Je ziet meteen welk helder volk met stenen loopt te gooienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Op 00:16 http://www.geenstijl.nl/m(...)_react.html#comments
Dat zijn idd ook niet de meest snuggere. Goed, soort zoekt soort zeggen ze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet meteen welk helder volk met stenen loopt te gooien
Precies. Volgens mij is dat toch echt niet die tegen demonstratie. Optyfen met die IS aanbidders en snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet meteen welk helder volk met stenen loopt te gooien
De heilige oorlog is bijna aangebroken volgens hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
http://dewarereligie.net/(...)jk-wij-houden-van-u/
Wordt hier toch een beetje bang van.
Mensen die denken dat tegenstanders van rechts tokkietuig meteen IS aanbidders zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij is dat toch echt niet die tegen demonstratie. Optyfen met die IS aanbidders en snel.
Vraag me af of ze oprecht denken dat ze die kunnen winnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De heilige oorlog is bijna aangebroken volgens hem.
Waar word je bang van? Heb het snel doorgescand, zie niks geks staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
Mooi man, ze maken het er zelf naar dat ze gehaat gaan worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
6de alinea.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waar word je bang van? Heb het snel doorgescand, zie niks geks staan.
Vind het een beetje PvdA-toontje, dat artikel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waar word je bang van? Heb het snel doorgescand, zie niks geks staan.
Grappig dat ze altijd 1940 erbij halen en zij dezelfde retoriek gebruiken als Hitler.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
Het wrange is dat ze die ellende juist op zichzelf en de gematigde moslims afroepen op deze manier, maar ik verdenk ze er van dit juist graag te willen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Grappig dat ze altijd 1940 erbij halen en zij dezelfde retoriek gebruiken als Hitler.
De volksduitsers werden bedreigd door bloeddoristige communisten, Polen en Joden en daarom moesten er 'vrijwillige' SA knokploegen opgericht worden en later SS divisies om het Duitse volk te beschermen. Het nobele Duitsland was gedwongen een oorlog te beginnen om zich te verdedigen, aldus Hitler.
Zou kunnen, 'ze' voelen zich oppermachtig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wrange is dat ze die ellende juist op zichzelf en de gematigde moslims afroepen op deze manier, maar ik verdenk ze er van dit juist graag te willen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
- De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
Inderdaad, net zo serieus nemen als een groepje neonazi's en desnoods gewoon uitelkaar knuppelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Te sneu voor woorden, dat we als een land met 17 miljoen inwoners ons bezighouden met 100 haatbaarden die de zuurstof nog niet waard zijn die ze inademen. Gewoon erin met de ME, in elkaar houwen en arresteren die mongolen. Klaar.
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan zo snel niet zien of ze al een vergunning hebben aangevraagd maar denk niet dat ze hem nog een keer krijgen
de tegen demonstratie werd uit elkaar geknuppeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.
Gahah de tegen demonstranten wonen daar waarschijnlijk:Pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.
Ik vraag me af of ze die 'bescherming' wel willen. Volgens mij zoeken ze gewoon de confrontatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahah de tegen demonstranten wonen daar waarschijnlijk:P
Natuurlijk hebben ze een vergunning nodig. Zeker als ze onder bescherming van ME en politie willen gaan.
Denk dat ze zonder niet eens durvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die 'bescherming' wel willen. Volgens mij zoeken ze gewoon de confrontatie.
Ik heb even op Facebook gekeken, maar het leken mij motor-gangs en andere halve knokploegen die opgeroepen werden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ze zonder niet eens durvenEn dan is het trouwens ook geen demonstratie meer maar ordinair rellen.
wat is een gematigde salafist? is dat een vraag als, wat is een gematigde moslim?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Het mijn nog steeds niet duidelijk of er ook gematigde salafisten zijn. Iemand die dat weet ?
Ja , in de nieuwe post van de Pro Patria word nu gezegd dat er geen ruimte is voor Salafisten in het openbaar. Is IS. Zowiezo Salafistisch ? En zijn alle Salafisten dan ook zowiezo voorstander van de slachtpartijen van IS. ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is een gematigde salafist? is dat een vraag als, wat is een gematigde moslim?
Totaal geen provocatie idd :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb even op Facebook gekeken, maar het leken mij motor-gangs en andere halve knokploegen die opgeroepen werden.
Ze roepen wel van ISIS dit en ISIS dat, terwijl e.e.a. overduidelijk niets te doen heeft met de echte ISIS. Sterker nog, ze mogen hopen dat er niet daadwerkelijk doorgedraaide ISIS-aanhangers tussen zitten met Kalashnikovs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb even op Facebook gekeken, maar het leken mij motor-gangs en andere halve knokploegen die opgeroepen werden.
Weet jij het antwoord op mijn vraag hierboven over de salafisten ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan mogen ze hopen dat er niet werkelijk ISIS-aanhangers tussen zitten met Kalashnikovs.
salafisme is een container begrip, ik denk dat die pro patria mensen niet eens weten wat het inhoud, maar er zijn geweldadige salfistische stromingen, maar ook niet geweldadige, daarnaast is ISIS een iets wat van een totaal andere orde is, in syrie vechten bv zon beetje alle islamistische/salafistische groeperingen tegen ISISquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja , in de nieuwe post van de Pro Patria word nu gezegd dat er geen ruimte is voor Salafisten in het openbaar. Is IS. Zowiezo Salafistisch ? En zijn alle Salafisten dan ook zowiezo voorstander van de slachtpartijen van IS. ?
Weet jij het ?
Die uitnodiging is afgelopen zondag afgegeven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die 'bescherming' wel willen. Volgens mij zoeken ze gewoon de confrontatie.
Nou, waar iemand woont geeft je niet meer rechten he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahah de tegen demonstranten wonen daar waarschijnlijk:P
Natuurlijk hebben ze een vergunning nodig. Zeker als ze onder bescherming van ME en politie willen gaan.
Aaaah dus eigenlijk kunnen ze niet zeggen dat er voor salafisten geen plek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
salafisme is een container begrip, ik denk dat die pro patria mensen niet eens weten wat het inhoud, maar er zijn geweldadige salfistische stromingen, maar ook niet geweldadige, daarnaast is ISIS een iets wat van een totaal andere orde is, in syrie vechten bv zon beetje alle islamistische/salafistische groeperingen tegen ISIS
daarnaast is het SowieSo
Hoopte idd al dat je niet serieus was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, waar iemand woont geeft je niet meer rechten he?
Maar was maar gekkigheid, natuurlijk vragen 'ze' een vergunning aan.
Neeeee het was absoluut geen provocatie idd afgelopen zondag. Daar bij dat koffiehuis natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat was het niet, nee. Kan het nu wel worden natuurlijk, met dank aan o.a. B en W.
eigenlijk willen ze zeggen voor de islam is er geen plek,maar ze beginnen met de salafisten, wilders tactiek zeg maar, die ook begon met dat ie tegen de uitwassen van de islam wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaaah dus eigenlijk kunnen ze niet zeggen dat er voor salafisten geen plek is.
Sowieso
allah is de baas in nederlaaandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeee het was absoluut geen provocatie idd afgelopen zondag. Daar bij dat koffiehuis natuurlijk ook niet
Knuppels en pepperspray gaan ze dan krijgen van de ME. Popcorn erbij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat was het niet, nee. Kan het nu wel worden natuurlijk, met dank aan o.a. B en W.
Nja het werkt wel. Zeker als je je bedenkt dat de meeste mensen niets weten over Salafisten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk willen ze zeggen voor de islam is er geen plek,maar ze beginnen met de salafisten, wilders tactiek zeg maar, die ook begon met dat ie tegen de uitwassen van de islam was
Dat was idd ook geen provocatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
allah is de baas in nederlaaanddie mocro bij dat cafe was wel stoer
Waarom zouden ze het niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaaah dus eigenlijk kunnen ze niet zeggen dat er voor salafisten geen plek is.
Sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |