Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef Evertjan het volgende:
ik zit te twijfelen of ik Diablo voor de PS4 zal halen
geen idee weet niet of de game wel leuk is op de PS4 ik heb diablo II op de PC gespeeld en dat was toen wel een toffe gamequote:
Dungeon crawlers op een console speelt (imo) niet zo lekker weg.quote:
idd ik weet trouwens niet eens meer of Diablo II ook op de consoles is verschenen destijdsquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dungeon crawlers op een console speelt (imo) niet zo lekker weg.
Vond hem vergeleken met Diablo 2 in eerste instantie erg tegenvallen. Nu blijkt er vanalles verbeterd te zijn na RoS, dus ik geef het nog eens een kans op de consoles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen idee weet niet of de game wel leuk is op de PS4 ik heb diablo II op de PC gespeeld en dat was toen wel een toffe game
Heb veel reviews gezien waarin ze net zeggen dat de game heerlijk wegspeelt, alsof het gemaakt is voor de consoles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd ik weet trouwens niet eens meer of Diablo II ook op de consoles is verschenen destijds
Op de PS3 speelde die perfect (er is een demo van). Gek genoeg vond ik hem fijner spelen dan op de PC. Meer controle over je character en je kan wegrollenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
a oke maar wat bedoel je met wegrollen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Op de PS3 speelde die perfect (er is een demo van). Gek genoeg vond ik hem fijner spelen dan op de PC. Meer controle over je character en je kan wegrollen
Je kan ontwijken door weg te rollen met je rechterstick.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke maar wat bedoel je met wegrollen?
a oke dat is wel handig. voor de rest is het dus qua besturing dus wel goed overgezet? Moet ook wel Blizzard heeft altijd een hoge standaard als het om games gaat die leveren geen half afgemaakt werk afquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:37 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Je kan ontwijken door weg te rollen met je rechterstick.
Ja speelt lekker weg. Ik ga hem dan ook voor de PS4 halen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel handig. voor de rest is het dus qua besturing dus wel goed overgezet? Moet ook wel Blizzard heeft altijd een hoge standaard als het om games gaat die leveren geen half afgemaakt werk af
Ik vroeg nog hoelaat het was maar niemand zei watquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:40 schreef Disker91 het volgende:
CoD mp gekeken, voor mij is het nu echt
Na het diablo 1 debacel op de psx wel ja idd. Ik vind hem ook fijner spelen op de console dan op de pc. Directe controle over je personage ipv muisklikken en de dodge-functie op de rechteranaloogquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel handig. voor de rest is het dus qua besturing dus wel goed overgezet? Moet ook wel Blizzard heeft altijd een hoge standaard als het om games gaat die leveren geen half afgemaakt werk af
Je mag me ook adden voor D3, Cali030. Ik speel wel hardcorequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef Donderjagers het volgende:
Diablo 3 speelt, op basis van de PS3 demo, heel fijn op console. Lekker chill op de bank.
Add maar op PSN voor D3. DonderjagerNL
Niet gezien, http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=864356 genoeg opties. Is nog bezig dacht ik. Ik kijk al niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vroeg nog hoelaat het was maar niemand zei wat
Day Zero Editionquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Niet gezien, http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=864356 genoeg opties. Is nog bezig dacht ik. Ik kijk al niet meer.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Blijkbaar kun je een speciale editie kopen om een dag voor de release date te spelen en daar zijn ze helemaal lyrisch over.Wat is dit..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |