze doorgaans maar één nationaliteit, namelijk de Nederlandse. Dit in tegenstelling tot de ISIS-fanboys. Dat zijn vrijwel uitsluitend figuren met een Marokkaanse achtergrond, die ook in het bezit zijn van de Marokkaanse nationaliteit. Nederland is alleen goed voor een sociaal vangnet en een uitkering, verder voelen ze zich Marokkaan en geen Nederlander.

Ik zou deze punten graag willen meenemen in de bestrijding van het probleem. ISIS-fanboys horen niet in Nederland thuis; op geen enkele manier. Ze kunnen bovendien probleemloos verkassen naar een land waar hun religie veel meer bijval heeft.
pi_143340896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Dit is echt BS
Iedereen heeft het recht op demonstreren en als je een vergunning hebt dien je beschermd te worden en dien je gewoon je route te kunnen lopen.
Het interesseert mij niet of er neo nazi's door mijn wijk lopen
Zolang zij zichzelf gedragen doen ze hun best maar en bovendien worden zij begeleid en beschermd door de politie OA ook omdat groeperingen zoals de AFA wel geweld gebruiken maar dat is natuurlijk wel goed...toch ?
Tijdens de demo gedroegen ze zich ook , het waren de tegenstanders die met stenen gooiden , carmera's slopten enz enz, laten we het bij de feiten houden.
Pas toen ze niet door mochten lopen van de ME werden ze boos , zij houden zich rustig maar omdat een ander geweld gebruikt moet de route maar anders , de omgekeerde wereld.
In heel de berichtgeving heeft men het over een extreem rechtse neonazi mars , dus als je een demo begint en er lopen neonazi´s mee is het meteen een extreem rechtse mars .welkom in moreel la , la land!
Het woord Nazi's word te pas en te onpas gebruikt om bepaalde zaken zoals slap of niet optreden een waas van goedkeuring te geven want........het zijn nazi's
Alles om alsnog want daar komt het op neer de multikul weer te beschermen , lekker in de doofpot die handel want als je het niet ziet is het er toch niet!

Wat jij doet is de boel omdraaien , ja maar hunnie zijn nazi....
Volstrekt irrelevant want zij hebben net zo veel rechten op demonstreren als een ander en hebben zich WEL gedragen!
Het is een neonazi-mars, omdat de organisatoren prominente neonazi's zijn. Dat lijkt me niet meer dan een logische redenering.

Verder waren ze al boos toen ze begonnen. Beelden niet gezien?

Verder hebben ze niet perse het recht om de route te lopen. Ze hebben het recht op bescherming, die hadden ze. En de politie heeft het recht om een demonstratie af te breken of een andere route te laten lopen bij incidenten. En ook die waren er.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:03:14 #65
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143340900
quote:

[..]

pi_143340918
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En waarom wil je dat?
Omdat ik graag wil weten of je het labeltje " voor eigen rechter spelen" ook plakt op tuig dat met stenen gooit naar demonstranten en journalisten.
pi_143340922
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Heeft iemand dat gezegd? De politie stond er mooi tussen. Net als later toen de rollen zich omdraaiden.

De foto's heb ik nog niet kunnen zoeken. Heb ik ook nu niet de mogelijkheid toe trouwens.

Ga jij al zeggen waar jou sympathieen liggen qua de organiserende clubjes?
De vorige keer waren we gebleven bij 'bestormen'
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:04:19 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143340945
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

jullie. Wat een sneue faalhaas ben je toch. Je lijkt er daadwerkelijk een harde plasser te krijgen van ook.
Ja, ik ben de sneue faalhaas hier, met jullie oproepen tot geweld, binnen 25 jaar de islam hier aan de macht, wat gaan "we" eraan doen, geweld hier en daar.

maar ik ben sneu.

Nog ff met me :W.
Get woke, go broke!
pi_143340960
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De vorige keer waren we gebleven bij 'bestormen'
Ja, en toen stond de politie er tussen. Ga je nog in op de andere punten?
pi_143341007
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat de openbare orde en veiligheid wordt gehandhaafd als deze in het geding komt. Dat houdt dus in dat je effectieve maatregelen treft (dus straffen oplegt) aan mensen die de grenzen van de wet overschrijden.

Het leeuwendeel van de ISIS-fanboys beschikt over een dubbele nationaliteit. Men wil niks liever dan een islamitische staat, terwijl men beschikt over het paspoort van een islamitisch land.
Ū
Fascisten - hoe fout ze ook zijn - hebben doorgaans geen paspoort van een land dat fascisme als staatsvorm heeft. Ook hebben ze doorgaans maar één nationaliteit, namelijk de Nederlandse. Dit in tegenstelling tot de ISIS-fanboys. Dat zijn vrijwel uitsluitend figuren met een Marokkaanse achtergrond, die ook in het bezit zijn van de Marokkaanse nationaliteit. Nederland is alleen goed voor een sociaal vangnet en een uitkering, verder voelen ze zich Marokkaan en geen Nederlander.

Ik zou deze punten graag willen meenemen in de bestrijding van het probleem. ISIS-fanboys horen niet in Nederland thuis; op geen enkele manier. Ze kunnen bovendien probleemloos verkassen naar een land waar hun religie veel meer bijval heeft.
Als je er überhaupt iets van wist had je geweten dat deze figuren marokko meer haten dam Nederland. Laat staan dat ze zich meer marokkaans dan nederlands voelen. Het is dan ook niet voor niets dat ze naar een eigen staat streven. Wanneer dtingt dat nou tot je door.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143341034
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, en toen stond de politie er tussen. Ga je nog in op de andere punten?
Nee, doet volledig niet terzake. Wie denk jij wel dat je bent?
pi_143341050
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, doet volledig niet terzake. Wie denk jij wel dat je bent?
Wie denk jij dat ik ben?
pi_143341077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik ben de sneue faalhaas hier, met jullie oproepen tot geweld, binnen 25 jaar de islam hier aan de macht, wat gaan "we" eraan doen, geweld hier en daar.

maar ik ben sneu.

Nog ff met me :W.
Ja je bent inderdaad een enorme faalhaas. Met je jullie. Of moet ik jou ook onder het kopje fascistische voorpost hooligan scharen. Kneus.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:08:30 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143341112
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja je bent inderdaad een enorme faalhaas. Met je jullie. Of moet ik jou ook onder het kopje fascistische voorpost hooligan scharen. Kneus.
Doe maar lekker :).

Ik verlaag met niet tot je kansloze gescheld. maar we zijn wel meer en meer getuige van de echte insteek :).
Get woke, go broke!
pi_143341148
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe maar lekker :).

Ik verlaag met niet tot je kansloze gescheld. maar we zijn wel meer en meer getuige van de echte insteek :).
Kinderachtig. Moeilijk he normaal doen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:10:54 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143341191
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kinderachtig. Moeilijk he normaal doen.
Ja, want jij deed heel beschaafd en normaal, we hebben het wederom allemaal kunnen zien, je geweldige bijdragen.
Get woke, go broke!
pi_143341227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want jij deed heel beschaafd en normaal, we hebben het wederom allemaal kunnen zien, je geweldige bijdragen.
nee jij deed normaal door mij even in ern adem te noemen met haatbaarden. Dat is uiterst fatsoenlijk. En als ik daartegen ageer ben ik de boeman. Ga lekker fietsen..
Allah Al Watan Al Malik
pi_143341237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef Martinovibes het volgende:

Nee, dat klopt, er liepen ook agenten in burger mee :O

Een extreem rechtse organisatie organiseert onder een schuilnaam een demonstratie alleen voor autochtonen, allochtonen zijn niet welkom en tijdens de organisatie van deze demo worden wat argeloze allochtonen die zich wel aan willen sluiten bij een anti isis demo niet al te aardig behandeld en zeer zeker er niet bij betrokken. Het hele geluid tijdens het voorbereiden is ook gewoon ronduit racistisch te noemen.
Uiteindelijk loopt er een clubje opgetrommelde idioten rond met een excuusburger er ergens tussen.

Dat is gewoon de waarheid en hoe waar het ook is dat die tegendemonstratie ook echt fout was en dat daar een heleboel ventjes stevig aangepakt moeten worden maakt dat niet anders.

Het is NIET normaal in nederland dat groepen tegenover elkaar worden gezet, dat is iets waar altijd rekening mee gehouden wordt. Conflicten voorkomen is altijd de manier waarop gehandeld wordt.
Waarom is dat hier ineens zo raar?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:12:58 #79
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143341255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee jouw bijdragen zijn van een mooi niveau :')
pi_143341279
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je er überhaupt iets van wist had je geweten dat deze figuren marokko meer haten dam Nederland. Laat staan dat ze zich meer marokkaans dan nederlands voelen. Het is dan ook niet voor niets dat ze naar een eigen staat streven. Wanneer dtingt dat nou tot je door.
Hun band met Marokko interesseert me geen ene hol, kan ik je melden. Ik weet alleen dat ze Nederland en alles wat Nederland kenmerkt vurig haten. Dat ze niks met Marokko hebben, kan ik op zich wel begrijpen. Marokko zou hun ziekelijke wangedrag namelijk wel genadeloos hard aanpakken. Wat dat betreft kan Nederland nog een boel van Marokko leren.

Een betere stok achter de deur dan uitzetting naar Marokko is nauwelijks denkbaar. Het is Marokko dat invloed blijft uitoefenen op migranten in het buitenland. Het zijn Marokkaanse ouders die hopeloos falen in de opvoeding, het zijn stuk voor stuk jongens met een Marokkaanse nationaliteit op zak die de moslim-extremist uithangen. Ik wil zulk volk het land uit. Waar ze wél wat te zoeken hebben weet ik niet, maar in Nederland hebben ze niks te zoeken.
pi_143341301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nu wil je marokko opschepen met isis fanboys?????? Wat heeft marokko nu weer te maken met isis?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:14:24 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143341302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

nee jouw bijdragen zijn van een mooi niveau :')
Ik propageer iig geen islamistische staat, al dan niet met geweld :).
Get woke, go broke!
pi_143341382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hun band met Marokko interesseert me geen ene hol, kan ik je melden. Ik weet alleen dat ze Nederland en alles wat Nederland kenmerkt vurig haten. Dat ze niks met Marokko hebben, kan ik op zich wel begrijpen. Marokko zou hun ziekelijke wangedrag namelijk wel genadeloos hard aanpakken. Wat dat betreft kan Nederland nog een boel van Marokko leren.

Een betere stok achter de deur dan uitzetting naar Marokko is nauwelijks denkbaar. Het is Marokko dat invloed blijft uitoefenen op migranten in het buitenland. Het zijn Marokkaanse ouders die hopeloos falen in de opvoeding, het zijn stuk voor stuk jongens met een Marokkaanse nationaliteit op zak die de moslim-extremist uithangen. Ik wil zulk volk het land uit. Waar ze wél wat te zoeken hebben weet ik niet, maar in Nederland hebben ze niks te zoeken.
Kenmerk van de ISIS-debieltjes (in NL) is juist dat het een mix is van allerhande afkomsten. Veel uit allerhande islamitische landen. Ook veel bekeerlingen. Zeker niet een Marokkaans clubje extremisten.
pi_143341396
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

het interesseert je geen hol maar en passant claim je wel dat ze zich meer marokkaan voelen. Zeg dan meteen dat je ze wil deporteren zonder allerlei fantasie eromheen. Er bestaat een samenwerkingsverband tussen de justitie afdelingen van beide landen. Dat lijkt me een prima middel om dezr figuren aan te pakken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143341411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu wil je marokko opschepen met isis fanboys?????? Wat heeft marokko nu weer te maken met isis?
Als we het extremistische moslimtuig daar dumpen, heeft Marokko dat 100 procent aan zichzelf te danken. Ze dringen zelf migranten in het buitenland de Marokkaanse nationaliteit op.

We hebben wel wat anders aan ons hoofd dan ons zorgen maken over hoe Marokko moet omgaan met radicale moslims. Ik denk dat ze er meer ervaring mee hebben dan wij in Nederland. En ik denk ook dat hun aanpak stukken effectiever is. Wat mij betreft stuurt Nederland er zelfs een potje met geld achteraan om een effectieve aanpak ter plekke te steunen.
pi_143341448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik propageer iig geen islamistische staat, al dan niet met geweld :).
nee je verwijt mij wel dat ik dat zou doen. Hou je idi ote leugens lekker voor je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143341475
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kenmerk van de ISIS-debieltjes (in NL) is juist dat het een mix is van allerhande afkomsten. Veel uit allerhande islamitische landen. Ook veel bekeerlingen. Zeker niet een Marokkaans clubje extremisten.
Daar waar dubbele nationaliteiten in het spel zijn: uitzetten naar het land in kwestie. Levenslang ongewenst vreemdeling in Nederland. Dikke doei. Degenen die maar één nationaliteit (de Nederlandse) hebben: op andere wijze strafrechtelijk vervolgen.
pi_143341503
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar waar dubbele nationaliteiten in het spel zijn: uitzetten naar het land in kwestie. Levenslang ongewenst vreemdeling in Nederland. Dikke doei. Degenen die maar één nationaliteit (de Nederlandse) hebben: op andere wijze strafrechtelijk vervolgen.
Iedereen met een dubbele nationaliteit ? :P
pi_143341563
Het ironische vind ik nog ..

Al die opgefokte moslim-jochies/mannetjes hier in Nederland, zouden echt flink op hun flikker krijgen als er hier ook een IS gesticht zou worden. Alcohol gebruiken (zelfs thuis) is zweepslagen, niet bidden is zweepslagen, drugsgerelateerde misdaad is vaak doodstraf.
pi_143341576
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als we het extremistische moslimtuig daar dumpen, heeft Marokko dat 100 procent aan zichzelf te danken. Ze dringen zelf migranten in het buitenland de Marokkaanse nationaliteit op.

We hebben wel wat anders aan ons hoofd dan ons zorgen maken over hoe Marokko moet omgaan met radicale moslims. Ik denk dat ze er meer ervaring mee hebben dan wij in Nederland. En ik denk ook dat hun aanpak stukken effectiever is. Wat mij betreft stuurt Nederland er zelfs een potje met geld achteraan om een effectieve aanpak ter plekke te steunen.
Je hebt niet door hoe compleet debiel het is wat je zegt?
Marokko heeft 0 banden met isis, gewoon helemaal geen. Ze hebben helemaal niets te maken met het isis gedachtegoed, waarom zou je ze daar mee op gaan schepen?

Als je ze toch perse ergens heen wil schoppen zeg dan naar het kersverse kalifaat, is ook nog eens handiger aangezien alleen de marokkaanse isis fanboys eruit schoppen niet echt opschiet.
Maar tjee, wat een baarlijke onzin zeg...
pi_143341579
quote:

[..]

Of een deal met Rusland maken voor die Nederlanders. Dat ze naar Siberie gaan. Met een potje geld erbij.
pi_143341589
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

het interesseert je geen hol maar en passant claim je wel dat ze zich meer marokkaan voelen. Zeg dan meteen dat je ze wil deporteren zonder allerlei fantasie eromheen. Er bestaat een samenwerkingsverband tussen de justitie afdelingen van beide landen. Dat lijkt me een prima middel om dezr figuren aan te pakken.
Ik wil ze deporteren, ja. Dat klopt. Ik wil af van moslim-extremisten in Nederland; stuk voor stuk. Ik benadruk met klem dat ik moslim-extremisten schrijf en niet "moslims". Ik wil dat ISIS-vlag-zwaaiers, stenengooiende haatbaarden, jihadronselaars en jihadstrijders zonder pardon dit land worden uitgetrapt op het moment dat ze over meer nationaliteiten dan alleen de Nederlandse beschikken.

Hoe minder moslim-extremisme in Nederland hoe beter.
pi_143341626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil ze deporteren, ja. Dat klopt. Ik wil af van moslim-extremisten in Nederland; stuk voor stuk. Ik benadruk met klem dat ik moslim-extremisten schrijf en niet "moslims". Ik wil dat ISIS-vlag-zwaaiers, stenengooiende haatbaarden, jihadronselaars en jihadstrijders zonder pardon dit land worden uitgetrapt op het moment dat ze over meer nationaliteiten dan alleen de Nederlandse beschikken.

Gelukkig dan maar dat de echte diehards zelf al naar Syrie gaan. Hoeven we ook de complete grondwet niet om te leggen.
pi_143341676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Om te beginnen idiote roeptoeters als jou negeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_143341680
Hoe minder EXTREMEN in Nederland hoe beter !
pi_143341681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt niet door hoe compleet debiel het is wat je zegt?
Marokko heeft 0 banden met isis, gewoon helemaal geen. Ze hebben helemaal niets te maken met het isis gedachtegoed, waarom zou je ze daar mee op gaan schepen?

Als je ze toch perse ergens heen wil schoppen zeg dan naar het kersverse kalifaat, is ook nog eens handiger aangezien alleen de marokkaanse isis fanboys eruit schoppen niet echt opschiet.
Maar tjee, wat een baarlijke onzin zeg...
En Nederland heeft wel iets te maken met ISIS-gedachtengoed, wil je beweren? Ik wil probleemgedrag effectief aangepakt zien, op zodanige wijze dat we er in Nederland van af zijn.

Het staat de ISIS-fanboys uiteraard vrij om te vertrekken naar het kalifaat; dat moeten ze zelf maar regelen. Zolang we maar zorgen dat ze hun Nederlandse nationaliteit kwijt zijn.
pi_143341698
quote:

[..]

Dus ook al deze rechts extremisten onmiddelijk strafrechtelijk vervolgen, alleen op het gedachtegoed alleen?
Jouw gedachtegoed mag ook onder de loep worden genomen en als men bepaald dat die "onnederlands" is en geweld niet schuwt wanneer dat nodig geacht wordt dan jou ook strafrechtelijk vervolgen? Alleen gedachtegoed dan he, heb het nog niet eens over daden.
pi_143341724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb daar niets op tegen. Gaat erom dat wat ze doen aantoonbaar in strijd moet zijn met de wet. Roepen dat joden dood moeten is daar een voorbeeld van. Louter fundamentalistische ideeën hebben is niet genoeg. Ik merk op dat je toonzetting aanmerkelijk genuanceerd is geworden. Mijn respect hiervoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143341733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus ook al deze rechts extremisten onmiddelijk strafrechtelijk vervolgen, alleen op het gedachtegoed alleen?
Jouw gedachtegoed mag ook onder de loep worden genomen en als men bepaald dat die "onnederlands" is en geweld niet schuwt wanneer dat nodig geacht wordt dan jou ook strafrechtelijk vervolgen? Alleen gedachtegoed dan he, heb het nog niet eens over daden.
Dit dus. Gevaarlijk precedent schep je dan. Moeten we niet willen. Iets met Voltaire en zo ..
pi_143341799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En Nederland heeft wel iets te maken met ISIS-gedachtengoed, wil je beweren? Ik wil probleemgedrag effectief aangepakt zien, op zodanige wijze dat we er in Nederland van af zijn.

