abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:10:54 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143341191
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kinderachtig. Moeilijk he normaal doen.
Ja, want jij deed heel beschaafd en normaal, we hebben het wederom allemaal kunnen zien, je geweldige bijdragen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143341227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want jij deed heel beschaafd en normaal, we hebben het wederom allemaal kunnen zien, je geweldige bijdragen.
nee jij deed normaal door mij even in ern adem te noemen met haatbaarden. Dat is uiterst fatsoenlijk. En als ik daartegen ageer ben ik de boeman. Ga lekker fietsen..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 15:12:40 ]
pi_143341237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef Martinovibes het volgende:

Trouwens , het waren niet allemaal Nazi's , ook weer zoiets

Nee, dat klopt, er liepen ook agenten in burger mee :O

Een extreem rechtse organisatie organiseert onder een schuilnaam een demonstratie alleen voor autochtonen, allochtonen zijn niet welkom en tijdens de organisatie van deze demo worden wat argeloze allochtonen die zich wel aan willen sluiten bij een anti isis demo niet al te aardig behandeld en zeer zeker er niet bij betrokken. Het hele geluid tijdens het voorbereiden is ook gewoon ronduit racistisch te noemen.
Uiteindelijk loopt er een clubje opgetrommelde idioten rond met een excuusburger er ergens tussen.

Dat is gewoon de waarheid en hoe waar het ook is dat die tegendemonstratie ook echt fout was en dat daar een heleboel ventjes stevig aangepakt moeten worden maakt dat niet anders.

Het is NIET normaal in nederland dat groepen tegenover elkaar worden gezet, dat is iets waar altijd rekening mee gehouden wordt. Conflicten voorkomen is altijd de manier waarop gehandeld wordt.
Waarom is dat hier ineens zo raar?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:12:58 #79
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143341255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee jouw bijdragen zijn van een mooi niveau :')
pi_143341279
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je er überhaupt iets van wist had je geweten dat deze figuren marokko meer haten dam Nederland. Laat staan dat ze zich meer marokkaans dan nederlands voelen. Het is dan ook niet voor niets dat ze naar een eigen staat streven. Wanneer dtingt dat nou tot je door.
Hun band met Marokko interesseert me geen ene hol, kan ik je melden. Ik weet alleen dat ze Nederland en alles wat Nederland kenmerkt vurig haten. Dat ze niks met Marokko hebben, kan ik op zich wel begrijpen. Marokko zou hun ziekelijke wangedrag namelijk wel genadeloos hard aanpakken. Wat dat betreft kan Nederland nog een boel van Marokko leren.

Een betere stok achter de deur dan uitzetting naar Marokko is nauwelijks denkbaar. Het is Marokko dat invloed blijft uitoefenen op migranten in het buitenland. Het zijn Marokkaanse ouders die hopeloos falen in de opvoeding, het zijn stuk voor stuk jongens met een Marokkaanse nationaliteit op zak die de moslim-extremist uithangen. Ik wil zulk volk het land uit. Waar ze wél wat te zoeken hebben weet ik niet, maar in Nederland hebben ze niks te zoeken.
pi_143341301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat de openbare orde en veiligheid wordt gehandhaafd als deze in het geding komt. Dat houdt dus in dat je effectieve maatregelen treft (dus straffen oplegt) aan mensen die de grenzen van de wet overschrijden.

Het leeuwendeel van de ISIS-fanboys beschikt over een dubbele nationaliteit. Men wil niks liever dan een islamitische staat, terwijl men beschikt over het paspoort van een islamitisch land.

Fascisten - hoe fout ze ook zijn - hebben doorgaans geen paspoort van een land dat fascisme als staatsvorm heeft. Ook hebben ze doorgaans maar één nationaliteit, namelijk de Nederlandse. Dit in tegenstelling tot de ISIS-fanboys. Dat zijn vrijwel uitsluitend figuren met een Marokkaanse achtergrond, die ook in het bezit zijn van de Marokkaanse nationaliteit. Nederland is alleen goed voor een sociaal vangnet en een uitkering, verder voelen ze zich Marokkaan en geen Nederlander.

Ik zou deze punten graag willen meenemen in de bestrijding van het probleem. ISIS-fanboys horen niet in Nederland thuis; op geen enkele manier. Ze kunnen bovendien probleemloos verkassen naar een land waar hun religie veel meer bijval heeft.
Nu wil je marokko opschepen met isis fanboys?????? Wat heeft marokko nu weer te maken met isis?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:14:24 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143341302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

nee jouw bijdragen zijn van een mooi niveau :')
Ik propageer iig geen islamistische staat, al dan niet met geweld :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143341382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hun band met Marokko interesseert me geen ene hol, kan ik je melden. Ik weet alleen dat ze Nederland en alles wat Nederland kenmerkt vurig haten. Dat ze niks met Marokko hebben, kan ik op zich wel begrijpen. Marokko zou hun ziekelijke wangedrag namelijk wel genadeloos hard aanpakken. Wat dat betreft kan Nederland nog een boel van Marokko leren.

Een betere stok achter de deur dan uitzetting naar Marokko is nauwelijks denkbaar. Het is Marokko dat invloed blijft uitoefenen op migranten in het buitenland. Het zijn Marokkaanse ouders die hopeloos falen in de opvoeding, het zijn stuk voor stuk jongens met een Marokkaanse nationaliteit op zak die de moslim-extremist uithangen. Ik wil zulk volk het land uit. Waar ze wél wat te zoeken hebben weet ik niet, maar in Nederland hebben ze niks te zoeken.
Kenmerk van de ISIS-debieltjes (in NL) is juist dat het een mix is van allerhande afkomsten. Veel uit allerhande islamitische landen. Ook veel bekeerlingen. Zeker niet een Marokkaans clubje extremisten.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143341396
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

het interesseert je geen hol maar en passant claim je wel dat ze zich meer marokkaan voelen. Zeg dan meteen dat je ze wil deporteren zonder allerlei fantasie eromheen. Er bestaat een samenwerkingsverband tussen de justitie afdelingen van beide landen. Dat lijkt me een prima middel om dezr figuren aan te pakken.
pi_143341411
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu wil je marokko opschepen met isis fanboys?????? Wat heeft marokko nu weer te maken met isis?
Als we het extremistische moslimtuig daar dumpen, heeft Marokko dat 100 procent aan zichzelf te danken. Ze dringen zelf migranten in het buitenland de Marokkaanse nationaliteit op.

We hebben wel wat anders aan ons hoofd dan ons zorgen maken over hoe Marokko moet omgaan met radicale moslims. Ik denk dat ze er meer ervaring mee hebben dan wij in Nederland. En ik denk ook dat hun aanpak stukken effectiever is. Wat mij betreft stuurt Nederland er zelfs een potje met geld achteraan om een effectieve aanpak ter plekke te steunen.
pi_143341448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik propageer iig geen islamistische staat, al dan niet met geweld :).
nee je verwijt mij wel dat ik dat zou doen. Hou je idi ote leugens lekker voor je.
pi_143341475
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kenmerk van de ISIS-debieltjes (in NL) is juist dat het een mix is van allerhande afkomsten. Veel uit allerhande islamitische landen. Ook veel bekeerlingen. Zeker niet een Marokkaans clubje extremisten.
Daar waar dubbele nationaliteiten in het spel zijn: uitzetten naar het land in kwestie. Levenslang ongewenst vreemdeling in Nederland. Dikke doei. Degenen die maar één nationaliteit (de Nederlandse) hebben: op andere wijze strafrechtelijk vervolgen.
pi_143341503
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar waar dubbele nationaliteiten in het spel zijn: uitzetten naar het land in kwestie. Levenslang ongewenst vreemdeling in Nederland. Dikke doei. Degenen die maar één nationaliteit (de Nederlandse) hebben: op andere wijze strafrechtelijk vervolgen.
Iedereen met een dubbele nationaliteit ? :P
pi_143341563
Het ironische vind ik nog ..

Al die opgefokte moslim-jochies/mannetjes hier in Nederland, zouden echt flink op hun flikker krijgen als er hier ook een IS gesticht zou worden. Alcohol gebruiken (zelfs thuis) is zweepslagen, niet bidden is zweepslagen, drugsgerelateerde misdaad is vaak doodstraf.
"Pools are perfect for holding water"
pi_143341576
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als we het extremistische moslimtuig daar dumpen, heeft Marokko dat 100 procent aan zichzelf te danken. Ze dringen zelf migranten in het buitenland de Marokkaanse nationaliteit op.

We hebben wel wat anders aan ons hoofd dan ons zorgen maken over hoe Marokko moet omgaan met radicale moslims. Ik denk dat ze er meer ervaring mee hebben dan wij in Nederland. En ik denk ook dat hun aanpak stukken effectiever is. Wat mij betreft stuurt Nederland er zelfs een potje met geld achteraan om een effectieve aanpak ter plekke te steunen.
Je hebt niet door hoe compleet debiel het is wat je zegt?
Marokko heeft 0 banden met isis, gewoon helemaal geen. Ze hebben helemaal niets te maken met het isis gedachtegoed, waarom zou je ze daar mee op gaan schepen?

Als je ze toch perse ergens heen wil schoppen zeg dan naar het kersverse kalifaat, is ook nog eens handiger aangezien alleen de marokkaanse isis fanboys eruit schoppen niet echt opschiet.
Maar tjee, wat een baarlijke onzin zeg...
pi_143341579
quote:

[..]

Of een deal met Rusland maken voor die Nederlanders. Dat ze naar Siberie gaan. Met een potje geld erbij.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143341589
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

het interesseert je geen hol maar en passant claim je wel dat ze zich meer marokkaan voelen. Zeg dan meteen dat je ze wil deporteren zonder allerlei fantasie eromheen. Er bestaat een samenwerkingsverband tussen de justitie afdelingen van beide landen. Dat lijkt me een prima middel om dezr figuren aan te pakken.
Ik wil ze deporteren, ja. Dat klopt. Ik wil af van moslim-extremisten in Nederland; stuk voor stuk. Ik benadruk met klem dat ik moslim-extremisten schrijf en niet "moslims". Ik wil dat ISIS-vlag-zwaaiers, stenengooiende haatbaarden, jihadronselaars en jihadstrijders zonder pardon dit land worden uitgetrapt op het moment dat ze over meer nationaliteiten dan alleen de Nederlandse beschikken.

Hoe minder moslim-extremisme in Nederland hoe beter.
pi_143341626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wil ze deporteren, ja. Dat klopt. Ik wil af van moslim-extremisten in Nederland; stuk voor stuk. Ik benadruk met klem dat ik moslim-extremisten schrijf en niet "moslims". Ik wil dat ISIS-vlag-zwaaiers, stenengooiende haatbaarden, jihadronselaars en jihadstrijders zonder pardon dit land worden uitgetrapt op het moment dat ze over meer nationaliteiten dan alleen de Nederlandse beschikken.

Gelukkig dan maar dat de echte diehards zelf al naar Syrie gaan. Hoeven we ook de complete grondwet niet om te leggen.
pi_143341676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:54 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat wil je er tegen doen dan?
Om te beginnen idiote roeptoeters als jou negeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_143341680
Hoe minder EXTREMEN in Nederland hoe beter !
pi_143341681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt niet door hoe compleet debiel het is wat je zegt?
Marokko heeft 0 banden met isis, gewoon helemaal geen. Ze hebben helemaal niets te maken met het isis gedachtegoed, waarom zou je ze daar mee op gaan schepen?

Als je ze toch perse ergens heen wil schoppen zeg dan naar het kersverse kalifaat, is ook nog eens handiger aangezien alleen de marokkaanse isis fanboys eruit schoppen niet echt opschiet.
Maar tjee, wat een baarlijke onzin zeg...
En Nederland heeft wel iets te maken met ISIS-gedachtengoed, wil je beweren? Ik wil probleemgedrag effectief aangepakt zien, op zodanige wijze dat we er in Nederland van af zijn.

Het staat de ISIS-fanboys uiteraard vrij om te vertrekken naar het kalifaat; dat moeten ze zelf maar regelen. Zolang we maar zorgen dat ze hun Nederlandse nationaliteit kwijt zijn.
pi_143341698
quote:

[..]

Dus ook al deze rechts extremisten onmiddelijk strafrechtelijk vervolgen, alleen op het gedachtegoed alleen?
Jouw gedachtegoed mag ook onder de loep worden genomen en als men bepaald dat die "onnederlands" is en geweld niet schuwt wanneer dat nodig geacht wordt dan jou ook strafrechtelijk vervolgen? Alleen gedachtegoed dan he, heb het nog niet eens over daden.
pi_143341724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb daar niets op tegen. Gaat erom dat wat ze doen aantoonbaar in strijd moet zijn met de wet. Roepen dat joden dood moeten is daar een voorbeeld van. Louter fundamentalistische ideeën hebben is niet genoeg. Ik merk op dat je toonzetting aanmerkelijk genuanceerd is geworden. Mijn respect hiervoor.
pi_143341733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus ook al deze rechts extremisten onmiddelijk strafrechtelijk vervolgen, alleen op het gedachtegoed alleen?
Jouw gedachtegoed mag ook onder de loep worden genomen en als men bepaald dat die "onnederlands" is en geweld niet schuwt wanneer dat nodig geacht wordt dan jou ook strafrechtelijk vervolgen? Alleen gedachtegoed dan he, heb het nog niet eens over daden.
Dit dus. Gevaarlijk precedent schep je dan. Moeten we niet willen. Iets met Voltaire en zo ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_143341799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En Nederland heeft wel iets te maken met ISIS-gedachtengoed, wil je beweren? Ik wil probleemgedrag effectief aangepakt zien, op zodanige wijze dat we er in Nederland van af zijn.

Het staat de ISIS-fanboys uiteraard vrij om te vertrekken naar het kalifaat; dat moeten ze zelf maar regelen. Zolang we maar zorgen dat ze hun Nederlandse nationaliteit kwijt zijn.
Wat heeft Nederland met communistisch, mormoons of fascistisch gedachtegoed te maken? Ook allemaal maar naar Rusland, Amerika en Limburg uitzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')