genoeg moslims die dat niet doen, jammer hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vent is compleet geschift en zijn islam-obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.
[..]
Als moslims in dit tempo doorgaan met zichzelf onmogelijk maken in dit land, komen er vanzelf razzia's en grote onlusten. Niet dat ik het hoop, maar uiteindelijk komt er vanzelf een moment dat autochtone Nederlanders in achterstandswijken voor eigen rechter gaan spreken.
Aha, dus de pro-ISIS demonstratie had volgens jou ook niet plaats moeten vinden, want demonstraties van mensen met extreme standpunten zijn 'zo goed als nooit vredig'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De geschiedenis leert dat die demonstraties zo goed als nooit vredig zijn. Dat is natuurlijk ook nooit de intentie van dat soort demonstraties.
Dit is echt BSquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze mogen van mij roepen en zeggen wat ze willen. Ik trek de grens bij dingen als geweld, bedreiging, intimidatie en andere strafbare feiten qua wat we moeten verbieden bij wie dan ook. Een mars van neonazi's in andermans woongebied is op z'n minst intimidatie en ook best bedreiging. Verder is geweld (of provoceren van) ook gewoon een vast onderdeel van de agenda van de groeperingen achter Pro Patria.
Dat ze een vergunning hebben gekregen is natuurlijk al te dwaas voor worden. Maar dat ze een legaal papiertje hebben neemt nog niet weg dat de intenties achter deze provocatiemars dingen zijn die we van niemand moeten tolereren. Dat hebben we ook wel gezien. Dat dit op geweld zou uitlopen had denk ik iedereen wel verwacht.
Dat mensen zich nu scharen achter een groepering die een telefoonboek aan veroordelingen heeft voor de meest zieke dingen, gewoon omdat ze toevallig ook tegen ISIS zijn, dat lijkt me al helemaal niet de bedoeling. Dat maakt je geen haar beter dan de ISIS-fanboys. Die doen exact dat.
Ga lekker een fatsoenlijke anti-ISIS demonstratie houden. Samen met de daadwerkelijke slachtoffers van ISIS. En dat zijn geen blanke neonazi's. Dat zijn etnische en religieuze groeperingen die normaal gesproken zelfs tevens het slachtoffer zijn van de neo-fascisten achter deze demonstratie.
Heeft iemand dat gezegd? De politie stond er mooi tussen. Net als later toen de rollen zich omdraaiden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef Kanjer het volgende:
Ah, nog steeds verwoed aan het verdedigen zie ik.
Heb even niet terug gelezen, maar zijn er inmiddels al zwasrgewonden en/of doden te betreuren bij die massale aanval op het koffiehuis?
Waarom wil je dat dan niet doen tegen het christendom, bijvoorbeeld in de bijbelgordel, of bijvoorbeeld tegen het jodendom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderwijs, geloof uitbannen en mensen eens laten inzien dat je beter af bent in de wereld zonder Allah. Ik ken meer en meer Marokkanen die zich niet meer inlaten met de islam, zijn wel voornamelijk meiden, die lopen iets voor, maar de ontkerking zal ook bij de islam plaatsvinden.
Nee hoor, want die zijn gewoon welkom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
genoeg moslims die dat niet doen, jammer he
prima, maar moet je niet gaan huilen als er ook andersom wordt gebruikt. Toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar niets mis mee als je die clapclapdinges moet geloven, als je iets wil bereiken tegen moslims MOET je geweld gaan gebruiken, dat geeft ie zelf toe.
Nee, maar daar maak ik me gezien de verhoudingen niet zo heel druk om.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
prima, maar moet je niet gaan huilen als er ook andersom wordt gebruikt. Toch?
Die vind al volop plaats. Ook bij mannen. De meeste mensen die zich in naam moslim noemen zijn in praktijk amper praktiserend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderwijs, geloof uitbannen en mensen eens laten inzien dat je beter af bent in de wereld zonder Allah. Ik ken meer en meer Marokkanen die zich niet meer inlaten met de islam, zijn wel voornamelijk meiden, die lopen iets voor, maar de ontkerking zal ook bij de islam plaatsvinden.
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar daar maak ik me gezien de verhoudingen niet zo heel druk om.
Maar jullie hebben het nu voor elkaar vind je zelf wel? Lekkere burgeroorlog, goed gelukt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Aha, dus de pro-ISIS demonstratie had volgens jou ook niet plaats moeten vinden, want demonstraties van mensen met extreme standpunten zijn 'zo goed als nooit vredig'?
jullie. Wat een sneue faalhaas ben je toch. Je lijkt er daadwerkelijk een harde plasser te krijgen van ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar jullie hebben het nu voor elkaar vind je zelf wel? Lekkere burgeroorlog, goed gelukt?
Het is de bedoeling dat de openbare orde en veiligheid wordt gehandhaafd als deze in het geding komt. Dat houdt dus in dat je effectieve maatregelen treft (dus straffen oplegt) aan mensen die de grenzen van de wet overschrijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat van mensen die doorgaans het slachtoffer zijn van neofascisten. Want niet blank, niet autochtoon.
Die ISIS-fanboys horen hier net zo hard thuis als mensen met een fascistisch wereldbeeld. Zolang ze zich houden bij zeggen en denken en niet de grenzen van de wet overgaan. En daar hebben we AIVD en politie voor. Niet de knokploeg van Blood & Honour.
Gelukkig mag je in Nederland ook extreme meningen hebben. En helaas mag je in Nederland ook extreme meningen hebben. Keerzijde van de medaille. Als neonazi's mogen bestaan, dan mogen ook ISIS-aanhangers bestaan.
Dat ik het beide misselijkmakende figuren vind is een tweede.
Het is een neonazi-mars, omdat de organisatoren prominente neonazi's zijn. Dat lijkt me niet meer dan een logische redenering.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dit is echt BS
Iedereen heeft het recht op demonstreren en als je een vergunning hebt dien je beschermd te worden en dien je gewoon je route te kunnen lopen.
Het interesseert mij niet of er neo nazi's door mijn wijk lopen
Zolang zij zichzelf gedragen doen ze hun best maar en bovendien worden zij begeleid en beschermd door de politie OA ook omdat groeperingen zoals de AFA wel geweld gebruiken maar dat is natuurlijk wel goed...toch ?
Tijdens de demo gedroegen ze zich ook , het waren de tegenstanders die met stenen gooiden , carmera's slopten enz enz, laten we het bij de feiten houden.
Pas toen ze niet door mochten lopen van de ME werden ze boos , zij houden zich rustig maar omdat een ander geweld gebruikt moet de route maar anders , de omgekeerde wereld.
Trouwens , het waren niet allemaal Nazi's , ook weer zoiets
In heel de berichtgeving heeft men het over een extreem rechtse neonazi mars , dus als je een demo begint en er lopen neonazi´s mee is het meteen een extreem rechtse mars .welkom in moreel la , la land!
Het woord Nazi's word te pas en te onpas gebruikt om bepaalde zaken zoals slap of niet optreden een waas van goedkeuring te geven want........het zijn nazi's
Alles om alsnog want daar komt het op neer de multikul weer te beschermen , lekker in de doofpot die handel want als je het niet ziet is het er toch niet!
Wat jij doet is de boel omdraaien , ja maar hunnie zijn nazi....
Volstrekt irrelevant want zij hebben net zo veel rechten op demonstreren als een ander en hebben zich WEL gedragen!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten of je het labeltje " voor eigen rechter spelen" ook plakt op tuig dat met stenen gooit naar demonstranten en journalisten.quote:
De vorige keer waren we gebleven bij 'bestormen'quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heeft iemand dat gezegd? De politie stond er mooi tussen. Net als later toen de rollen zich omdraaiden.
De foto's heb ik nog niet kunnen zoeken. Heb ik ook nu niet de mogelijkheid toe trouwens.
Ga jij al zeggen waar jou sympathieen liggen qua de organiserende clubjes?
Ja, ik ben de sneue faalhaas hier, met jullie oproepen tot geweld, binnen 25 jaar de islam hier aan de macht, wat gaan "we" eraan doen, geweld hier en daar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
jullie. Wat een sneue faalhaas ben je toch. Je lijkt er daadwerkelijk een harde plasser te krijgen van ook.
Ja, en toen stond de politie er tussen. Ga je nog in op de andere punten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De vorige keer waren we gebleven bij 'bestormen'
Als je er überhaupt iets van wist had je geweten dat deze figuren marokko meer haten dam Nederland. Laat staan dat ze zich meer marokkaans dan nederlands voelen. Het is dan ook niet voor niets dat ze naar een eigen staat streven. Wanneer dtingt dat nou tot je door.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de openbare orde en veiligheid wordt gehandhaafd als deze in het geding komt. Dat houdt dus in dat je effectieve maatregelen treft (dus straffen oplegt) aan mensen die de grenzen van de wet overschrijden.
Het leeuwendeel van de ISIS-fanboys beschikt over een dubbele nationaliteit. Men wil niks liever dan een islamitische staat, terwijl men beschikt over het paspoort van een islamitisch land.
Ū
Fascisten - hoe fout ze ook zijn - hebben doorgaans geen paspoort van een land dat fascisme als staatsvorm heeft. Ook hebben ze doorgaans maar één nationaliteit, namelijk de Nederlandse. Dit in tegenstelling tot de ISIS-fanboys. Dat zijn vrijwel uitsluitend figuren met een Marokkaanse achtergrond, die ook in het bezit zijn van de Marokkaanse nationaliteit. Nederland is alleen goed voor een sociaal vangnet en een uitkering, verder voelen ze zich Marokkaan en geen Nederlander.
Ik zou deze punten graag willen meenemen in de bestrijding van het probleem. ISIS-fanboys horen niet in Nederland thuis; op geen enkele manier. Ze kunnen bovendien probleemloos verkassen naar een land waar hun religie veel meer bijval heeft.
Nee, doet volledig niet terzake. Wie denk jij wel dat je bent?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en toen stond de politie er tussen. Ga je nog in op de andere punten?
Wie denk jij dat ik ben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, doet volledig niet terzake. Wie denk jij wel dat je bent?
Ja je bent inderdaad een enorme faalhaas. Met je jullie. Of moet ik jou ook onder het kopje fascistische voorpost hooligan scharen. Kneus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben de sneue faalhaas hier, met jullie oproepen tot geweld, binnen 25 jaar de islam hier aan de macht, wat gaan "we" eraan doen, geweld hier en daar.
maar ik ben sneu.
Nog ff met me.
Doe maar lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja je bent inderdaad een enorme faalhaas. Met je jullie. Of moet ik jou ook onder het kopje fascistische voorpost hooligan scharen. Kneus.
Kinderachtig. Moeilijk he normaal doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar lekker.
Ik verlaag met niet tot je kansloze gescheld. maar we zijn wel meer en meer getuige van de echte insteek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |