abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143360852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja het werkt wel. Zeker als je je bedenkt dat de meeste mensen niets weten over Salafisten.
sterker nog de meeste mensen weten niets over islam, veel verder dan, offerfeest/suikerfeest/ramadan komt de gemiddelde nederlander niet wat de kennis van islam betreft
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143360869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef agter het volgende:
De Islam is, imo, net een soort protestantisme: 100en zo niet 1000en stromingen en interpretaties. :)
klopt, is het ook
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143360871
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het niet kunnen zeggen.
Nou omdat dus niet elke salafist het zelfde is. Of denk jij van wel ?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:06:27 #254
28033 Pek
je moet wat
pi_143360909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef MisterCe het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de communicatieafdeling van ISIS en ik heb ze gevraagd dat wanneer een moslim vrouw alleen naar de Noordpool zou willen reizen, wat voor kleding zij zou moeten aantrekken.

Zij hebben aangegeven dat men voor dat soort temperaturen een speciaal pak hebben uitgevonden:

De Brrrrrrrka
Dat kan helemaal niet, Pinguïns leven alleen op de Zuidpool :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_143360938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Neeeee het was absoluut geen provocatie idd afgelopen zondag. Daar bij dat koffiehuis natuurlijk ook niet :P
Dat is allang onderuit gehaald, wel op blijven letten he?
pi_143360939
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef agter het volgende:
De Islam is, imo, net een soort protestantisme: 100en zo niet 1000en stromingen en interpretaties. :)
Helaas wel ja, maar het grote verschil is dat de bijbel een zooitje overleveringen zijn met een paar wetten en een liefdevolle profeet. De koran is letterlijk het woord van God en men dient elk woord te geloven en na te leven met een warlord als profeet.
pi_143360952
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

wat is oneruitgehaald?
-Rabia Al-Basri
pi_143360973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Knuppels en pepperspray gaan ze dan krijgen van de ME. Popcorn erbij. :Y) :9~
Bij echte rellen krijg je klappen, iedereen...
pi_143360978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Helaas wel ja, maar het grote verschil is dat de bijbel een zooitje overleveringen zijn met een paar wetten en een liefdevolle profeet. De koran is letterlijk het woord van God en men dient elk woord te geloven en na te leven met een warlord als profeet.
ALLAH AKBAR!!!
-Rabia Al-Basri
pi_143361019
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Was het sowieso niet al een provocatie om bij het koffiehuis te stoppen ?
pi_143361044
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

ALLAH AKBAR!!!
:D
pi_143361063
Wat betekent dat takbir trouwens of zo wat die isismongolen ook roepen ?
pi_143361097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat betekent dat takbir trouwens of zo wat die isismongolen ook roepen ?
allah akbar is de tekbir :P
-Rabia Al-Basri
pi_143361122
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Slayage, ben jij moslim?
pi_143361149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Slayage, ben jij moslim?
elhamdulillah }) ja dus ~:)
-Rabia Al-Basri
pi_143361150
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Tekbir is Allah ?
pi_143361155
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is oneruitgehaald?
De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.

Er was geen bestorming, dus was er geen aanleiding, EN bij het begin van de demo was er al medegedeeld dat de route zou veranderen ivm de tegendemo, die waren daar al VOORDAT de groep sowieso bij dat koffiehuisje was.

Broodje aa verhaal derhalve, zoals zovele.
pi_143361173
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tekbir is Allah ?
allahu akbar zeggen dat is de tekbir
-Rabia Al-Basri
pi_143361198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was het sowieso niet al een provocatie om bij het koffiehuis te stoppen ?
Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?
pi_143361227
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De bestorming van het koffiehuis, zogenaamd de aanleiding van de tegendemonstratie.

Er was geen bestorming, dus was er geen aanleiding, EN bij het begin van de demo was er al medegedeeld dat de route zou veranderen ivm de tegendemo, die waren daar al VOORDAT de groep sowieso bij dat koffiehuisje was.

Er was geen bestorming. Ze kwamen aangelopen in de hoefkade, zagen opeens het koffiehuis , stopte en richtte zich naar het koffiehuis toch ?
pi_143361245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

nee idd was geen bestorming maar als je roept als een meute tatas in allochtonie "wij zijn nederland, wij zijn nederland" is dat wel degelijk provocatie en niet slim
-Rabia Al-Basri
pi_143361248
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ze gestopt zijn, tegengehouden, kwam er verkeer aan en konden ze niet door? Ik weet het niet, jij?
Was je er niet bij dan ? :D
pi_143361256
Die hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.

Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.
pi_143361265
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee idd was geen bestorming maar als je roept als een meute tatas in allochtonie "wij zijn nederland, wij zijn nederland" is dat wel degelijk provocatie en niet slim
Nou die tatta's zagen dat als hun recht en totaal niet als provocatie :P
pi_143361274
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

zijn toch beelden van, ze zijn zelf gestopt er was geen verkeer niks
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')