Het staat de ISIS-fanboys uiteraard vrij om te vertrekken naar het kalifaat; dat moeten ze zelf maar regelen. Zolang we maar zorgen dat ze hun Nederlandse nationaliteit kwijt zijn.
Wat heeft Nederland met communistisch, mormoons of fascistisch gedachtegoed te maken? Ook allemaal maar naar Rusland, Amerika en Limburg uitzetten?
pi_143341823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Kun je niet lezen? We hebben het over concreet probleemgedrag. Gedachtegoed kun je niet bestrijden. Activiteiten wél. Concrete zaken dus, zoals ronselen voor de jihad, naar Syrië gaan voor de jihad, met ISIS-vlaggen zwaaien, haatzaaien (roepen dat Joden dood moeten etc.). En dat geldt uiteraard ook voor rechts-extremisten; dat is door mij nog nooit ontkend.
pi_143341853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft nederland daar wel wat mee te maken ja, aangezien we hier dat probleem hebben en zij daar niet.
Het is ook niet zo alsof marokko iets te maken had of heeft met de toestand in irak, wat je van nederland niet kan zeggen, wat het nog meer ook een nederlands probleem maakt. Dat die jongens erg vaak hier geboren en getogen zijn maakt het ook al een nederlands probleem.

Nergens zie ik iets wat het het probleem van marokko zou moeten maken. Vooral ook niet omdat het isis-probleem hier geen marokkaanse/nederlanders probleem is.
pi_143341952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kun je niet lezen? We hebben het over concreet probleemgedrag. Gedachtegoed kun je niet bestrijden. Activiteiten wél. Concrete zaken dus, zoals ronselen voor de jihad, naar Syrië gaan voor de jihad, met ISIS-vlaggen zwaaien, haatzaaien (roepen dat Joden dood moeten etc.). En dat geldt uiteraard ook voor rechts-extremisten; dat is door mij nog nooit ontkend.
Zodra dat gedachtegoed dus wordt geuit?
Zaken zoals naar syrie gaan om zich bij isis aan te sluiten zou strafrechtelijk vervolgt moeten worden. Maar jij vindt dus ook dat het zwaaien van de prinsenvlag e.d. dus ook bestraft zouden moeten worden en dat dan erg hoog, echt het land uit of een vergelijkbare straf hier?
pi_143342093
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb daar niets op tegen. Gaat erom dat wat ze doen aantoonbaar in strijd moet zijn met de wet. Roepen dat joden dood moeten is daar een voorbeeld van. Louter fundamentalistische ideeën hebben is niet genoeg. Ik merk op dat je toonzetting aanmerkelijk genuanceerd is geworden. Mijn respect hiervoor.
Mijn toonzetting is nog nooit anders geweest. Zolang ik op FOK! kom, heb ik me altijd én consequent verzet tegen alle vormen van extremisme. Nooit tegen gematigde gelovigen en al zeker niet tegen puur een nationaliteit an-sich. De uitspraken van Wilders over "minder Marokkanen" vond ik verwerpelijk en dat heb ik nadrukkelijk aangegeven.

Je nationaliteit, ras, seksuele geaardheid of huidkleur zijn zaken die je niet voor het uitzoeken hebt. Religie is een keuze. Zolang mensen snappen dat hun religie ondergeschikt is aan de wet, is er niks aan de hand en zul je mij niet horen. Maar als het gaat om extremisten die hun opvattingen met geweld en met dreigementen aan anderen gaan opdringen of opleggen, dan moet daar hard tegen worden opgetreden. En vooral ook effectief, dus dan kan het zijn dat je mensen met een dubbele nationaliteit anders bestraft (want effectiever) dan mensen met één nationaliteit.

Ik zag trouwens dat ik je in het vorige topic ten onrechte in één adem noemde met Charismatisch. Jouw bijdrage was slechts één generaliserende opmerking, terwijl alle plaatjes van demonstranten inderdaad van zijn hand kwamen. Mijn verontschuldigingen hiervoor.

Tot slot nog een vraag die me wel blijft interesseren: waarom houden gematigde moslims zich zo stil? Waarom lukt het ouders niet om hun radicaliserende zoons van hun daden te weerhouden? Ik wil trouwens ook nog opmerken dat het bestrijden van extremisme (en dus ook moslim-extremisme) direct in het belang is van iedereen die niet-extremistisch is, dus ook de gematigde moslims.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:38:10 #105
306109 francoisdublanc
pi_143342183
Zo een interview met van Aartsen op Geenstijl. :) Ben benieuwd.
pi_143342234
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat heeft Nederland met communistisch, mormoons of fascistisch gedachtegoed te maken? Ook allemaal maar naar Rusland, Amerika en Limburg uitzetten?
Ik heb dit soort discussies in NWS te vaak gevoerd, ik word er een beetje moe van, sorry. Het verschil is dat sommige mensen denken in onmogelijkheden en anderen in mogelijkheden. Ik wil een effectieve bestrijding van religieus extremisme. Alles wat daaraan kan bijdragen, wil ik inzetten. Als uitzetting naar Marokko een stok achter de deur kan zijn, moest dat maar eens gebeuren met een handvol notoire criminelen en extremisten.

Of wil je gewoon zo door blijven modderen als de afgelopen 30-40 jaar? Vertel eens wie daar bij gebaat is. Helemaal niemand. Nederlanders niet en goedwillende moslims die lijden onder de aanhoudende negatieve beeldvorming evenmin. Een succesvolle samenleving krijg je alleen als je daadwerkelijk iets durft te ondernemen tegen mensen die deze samenleving verzieken of willen ondermijnen.
pi_143342341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Zodra dat gedachtegoed dus wordt geuit?
Zaken zoals naar syrie gaan om zich bij isis aan te sluiten zou strafrechtelijk vervolgt moeten worden. Maar jij vindt dus ook dat het zwaaien van de prinsenvlag e.d. dus ook bestraft zouden moeten worden en dat dan erg hoog, echt het land uit of een vergelijkbare straf hier?
Je zou kunnen besluiten om de Prinsenvlag tot een ongewenst symbool te verklaren. Ik zou dat trouwens jammer vinden, want dan zou een voormalige Nederlandse vlag definitief gekaapt zijn als symbool van rechts-extremisten.

Wat de wet is, bepalen we samen op democratische wijze. Zaken als oproepen tot haat, geweld en staatsgevaarlijk gedrag zijn hoe dan ook strafbaar.
pi_143342365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
Er is trouwens genoeg steun voor een spoeddebat in de Haagse gemeenteraad. Dat gaat er dus op korte termijn komen.
pi_143342401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je zou kunnen besluiten om de Prinsenvlag tot een ongewenst symbool te verklaren. Ik zou dat trouwens jammer vinden, want dan zou een voormalige Nederlandse vlag definitief gekaapt zijn als symbool van rechts-extremisten.

Wat de wet is, bepalen we samen op democratische wijze. Zaken als oproepen tot haat, geweld en staatsgevaarlijk gedrag zijn hoe dan ook strafbaar.
Maar wil je dat soort zaken dan echt gaan bestraffen met straffen in de trant van landverraad? Want verbanning is geen kleine straf te noemen en wat voor straf heb je dan voor ogen voor degene die geen dubbel paspoort hebben, wat is vergelijkbaar?

Je gaat dan van feiten waar misschien een boete op staat naar 1 van de hoogste vormen van straffen. Is dat nog wel redelijk? (neem ff het vlaggengezwaai als vb)
pi_143342506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef sonnyspek het volgende:
Graag een link als ie erop staat. :) Ik vind Geenstijl een hele vreemde, onoverzichtelijke site.
pi_143342605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Gewas het volgende:

[..]

Graag een link als ie erop staat. :) Ik vind Geenstijl een hele vreemde, onoverzichtelijke site.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/waar_is_jozias_nou_daar_is_jozias.html

pi_143342609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Gewas het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/embed/6612605/cec4267f/

Je suis Charlie Sheen
pi_143342720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:44 schreef erodome het volgende:

Maar wil je dat soort zaken dan echt gaan bestraffen met straffen in de trant van landverraad? Want verbanning is geen kleine straf te noemen en wat voor straf heb je dan voor ogen voor degene die geen dubbel paspoort hebben, wat is vergelijkbaar?

Je gaat dan van feiten waar misschien een boete op staat naar 1 van de hoogste vormen van straffen. Is dat nog wel redelijk? (neem ff het vlaggengezwaai als vb)
Moslim-extremisme is, net als andere vormen van extremisme, staatsgevaarlijk. Welke straffen waar precies op moeten staan, is voer voor een democratische discussie. Dat extremisme harder moet worden aangepakt, is evident.
pi_143342848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Moslim-extremisme is, net als andere vormen van extremisme, staatsgevaarlijk. Welke straffen waar precies op moeten staan, is voer voor een democratische discussie. Dat extremisme harder moet worden aangepakt, is evident.
Je hebt het over deportatie, dat bij zaken als het zwaaien van (bv) een isis vlag.
Komt dat niet verdacht dichtbij een gedachtegoed verbieden? Want wat jij zegt is je mag het wel hebben, maar als je het uit krijg je een straf die past bij staatsgevaarlijk zijn.

Ik betwijfel ook of het harder aanpakken van die kleinere dingen zoals vlagzwaaien enzo erg veel zin zal hebben.
pi_143343116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt het over deportatie, dat bij zaken als het zwaaien van (bv) een isis vlag.
Komt dat niet verdacht dichtbij een gedachtegoed verbieden? Want wat jij zegt is je mag het wel hebben, maar als je het uit krijg je een straf die past bij staatsgevaarlijk zijn.

Ik betwijfel ook of het harder aanpakken van die kleinere dingen zoals vlagzwaaien enzo erg veel zin zal hebben.
Ik wil niet tornen aan de principes van onze rechtsstaat. We bepalen dus langs democratische weg welke uitingen we strafbaar vinden. Wat mij betreft komt de ISIS-vlag in dat rijtje te staan.

Ik antwoordde ja op een vraag over deporteren voor zover het om moslim-extremisten gaat én waarbij die mogelijkheid er is, omdat ze meer dan één nationaliteit hebben. We mogen best eens wat meer paal en perk stellen aan dergelijk extremisme. En we moeten ook meer opkomen voor de waarden van onze vrije, westerse samenleving.

En of je het nu leuk vindt of niet, je zult af en toe "onderhoud" moeten plegen om de samenleving inderdaad democratisch en vrij te houden. Dat gaat namelijk niet vanzelf. Al het houtwerk van ons democratische huis heeft af en toe een schilderbeurt nodig. En (religieus) extremisme is de houtrot die je te allen tijde wilt voorkomen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:23:16 #118
3542 Gia
User under construction
pi_143343709
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Gelukkig dan maar dat de echte diehards zelf al naar Syrie gaan. Hoeven we ook de complete grondwet niet om te leggen.
Niet meer binnen laten.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:32:45 #119
3542 Gia
User under construction
pi_143344070
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Al het houtwerk van ons democratische huis heeft af en toe een schilderbeurt nodig.
Eerst schuren, houtrot verwijderen en de zaak weer gedegen bijsmeren, dan een dikke laklaag, liefst twee, eroverheen dat het er weer jaren tegen kan!
pi_143344221
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet meer binnen laten.
Precies. Gelijk bij terugkomst (eerst maar even afwachten of ze het uberhaupt overleven) paspoort afpakken en de groeten w/
pi_143344241
Vind dit momenteel de meest geweldige smiley btw w/ w/ w/ w/ w/ w/ hehe
pi_143344670
Voorwaarts kameraden, van alle rang en stand,
wij zijn toch allen zonen, van 't zelfde Nederland?
pi_143345240
quote:

[..]

Ik wil niet tornen aan de principes van onze rechtsstaat. We bepalen dus langs democratische weg welke uitingen we strafbaar vinden. Wat mij betreft komt de ISIS-vlag in dat rijtje te staan.

Ik antwoordde ja op een vraag over deporteren voor zover het om moslim-extremisten gaat én waarbij die mogelijkheid er is, omdat ze meer dan één nationaliteit hebben. We mogen best eens wat meer paal en perk stellen aan dergelijk extremisme. En we moeten ook meer opkomen voor de waarden van onze vrije, westerse samenleving.

En of je het nu leuk vindt of niet, je zult af en toe "onderhoud" moeten plegen om de samenleving inderdaad democratisch en vrij te houden. Dat gaat namelijk niet vanzelf. Al het houtwerk van ons democratische huis heeft af en toe een schilderbeurt nodig. En (religieus) extremisme is de houtrot die je te allen tijde wilt voorkomen.
De vraag is hoe dicht komt dat bij gedachtegoed verbieden? Wat blijft er over van die vrije westerse samenleving als we daar de grond onder uit halen en mensen als staatsgevaarlijk gaan betitelen en bestraffen op het (geweldloos) uiten van een gedachtegoed?

Nu is dit een heel duidelijk voorbeeld van een fout gedachtegoed, maar begeef je je niet op een hele gladde schaal door dit zo aan te passen? Vergeet je dan niet de reden waarom die vrije westerse samenleving tot nu toe dit nooit op deze manier heeft aangepakt? Is het hebben van een fout gedachtegoed echt reden genoeg om tot hele zware straffen over te gaan?

Ik ben het echt geheel met je eens dat we altijd moeten proberen extremisme zoveel mogelijk uit onze samenleving te houden, maar om daarvoor nu zelf te worden wat ik verafschuw, nee, dan pas ik.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:14:44 #124
306109 francoisdublanc
pi_143345664
Vanavond interview met de Blonde leider bij Eenvandaag.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:38:20 #125
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143346505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Om te beginnen idiote roeptoeters als jou negeren.
U mad bro?
pi_143346778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:14 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond interview met de Blonde leider bij Eenvandaag.
Heb jij trouwens zondag nog meegelopen zoals je in de OP van deel 1 aankondigde?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:01:26 #127
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_143347281
De discussie hoe je als democratie moet omgaan met anti-democratische krachten is altijd een boeiend debat. Het verleden in veel landen heeft uitgewezen dat democratie geen vanzelfsprekendheid is en relatief kleine, goed-georganiseerde anti-democratische minderheden kunnen bovenmatig veel invloed krijgen.

Verbanning van kwaadwillenden is inderdaad een ander land opzadelen met jouw problemen, maar vaak is het juist dat andere land dat de situatie van dubbele paspoorten in stand houdt uit economische en geo-politieke motieven.

Dilemma's, dilemma's.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_143347356
quote:
Wat mij betreft komt de ISIS-vlag in dat rijtje te staan.

Yes symboolpolitiek is de oplossing, we verbieden alle symbolen.
pi_143347647
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Dwersdriever het volgende:
De discussie hoe je als democratie moet omgaan met anti-democratische krachten is altijd een boeiend debat. Het verleden in veel landen heeft uitgewezen dat democratie geen vanzelfsprekendheid is en relatief kleine, goed-georganiseerde anti-democratische minderheden kunnen bovenmatig veel invloed krijgen.

Verbanning van kwaadwillenden is inderdaad een ander land opzadelen met jouw problemen, maar vaak is het juist dat andere land dat de situatie van dubbele paspoorten in stand houdt uit economische en geo-politieke motieven.

Dilemma's, dilemma's.
In dit geval is er geen enkel verband tussen het niet democratische gedachtengoed van deze figuren en het motief van het thuisland om dubbele nationaliteiten in stand te houden.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:22:31 #130
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143347953
Heeft Van Aartsen inmiddels al zijn ontslag aangekondigd?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:23:09 #131
79262 Dwersdriever
pi_143347976
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In dit geval is er geen enkel verband tussen het niet democratische gedachtengoed van deze figuren en het motief van het thuisland om dubbele nationaliteiten in stand te houden.
Dat schrijf ik dan ook nadrukkelijk niet. Het zorgt misschien wel voor iets minder schuldgevoel over zo'n extreme maatregel. De lusten en de lasten van systemen waarbij landen tot generaties in de toekomst het schrappen van de nationaliteit lastig tot onmogelijk maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dwersdriever op 12-08-2014 18:29:36 ]
We Came A Long Time Ago
pi_143348253
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door timmmmm op 12-08-2014 18:29:42 ]
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348271
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je mag ook tegendemonstreren waar je wil.
Nee, want niet aangekondigd. En stenen gooien mag nog steeds niet. Dus jouw matties waren in overtreding.
pi_143348324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, want niet aangekondigd. En stenen gooien mag nog steeds niet. Dus jouw matties waren in overtreding.
Gaan we persoonlijk worden? Jouw matties waren tijdens de tweede WO in overtreding. :')

Het was allang al aangekondigd op Facebook dat er een tegendemonstratie zou zijn. Stenen gooien is niet netjes natuurlijk.
pi_143348400
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Gaan we persoonlijk worden? Jouw matties waren tijdens de tweede WO in overtreding. :')

Het was allang al aangekondigd op Facebook dat er een tegendemonstratie zou zijn. Stenen gooien is niet netjes natuurlijk.
Geen vergunning voor, die tegendemonstratie was illegaal, in tegenstelling tot de demonstratie tegen ISIS in de schlderswijk.
pi_143348434
Waarom moet er met de prinsenvlag in een multiculturele wijk worden gezwaaid om een punt te maken?

Feit is, dat deze "demonstratie van de vrijheid", was gekaapt door rechts-extremistische kaalkopjes die erop uit waren om te provoceren. Ik heb daar nul komma nul sympathie voor.
pi_143348442
quote:

[..]

Alles wat je op facebook gooit mag? :') Ik ga straks aankondigen mijn huis te verbouwen. Niks vergunning nodig :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143348446
quote:

[..]

Ohja een facebook aankondiging, dan is het geoorloofd natuurlijk.
pi_143348459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Dwersdriever het volgende:

Dilemma's, dilemma's.
Maar in dit geval heeft dat land geen enkele band met isis, dus waarom ze dan daarmee opzadelen?
Economische redenen en geopolitieke redenen passen we ook hier ruim toe, dat doen alle landen, dat vind ik geen reden om een land dat geen band met isis heeft op te zadelen met die gekken.
pi_143348469
quote:

[..]

Als ik op FB aankondig dat ik jou ff een bezoekje breng, maakt het ook legaal?
pi_143348480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Geen vergunning voor, die tegendemonstratie was illegaal, in tegenstelling tot de demonstratie tegen ISIS in de schlderswijk.
Hoe weet jij jou dat er geen vergunning voor was?
pi_143348483
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Ceberut het volgende:
Waarom moet er met de prinsenvlag in een multiculturele wijk worden gezwaaid om een punt te maken?
Sinds wanneer boeit het welke achtergrond een wijk heeft of je er wel of niet iets mag?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348510
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

pi_143348518
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik op FB aankondig dat ik jou ff een bezoekje breng, maakt het ook legaal?
Waarom zou het illegaal zijn om mij een bezoekje te brengen?
pi_143348521
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sinds wanneer boeit het welke achtergrond een wijk heeft of je er wel of niet iets mag?
Sinds altijd bij demonstratie's?
pi_143348537
quote:

[..]

Kalifaat dit dat alles
pi_143348546
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het was een spontane tegendemonstratie. Overigens riepen ze op de waregarereligie al onzin over een oorlog in de schilderswijk. Extreem rechts 'tuig' is niet zo intelligent als de kalifaatplanners en landverraders dus die hadden niet door dat ze een val in liepen.
pi_143348592
quote:

[..]

Dat boeit zeker, omdat de openbare orde in het geding kan komen. Zou een pro-Feyenoord demonstratie op de Dam toegestaan worden?
pi_143348602
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kalifaat dit dat alles
Te sneu voor woorden, dat we als een land met 17 miljoen inwoners ons bezighouden met 100 haatbaarden die de zuurstof nog niet waard zijn die ze inademen. Gewoon erin met de ME, in elkaar houwen en arresteren die mongolen. Klaar.

Zo moeilijk kan het niet zijn.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het was een spontane tegendemonstratie. Overigens riepen ze op de waregarereligie al onzin over een oorlog in de schilderswijk. Extreem rechts 'tuig' is niet zo intelligent als de kalifaatplanners en landverraders dus die hadden niet door dat ze een val in liepen.
Ah, dus het was niet eens een tegendemonstratie maar bezorgde individuele locals die bang waren voor vernielingen in hun wijk.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:38:30 #151
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143348658
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Ceberut het volgende:
Dat boeit zeker, omdat de openbare orde in het geding kan komen.
En wie is er ook al weer verantwoordelijk voor de openbare orde in de stad?
pi_143348688
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ah, dus het was niet eens een tegendemonstratie maar bezorgde individuele locals die bang waren voor vernielingen in hun wijk.
:')_!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348722
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we die stenen en tegels niet vervangen, laat ze maar lekker kalifaat stijl op zand lopen. Israel laat trouwens geen bouwmateriaal etc. toe in probleemwijken, goed plan.
pi_143348730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef hooibaal het volgende:

[..]

De politie, die dan ook gedaan heeft wat ze moesten doen, wat normaal is bij demonstratie's. Conflict vermijden door de route te veranderen of door het af te breken.
Ze hebben stenengooiers gearresteerd en meerdere zullen nog volgen als het goed is.
pi_143348736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Eens. Die demonstratie had direct al verboden moeten worden.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:40:15 #156
79262 Dwersdriever
pi_143348738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar in dit geval heeft dat land geen enkele band met isis, dus waarom ze dan daarmee opzadelen?
Economische redenen en geopolitieke redenen passen we ook hier ruim toe, dat doen alle landen, dat vind ik geen reden om een land dat geen band met isis heeft op te zadelen met die gekken.
Daarom zeg ik ook dat het een interessant debat is vol dilemma's. De andere kant van de medaille is natuurlijk dat nergens is vastgelegd dat een tweede thuisland alleen van de lusten van dubbele paspoorten mag genieten. Het is nadrukkelijk de keuze van die landen zelf om te streven naar een nauwe band met nakomelingen van emigranten. Dan is het helemaal niet erg als ze af en toe ook geconfronteerd worden met de nadelen van zo'n beleid.

Nederland heeft bijvoorbeeld zelf ook zijn emigratiegolf gehad in de jaren vijftig en zestig en bij de Nederlandse Australiërs, Canadezen en Nieuw-Zeelanders liggen de verhoudingen heel anders. De kinderen spreken niet of nauwelijks Nederlands, hebben geen Nederlands paspoort, amper binding met het thuisland van de ouders, etc, etc.
We Came A Long Time Ago
pi_143348765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we die stenen en tegels niet vervangen, laat ze maar lekker kalifaat stijl op zand lopen. Israel laat trouwens geen bouwmateriaal etc. toe in probleemwijken, goed plan.
Israël vermoordt kinderen en is geen haar beter dan de ISIS.
pi_143348768
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. De demonstratie voor ISIS was schandalig. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:41:13 #159
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143348783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef erodome het volgende:

[..]

De politie, die dan ook gedaan heeft wat ze moesten doen, wat normaal is bij demonstratie's. Conflict vermijden door de route te veranderen of door het af te breken.
Ze hebben stenengooiers gearresteerd en meerdere zullen nog volgen als het goed is.
Nee, de burgemeester. Maar onze vriend van de VVD vindt zijn eigen vakantie belangrijker dan eerdergenoemde openbare orde.
pi_143348797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom beginnen alle booslims altijd voor Gaza? :r
pi_143348799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat het een interessant debat is vol dilemma's. De andere kant van de medaille is natuurlijk dat nergens is vastgelegd dat een tweede thuisland alleen van de lusten van dubbele paspoorten mag genieten. Het is nadrukkelijk de keuze van die landen zelf om te streven naar een nauwe band met nakomelingen van emigranten. Dan is het helemaal niet erg als ze af en toe ook geconfronteerd worden met de nadelen van zo'n beleid.

Nederland heeft bijvoorbeeld zelf ook zijn emigratiegolf gehad in de jaren vijftig en zestig en bij de Nederlandse Australiërs, Canadezen en Nieuw-Zeelanders liggen de verhoudingen heel anders. De kinderen spreken niet of nauwelijks Nederlands, hebben geen Nederlands paspoort, amper binding met het thuisland van de ouders, etc, etc.
Je zou om de tafel kunnen met landen om daar afspraken over te maken, die "lusten" zijn namelijk ook afspraken.
pi_143348824
quote:

[..]

Ja nu weten we wel dat je moslim bent hoor, je hoeft 't niet elke keer zo duidelijk overal te spuien.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348832
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom beginnen alle booslims altijd voor Gaza? :r
Wait up. Wie begon er nou over Israel? Dat was Dhr. Nintex.
pi_143348866
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wait up. Wie begon er nou over Israel? Dat was Dhr. Nintex.
Hitler was anders ook een aanwist voor de Europese bevolking, zolang je maar übermensch was
pi_143348903
quote:

[..]

Doe niet zo idioot man. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:43:52 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143348908
gewoon hitler erachteraan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143348967
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Ceberut het volgende:

Feit is, dat deze "demonstratie van de vrijheid", was gekaapt door rechts-extremistische kaalkopjes die erop uit waren om te provoceren. Ik heb daar nul komma nul sympathie voor.
Wat heb jij erover te vertellen?

De demo was legaal, vlag die niet mocht, de israelische, keurig weggehaald, niets aan de hand aan deze kant.

En of het nou allemaal deelnemers van de Margriet zomertoer, of 'rechts-extremistische kaalkopjes' zoals jij ze poëtisch omschrijft, doet volledig niet ter zake.

Het gegeven dat jij er wel of geen symphatie voor hebt is al helemaal niet belangrijk.
pi_143349025
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Als ze bang zijn om op de lange teentjes getrapt te worden, moeten ze daar niet op de stoep gaan staan.
pi_143349061
quote:

[..]

Krijgen we die dooddoener weer...
pi_143349144
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat heb jij erover te vertellen?

De demo was legaal, vlag die niet mocht, de israelische, keurig weggehaald, niets aan de hand aan deze kant.

En of het nou allemaal deelnemers van de Margriet zomertoer, of 'rechts-extremistische kaalkopjes' zoals jij ze poëtisch omschrijft, doet volledig niet ter zake.

Het gegeven dat jij er wel of geen symphatie voor hebt is al helemaal niet belangrijk.
Die demo had nooit toegestaan moeten worden. Die gasten gaan er niet over wat er wel of niet in de Schilderswijk mag gebeuren, dat is aan de overheid. Als ze willen protesteren gaan ze maar op een pleintje elders in de stad staan.

Dat was natuurlijk niet het doel. Dat agressieve tokkietuig wilde zogenaamd die buurt intimideren. Uit diverse filmpjes blijkt ook de samenstelling van de groep. Alles behalve redelijke mensen. Als het even kon, dan zouden ze het liefst nog knokken in de buurt ook.

En terecht is er een stokje voor gestoken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:51:03 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143349217
quote:

[..]

Ah dus omdat israel aan de andere kant van de wereld huishoud mogen IS leden aan de ene kant van de wereld kinderen vrouwen huisvaders en huisdieren de kop afsnijden en er hier in nederland bepaalde bekende groepen om juigen en het 't liefst ook zelf doen in NL (wat ze vast gaat lukken met de lakse houding, bij de eerste algehele islamic state opstand hier in nederland zijn opeens alle politici naar de bunkers, of mischien wel met het vliegtuig naar de VS vertrokken) en laten ze de burger over aan haar lot. :)

Maar jij bent natuurlijk te simpel om hier een denkfout in te zien.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143349220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef sp3c het volgende:
gewoon hitler erachteraan
Prima compromis, ik ga wel akkoord met de voorwaarde dat Hitler dood moet als we ook de IS(IS) strijders willen aanpakken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143349252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ah dus omdat israel aan de andere kant van de wereld huishuid mogen IS leden aan de ene kant van de wereld kinderen vrouwen huisvaders en huisdieren de kop afsnijden en er hier in nederland bepaalde bekende groepen om juigen en het 't liefst ook zelf doen in NL (wat ze vast gaat lukken met de lakse houding, bij de eerste algehele islamic state opstand hier in nederland zijn opeens alle politici naar de bunkers, of mischien wel met het vliegtuig naar de VS vertrokken) en laten ze de burger over aan haar lot. :)

Maar jij bent natuurlijk te simpel om hier een denkfout in te zien.
Met wie ben jij aan het discussiëren? Een stroman, want geen van die zaken die je opnoemt heb ik verdedigd.
pi_143349359
Dit schijnt op Londense scholen te zijn verspreid. Nu hier nog en dan hopen dat een ieder die zich hiermee identificeert, puntje 5 na zal leven :)

dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:55:35 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143349426
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Met wie ben jij aan het discussiëren? Een stroman, want geen van die zaken die je opnoemt heb ik verdedigd.
"israel is geen haar beter dan IS"

Nou met alle respect, vriendje...

Ik ben nogal een Israel criticus, daar sta ik ook behoorlijk bekend om maar Israel is een hele kop vol haar beter dan IS. Ik zie Israel nog altijd (hoe extreem, fout en genocideplegend dan ook) uit verdediging handelen. Afgezien of Israel ooit opgericht had mogen worden(antwoord daarop is een makkelijk Nee, het had beter in de VS gesticht kunnen worden) of uberhaupt gesteund..

IS is een proxy macht die nu tentakels begint te groeien die gevoed worden door een voormiddeleeuwse/stammen doctrine.

(ja beiden zijn fout maar IS is veel en dan ook veel gevaarlijker voor de wereldvrede, en de toekomst)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143349455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit schijnt op Londense scholen te zijn verspreid. Nu hier nog en dan hopen dat een ieder die zich hiermee identificeert, puntje 5 na zal leven :)

[ afbeelding ]
Engeland :') Vol met inteelt fags, en die vieze islam ratten
pi_143349466
quote:

[ afbeelding ]
Uitgedeeld op scholen? Wtf? :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143349483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dan hebben ze daar nu wel een groot probleem met al die kapotte huizen.
Make my day!
pi_143349642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Die demo had nooit toegestaan moeten worden. Die gasten gaan er niet over wat er wel of niet in de Schilderswijk mag gebeuren, dat is aan de overheid. Als ze willen protesteren gaan ze maar op een pleintje elders in de stad staan.

Dat was natuurlijk niet het doel. Dat agressieve tokkietuig wilde zogenaamd die buurt intimideren. Uit diverse filmpjes blijkt ook de samenstelling van de groep. Alles behalve redelijke mensen. Als het even kon, dan zouden ze het liefst nog knokken in de buurt ook.

En terecht is er een stokje voor gestoken.
Vind jij, de gemeente (de overheid dus) dacht daar anders over.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:00:57 #180
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143349672
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Vind jij, de gemeente (de overheid dus) dacht daar anders over.
Dat hadden ze dan niet zo slim gedacht.
pi_143349719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Wederom, vind jij, maar jij hebt het niet voor het zeggen, en de booslims in de schilderswijk ook niet.
pi_143349755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Volgende keer in de achtertuinen van IS leden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 19:03:33 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:03:27 #183
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143349780
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wederom, vind jij, maar jij hebt het niet voor het zeggen, en de booslims in de schilderswijk ook niet.
Dat heeft niets te maken met mijn mening, maar met het feit dat het (meerdere keren) ontoelaatbaar uit de hand is gelopen. De gemeente heeft haar taak om de openbare orde en veiligheid te handhaven verzaakt, de burgemeester voorop.
pi_143349908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met mijn mening, maar met het feit dat het (meerdere keren) ontoelaatbaar uit de hand is gelopen. De gemeente heeft haar taak om de openbare orde en veiligheid te handhaven verzaakt, de burgemeester voorop.
Helemaal mee eens!

Ze hebben zeker verzaakt, ze hadden de hele Hoefkade moeten schoonvegen om de demonstratie doorgang te verlenen.
pi_143349937
quote:

[ afbeelding ]
Maar van islamisering is helemaal geen sprake :N
pi_143350021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Koran waarschuwt ons andersdenkenden er zelf voor, dus tja...
pi_143350372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar pas wel op. De Salafisten waaronder onder andere de Demonic State (ISIS) worden geschaard, willen juist zoveel mogelijk (zieke) publiciteit in het westen om angst in te boezemen en om de kloof tussen islamieten in het westen en westerlingen nog groter te maken. Dat zorgt uiteindelijk weer voor verdere radicalisering van beide groepen en dat op zijn beurt weer voor volledige escalatie met alle gevolgen van dien.

Blijf er voor waken dat je jezelf niet te veel laat meeslepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 19:22:12 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:26:36 #188
79262 Dwersdriever
pi_143350837
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Je zou om de tafel kunnen met landen om daar afspraken over te maken, die "lusten" zijn namelijk ook afspraken.
Ik heb geen idee of hierover bilaterale afspraken kunnen worden gemaakt. Vraag me ook serieus af of dat noodzakelijk is. Nederland heeft in de praktijk niet bar veel invloed gehad op de regelgeving rond dubbele paspoorten in andere landen, dus is het maar de vraag of die landen veel invloed moeten hebben op Nederlandse regelgeving op dit vlak.
We Came A Long Time Ago
pi_143350853
Zonder wrijving geen glans
pi_143350897
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Krijgen we die dooddoener weer...
"Hunnie doen het ook" _O_
pi_143351071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef 16meter het volgende:

[..]

"Hunnie doen het ook" _O_
En het klopt niet eens ook, totaal onvergelijkbaar.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:33:16 #193
79262 Dwersdriever
pi_143351175
quote:
Wat een niveau. Onze democratie wordt verdedigd door non-valeurs.
We Came A Long Time Ago
pi_143351187
quote:
Dat ga je krijgen dan he?

Waarschuw er al jaren voor, maar nee hoor, gewoon doorgaan met de slachtofferrol.
pi_143351252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Wat een niveau. Onze democratie wordt verdedigd door non-valeurs.
De democratische rechtsstaat heeft geen verdediging nodig van dit soort figuren. Sterker nog, die moet ons beschermen tegen dergelijke idioten.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:35:37 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143351302
quote:
Had hem vanmiddag al gezien , gaat nog gezellig worden als het doorgaat.
Maar die demo zal wel verboden worden :{
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:36:29 #197
79262 Dwersdriever
pi_143351335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef nikk het volgende:

[..]

De democratische rechtsstaat heeft geen verdediging nodig van dit soort figuren. Sterker nog, die moet ons beschermen tegen dergelijke idioten.
Dat bedoel ik.
We Came A Long Time Ago
pi_143351365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat ga je krijgen dan he?

Waarschuw er al jaren voor, maar nee hoor, gewoon doorgaan met de slachtofferrol.
Je gaat helemaal niks krijgen. Als die tokkies wetten overtreden krijgen ze knuppels in de nek van de ME. Was ook tijdens laatste "mars" dat een paar van die tokkies klappen ving van de ME. Heerlijk om te zien.
pi_143351528
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je gaat helemaal niks krijgen. Als die tokkies wetten overtreden krijgen ze knuppels in de nek van de ME. Was ook tijdens laatste "mars" dat een paar van die tokkies klappen ving van de ME. Heerlijk om te zien.
Wat jij wil, dream on..
pi_143351631
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat jij wil, dream on..
Op 00:16 http://www.geenstijl.nl/m(...)_react.html#comments
pi_143352376
quote:
Je ziet meteen welk helder volk met stenen loopt te gooien _O-
pi_143352563
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zijn idd ook niet de meest snuggere. Goed, soort zoekt soort zeggen ze.
pi_143352749
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij is dat toch echt niet die tegen demonstratie. Optyfen met die IS aanbidders en snel.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:04:41 #204
306109 francoisdublanc
pi_143352820
http://dewarereligie.net/(...)jk-wij-houden-van-u/
Wordt hier toch een beetje bang van.
pi_143352976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
De heilige oorlog is bijna aangebroken volgens hem.
pi_143352994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij is dat toch echt niet die tegen demonstratie. Optyfen met die IS aanbidders en snel.
Mensen die denken dat tegenstanders van rechts tokkietuig meteen IS aanbidders zijn.

Dat groepje tegendemonstranten bestond uit een groep of 50. Die ISIS demonstranten waar het oorspronkelijk om ging waren misschien 20 man. Je kunt al feitelijk vaststellen dat de groepen niet uit dezelfde mensen bestaan.
pi_143353009
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De heilige oorlog is bijna aangebroken volgens hem.
Vraag me af of ze oprecht denken dat ze die kunnen winnen :')
pi_143353032
Die Arnoud van Doorn wat is dat voor figuur dan :') :') :') :') :') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_143353060
quote:
Waar word je bang van? Heb het snel doorgescand, zie niks geks staan.
pi_143353065
quote:
Mooi man, ze maken het er zelf naar dat ze gehaat gaan worden.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:10:16 #211
306109 francoisdublanc
pi_143353118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

6de alinea.
pi_143353194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vind het een beetje PvdA-toontje, dat artikel.
Make my day!
pi_143353206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

6de alinea.
Ja, wat dan?
pi_143353314
quote:
Grappig dat ze altijd 1940 erbij halen en zij dezelfde retoriek gebruiken als Hitler.

De volksduitsers werden bedreigd door bloeddoristige communisten, Polen en Joden en daarom moesten er 'vrijwillige' SA knokploegen opgericht worden en later SS divisies om het Duitse volk te beschermen. Het nobele Duitsland was gedwongen een oorlog te beginnen om zich te verdedigen, aldus Hitler.
pi_143354170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Grappig dat ze altijd 1940 erbij halen en zij dezelfde retoriek gebruiken als Hitler.

De volksduitsers werden bedreigd door bloeddoristige communisten, Polen en Joden en daarom moesten er 'vrijwillige' SA knokploegen opgericht worden en later SS divisies om het Duitse volk te beschermen. Het nobele Duitsland was gedwongen een oorlog te beginnen om zich te verdedigen, aldus Hitler.
Het wrange is dat ze die ellende juist op zichzelf en de gematigde moslims afroepen op deze manier, maar ik verdenk ze er van dit juist graag te willen.
pi_143356412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het wrange is dat ze die ellende juist op zichzelf en de gematigde moslims afroepen op deze manier, maar ik verdenk ze er van dit juist graag te willen.
Zou kunnen, 'ze' voelen zich oppermachtig.

Maarja, geen hond die wil luisteren, maar die straks wel weer met hun verheven vingertje staan te wuiven van 'zie je wel'
pi_143359195
De spelregels :

Pro Patria
7 uur · Bewerkt
De spelregels:
- Enkel Nederlandse- en Haagse vlaggen. Zonder voorafgaande toestemming zijn andere vlaggen niet toegestaan.
- Geen leuzen tegen de islam in het algemeen. Iedereen is vrij in Nederland, tot op heden, om te geloven wat hij of zij wilt. Wij keren ons tegen de aanhangers van de ISIS moordmachine in Nederland.
- Geen pro of anti Israël of Palestijnse leuzen, symbolen, vlaggen e.d. Dit heeft niets met het thema te maken die dag en werkt tegenstellingen in de hand.
- Geen prinsenvlaggen. Die kunnen in een historisch perspectief geplaatst worden maar hebben ook een negatieve lading.
- Andere spandoeken dan die van de organisatie zijn alleen toegestaan met uitdrukkelijke toestemming van de organisatie.
- Geen extremistische uitingen op de kleding. Toch proberen? die worden dan afgeplakt of je kan opstappen.
- Speciaal voor Wesley: Gebruik allemaal het gezonde verstand! We staan daar gezamelijk voor hetzelfde doel!
- De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
pi_143359298
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
- De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
:(
pi_143359321
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:(
:D
pi_143359388
Kan zo snel niet zien of ze al een vergunning hebben aangevraagd maar denk niet dat ze hem nog een keer krijgen :P
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:35:11 #221
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_143359733
Ik heb een mailtje gestuurd naar de communicatieafdeling van ISIS en ik heb ze gevraagd dat wanneer een moslim vrouw alleen naar de Noordpool zou willen reizen, wat voor kleding zij zou moeten aantrekken.

Zij hebben aangegeven dat men voor dat soort temperaturen een speciaal pak hebben uitgevonden:

De Brrrrrrrka
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:37:57 #222
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143359843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Te sneu voor woorden, dat we als een land met 17 miljoen inwoners ons bezighouden met 100 haatbaarden die de zuurstof nog niet waard zijn die ze inademen. Gewoon erin met de ME, in elkaar houwen en arresteren die mongolen. Klaar.

Zo moeilijk kan het niet zijn.
Inderdaad, net zo serieus nemen als een groepje neonazi's en desnoods gewoon uitelkaar knuppelen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_143359853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan zo snel niet zien of ze al een vergunning hebben aangevraagd maar denk niet dat ze hem nog een keer krijgen :P
Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.
pi_143359888
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.
de tegen demonstratie werd uit elkaar geknuppeld ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143359890
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gahah de tegen demonstranten wonen daar waarschijnlijk:P

Natuurlijk hebben ze een vergunning nodig. Zeker als ze onder bescherming van ME en politie willen gaan.
pi_143360006
Lees nu dat de route nog aangevraagd moet worden. Wens ze veel succes :D
pi_143360034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze een vergunning nodig. Zeker als ze onder bescherming van ME en politie willen gaan.
Ik vraag me af of ze die 'bescherming' wel willen. Volgens mij zoeken ze gewoon de confrontatie.
Make my day!
pi_143360078
De doelstelling van de laatste mars voor de vrijheid werd nog maar eens onderstreept: De salafistische ISIS aanhang in de Schilderswijk en Transvaal bepaalde wel even voor de politie of de pers hun werk mocht doen en hoe ver het in de grondwet vastgelegde recht van demonstreren gaat.

Wij willen dat de moslim fundamentalistische ISIS aanhang keihard wordt aangepakt! De inwoners in Den Haag zouden vrij moeten zijn in denken, doen en kleden.

De Nederlandse normen, waarden en wetgeving geldend in de Haagse straten. Klinkt normaal, maar het gebrek hieraan werd schrijnend duidelijk 10 augustus.

Iedereen die onze doelstellingen onderschrijft en zich houd aan de spelregels is welkom. Dat heeft de laatste mars ook laten zien! Ruim 200 mensen uit alle gelederen van de samenleving stonden op straat zij aan zij. Links denkende mensen, rechts denkende mensen, Nederlanders, Koerden etc.

Mark our words: Wij vragen weer een route aan en die gaat gelopen worden! Wij hebben deze keer geluisterd naar de politie maar dat bleek achteraf de weg van de minste weerstand te zijn. Blijkbaar konden de straten nadat wij afbogen wel vrij geveegd worden.

Wij laten ons niet zoals de politie wegjagen, wij gaan door!

Nodig jouw (FB) vrienden uit! Plaats het door op websites en andere pagina's. Samen staan we sterk!

Beste mensen, laten we er een mooie mars van maken! Die dag staan we samen. Zet de eventuele tegenstellingen die we in het dagelijks leven hebben opzij. Wij tekenen als burgers verzet aan tegen de lakse houding van de politici en politie in Den Haag!

De Schilderswijk en Transvaal is nog steeds Nederlands gebied. Geen salafisten in het openbare leven! Bevalt het je hier niet? Verhuis dan!

Het mijn nog steeds niet duidelijk of er ook gematigde salafisten zijn. Iemand die dat weet ?
pi_143360099
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze die 'bescherming' wel willen. Volgens mij zoeken ze gewoon de confrontatie.
Denk dat ze zonder niet eens durven :P En dan is het trouwens ook geen demonstratie meer maar ordinair rellen.
pi_143360211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat ze zonder niet eens durven :P En dan is het trouwens ook geen demonstratie meer maar ordinair rellen.
Ik heb even op Facebook gekeken, maar het leken mij motor-gangs en andere halve knokploegen die opgeroepen werden.
Make my day!
pi_143360214
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:

Het mijn nog steeds niet duidelijk of er ook gematigde salafisten zijn. Iemand die dat weet ?
wat is een gematigde salafist? is dat een vraag als, wat is een gematigde moslim?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143360286
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is een gematigde salafist? is dat een vraag als, wat is een gematigde moslim?
Ja , in de nieuwe post van de Pro Patria word nu gezegd dat er geen ruimte is voor Salafisten in het openbaar. Is IS. Zowiezo Salafistisch ? En zijn alle Salafisten dan ook zowiezo voorstander van de slachtpartijen van IS. ?

Weet jij het ?
pi_143360305
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef agter het volgende:

[..]

Ik heb even op Facebook gekeken, maar het leken mij motor-gangs en andere halve knokploegen die opgeroepen werden.
Totaal geen provocatie idd :p
pi_143360473
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef agter het volgende:

[..]

Ze roepen wel van ISIS dit en ISIS dat, terwijl e.e.a. overduidelijk niets te doen heeft met de echte ISIS. Sterker nog, ze mogen hopen dat er niet daadwerkelijk doorgedraaide ISIS-aanhangers tussen zitten met Kalashnikovs.
pi_143360533
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dan mogen ze hopen dat er niet werkelijk ISIS-aanhangers tussen zitten met Kalashnikovs.
Weet jij het antwoord op mijn vraag hierboven over de salafisten ?
pi_143360556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja , in de nieuwe post van de Pro Patria word nu gezegd dat er geen ruimte is voor Salafisten in het openbaar. Is IS. Zowiezo Salafistisch ? En zijn alle Salafisten dan ook zowiezo voorstander van de slachtpartijen van IS. ?

Weet jij het ?
salafisme is een container begrip, ik denk dat die pro patria mensen niet eens weten wat het inhoud, maar er zijn geweldadige salfistische stromingen, maar ook niet geweldadige, daarnaast is ISIS een iets wat van een totaal andere orde is, in syrie vechten bv zon beetje alle islamistische/salafistische groeperingen tegen ISIS

daarnaast is het SowieSo :*
-Rabia Al-Basri
pi_143360561
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef agter het volgende:

[..]

Die uitnodiging is afgelopen zondag afgegeven.
pi_143360622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou, waar iemand woont geeft je niet meer rechten he?

Maar was maar gekkigheid, natuurlijk vragen 'ze' een vergunning aan.
pi_143360657
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

salafisme is een container begrip, ik denk dat die pro patria mensen niet eens weten wat het inhoud, maar er zijn geweldadige salfistische stromingen, maar ook niet geweldadige, daarnaast is ISIS een iets wat van een totaal andere orde is, in syrie vechten bv zon beetje alle islamistische/salafistische groeperingen tegen ISIS

daarnaast is het SowieSo :*
Aaaah dus eigenlijk kunnen ze niet zeggen dat er voor salafisten geen plek is.

Sowieso :P
pi_143360680
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, waar iemand woont geeft je niet meer rechten he?

