Lees zijn post nog eens en dan heel goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eh? Ik onderbouw mijn repliek toch gewoon?
Ik denk alquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees zijn post nog eens en dan heel goed.
Zijn de dungeons in D3 ook randomised? Ik heb 2 kapot gespeeld en de wegen en dungeons waren steeds compleet anders, geen enkele keer hetzeflde. Toen ik D3 op Nightmare speelde kwam ik in het volgens mij precies hetzelfde kasteel op het begin bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk alBatman... wtf??
Haha, maar ehm... je hebt bij diablo wel de traditionele rogue-like mechanics die de dungeoncrawlers definieren, zaken zoals permadeath en radomised dungeons
Speel jij op Hardcore?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dungeon crawler met RPG elementen. Het gaat allemaal om dikke vette loot, er zijn veel builds mogelijk kwa characters en het is superleuk om multiplayer te spelen. Eckte bazen spelen 'm op hardcore met permadeath.
is er dan ook hardcore zonder permadeath?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eckte bazen spelen 'm op hardcore met permadeath.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Diablo heeft in mijn optiek echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks met Batman te maken. Je hebt bij batman geen loot, geen verschillende classes, geen gear, je hebt geen randomized levels of andere rogue-like achtige eigenschappen zoals permadeath. (bij dark souls trouwens ook niet.). Je hebt kwa combat niet eens 'directe' controle over je character itt Batman en Dark Souls.
Diablo 3 is een dungeon crawler, Dark souls een Westerse action RPG en Batman is een actiegame met misschien hier en daar een klein RPG elementje.
I'm the goddamn Bat(e)manquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Koffie over mijn toetsenbord dit dat alles.
Ga je nu het volgende spel waar ik het over heb vergelijken met dit?
GAM / [Football Manager] #228 pls no rape
Ja daarom ook hardcore...anders vind ik er geen fuck aan. Boehoe, een beetje xp verliezen... nou meedogenloos zeg!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Colordeaf het volgende:
dat definieert een Dungeon Crawler, meedogenloos
Is een bekende Amerikaanse serial killer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heet je zo (Bateman) ?
Of wat is een bateman?
Cool, filmpje ga ik thuis later wel kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is een bekende Amerikaanse serial killer.
Ze moeten PSN+ voer hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel erg gemakzuchtig idd.
Niet iedereen heeft zo veel tijd om weer opnieuw te beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja daarom ook hardcore...anders vind ik er geen fuck aan. Boehoe, een beetje xp verliezen... nou meedogenloos zeg!!Permadeath ftw.
Bateman:quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heet je zo (Bateman) ?
Of wat is een bateman?
Op een gegeven moment heb je ook wel toffe gear liggen om wat sneller up te kunnen levellen. Maar blijft kut hoor.. .zo'n hellfire ring verliezen samen met je HC characterquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo veel tijd om weer opnieuw te beginnen
Maar bij Diablo is hardcore een keuze, DS krijg je geen keuze, nauwelijks aanwijzing waar je heen moet, geen items of set bonuses die je stats of abilities scalen, what you see is what you get, maar goed, ieder z'n mening en die respecteer ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja daarom ook hardcore...anders vind ik er geen fuck aan. Boehoe, een beetje xp verliezen... nou meedogenloos zeg!!Permadeath ftw.
Ja truequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
Maar bij Diablo is hardcore een keuze, DS krijg je geen keuze, nauwelijks aanwijzing waar je heen moet, geen items of set bonuses die je stats of abilities scalen, what you see is what you get, maar goed, ieder z'n mening en die respecteer ik
Volgens mij is dit niet het topic om te vragen, maar nee. Een treinkaartje naar Amsterdam kost meer dan 3x zo veel als een bioscoopkaartje in mijn eigen stadquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Nog mensen hier die naar Guardians of the Galaxy gaan met de FOK! actie vanavond?
Trein? Gekkiequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet het topic om te vragen, maar nee. Een treinkaartje naar Amsterdam kost meer dan 3x zo veel als een bioscoopkaartje in mijn eigen stad
Ik weet niet of ik nuchter die hele film door kom hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Trein? Gekkie. Parkeren kost daar ook de hele wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |