sterker nog de meeste mensen weten niets over islam, veel verder dan, offerfeest/suikerfeest/ramadan komt de gemiddelde nederlander niet wat de kennis van islam betreftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het werkt wel. Zeker als je je bedenkt dat de meeste mensen niets weten over Salafisten.
klopt, is het ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef agter het volgende:
De Islam is, imo, net een soort protestantisme: 100en zo niet 1000en stromingen en interpretaties.
Nou omdat dus niet elke salafist het zelfde is. Of denk jij van wel ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet kunnen zeggen.
Dat kan helemaal niet, Pinguïns leven alleen op de Zuidpoolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de communicatieafdeling van ISIS en ik heb ze gevraagd dat wanneer een moslim vrouw alleen naar de Noordpool zou willen reizen, wat voor kleding zij zou moeten aantrekken.
Zij hebben aangegeven dat men voor dat soort temperaturen een speciaal pak hebben uitgevonden:
De Brrrrrrrka
Dat is allang onderuit gehaald, wel op blijven letten he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeee het was absoluut geen provocatie idd afgelopen zondag. Daar bij dat koffiehuis natuurlijk ook niet
Helaas wel ja, maar het grote verschil is dat de bijbel een zooitje overleveringen zijn met een paar wetten en een liefdevolle profeet. De koran is letterlijk het woord van God en men dient elk woord te geloven en na te leven met een warlord als profeet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef agter het volgende:
De Islam is, imo, net een soort protestantisme: 100en zo niet 1000en stromingen en interpretaties.
wat is oneruitgehaald?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is allang onderuit gehaald, wel op blijven letten he?
Bij echte rellen krijg je klappen, iedereen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Knuppels en pepperspray gaan ze dan krijgen van de ME. Popcorn erbij.![]()
ALLAH AKBAR!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar het grote verschil is dat de bijbel een zooitje overleveringen zijn met een paar wetten en een liefdevolle profeet. De koran is letterlijk het woord van God en men dient elk woord te geloven en na te leven met een warlord als profeet.
Was het sowieso niet al een provocatie om bij het koffiehuis te stoppen ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is allang onderuit gehaald, wel op blijven letten he?
allah akbar is de tekbirquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat betekent dat takbir trouwens of zo wat die isismongolen ook roepen ?
elhamdulillahquote:
De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.quote:
allahu akbar zeggen dat is de tekbirquote:
Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was het sowieso niet al een provocatie om bij het koffiehuis te stoppen ?
Er was geen bestorming. Ze kwamen aangelopen in de hoefkade, zagen opeens het koffiehuis , stopte en richtte zich naar het koffiehuis toch ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.
Er was geen bestorming, dus was er geen aanleiding, EN bij het begin van de demo was er al medegedeeld dat de route zou veranderen ivm de tegendemo, die waren daar al VOORDAT de groep sowieso bij dat koffiehuisje was.
Broodje aa verhaal derhalve, zoals zovele.
nee idd was geen bestorming maar als je roept als een meute tatas in allochtonie "wij zijn nederland, wij zijn nederland" is dat wel degelijk provocatie en niet slimquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.
Er was geen bestorming, dus was er geen aanleiding, EN bij het begin van de demo was er al medegedeeld dat de route zou veranderen ivm de tegendemo, die waren daar al VOORDAT de groep sowieso bij dat koffiehuisje was.
Broodje aa verhaal derhalve, zoals zovele.
Was je er niet bij dan ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?
Nou die tatta's zagen dat als hun recht en totaal niet als provocatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee idd was geen bestorming maar als je roept als een meute tatas in allochtonie "wij zijn nederland, wij zijn nederland" is dat wel degelijk provocatie en niet slim
zijn toch beelden van, ze zijn zelf gestopt er was geen verkeer niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |