quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Geen Europees kan eigenlijk niet, verbaast me dat je dan mag blijven.
ik denk dat ik het lek boven heb, net van PSV gewonnen, scheelt nog 1 punt in de competitie.Wel grappig, rond dezelfde tijd in de competitie... Overigens check die nr 18... (seizoen 2017/18)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wel grappig, rond dezelfde tijd in de competitie... Overigens check die nr 18... (seizoen 2017/18)ik zit nog in 2014/2015. hoe ziet jouw selectie eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net Emanuelson verkocht voor 3 miljoen. toch 1.5 miljoen winst.
Iets wat ik echt nooit zou doen, is toch de perfecte 12de man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef 44rdbei het volgende:
Emanuelson verkocht voor 3 miljoen. toch 1.5 miljoen winst.
Enige van het begin-Ajax die bij het 1e elftal zitten zijn Bazoer en Andersen (die eindelijk een seizoen in de basis speelt naast ultieme 12e man te zijn afgelopen seizoenen), veel newgens ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik zit nog in 2014/2015. hoe ziet jouw selectie eruit?
net Emanuelson verkocht voor 3 miljoen. toch 1.5 miljoen winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door VelitoX op 10-08-2014 00:51:43 ]
Had Eto'o bij PSV gefixt toen hij transfervrij was, stelt niet heel veel voor, maar prikt er wel 15 in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
In FM 2015 lekker beginnen bij Ajax met Eto'o.
Wordt er niet echt moeilijker op zo
de kans dat hij daadwerkelijk naar Ajax komt acht ik klein.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
In FM 2015 lekker beginnen bij Ajax met Eto'o.
Wordt er niet echt moeilijker op zo
Of je moet verliezen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:59 schreef RetRy32 het volgende:
Het is officieel de laatste keer dat ik FM heb gespeeld nadat ik de finale doe
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Enige van het begin-Ajax die bij het 1e elftal zitten zijn Bazoer en Andersen (die eindelijk een seizoen in de basis speelt naast ultieme 12e man te zijn afgelopen seizoenen), veel newgens ook. Wel "echte" sterkhouders zoals Ekdal
.
Waarom laat je de veteranen niet je spelers begeleiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is net een begeleidingsronde afgelopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waarom laat je de veteranen niet je spelers begeleiden?
Het helpt sowieso echt veel als er een klik is, en de trainingen worden niet zwaarderquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:02 schreef VelitoX het volgende:
Is net een begeleidingsronde afgelopen. Zit net te bekijken welke spelers ze nu moeten gaan begeleiden. Al moet ik wel zeggen dat ik erg weinig veteranen heb, Ekdal is met 28 jaar de oudste met afstand
. Oh, en bijvoorbeeld Tanase kan het niet zo vinden met veel jeugdspelers, hij gaat volgend seizoen de laan uit, zn jeugdige opvolger staat al klaar
.
Achja ik heb voor elke positie in jong ajax / onder-19 3-4 potentiële 1e elftal spelers, die allemaal af en toe wat speeltijd krijgen, dat helpt ook hehe. Veel ook uitgeleend (als ze club homegrown status hebben bereikt gebeurt dat meestal).quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het helpt sowieso echt veel als er een klik is, en de trainingen worden niet zwaarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |