abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:38:30 #151
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143348658
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Ceberut het volgende:
Dat boeit zeker, omdat de openbare orde in het geding kan komen.
En wie is er ook al weer verantwoordelijk voor de openbare orde in de stad?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143348688
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ah, dus het was niet eens een tegendemonstratie maar bezorgde individuele locals die bang waren voor vernielingen in hun wijk.
:')_!
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348722
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ah, dus het was niet eens een tegendemonstratie maar bezorgde individuele locals die bang waren voor vernielingen in hun wijk.
Hopelijk gaan we die stenen en tegels niet vervangen, laat ze maar lekker kalifaat stijl op zand lopen. Israel laat trouwens geen bouwmateriaal etc. toe in probleemwijken, goed plan.
pi_143348730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef hooibaal het volgende:

[..]

De politie, die dan ook gedaan heeft wat ze moesten doen, wat normaal is bij demonstratie's. Conflict vermijden door de route te veranderen of door het af te breken.
Ze hebben stenengooiers gearresteerd en meerdere zullen nog volgen als het goed is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143348736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Eens. Die demonstratie had direct al verboden moeten worden.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:40:15 #156
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_143348738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar in dit geval heeft dat land geen enkele band met isis, dus waarom ze dan daarmee opzadelen?
Economische redenen en geopolitieke redenen passen we ook hier ruim toe, dat doen alle landen, dat vind ik geen reden om een land dat geen band met isis heeft op te zadelen met die gekken.
Daarom zeg ik ook dat het een interessant debat is vol dilemma's. De andere kant van de medaille is natuurlijk dat nergens is vastgelegd dat een tweede thuisland alleen van de lusten van dubbele paspoorten mag genieten. Het is nadrukkelijk de keuze van die landen zelf om te streven naar een nauwe band met nakomelingen van emigranten. Dan is het helemaal niet erg als ze af en toe ook geconfronteerd worden met de nadelen van zo'n beleid.

Nederland heeft bijvoorbeeld zelf ook zijn emigratiegolf gehad in de jaren vijftig en zestig en bij de Nederlandse Australiërs, Canadezen en Nieuw-Zeelanders liggen de verhoudingen heel anders. De kinderen spreken niet of nauwelijks Nederlands, hebben geen Nederlands paspoort, amper binding met het thuisland van de ouders, etc, etc.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_143348765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we die stenen en tegels niet vervangen, laat ze maar lekker kalifaat stijl op zand lopen. Israel laat trouwens geen bouwmateriaal etc. toe in probleemwijken, goed plan.
Israël vermoordt kinderen en is geen haar beter dan de ISIS.
pi_143348768
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. De demonstratie voor ISIS was schandalig. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:41:13 #159
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143348783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef erodome het volgende:

[..]

De politie, die dan ook gedaan heeft wat ze moesten doen, wat normaal is bij demonstratie's. Conflict vermijden door de route te veranderen of door het af te breken.
Ze hebben stenengooiers gearresteerd en meerdere zullen nog volgen als het goed is.
Nee, de burgemeester. Maar onze vriend van de VVD vindt zijn eigen vakantie belangrijker dan eerdergenoemde openbare orde.
pi_143348797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom beginnen alle booslims altijd voor Gaza? :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143348799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat het een interessant debat is vol dilemma's. De andere kant van de medaille is natuurlijk dat nergens is vastgelegd dat een tweede thuisland alleen van de lusten van dubbele paspoorten mag genieten. Het is nadrukkelijk de keuze van die landen zelf om te streven naar een nauwe band met nakomelingen van emigranten. Dan is het helemaal niet erg als ze af en toe ook geconfronteerd worden met de nadelen van zo'n beleid.

Nederland heeft bijvoorbeeld zelf ook zijn emigratiegolf gehad in de jaren vijftig en zestig en bij de Nederlandse Australiërs, Canadezen en Nieuw-Zeelanders liggen de verhoudingen heel anders. De kinderen spreken niet of nauwelijks Nederlands, hebben geen Nederlands paspoort, amper binding met het thuisland van de ouders, etc, etc.
Je zou om de tafel kunnen met landen om daar afspraken over te maken, die "lusten" zijn namelijk ook afspraken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143348824
quote:

[..]

Ja nu weten we wel dat je moslim bent hoor, je hoeft 't niet elke keer zo duidelijk overal te spuien.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348832
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom beginnen alle booslims altijd voor Gaza? :r
Wait up. Wie begon er nou over Israel? Dat was Dhr. Nintex.
pi_143348866
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wait up. Wie begon er nou over Israel? Dat was Dhr. Nintex.
Hitler was anders ook een aanwist voor de Europese bevolking, zolang je maar übermensch was
pi_143348903
quote:

[..]

Doe niet zo idioot man. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:43:52 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143348908
gewoon hitler erachteraan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143348967
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Ceberut het volgende:
Waarom moet er met de prinsenvlag in een multiculturele wijk worden gezwaaid om een punt te maken?

Feit is, dat deze "demonstratie van de vrijheid", was gekaapt door rechts-extremistische kaalkopjes die erop uit waren om te provoceren. Ik heb daar nul komma nul sympathie voor.
Wat heb jij erover te vertellen?

De demo was legaal, vlag die niet mocht, de israelische, keurig weggehaald, niets aan de hand aan deze kant.

En of het nou allemaal deelnemers van de Margriet zomertoer, of 'rechts-extremistische kaalkopjes' zoals jij ze poëtisch omschrijft, doet volledig niet ter zake.

Het gegeven dat jij er wel of geen symphatie voor hebt is al helemaal niet belangrijk.
pi_143349025
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Als ze bang zijn om op de lange teentjes getrapt te worden, moeten ze daar niet op de stoep gaan staan.
pi_143349061
quote:

[..]

Krijgen we die dooddoener weer...
pi_143349144
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat heb jij erover te vertellen?

De demo was legaal, vlag die niet mocht, de israelische, keurig weggehaald, niets aan de hand aan deze kant.

En of het nou allemaal deelnemers van de Margriet zomertoer, of 'rechts-extremistische kaalkopjes' zoals jij ze poëtisch omschrijft, doet volledig niet ter zake.

Het gegeven dat jij er wel of geen symphatie voor hebt is al helemaal niet belangrijk.
Die demo had nooit toegestaan moeten worden. Die gasten gaan er niet over wat er wel of niet in de Schilderswijk mag gebeuren, dat is aan de overheid. Als ze willen protesteren gaan ze maar op een pleintje elders in de stad staan.

Dat was natuurlijk niet het doel. Dat agressieve tokkietuig wilde zogenaamd die buurt intimideren. Uit diverse filmpjes blijkt ook de samenstelling van de groep. Alles behalve redelijke mensen. Als het even kon, dan zouden ze het liefst nog knokken in de buurt ook.

En terecht is er een stokje voor gestoken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:51:03 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143349217
quote:

[..]

Ah dus omdat israel aan de andere kant van de wereld huishoud mogen IS leden aan de ene kant van de wereld kinderen vrouwen huisvaders en huisdieren de kop afsnijden en er hier in nederland bepaalde bekende groepen om juigen en het 't liefst ook zelf doen in NL (wat ze vast gaat lukken met de lakse houding, bij de eerste algehele islamic state opstand hier in nederland zijn opeens alle politici naar de bunkers, of mischien wel met het vliegtuig naar de VS vertrokken) en laten ze de burger over aan haar lot. :)

Maar jij bent natuurlijk te simpel om hier een denkfout in te zien.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143349220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef sp3c het volgende:
gewoon hitler erachteraan
Prima compromis, ik ga wel akkoord met de voorwaarde dat Hitler dood moet als we ook de IS(IS) strijders willen aanpakken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143349252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ah dus omdat israel aan de andere kant van de wereld huishuid mogen IS leden aan de ene kant van de wereld kinderen vrouwen huisvaders en huisdieren de kop afsnijden en er hier in nederland bepaalde bekende groepen om juigen en het 't liefst ook zelf doen in NL (wat ze vast gaat lukken met de lakse houding, bij de eerste algehele islamic state opstand hier in nederland zijn opeens alle politici naar de bunkers, of mischien wel met het vliegtuig naar de VS vertrokken) en laten ze de burger over aan haar lot. :)

Maar jij bent natuurlijk te simpel om hier een denkfout in te zien.
Met wie ben jij aan het discussiëren? Een stroman, want geen van die zaken die je opnoemt heb ik verdedigd.
pi_143349359
Dit schijnt op Londense scholen te zijn verspreid. Nu hier nog en dan hopen dat een ieder die zich hiermee identificeert, puntje 5 na zal leven :)

dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:55:35 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143349426
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Met wie ben jij aan het discussiëren? Een stroman, want geen van die zaken die je opnoemt heb ik verdedigd.
"israel is geen haar beter dan IS"

Nou met alle respect, vriendje...

Ik ben nogal een Israel criticus, daar sta ik ook behoorlijk bekend om maar Israel is een hele kop vol haar beter dan IS. Ik zie Israel nog altijd (hoe extreem, fout en genocideplegend dan ook) uit verdediging handelen. Afgezien of Israel ooit opgericht had mogen worden(antwoord daarop is een makkelijk Nee, het had beter in de VS gesticht kunnen worden) of uberhaupt gesteund..

IS is een proxy macht die nu tentakels begint te groeien die gevoed worden door een voormiddeleeuwse/stammen doctrine.

(ja beiden zijn fout maar IS is veel en dan ook veel gevaarlijker voor de wereldvrede, en de toekomst)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143349455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit schijnt op Londense scholen te zijn verspreid. Nu hier nog en dan hopen dat een ieder die zich hiermee identificeert, puntje 5 na zal leven :)

[ afbeelding ]
Engeland :') Vol met inteelt fags, en die vieze islam ratten
pi_143349466
quote:

[ afbeelding ]
Uitgedeeld op scholen? Wtf? :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143349483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dan hebben ze daar nu wel een groot probleem met al die kapotte huizen.
Make my day!
pi_143349642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Die demo had nooit toegestaan moeten worden. Die gasten gaan er niet over wat er wel of niet in de Schilderswijk mag gebeuren, dat is aan de overheid. Als ze willen protesteren gaan ze maar op een pleintje elders in de stad staan.

Dat was natuurlijk niet het doel. Dat agressieve tokkietuig wilde zogenaamd die buurt intimideren. Uit diverse filmpjes blijkt ook de samenstelling van de groep. Alles behalve redelijke mensen. Als het even kon, dan zouden ze het liefst nog knokken in de buurt ook.

En terecht is er een stokje voor gestoken.
Vind jij, de gemeente (de overheid dus) dacht daar anders over.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:00:57 #180
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143349672
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Vind jij, de gemeente (de overheid dus) dacht daar anders over.
Dat hadden ze dan niet zo slim gedacht.
pi_143349719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Wederom, vind jij, maar jij hebt het niet voor het zeggen, en de booslims in de schilderswijk ook niet.
pi_143349755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Volgende keer in de achtertuinen van IS leden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 19:03:33 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:03:27 #183
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143349780
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wederom, vind jij, maar jij hebt het niet voor het zeggen, en de booslims in de schilderswijk ook niet.
Dat heeft niets te maken met mijn mening, maar met het feit dat het (meerdere keren) ontoelaatbaar uit de hand is gelopen. De gemeente heeft haar taak om de openbare orde en veiligheid te handhaven verzaakt, de burgemeester voorop.
pi_143349908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met mijn mening, maar met het feit dat het (meerdere keren) ontoelaatbaar uit de hand is gelopen. De gemeente heeft haar taak om de openbare orde en veiligheid te handhaven verzaakt, de burgemeester voorop.
Helemaal mee eens!

Ze hebben zeker verzaakt, ze hadden de hele Hoefkade moeten schoonvegen om de demonstratie doorgang te verlenen.
pi_143349937
quote:

[ afbeelding ]
Maar van islamisering is helemaal geen sprake :N
pi_143350021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Koran waarschuwt ons andersdenkenden er zelf voor, dus tja...
pi_143350372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar pas wel op. De Salafisten waaronder onder andere de Demonic State (ISIS) worden geschaard, willen juist zoveel mogelijk (zieke) publiciteit in het westen om angst in te boezemen en om de kloof tussen islamieten in het westen en westerlingen nog groter te maken. Dat zorgt uiteindelijk weer voor verdere radicalisering van beide groepen en dat op zijn beurt weer voor volledige escalatie met alle gevolgen van dien.

Blijf er voor waken dat je jezelf niet te veel laat meeslepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 19:22:12 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:26:36 #188
79262 Dwersdriever
pi_143350837
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Je zou om de tafel kunnen met landen om daar afspraken over te maken, die "lusten" zijn namelijk ook afspraken.
Ik heb geen idee of hierover bilaterale afspraken kunnen worden gemaakt. Vraag me ook serieus af of dat noodzakelijk is. Nederland heeft in de praktijk niet bar veel invloed gehad op de regelgeving rond dubbele paspoorten in andere landen, dus is het maar de vraag of die landen veel invloed moeten hebben op Nederlandse regelgeving op dit vlak.
We Came A Long Time Ago
pi_143350853
Zonder wrijving geen glans
pi_143350897
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Krijgen we die dooddoener weer...
"Hunnie doen het ook" _O_
pi_143351071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef 16meter het volgende:

[..]

"Hunnie doen het ook" _O_
En het klopt niet eens ook, totaal onvergelijkbaar.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:33:16 #193
79262 Dwersdriever
pi_143351175
quote:
Wat een niveau. Onze democratie wordt verdedigd door non-valeurs.
We Came A Long Time Ago
pi_143351187
quote:
Dat ga je krijgen dan he?

Waarschuw er al jaren voor, maar nee hoor, gewoon doorgaan met de slachtofferrol.
pi_143351252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Wat een niveau. Onze democratie wordt verdedigd door non-valeurs.
De democratische rechtsstaat heeft geen verdediging nodig van dit soort figuren. Sterker nog, die moet ons beschermen tegen dergelijke idioten.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:35:37 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143351302
quote:
Had hem vanmiddag al gezien , gaat nog gezellig worden als het doorgaat.
Maar die demo zal wel verboden worden :{
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:36:29 #197
79262 Dwersdriever
pi_143351335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef nikk het volgende:

[..]

De democratische rechtsstaat heeft geen verdediging nodig van dit soort figuren. Sterker nog, die moet ons beschermen tegen dergelijke idioten.
Dat bedoel ik.
We Came A Long Time Ago
pi_143351365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat ga je krijgen dan he?

Waarschuw er al jaren voor, maar nee hoor, gewoon doorgaan met de slachtofferrol.
Je gaat helemaal niks krijgen. Als die tokkies wetten overtreden krijgen ze knuppels in de nek van de ME. Was ook tijdens laatste "mars" dat een paar van die tokkies klappen ving van de ME. Heerlijk om te zien.
pi_143351528
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je gaat helemaal niks krijgen. Als die tokkies wetten overtreden krijgen ze knuppels in de nek van de ME. Was ook tijdens laatste "mars" dat een paar van die tokkies klappen ving van de ME. Heerlijk om te zien.
Wat jij wil, dream on..
pi_143351631
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat jij wil, dream on..
Op 00:16 http://www.geenstijl.nl/m(...)_react.html#comments
pi_143352376
quote:
Je ziet meteen welk helder volk met stenen loopt te gooien _O-
pi_143352563
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zijn idd ook niet de meest snuggere. Goed, soort zoekt soort zeggen ze.
pi_143352749
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij is dat toch echt niet die tegen demonstratie. Optyfen met die IS aanbidders en snel.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:04:41 #204
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_143352820
http://dewarereligie.net/(...)jk-wij-houden-van-u/
Wordt hier toch een beetje bang van.
pi_143352976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
De heilige oorlog is bijna aangebroken volgens hem.
pi_143352994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij is dat toch echt niet die tegen demonstratie. Optyfen met die IS aanbidders en snel.
Mensen die denken dat tegenstanders van rechts tokkietuig meteen IS aanbidders zijn.

Dat groepje tegendemonstranten bestond uit een groep of 50. Die ISIS demonstranten waar het oorspronkelijk om ging waren misschien 20 man. Je kunt al feitelijk vaststellen dat de groepen niet uit dezelfde mensen bestaan.
pi_143353009
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De heilige oorlog is bijna aangebroken volgens hem.
Vraag me af of ze oprecht denken dat ze die kunnen winnen :')
pi_143353032
Die Arnoud van Doorn wat is dat voor figuur dan :') :') :') :') :') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_143353060
quote:
Waar word je bang van? Heb het snel doorgescand, zie niks geks staan.
pi_143353065
quote:
Mooi man, ze maken het er zelf naar dat ze gehaat gaan worden.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:10:16 #211
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_143353118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

6de alinea.
pi_143353194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vind het een beetje PvdA-toontje, dat artikel.
Make my day!
pi_143353206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

6de alinea.
Ja, wat dan?
pi_143353314
quote:
Grappig dat ze altijd 1940 erbij halen en zij dezelfde retoriek gebruiken als Hitler.

De volksduitsers werden bedreigd door bloeddoristige communisten, Polen en Joden en daarom moesten er 'vrijwillige' SA knokploegen opgericht worden en later SS divisies om het Duitse volk te beschermen. Het nobele Duitsland was gedwongen een oorlog te beginnen om zich te verdedigen, aldus Hitler.
pi_143354170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Grappig dat ze altijd 1940 erbij halen en zij dezelfde retoriek gebruiken als Hitler.

De volksduitsers werden bedreigd door bloeddoristige communisten, Polen en Joden en daarom moesten er 'vrijwillige' SA knokploegen opgericht worden en later SS divisies om het Duitse volk te beschermen. Het nobele Duitsland was gedwongen een oorlog te beginnen om zich te verdedigen, aldus Hitler.
Het wrange is dat ze die ellende juist op zichzelf en de gematigde moslims afroepen op deze manier, maar ik verdenk ze er van dit juist graag te willen.
pi_143356412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het wrange is dat ze die ellende juist op zichzelf en de gematigde moslims afroepen op deze manier, maar ik verdenk ze er van dit juist graag te willen.
Zou kunnen, 'ze' voelen zich oppermachtig.

Maarja, geen hond die wil luisteren, maar die straks wel weer met hun verheven vingertje staan te wuiven van 'zie je wel'
pi_143359195
De spelregels :

Pro Patria
7 uur · Bewerkt
De spelregels:
- Enkel Nederlandse- en Haagse vlaggen. Zonder voorafgaande toestemming zijn andere vlaggen niet toegestaan.
- Geen leuzen tegen de islam in het algemeen. Iedereen is vrij in Nederland, tot op heden, om te geloven wat hij of zij wilt. Wij keren ons tegen de aanhangers van de ISIS moordmachine in Nederland.
- Geen pro of anti Israël of Palestijnse leuzen, symbolen, vlaggen e.d. Dit heeft niets met het thema te maken die dag en werkt tegenstellingen in de hand.
- Geen prinsenvlaggen. Die kunnen in een historisch perspectief geplaatst worden maar hebben ook een negatieve lading.
- Andere spandoeken dan die van de organisatie zijn alleen toegestaan met uitdrukkelijke toestemming van de organisatie.
- Geen extremistische uitingen op de kleding. Toch proberen? die worden dan afgeplakt of je kan opstappen.
- Speciaal voor Wesley: Gebruik allemaal het gezonde verstand! We staan daar gezamelijk voor hetzelfde doel!
- De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
pi_143359298
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
- De begeleiders van de mars hebben altijd gelijk. Dus niet bijdehand gaan lopen doen.
:(
pi_143359321
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:(
:D
pi_143359388
Kan zo snel niet zien of ze al een vergunning hebben aangevraagd maar denk niet dat ze hem nog een keer krijgen :P
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:35:11 #221
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_143359733
Ik heb een mailtje gestuurd naar de communicatieafdeling van ISIS en ik heb ze gevraagd dat wanneer een moslim vrouw alleen naar de Noordpool zou willen reizen, wat voor kleding zij zou moeten aantrekken.

Zij hebben aangegeven dat men voor dat soort temperaturen een speciaal pak hebben uitgevonden:

De Brrrrrrrka
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:37:57 #222
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143359843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Te sneu voor woorden, dat we als een land met 17 miljoen inwoners ons bezighouden met 100 haatbaarden die de zuurstof nog niet waard zijn die ze inademen. Gewoon erin met de ME, in elkaar houwen en arresteren die mongolen. Klaar.

Zo moeilijk kan het niet zijn.
Inderdaad, net zo serieus nemen als een groepje neonazi's en desnoods gewoon uitelkaar knuppelen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_143359853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan zo snel niet zien of ze al een vergunning hebben aangevraagd maar denk niet dat ze hem nog een keer krijgen :P
Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.
pi_143359888
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ze hebben nu geen vergunning nodig, had de 'tegendemonstratie' zondag ook niet, ze mochten blijven.
de tegen demonstratie werd uit elkaar geknuppeld ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143359890
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gahah de tegen demonstranten wonen daar waarschijnlijk:P

Natuurlijk hebben ze een vergunning nodig. Zeker als ze onder bescherming van ME en politie willen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')