Maar was maar gekkigheid, natuurlijk vragen 'ze' een vergunning aan.
Hoopte idd al dat je niet serieus was.
pi_143360712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Totaal geen provocatie idd :p
Dat was het niet, nee. Kan het nu wel worden natuurlijk, met dank aan o.a. B en W.
pi_143360783
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat was het niet, nee. Kan het nu wel worden natuurlijk, met dank aan o.a. B en W.
Neeeee het was absoluut geen provocatie idd afgelopen zondag. Daar bij dat koffiehuis natuurlijk ook niet :P
pi_143360786
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

eigenlijk willen ze zeggen voor de islam is er geen plek,maar ze beginnen met de salafisten, wilders tactiek zeg maar, die ook begon met dat ie tegen de uitwassen van de islam was ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143360812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Neeeee het was absoluut geen provocatie idd afgelopen zondag. Daar bij dat koffiehuis natuurlijk ook niet :P
allah is de baas in nederlaaand _O- die mocro bij dat cafe was wel stoer :7
-Rabia Al-Basri
pi_143360816
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Knuppels en pepperspray gaan ze dan krijgen van de ME. Popcorn erbij. :Y) :9~
pi_143360820
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

eigenlijk willen ze zeggen voor de islam is er geen plek,maar ze beginnen met de salafisten, wilders tactiek zeg maar, die ook begon met dat ie tegen de uitwassen van de islam was ;)
Nja het werkt wel. Zeker als je je bedenkt dat de meeste mensen niets weten over Salafisten.
pi_143360830
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

allah is de baas in nederlaaand _O- die mocro bij dat cafe was wel stoer :7
Dat was idd ook geen provocatie ;)
pi_143360839
De Islam is, imo, net een soort protestantisme: 100en zo niet 1000en stromingen en interpretaties. :)
Make my day!
pi_143360842
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het niet kunnen zeggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143360851
Er is diezelfde dag; 20 sept. trouwens nog een andere mars/demo las ik. Dus misschien dat die naar een andere dag wordt geschoven ?
pi_143360852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja het werkt wel. Zeker als je je bedenkt dat de meeste mensen niets weten over Salafisten.
sterker nog de meeste mensen weten niets over islam, veel verder dan, offerfeest/suikerfeest/ramadan komt de gemiddelde nederlander niet wat de kennis van islam betreft
-Rabia Al-Basri
pi_143360869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef agter het volgende:
De Islam is, imo, net een soort protestantisme: 100en zo niet 1000en stromingen en interpretaties. :)
klopt, is het ook
-Rabia Al-Basri
pi_143360871
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het niet kunnen zeggen.
Nou omdat dus niet elke salafist het zelfde is. Of denk jij van wel ?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:06:27 #254
28033 Pek
je moet wat
pi_143360909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de communicatieafdeling van ISIS en ik heb ze gevraagd dat wanneer een moslim vrouw alleen naar de Noordpool zou willen reizen, wat voor kleding zij zou moeten aantrekken.

Zij hebben aangegeven dat men voor dat soort temperaturen een speciaal pak hebben uitgevonden:

De Brrrrrrrka
Dat kan helemaal niet, Pinguïns leven alleen op de Zuidpool :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_143360938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is allang onderuit gehaald, wel op blijven letten he?
pi_143360939
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef agter het volgende:
Helaas wel ja, maar het grote verschil is dat de bijbel een zooitje overleveringen zijn met een paar wetten en een liefdevolle profeet. De koran is letterlijk het woord van God en men dient elk woord te geloven en na te leven met een warlord als profeet.
pi_143360952
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

wat is oneruitgehaald?
-Rabia Al-Basri
pi_143360973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Knuppels en pepperspray gaan ze dan krijgen van de ME. Popcorn erbij. :Y) :9~
Bij echte rellen krijg je klappen, iedereen...
pi_143360978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Helaas wel ja, maar het grote verschil is dat de bijbel een zooitje overleveringen zijn met een paar wetten en een liefdevolle profeet. De koran is letterlijk het woord van God en men dient elk woord te geloven en na te leven met een warlord als profeet.
ALLAH AKBAR!!!
-Rabia Al-Basri
pi_143361019
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Was het sowieso niet al een provocatie om bij het koffiehuis te stoppen ?
pi_143361044
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

ALLAH AKBAR!!!
:D
pi_143361063
Wat betekent dat takbir trouwens of zo wat die isismongolen ook roepen ?
pi_143361097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat betekent dat takbir trouwens of zo wat die isismongolen ook roepen ?
allah akbar is de tekbir :P
-Rabia Al-Basri
pi_143361122
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Slayage, ben jij moslim?
pi_143361149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Slayage, ben jij moslim?
elhamdulillah }) ja dus ~:)
-Rabia Al-Basri
pi_143361150
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Tekbir is Allah ?
pi_143361155
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is oneruitgehaald?
De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.

Er was geen bestorming, dus was er geen aanleiding, EN bij het begin van de demo was er al medegedeeld dat de route zou veranderen ivm de tegendemo, die waren daar al VOORDAT de groep sowieso bij dat koffiehuisje was.

Broodje aa verhaal derhalve, zoals zovele.
pi_143361173
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tekbir is Allah ?
allahu akbar zeggen dat is de tekbir
-Rabia Al-Basri
pi_143361198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was het sowieso niet al een provocatie om bij het koffiehuis te stoppen ?
Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?
pi_143361227
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.

Er was geen bestorming, dus was er geen aanleiding, EN bij het begin van de demo was er al medegedeeld dat de route zou veranderen ivm de tegendemo, die waren daar al VOORDAT de groep sowieso bij dat koffiehuisje was.

Er was geen bestorming. Ze kwamen aangelopen in de hoefkade, zagen opeens het koffiehuis , stopte en richtte zich naar het koffiehuis toch ?
pi_143361245
quote:

[..]

nee idd was geen bestorming maar als je roept als een meute tatas in allochtonie "wij zijn nederland, wij zijn nederland" is dat wel degelijk provocatie en niet slim
-Rabia Al-Basri
pi_143361248
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?
Was je er niet bij dan ? :D
pi_143361256
Die hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.

Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.
pi_143361265
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee idd was geen bestorming maar als je roept als een meute tatas in allochtonie "wij zijn nederland, wij zijn nederland" is dat wel degelijk provocatie en niet slim
Nou die tatta's zagen dat als hun recht en totaal niet als provocatie :P
pi_143361274
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

zijn toch beelden van, ze zijn zelf gestopt er was geen verkeer niks
-Rabia Al-Basri
pi_143361281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er was geen bestorming. Ze kwamen aangelopen in de hoefkade, zagen opeens het koffiehuis , stopte en richtte zich naar het koffiehuis toch ?
klopt
-Rabia Al-Basri
pi_143361293
quote:

[..]

Onzin. Ze hebben dat koffiehuis bijna aangevallen. Stelletje agressieve apen waren het die zogenaamde "mars"lopers.
pi_143361296
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Jigzoz het volgende:
Die hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.

Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.
Dus dat. Was zoveel slimmer geweest als zich niet zo hadden gedragen.
pi_143361314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Onzin. Ze hebben dat koffiehuis bijna aangevallen. Stelletje agressieve apen waren het die zogenaamde "mars"lopers.
Stond er op dat moment niet al politie* Yasmin23 tussen ?
pi_143361323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou die tatta's zagen dat als hun recht en totaal niet als provocatie :P
de tatas mogen lekker de tata uithangen in duindorp :P
-Rabia Al-Basri
pi_143361329
hmz nu me eigen user naam.. bedoel ME natuurlijk :P
pi_143361363
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

de tatas mogen lekker de tata uithangen in duindorp :P
Ja, daar zijn niet tatta's ook niet welkom idd :P
pi_143361365
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
hmz nu me eigen user naam.. bedoel ME natuurlijk :P
wut?
-Rabia Al-Basri
pi_143361370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Stond er op dat moment niet al politie* Yasmin23 tussen ?
Ja, idd. Dat was wat ze tegenhield, stelletje losgeslagen halve neo-nazi's.
pi_143361375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou omdat dus niet elke salafist het zelfde is. Of denk jij van wel ?
nee. Maar dan kunnen ze dat wel alsnog zeggen
Allah Al Watan Al Malik
pi_143361380
Zo, zelfs Richard de Mos vind dat het allemaal beter op het Malieveld had gekund.
pi_143361383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, daar zijn niet tatta's ook niet welkom idd :P
juistem ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143361389
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

wut?
gahaha ik typ politie en ME , maar dan met kleine letters. komt mijn user naam er te staan :P
pi_143361408
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, zelfs Richard de Mos vind dat het allemaal beter op het Malieveld had gekund.
wtf! verstandig :Y
-Rabia Al-Basri
pi_143361425
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan die soms toch nog slimme dingen zeggen :p
pi_143361441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

zal wel een of andere code zijn :%
-Rabia Al-Basri
pi_143361444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Jigzoz het volgende:

Klopt helemaal.
pi_143361455
quote:

[..]

allah akbar! _O_
-Rabia Al-Basri
pi_143361478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Net zeg je nog van niet ?
pi_143361481
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Nee maar, erken je nu dat het een provocatie was?
pi_143361490
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

allah akbar! _O_
Denk dat die het daar dan weer niet mee eens is :P
pi_143361518
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

zijn toch beelden van, ze zijn zelf gestopt er was geen verkeer niks
Van die beelden hoor ik al acht topics en het enige wat ik te zien heb gekregen is, zo te zien op een foto, twee schreeuwende mannen met een peleton politie ertussen.
pi_143361530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat die het daar dan weer niet mee eens is :P
hoeft niet, feit blijft
-Rabia Al-Basri
pi_143361541
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee maar, erken je nu dat het een provocatie was?
Ho, wacht even. Provocatie kan ook een middel van protest zijn.
pi_143361545
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

klopt
Klopt niet.
pi_143361586
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Van die beelden hoor ik al acht topics en het enige wat ik te zien heb gekregen is, zo te zien op een foto, twee schreeuwende mannen met een peleton politie ertussen.
één van de eerste topics ga maar zoeken :P met die mocro die zegt allah is de baas in nederlaaaand _O-
-Rabia Al-Basri
pi_143361587
quote:

[..]

Hij zegt wonderbaarlijk genoeg wel meer zinnige dingen. Bij KvdB btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')