Dat is wel lekker boeiend man, vertel meer!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou dus he-le-maal niet van kritische mensen!!!![]()
![]()
![]()
Je mag niet van jezelf houden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou dus he-le-maal niet van kritische mensen!!!![]()
![]()
![]()
Geen dank.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef f0rsythia het volgende:
ik heb me al 2 uurtjes vermaakt met child of lightbedankt voor de tip nog
Jammer. Gamerchick'squote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
FIFA is toch dat voetbal spel?ehm, nee
Wil ik die hele week alleen maar TLoU berichten van je zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FIFAdinsdag the last of us hoor
Ook nooit aan beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
FIFA is toch dat voetbal spel?ehm, nee
Hij blijkt goed te zijn.. dus ja hopelijk wel ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wil ik die hele week alleen maar TLoU berichten van je zien
[..]
Ook nooit aan beginnen
Ben je serieus een gamerchick. Nja ligt er aan wat jij ook leuk vind. Ik krijg last of us. Dinsdag binnen.. zelf ben ik FIFA fan. Maar je kan Call of Duty kopen Battlefield. Er zijn genoeg games.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef f0rsythia het volgende:
Welke spellen hebben jullie allemaal ?
Ik heb nu alleen nog maar de 2 gratis games van playstation plus en Child of Light.
Morgen wil ik The last of us kopen
Hockey, volleybal, tennis, yogaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet van voetbal houden.
yogapantsquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Hockey, volleybal, tennis, yoga
gast je ruikt de kloon toch wel van 20km afstand ofwat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben je serieus een gamerchick. Nja ligt er aan wat jij ook leuk vind. Ik krijg last of us. Dinsdag binnen.. zelf ben ik FIFA fan. Maar je kan Call of Duty kopen Battlefield. Er zijn genoeg games.
Ja maar ik ben overgestapt van Xbox naar de playstationquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben je serieus een gamerchick. Nja ligt er aan wat jij ook leuk vind. Ik krijg last of us. Dinsdag binnen.. zelf ben ik FIFA fan. Maar je kan Call of Duty kopen Battlefield. Er zijn genoeg games.
Tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast je ruikt de kloon toch wel van 20km afstand ofwat?
wil je nou zeggen dat ik stinkquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksstquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een #$&%$ titel.. Tering hé!![]()
![]()
Inmiddels ook een PS4 staan, gaaf ding, mooi klein ook!
Mooie deal kunnen scoren.
Kom maar op met alle games!
quote:
Alles verkocht bijna. Heb alleen nog Battlefield 4 (moet wat online hebben), TLoU en wat PSN games. Voor mij begint het pas na september met Destiny, Dragon Age etc. Dit jaar was nog niet heel bijzonder (voor mij).quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef f0rsythia het volgende:
Welke spellen hebben jullie allemaal ?
Ik heb nu alleen nog maar de 2 gratis games van playstation plus en Child of Light.
Morgen wil ik The last of us kopen
is dat een spel en zo ja hoe duur is die ?quote:
ja en jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
is dat een spel en zo ja hoe duur is die ?
een van de weinige indies die ik voor t juiste bedrag wel proberen wil.quote:
jupquote:
Toen ze zei dat ze Dragon Age wou hebben was het wel duidelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als Inquisition minstens zo vet wordt als Origins ga ik mijn studie sowieso falen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Alles verkocht bijna. Heb alleen nog Battlefield 4 (moet wat online hebben), TLoU en wat PSN games. Voor mij begint het pas na september met Destiny, Dragon Age etc. Dit jaar was nog niet heel bijzonder (voor mij).
Kan Assassins Creed: Black Flag ook nog wel aanraden, zal vast wel goedkoper te verkrijgen zijn nu.
Dat is ook het probleem waar ik mee zit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als Inquisition minstens zo vet wordt als Origins ga ik mijn studie sowieso falen.
Als je het over de duivel hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als Inquisition minstens zo vet wordt als Origins ga ik mijn studie sowieso falen.
Tof.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:28 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt.![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=868094
Voor tennis en Yoga kun je over een tijdje GTA V kopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Hockey, volleybal, tennis, yoga
omg spoiler alertquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor tennis en Yoga kun je over een tijdje GTA V kopen
Hetzelfde.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:18 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie betreft krakende triggers en het los laten van rubber om de pookjes? Ik weet dat bij Mediamarkt/Saturn je controller direct wordt omgeruild maar hoe zit het bij andere winkels zoals Nedgame?
Daar moeten ze hem ook gewoon omruilen, je hebt garantie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:18 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie betreft krakende triggers en het los laten van rubber om de pookjes? Ik weet dat bij Mediamarkt/Saturn je controller direct wordt omgeruild maar hoe zit het bij andere winkels zoals Nedgame?
Hoe lang heb je eigenlijk garantie ?quote:
quote:
Volgens Sony een jaar, maar door wetgeving in Nederland in principe de verwachte levensduur van een product, dus 2 a 3 jaar. Maar als je dat wil krijgen moet je wel wat touwtrekken met een bedrijf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je eigenlijk garantie ?
Je moet de garantie ook claimen bij de winkel. Dat Sony maar een jaar fabrieksgarantie geeft is hun probleem vooral.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens Sony een jaar, maar door wetgeving in Nederland in principe de verwachte levensduur van een product, dus 2 a 3 jaar. Maar als je dat wil krijgen moet je wel wat touwtrekken met een bedrijf.
ah, ik heb al andere pookjes dus t boeit me niet zoveel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens Sony een jaar, maar door wetgeving in Nederland in principe de verwachte levensduur van een product, dus 2 a 3 jaar. Maar als je dat wil krijgen moet je wel wat touwtrekken met een bedrijf.
Dat het bestaat inderdaad... Maar gelukkig kun je het zo weer weg donderenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Voor de grap eens fez geinstalleerd.Heb het 5 min volgehouden.Wat een bagger
Zeker. Alvast battlenet gelinkt met m'n psn-account om mijn characters te kunnen importeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Donderjagers het volgende:
Nog mensen die D3 gaan halen volgende week?
Ik denk het wel. Al ga ik er weinig tijd voor hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Donderjagers het volgende:
Nog mensen die D3 gaan halen volgende week?
kan je ook van PC - Ps4?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zeker. Alvast battlenet gelinkt met m'n psn-account om mijn characters te kunnen importeren.
Nope niet cross-platform volgens mij.quote:
Dat is wel een beetje jammer... Ben er op mijn PC echt helemaal los op gegaan. Nu alweer tijden niet gespeeld, pak hem op de PS4 ook niet mee denk. Wel zeer benieuwd hoe het speelt op een console.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nope niet cross-platform volgens mij.
Speelt echt heerlijk op de console, ook chill dat Blizzard de ps4/xbone versie gewoon blijft updaten. Als je ROS nog niet mee had gepakt @ de pc zou ik het gewoon doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer... Ben er op mijn PC echt helemaal los op gegaan. Nu alweer tijden niet gespeeld, pak hem op de PS4 ook niet mee denk. Wel zeer benieuwd hoe het speelt op een console.
Die heb ik volgas gespeeld nog jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Speelt echt heerlijk op de console, ook chill dat Blizzard de ps4/xbone versie gewoon blijft updaten. Als je ROS nog niet mee had gepakt @ de pc zou ik het gewoon doen.
Te lineair naar mijn smaak maar een prima game als het je genre is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:15 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze game gemist op de vorige gen, is die leuk? Hoor er niemand over
Ja gaat nergens meer over nu. The Last of Us snap ik nog wel maar om een game als Sleeping Dogs opnieuw uit te brengenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Maar komen er ook nog andere dingen uit dan spellen die ik al op de PS3 heb gespeeld?.
smijt er 26 euro tegenaan en je weet het snel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:15 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze game gemist op de vorige gen, is die leuk? Hoor er niemand over
Het is wel erg gemakzuchtig idd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja gaat nergens meer over nu. The Last of Us snap ik nog wel maar om een game als Sleeping Dogs opnieuw uit te brengenWie zit daar nou op te wachten?
Er zijn wel nogal wat verschillen met de vorige generatie he.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het niet echt lekker wegspelen, enorm op rails, warrige graphics, achtergronden die meer een schilderij zijn en niet scalen etc. Het idee was leuk, uitvoering erg houterig.
Maar komen er ook nog andere dingen uit dan spellen die ik al op de PS3 heb gespeeld?.
Uh... de game, jeweetwel... in de winkel kopen ipv te downloaden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef wdn het volgende:
Dat ze dit maar oplossen want anders dan maar geen Diablo op de ps4
Ja ok, maar ik vond het (ja, persoonlijk, geen feit) niet lekker spelen, het liep niet lekker voor mijn gevoel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn wel nogal wat verschillen met de vorige generatie he.
Dat kan uiteraard, maar je had het ook over warrige graphics bv maar die zijn nu wel tig keer beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik vond het (ja, persoonlijk, geen feit) niet lekker spelen, het liep niet lekker voor mijn gevoel.
Een bekend probleem bij Oost-Europese ontwikkelaars. Behalve bij The Witcher btw.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het niet echt lekker wegspelen, enorm op rails, warrige graphics, achtergronden die meer een schilderij zijn en niet scalen etc. Het idee was leuk, uitvoering erg houterig.
Ik ben deze week begonnen met het vullen van mijn 5de 25 liter bak met games.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Uh... de game, jeweetwel... in de winkel kopen ipv te downloaden?
Meer een dungeon crawler. Het hele principe is om het verhaal steeds weer opnieuw door te spelen op een hogere moeilijkheidsgraad om betere loot te verzamelen en zo je character steeds sterker te maken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef RRuben het volgende:
Wat is diablo eigenlijk voor soort game? Rgp toch? Maar wat is er goed/leuk/speciaal aan?
Teeering, ik koop wel weer de US versie dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef wdn het volgende:
"De downloadbare Europese versie van Diablo III Ultimate Edition zal PlayStation 4-spelers zo'n 62.7 GB kosten aan opslag. Dit komt door alle lokalisatiebestanden. De Amerikaanse-versie, zonder de lokalisatie dus, is maar 26,1 GB groot.
De pc-versie van het spel kost maar 12 GB aan opslag. De Xbox 360 en PlayStation 3-versies namen maar zo'n 6 GB in beslag bij installatie van het schijfje en 8.6 GB als download. De versie van het spel op de schijf zal alleen de lokalisatie bevatten van de regio waarin hij uitkomt."
Dat ze dit maar oplossen want anders dan maar geen Diablo op de ps4
Actie-RPG met loot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef RRuben het volgende:
Wat is diablo eigenlijk voor soort game? Rgp toch? Maar wat is er goed/leuk/speciaal aan?
Dungeon crawler met RPG elementen. Het gaat allemaal om dikke vette loot, er zijn veel builds mogelijk kwa characters en het is superleuk om multiplayer te spelen. Eckte bazen spelen 'm op hardcore met permadeath.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:51 schreef RRuben het volgende:
en erg tof om met vrienden gewoon samen die mappen door te gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Actie-RPG met loot.
Heel...veel....loot.
Totaal niet mee eens. Diablo heeft in mijn optiek echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks met Batman te maken. Je hebt bij batman geen loot, geen verschillende classes, geen gear, je hebt geen randomized levels of andere rogue-like achtige eigenschappen zoals permadeath. (bij dark souls trouwens ook niet.). Je hebt kwa combat niet eens 'directe' controle over je character itt Batman en Dark Souls.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:19 schreef Colordeaf het volgende:
Dark Souls is "echt" een Dungeon Crawler, Diablo zou ik idd net als Bateman een actie-RPG beschouwen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Diablo heeft in mijn optiek echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks met Batman te maken. Je hebt bij batman geen loot, geen verschillende classes, geen gear, je hebt geen randomized levels (bij dark souls trouwens ook niet.). Je hebt kwa combat niet eens 'directe' controle over je character itt Batman en Dark Souls.
Diablo 3 is een dugeon crawler, Dark souls een Westerse action RPG en Batman is een actiegame met misschien hier en daar een klein RPG elementje.
Eh? Ik onderbouw mijn repliek toch gewoon?quote:
Lees zijn post nog eens en dan heel goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eh? Ik onderbouw mijn repliek toch gewoon?
Ik denk alquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees zijn post nog eens en dan heel goed.
Zijn de dungeons in D3 ook randomised? Ik heb 2 kapot gespeeld en de wegen en dungeons waren steeds compleet anders, geen enkele keer hetzeflde. Toen ik D3 op Nightmare speelde kwam ik in het volgens mij precies hetzelfde kasteel op het begin bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk alBatman... wtf??
Haha, maar ehm... je hebt bij diablo wel de traditionele rogue-like mechanics die de dungeoncrawlers definieren, zaken zoals permadeath en radomised dungeons
Speel jij op Hardcore?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dungeon crawler met RPG elementen. Het gaat allemaal om dikke vette loot, er zijn veel builds mogelijk kwa characters en het is superleuk om multiplayer te spelen. Eckte bazen spelen 'm op hardcore met permadeath.
is er dan ook hardcore zonder permadeath?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eckte bazen spelen 'm op hardcore met permadeath.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Diablo heeft in mijn optiek echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks met Batman te maken. Je hebt bij batman geen loot, geen verschillende classes, geen gear, je hebt geen randomized levels of andere rogue-like achtige eigenschappen zoals permadeath. (bij dark souls trouwens ook niet.). Je hebt kwa combat niet eens 'directe' controle over je character itt Batman en Dark Souls.
Diablo 3 is een dungeon crawler, Dark souls een Westerse action RPG en Batman is een actiegame met misschien hier en daar een klein RPG elementje.
I'm the goddamn Bat(e)manquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Koffie over mijn toetsenbord dit dat alles.
Ga je nu het volgende spel waar ik het over heb vergelijken met dit?
GAM / [Football Manager] #228 pls no rape
Ja daarom ook hardcore...anders vind ik er geen fuck aan. Boehoe, een beetje xp verliezen... nou meedogenloos zeg!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Colordeaf het volgende:
dat definieert een Dungeon Crawler, meedogenloos
Is een bekende Amerikaanse serial killer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heet je zo (Bateman) ?
Of wat is een bateman?
Cool, filmpje ga ik thuis later wel kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is een bekende Amerikaanse serial killer.
Ze moeten PSN+ voer hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel erg gemakzuchtig idd.
Niet iedereen heeft zo veel tijd om weer opnieuw te beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja daarom ook hardcore...anders vind ik er geen fuck aan. Boehoe, een beetje xp verliezen... nou meedogenloos zeg!!Permadeath ftw.
Bateman:quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heet je zo (Bateman) ?
Of wat is een bateman?
Op een gegeven moment heb je ook wel toffe gear liggen om wat sneller up te kunnen levellen. Maar blijft kut hoor.. .zo'n hellfire ring verliezen samen met je HC characterquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo veel tijd om weer opnieuw te beginnen
Maar bij Diablo is hardcore een keuze, DS krijg je geen keuze, nauwelijks aanwijzing waar je heen moet, geen items of set bonuses die je stats of abilities scalen, what you see is what you get, maar goed, ieder z'n mening en die respecteer ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja daarom ook hardcore...anders vind ik er geen fuck aan. Boehoe, een beetje xp verliezen... nou meedogenloos zeg!!Permadeath ftw.
Ja truequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
Maar bij Diablo is hardcore een keuze, DS krijg je geen keuze, nauwelijks aanwijzing waar je heen moet, geen items of set bonuses die je stats of abilities scalen, what you see is what you get, maar goed, ieder z'n mening en die respecteer ik
Volgens mij is dit niet het topic om te vragen, maar nee. Een treinkaartje naar Amsterdam kost meer dan 3x zo veel als een bioscoopkaartje in mijn eigen stadquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Nog mensen hier die naar Guardians of the Galaxy gaan met de FOK! actie vanavond?
Trein? Gekkiequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet het topic om te vragen, maar nee. Een treinkaartje naar Amsterdam kost meer dan 3x zo veel als een bioscoopkaartje in mijn eigen stad
Ik weet niet of ik nuchter die hele film door kom hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Trein? Gekkie. Parkeren kost daar ook de hele wereld
Maar ik dacht... mijn maatjes uit het ps4 topicquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is dit niet het topic om te vragen
De gewone editie is er ook hoor, en die is goedkoper.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:52 schreef Drankster het volgende:
beetje duur wel..
http://www.budgetgaming.n(...)ime+edition_PS4.html
Klopt maar ik ben wel benieuwd naar de animequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef Morri het volgende:
[..]
De gewone editie is er ook hoor, en die is goedkoper.
vanavond al de COD pressconquote:
nee, dat vind ik niksquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Nog mensen hier die naar Guardians of the Galaxy gaan met de FOK! actie vanavond?
Schrik je ook niet van je jumpscares in Outlast?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:55 schreef Disker91 het volgende:
Horror games doen mij echt niks meer. Heb een te hoge tolerantie voor wat men eng of ranzig vindt. The Evil Within ziet er voor mij ook al saai uit helaas.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef SugeLucky het volgende:
leuk sodapoppin om mn psn naam te veranderen in kankerboer12.
ik heb overigens kanker gehad, bedankt dat je me er aan herinnert.
kan iemand m'n psn naam terug veranderen in Drop_Dead_Danny
Path of Exile gedaan? Wel leuke tegenhanger van D3, grafisch wat minder maar de skilltree en hoe je abilities verkrijgt werkt totaal anders. And your favorite, HCquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja trueIk heb alle souls gespeeld en kan ze allemaal ook waarderen! (al blijf ik DaSo het fijnst vinden) Ik zal ook niet ontkennen dat DS niet die-hard is, maar dat gevoel dat je character waar je 70 uur in hebt gestoken + al die endgame-gear bijna dood is/ineens pleite is. Dat is echt met niks te vergelijken, die stress
watquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef SugeLucky het volgende:
Net doen of het niet zo is. wellicht kan je even de vorige topic bekijken die jij hebt geopend en alleen kon editten, en degene daarvoor waar nog gewoon m'n psn naam stond.quote:
Sinds wanneer boeit jou dat, het was volgens jouw de ersgte ziektequote:
Is het ook maar toch kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou dat, het was volgens jouw de ersgte ziekte
Het is de multiplayer-revealquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is het ook maar toch kijken![]()
Misschien is de SP leuk
Toegevoegd.quote:
Opgelost, wel treurig dat dit blijkbaar de humor van tegenwoordig isquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zie CoD als een Michael Bay-film. Nietszeggend verhaal, verwacht geen wereldschokkende vernieuwingen, maar gewoon vette explosies, een lekker wijf en na de avond heb je weer entertainment gehad (en popcorn).quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Ferry-NL het volgende:
COD Ghosts ook niet gekocht, maar ben met dit deel toch wel weer nieuwsgierig. Ik ben eigenlijk ook wel klaar met COD, maar aan de andere kant blijft COD gewoon lekker om soms even tussendoor te spelenZeker de zombiemodus was geniaal
Neuh.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:33 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
inderdaad. maak er een topic over zou ik zeggen
ja mijn excuus, zal vanaf nu weer ontopic. maar wat je gister zei heeft geen reet uitgemaakt want hij gaat gewoon vrolijk door in dmquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef Pheno het volgende:
He, laten we het over PS4 hebben graag. Kanker is vast een topic over op FOK! Maar niet in GAM. Dank.
het is dat het posten van dm's in een topic verboden isquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef SugeLucky het volgende:
ja verzin er nog een aantal dingen bij. ik reageer niet meer op je, doei
Negeren is zo makkelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja mijn excuus, zal vanaf nu weer ontopic. maar wat je gister zei heeft geen reet uitgemaakt want hij gaat gewoon vrolijk door in dm
daarom heb ik hem nu ook gebloktquote:
De kans is vrij aanwezig dat ze dat op de SOny-persconferentie gaan doen. Rockstar zelf is niet aanwezig op gamescom. Al zullen de PR wel rondlopen, maar meer omdat ze de zakelijke markt even willen laten zien wat er aan zit te komen. Pers wederom niet, net als met GTA old-genquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:37 schreef Sodapoppin het volgende:
ik hoop dat ze morgen een release datum van gtav bekend maken
als rockstar zelf al niet aanwezig is op gamescom dan acht ik de kans klein dat gamescom met een releasedatum zal komen inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans is vrij aanwezig dat ze dat op de SOny-persconferentie gaan doen. Rockstar zelf is niet aanwezig op gamescom. Al zullen de PR wel rondlopen, maar meer omdat ze de zakelijke markt even willen laten zien wat er aan zit te komen. Pers wederom niet, net als met GTA old-gen
Ik denk niet dat er een uitgever is die alles meldt. Ik weet dat er wat PS4-aankondigingen komen, maar titels wordt aan d epers ook niet gegeven. Niet vaak iig, en zeker niet door Sonyquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:38 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
daarom heb ik hem nu ook geblokt
OT: is er al een schema bekend over wat er allemaal bij gamescom te verwachten is ?
Sony is partner, dus ik denk dat ze wel wat gaan melden daar. Net zoals de reveal ook op de E3 bij Sony was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:40 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
als rockstar zelf al niet aanwezig is op gamescom dan acht ik de kans klein dat gamescom met een releasedatum zal komen inderdaadga jij trouwens ook naar gamescom ?
2 keer of zo, maar daarvoor speel ik geen horror game. Jumpscares kan je met de minste moeite in elke game stoppen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Schrik je ook niet van je jumpscares in Outlast?
[..]
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef Evertjan het volgende:
ik zit te twijfelen of ik Diablo voor de PS4 zal halen
geen idee weet niet of de game wel leuk is op de PS4 ik heb diablo II op de PC gespeeld en dat was toen wel een toffe gamequote:
Dungeon crawlers op een console speelt (imo) niet zo lekker weg.quote:
idd ik weet trouwens niet eens meer of Diablo II ook op de consoles is verschenen destijdsquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dungeon crawlers op een console speelt (imo) niet zo lekker weg.
Vond hem vergeleken met Diablo 2 in eerste instantie erg tegenvallen. Nu blijkt er vanalles verbeterd te zijn na RoS, dus ik geef het nog eens een kans op de consoles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen idee weet niet of de game wel leuk is op de PS4 ik heb diablo II op de PC gespeeld en dat was toen wel een toffe game
Heb veel reviews gezien waarin ze net zeggen dat de game heerlijk wegspeelt, alsof het gemaakt is voor de consoles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd ik weet trouwens niet eens meer of Diablo II ook op de consoles is verschenen destijds
Op de PS3 speelde die perfect (er is een demo van). Gek genoeg vond ik hem fijner spelen dan op de PC. Meer controle over je character en je kan wegrollenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
a oke maar wat bedoel je met wegrollen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Op de PS3 speelde die perfect (er is een demo van). Gek genoeg vond ik hem fijner spelen dan op de PC. Meer controle over je character en je kan wegrollen
Je kan ontwijken door weg te rollen met je rechterstick.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke maar wat bedoel je met wegrollen?
a oke dat is wel handig. voor de rest is het dus qua besturing dus wel goed overgezet? Moet ook wel Blizzard heeft altijd een hoge standaard als het om games gaat die leveren geen half afgemaakt werk afquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:37 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Je kan ontwijken door weg te rollen met je rechterstick.
Ja speelt lekker weg. Ik ga hem dan ook voor de PS4 halen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel handig. voor de rest is het dus qua besturing dus wel goed overgezet? Moet ook wel Blizzard heeft altijd een hoge standaard als het om games gaat die leveren geen half afgemaakt werk af
Ik vroeg nog hoelaat het was maar niemand zei watquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:40 schreef Disker91 het volgende:
CoD mp gekeken, voor mij is het nu echt
Na het diablo 1 debacel op de psx wel ja idd. Ik vind hem ook fijner spelen op de console dan op de pc. Directe controle over je personage ipv muisklikken en de dodge-functie op de rechteranaloogquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel handig. voor de rest is het dus qua besturing dus wel goed overgezet? Moet ook wel Blizzard heeft altijd een hoge standaard als het om games gaat die leveren geen half afgemaakt werk af
Je mag me ook adden voor D3, Cali030. Ik speel wel hardcorequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef Donderjagers het volgende:
Diablo 3 speelt, op basis van de PS3 demo, heel fijn op console. Lekker chill op de bank.
Add maar op PSN voor D3. DonderjagerNL
Niet gezien, http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=864356 genoeg opties. Is nog bezig dacht ik. Ik kijk al niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog hoelaat het was maar niemand zei wat
Day Zero Editionquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Niet gezien, http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=864356 genoeg opties. Is nog bezig dacht ik. Ik kijk al niet meer.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Blijkbaar kun je een speciale editie kopen om een dag voor de release date te spelen en daar zijn ze helemaal lyrisch over.Wat is dit..
quote:
Gaat het over COD?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Blijkbaar kun je een speciale editie kopen om een dag voor de release date te spelen en daar zijn ze helemaal lyrisch over.Wat is dit..
Klopt en Sony om 7 uur.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]![]()
Dus Microsoft conference is morgen om 2 uur?
Codquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja ik dacht zet het eens op, maar toen was het al afgelopen en was de nabeschouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een super fucking vette game
Kan niet wachten om hem op survival te spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie game, heeft zo zijn problemen maar die vergeef ik wel. Tweede helft van het spel >>>> eerste helft trouwens![]()
Last Guardianquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
Nog watboeiends uit die persco eigenlijk?
Ziet er wel tof uit, maar de vorige versie (op de 360) was ook een kick in the childhood.. Sla dit dus wrs over. Vond de Deadliest Warrior games (XBL titels) ook wel toffe fighters, mogen ze wel weer oppakkenquote:
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit, maar de vorige versie (op de 360) was ook een kick in the childhood.. Sla dit dus wrs over. Vond de Deadliest Warrior games (XBL titels) ook wel toffe fighters, mogen ze wel weer oppakken
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Toevallig ook net uitgespeeld. Vind het een slimme keuze omDat stukje in de winterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie game, heeft zo zijn problemen maar die vergeef ik wel. Tweede helft van het spel >>>> eerste helft trouwens
En dat stukje net ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een hoop? Valt nog wel mee toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Retarded het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.
[/quote
Eens! MK9 was de terugkeer naar 2D voor mortal kombat. Beetje houterig af en toe nog, maar dat lijkt bij deze helemaal voorbij! Ook blij dat ze een hoop nieuwe karakters hebben!
Ed Boon heeft geroepen dat er meer nieuwe karakters in komen dan in alle vorige MKs.quote:
Tja, Activision roept ook elk jaar dat CoD helemaal vernieuwend gaat zijn, eerst zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ed Boon heeft geroepen dat er meer nieuwe karakters in komen dan in alle vorige MKs.
12 oude en 12 nieuwe misschien?
Zie edit en Boon liegt niet!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, Activision roept ook elk jaar dat CoD helemaal vernieuwend gaat zijn, eerst zien
Dan nog, het kunnen oude bekenden in nieuwe jasjes zijn. Als ze spelen als Johnny Cage vind ik ze bv niet nieuwquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie edit en Boon liegt niet!
dvorah, kotal kahn, cassie cage en die reus met die dwerg op mn rug. Tot nu toe al 4 nieuwe, en dr moeten nog een hoop karakters worden aangekondigd. Er gaan geruchten nav Boon zn twitter dat er iets gedaan gaat worden met een Schwarzenegger film ofzo... Predator zou zich uitstekend lenen. Terminator ook. Verder gaan er geruchten over Cyrax, Sektor en Reptile.quote:
Ik zie het ook nog niet echt.. Lijkt me verder ook niets aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Sodapoppin het volgende:
wie gaan uberhaupt hohokum kopen ? lijkt me echt een gaar spel, beetje op een vlieger rondvliegen. de artwork is wel mooi maar verder heb ik echt geen idee wat de bedoeling van het spel is..![]()
dat is ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef RRuben het volgende:
Je bent een gigantische sperma. 'Nuff said. Ik ga hem kopen
ach verleg je grenzen, het is wel degelijk een game maar dan anders dan normaal. Dat vind ik wel geinig. Je kan niet dood of game over dus lekker relax, hersendood een spelletje spelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
dat is ook het eerste wat ik dacht ja![]()
alsof ze met hohokum willen laten zien hoe babys gemaakt worden. zou 'm voor 2 euro of minder wel kopen maar lijkt me niet echt een game. eerder een soort van ''wallpaper'' net als met flower. Dat is ook geen game te noemen
maar voor hoelang blijft het leuk is de vraagquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
na een dag werk of school is dat ideaal.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat stukje in de winter
En dat stukje net ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog altijd een van de enige games die me heeft kunnen raken en waar ik me heb kunnen inleven in de personages en dat is wel iets waar ik naar zoek in games.![]()
Jij ook straks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:39 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn neef moest janken om die game.
je kan altijd survivor mode doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Maar heb toch ineens het gevoel om opnieuw te beginnen. Voor mijn idee ga ik veel te snel. Ik speel nu op normal en dan kom je echt veel spullen tegen en is het spel ook niet heel lastig. Ik hou best van wat uitdaging in een game, maar het moet ook weer niet heel frustrerend zijn![]()
Even goed nadenken of ik opnieuw ga beginnen en dan meteen met grounded mode speel. Volgens mij is dat wel echt een grote hel
Haha nee niet gehuild, meer brok in mijn keel zeg maar.quote:
Ben ook op Grounded begonnen, het is tot nog toe best wel te doen als je sneakt en er de tijd voor neemt. Het kan wel dat je veel dingen mist omdat ze niet meer glimmen, zo kun je bijvoorbeeld makkelijk langs verschillende notes lopen die wel leuk zijn om te lezen. Ik zou hard of survivor aanraden voor de eerste keer denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Maar heb toch ineens het gevoel om opnieuw te beginnen. Voor mijn idee ga ik veel te snel. Ik speel nu op normal en dan kom je echt veel spullen tegen en is het spel ook niet heel lastig. Ik hou best van wat uitdaging in een game, maar het moet ook weer niet heel frustrerend zijn![]()
Even goed nadenken of ik opnieuw ga beginnen en dan meteen met grounded mode speel. Volgens mij is dat wel echt een grote hel
Serieus? Nog nooit gehad bij een game.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha nee niet gehuild, meer brok in mijn keel zeg maar.
[..]
Ben ook op Grounded begonnen, het is tot nog toe best wel te doen als je sneakt en er de tijd voor neemt. Het kan wel dat je veel dingen mist omdat ze niet meer glimmen, zo kun je bijvoorbeeld makkelijk langs verschillende notes lopen die wel leuk zijn om te lezen. Ik zou hard of survivor aanraden voor de eerste keer denk ik.
Minimaal hard/survivor... normal is echt te easy voor die game... zonde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Ik zou denk ik voor hard gaan... hoger dan dat is te trial/error voor de eerste keer imoi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:46 schreef Fokker101 het volgende:
Welke mode raadden jullie mij aan. Beginner op TLOU of die allller moeilijkste ding
Hard? Serieus.. ben niet echt heel goed in games ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor hard gaan... hoger dan dat is te trial/error voor de eerste keer imoi.
En dan heb je nog easyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Minimaal hard/survivor... normal is echt te easy voor die game... zonde.
@ normal heb je echt veel te veel loot... je hoeft niet te letten op je ammo/health etc. daardoor is er totaal geen spanning in de game. Alles is zo easy dat je niet veel opnieuw hoeft te spelen, je zal zelden sterven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hard? Serieus.. ben niet echt heel goed in games ofzo hoor.
Op normal is het nog steeds tof, je hebt alleen veel meer kogels en supplies om dingen van de maken. Op normal heb je als je iets opfokt en vijanden zien je nog steeds veel kans om er toch levend uit te komen. Op grounded ben je dan fucked omdat je in 2 schoten dood bent en maar 3 kogels per wapen hebt bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hard? Serieus.. ben niet echt heel goed in games ofzo hoor.
Ga dan gewoon het verhaal kijken @ youtubequote:
Jij gaat hem kopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Gewoon even peilen
GAM / [PS4] Hohokum
Denk 't wel ja. Iets spreekt mij wel aan van dat spel maar ik weet niet watquote:
Niet echt kapot van wel leuk als je er van houd man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Iets spreekt mij wel aan van dat spel maar ik weet niet watVoor de rest gok ik dat ie zo'n 12-14 euro gaat kosten inclusief PSN korting. Op de US store is 'ie $14.95
Counterspy (ofzo) komt met een weekie ook uit. Lijkt me ook wel 1 van de leukere indiesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet echt kapot van wel leuk als je er van houd man.
Goede argumenten ook waarom je hem aanschaft. Hahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Iets spreekt mij wel aan van dat spel maar ik weet niet watVoor de rest gok ik dat ie zo'n 12-14 euro gaat kosten inclusief PSN korting. Op de US store is 'ie $14.95
Was je net 1 aan het sturen. Ik zit de hele dag al op de ipad ouwe. Ik zie de dm's niet binnenkomen als ik 1 krijg, pas wanneer ik handmatig ga kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens toch met je DM joh. Heb je aids er op ofzo xD.
Oke. Kijk dan morgen om 13:00 of 16:00 effe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Was je net 1 aan het sturen. Ik zit de hele dag al op de ipad ouwe. Ik zie de dm's niet binnenkomen als ik 1 krijg, pas wanneer ik handmatig ga kijken
Morgen ben ik gewoon weer op pcquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke. Kijk dan morgen om 13:00 of 16:00 effe.
Ah, oke. Nja heb je nog effe een DM gestuurd. Maar aha is goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Morgen ben ik gewoon weer op pc
ja oke dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:01 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
maar voor hoelang blijft het leuk is de vraagIk zou 'm ook wel willen maar lijkt me nou ook weer niet 15 dollar (12 euro waarschijnlijk in de NL store) waard. ik denk dat ik me er maar een half uurtje mee kan vermaken
haha lefgozerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:48 schreef Sodapoppin het volgende:
Wtf man, het onweert hier al dik 2.5 uur lang en er was net 1 zo'n fucking harde knal, het hoorde net of er een inslag 1 of 2 huizen verderop wasben nu lekker rayman legends aan het verder spelen
Raiden, Kano, Scorpion, Sub-Zero en de geruchten over Kitana blijven sterk. Als Lui Kang als good guy er niet in zit klopt er ook iets nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Retarded het volgende:
[..]
dvorah, kotal kahn, cassie cage en die reus met die dwerg op mn rug. Tot nu toe al 4 nieuwe, en dr moeten nog een hoop karakters worden aangekondigd. Er gaan geruchten nav Boon zn twitter dat er iets gedaan gaat worden met een Schwarzenegger film ofzo... Predator zou zich uitstekend lenen. Terminator ook. Verder gaan er geruchten over Cyrax, Sektor en Reptile.
Die game kun je ondertussen op elk apparaat wel spelen. Nog even wachten en het zit op je elektrische tandenborstel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef Sodapoppin het volgende:
Hopen dat ze vandaag meer over GTA en Minecraft release datums praten op Gamescomzal wel niet. Het gerucht over minecraft ging dat die op 19 augustus komt
Ik hoop stiekem ook op Kung Lao, die vond ik altijd badass!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raiden, Kano, Scorpion, Sub-Zero en de geruchten over Kitana blijven sterk. Als Lui Kang als good guy er niet in zit klopt er ook iets niet
Maar wat ik bedoel: als ze alleen een nieuwe skin hebben en dezelfde 'vechtstijlen' (nee, niet de exacte) vind ik ze niet nieuw. En er zullen gewoonweg een hoop oude bekenden als fanservice erin zitten. Niet dat ik er mee zit, spelen doe ik het toch wel. Morgen zullen er weer wat nieuwe bekend zijn, dan zijn er namelijk sessies achter de schermen. Ik mag toch hopen niet dezelfde als bij de E3
Jammer dat de meningen waaruit je kunt kiezen zo beperkt zijn in die poll. Lelijk vind ik het niet, maar het is niet iets waar ik warm voor loop. En derhalve komt-ie er bij mij niet, aangezien ik nog genoeg andere spellen te spelen heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Gewoon even peilen
GAM / [PS4] Hohokum
Minecraft was geloof ik al een paar weken geleden verschoven van '19 augustus' naar 'TBA'. Maar wie weet, misschien wordt het toch nog 19 augustus, of krijgen we een nieuwe release datum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef Sodapoppin het volgende:
Hopen dat ze vandaag meer over GTA en Minecraft release datums praten op Gamescomzal wel niet. Het gerucht over minecraft ging dat die op 19 augustus komt
Wat was er boeiend aan? Ze werken er toch al 7 jaar aan of zo, en elke keer is de aankondiging dat ze er nog steeds aan werken en dat het niet gecancelled is. Is er nu dan toch eindelijk een release datum?quote:
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raiden, Kano, Scorpion, Sub-Zero en de geruchten over Kitana blijven sterk. Als Lui Kang als good guy er niet in zit klopt er ook iets niet
Maar wat ik bedoel: als ze alleen een nieuwe skin hebben en dezelfde 'vechtstijlen' (nee, niet de exacte) vind ik ze niet nieuw. En er zullen gewoonweg een hoop oude bekenden als fanservice erin zitten. Niet dat ik er mee zit, spelen doe ik het toch wel. Morgen zullen er weer wat nieuwe bekend zijn, dan zijn er namelijk sessies achter de schermen. Ik mag toch hopen niet dezelfde als bij de E3
Huh wat, Liu Kang dood? Nightwolf die Sindel doodt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.
Liu Kang (killed by Raiden)
Kung Lao (killed by Shao Kahn)
Sindel (killed by Nightwolf)
Kitana (killed by Sindel)
Jade (killed by Sindel)
Nightwolf (killed by Sindel)
Smoke (killed by Sindel)
Jax (killed by Sindel)
Striker (killed by Sindel)
Shang Tsung (Shao Kahn absorbed him/his souls and gave them to Sindel to make her more powerful)
Kabal (killed by Sindel)
Cyber Sub-Zero (killed by Sindel)
Noob Saibot (thrown to a soulnado)
Motaro (killed by Raiden)
Shao Kahn (killed by Raiden/Elder Gods)
Nooit een fan van MK geweest en heb er dus geen ballen verstand van, maar als ik dit zo zie is Sindel een badassquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.
Jade (killed by Sindel)
Smoke (killed by Sindel)
Jax (killed by Sindel)
Shang Tsung (Shao Kahn absorbed him/his souls and gave them to Sindel to make her more powerful)
Kabal (killed by Sindel)
Ik kijk alles games gerelateerd , maar heb deze helaas moeten missenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou dat, het was volgens jouw de ersgte ziekte
spoilers!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jade (killed by Sindel)
Smoke (killed by Sindel)
Jax (killed by Sindel)
Kabal (killed by Sindel)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huh wat, Liu Kang dood? Nightwolf die Sindel doodt?
Is er ergens een samenvatting te lezen van al die delen? Komt er een film?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nooit een fan van MK geweest en heb er dus geen ballen verstand van, maar als ik dit zo zie is Sindel een badass
Game is 3 jaar oud, had je m maar moeten spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spoilers!
r.i.p smoke en striker(en wtf, liu kang..paradepaardje dit dat
ik heb hem zelfs in de kast staan geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alstu
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Game is 3 jaar oud, had je m maar moeten spelen.
edit: de verwachting is trouwens dat Liu Kang wel terugkomt hoor, maar dan als bad guy.
Dood zijn in het MK-universum betekent lang niet altijd dat je voorgoed pleite bent.
Duurt bijna 2 uur he, kun je beter de story mode zelf spelen als je m in de kast hebt staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb hem zelfs in de kast staan geloof ik
binnenkort maar eens aanslingeren, nu eerst de filmpjes maar kijken
ik heb zn grote backlog opgebouwd, dat ik hem liever even nu kijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Duurt bijna 2 uur he, kun je beter de story mode zelf spelen als je m in de kast hebt staan.
Is nog erg leuk ook!
Ik ben ook gisteravond verder gegaan bij Bill (de koelkast).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
uurtje nog toch ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef Waterbed het volgende:
GamesCom!!
Benieuwd naar de Sony persconferentie vanavond.
Het gaf mij niet het gevoel wat ik kreeg van MK1 op de, toen nog, arcadekast en later op de SNES. Nostalgie zal teveel in de weg gezeten hebben. Start MK nu nog weleens op de Vitaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.
19:00uur volgens mij?quote:
Nee maar dat is echt nostalgie hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het gaf mij niet het gevoel wat ik kreeg van MK1 op de, toen nog, arcadekast en later op de SNES. Nostalgie zal teveel in de weg gezeten hebben. Start MK nu nog weleens op de Vita
Daar speel ik hem opquote:
Klopt. Had ik met Streetfighter op de X360 ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
19:00uur volgens mij?
[..]
Nee maar dat is echt nostalgie hoor.
De impact die MK1 had heeft 9 ook zeker niet, maar qua gameplay is het wel de beste als je het mij vraagt.
En SF4 op de 360 vind ik de beste SF ooit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. Had ik met Streetfighter op de X360 ook.
Het spel speelt ook wel lekker, alleen die Tag shizzle vind ik kut. Speel je de storymode moet je opeens 2 van die draken al buttonbashend naar de hel helpen
1900 is sony.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
19:00uur volgens mij?
[..]
Nee maar dat is echt nostalgie hoor.
De impact die MK1 had heeft 9 ook zeker niet, maar qua gameplay is het wel de beste als je het mij vraagt.
Vond SF4 tof, maar haalde het voor mij echt niet bij SF2quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En SF4 op de 360 vind ik de beste SF ooit.
Terwijl SF2 dacht ik dat 't was op de SNES mijn eerste ervaring ermee was, en die was ook heel erg goed.
De story-mode vond ik juist heel erg leuk, een van de beste singleplayer-ervaringen in een fighter.
wtf? Is ie verlaat dan ?quote:
dan haal ik de tijden door elkaar denk ik :/ zou kunnen zweren dat ie 1100 wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |