Dat is wel lekker boeiend man, vertel meer!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou dus he-le-maal niet van kritische mensen!!!![]()
![]()
![]()
Je mag niet van jezelf houden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou dus he-le-maal niet van kritische mensen!!!![]()
![]()
![]()
Geen dank.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef f0rsythia het volgende:
ik heb me al 2 uurtjes vermaakt met child of lightbedankt voor de tip nog
Jammer. Gamerchick'squote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
FIFA is toch dat voetbal spel?ehm, nee
Wil ik die hele week alleen maar TLoU berichten van je zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FIFAdinsdag the last of us hoor
Ook nooit aan beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
FIFA is toch dat voetbal spel?ehm, nee
Hij blijkt goed te zijn.. dus ja hopelijk wel ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wil ik die hele week alleen maar TLoU berichten van je zien
[..]
Ook nooit aan beginnen
Ben je serieus een gamerchick. Nja ligt er aan wat jij ook leuk vind. Ik krijg last of us. Dinsdag binnen.. zelf ben ik FIFA fan. Maar je kan Call of Duty kopen Battlefield. Er zijn genoeg games.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef f0rsythia het volgende:
Welke spellen hebben jullie allemaal ?
Ik heb nu alleen nog maar de 2 gratis games van playstation plus en Child of Light.
Morgen wil ik The last of us kopen
Hockey, volleybal, tennis, yogaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet van voetbal houden.
yogapantsquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Hockey, volleybal, tennis, yoga
gast je ruikt de kloon toch wel van 20km afstand ofwat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben je serieus een gamerchick. Nja ligt er aan wat jij ook leuk vind. Ik krijg last of us. Dinsdag binnen.. zelf ben ik FIFA fan. Maar je kan Call of Duty kopen Battlefield. Er zijn genoeg games.
Ja maar ik ben overgestapt van Xbox naar de playstationquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ben je serieus een gamerchick. Nja ligt er aan wat jij ook leuk vind. Ik krijg last of us. Dinsdag binnen.. zelf ben ik FIFA fan. Maar je kan Call of Duty kopen Battlefield. Er zijn genoeg games.
Tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast je ruikt de kloon toch wel van 20km afstand ofwat?
wil je nou zeggen dat ik stinkquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksstquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een #$&%$ titel.. Tering hé!![]()
![]()
Inmiddels ook een PS4 staan, gaaf ding, mooi klein ook!
Mooie deal kunnen scoren.
Kom maar op met alle games!
quote:
Alles verkocht bijna. Heb alleen nog Battlefield 4 (moet wat online hebben), TLoU en wat PSN games. Voor mij begint het pas na september met Destiny, Dragon Age etc. Dit jaar was nog niet heel bijzonder (voor mij).quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef f0rsythia het volgende:
Welke spellen hebben jullie allemaal ?
Ik heb nu alleen nog maar de 2 gratis games van playstation plus en Child of Light.
Morgen wil ik The last of us kopen
is dat een spel en zo ja hoe duur is die ?quote:
ja en jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
is dat een spel en zo ja hoe duur is die ?
een van de weinige indies die ik voor t juiste bedrag wel proberen wil.quote:
jupquote:
Toen ze zei dat ze Dragon Age wou hebben was het wel duidelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als Inquisition minstens zo vet wordt als Origins ga ik mijn studie sowieso falen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Alles verkocht bijna. Heb alleen nog Battlefield 4 (moet wat online hebben), TLoU en wat PSN games. Voor mij begint het pas na september met Destiny, Dragon Age etc. Dit jaar was nog niet heel bijzonder (voor mij).
Kan Assassins Creed: Black Flag ook nog wel aanraden, zal vast wel goedkoper te verkrijgen zijn nu.
Dat is ook het probleem waar ik mee zit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als Inquisition minstens zo vet wordt als Origins ga ik mijn studie sowieso falen.
Als je het over de duivel hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als Inquisition minstens zo vet wordt als Origins ga ik mijn studie sowieso falen.
Tof.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:28 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt.![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=868094
Voor tennis en Yoga kun je over een tijdje GTA V kopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Hockey, volleybal, tennis, yoga
omg spoiler alertquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor tennis en Yoga kun je over een tijdje GTA V kopen
Hetzelfde.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:18 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie betreft krakende triggers en het los laten van rubber om de pookjes? Ik weet dat bij Mediamarkt/Saturn je controller direct wordt omgeruild maar hoe zit het bij andere winkels zoals Nedgame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |