Daar moeten ze hem ook gewoon omruilen, je hebt garantie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:18 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de garantie betreft krakende triggers en het los laten van rubber om de pookjes? Ik weet dat bij Mediamarkt/Saturn je controller direct wordt omgeruild maar hoe zit het bij andere winkels zoals Nedgame?
Hoe lang heb je eigenlijk garantie ?quote:
quote:
Volgens Sony een jaar, maar door wetgeving in Nederland in principe de verwachte levensduur van een product, dus 2 a 3 jaar. Maar als je dat wil krijgen moet je wel wat touwtrekken met een bedrijf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je eigenlijk garantie ?
Je moet de garantie ook claimen bij de winkel. Dat Sony maar een jaar fabrieksgarantie geeft is hun probleem vooral.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens Sony een jaar, maar door wetgeving in Nederland in principe de verwachte levensduur van een product, dus 2 a 3 jaar. Maar als je dat wil krijgen moet je wel wat touwtrekken met een bedrijf.
ah, ik heb al andere pookjes dus t boeit me niet zoveel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens Sony een jaar, maar door wetgeving in Nederland in principe de verwachte levensduur van een product, dus 2 a 3 jaar. Maar als je dat wil krijgen moet je wel wat touwtrekken met een bedrijf.
Dat het bestaat inderdaad... Maar gelukkig kun je het zo weer weg donderenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Voor de grap eens fez geinstalleerd.Heb het 5 min volgehouden.Wat een bagger
Zeker. Alvast battlenet gelinkt met m'n psn-account om mijn characters te kunnen importeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Donderjagers het volgende:
Nog mensen die D3 gaan halen volgende week?
Ik denk het wel. Al ga ik er weinig tijd voor hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Donderjagers het volgende:
Nog mensen die D3 gaan halen volgende week?
kan je ook van PC - Ps4?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zeker. Alvast battlenet gelinkt met m'n psn-account om mijn characters te kunnen importeren.
Nope niet cross-platform volgens mij.quote:
Dat is wel een beetje jammer... Ben er op mijn PC echt helemaal los op gegaan. Nu alweer tijden niet gespeeld, pak hem op de PS4 ook niet mee denk. Wel zeer benieuwd hoe het speelt op een console.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nope niet cross-platform volgens mij.
Speelt echt heerlijk op de console, ook chill dat Blizzard de ps4/xbone versie gewoon blijft updaten. Als je ROS nog niet mee had gepakt @ de pc zou ik het gewoon doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer... Ben er op mijn PC echt helemaal los op gegaan. Nu alweer tijden niet gespeeld, pak hem op de PS4 ook niet mee denk. Wel zeer benieuwd hoe het speelt op een console.
Die heb ik volgas gespeeld nog jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Speelt echt heerlijk op de console, ook chill dat Blizzard de ps4/xbone versie gewoon blijft updaten. Als je ROS nog niet mee had gepakt @ de pc zou ik het gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |