Ik zie CoD als een Michael Bay-film. Nietszeggend verhaal, verwacht geen wereldschokkende vernieuwingen, maar gewoon vette explosies, een lekker wijf en na de avond heb je weer entertainment gehad (en popcorn).quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Ferry-NL het volgende:
COD Ghosts ook niet gekocht, maar ben met dit deel toch wel weer nieuwsgierig. Ik ben eigenlijk ook wel klaar met COD, maar aan de andere kant blijft COD gewoon lekker om soms even tussendoor te spelenZeker de zombiemodus was geniaal
Neuh.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:33 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
inderdaad. maak er een topic over zou ik zeggen
ja mijn excuus, zal vanaf nu weer ontopic. maar wat je gister zei heeft geen reet uitgemaakt want hij gaat gewoon vrolijk door in dmquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef Pheno het volgende:
He, laten we het over PS4 hebben graag. Kanker is vast een topic over op FOK! Maar niet in GAM. Dank.
het is dat het posten van dm's in een topic verboden isquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef SugeLucky het volgende:
ja verzin er nog een aantal dingen bij. ik reageer niet meer op je, doei
Negeren is zo makkelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja mijn excuus, zal vanaf nu weer ontopic. maar wat je gister zei heeft geen reet uitgemaakt want hij gaat gewoon vrolijk door in dm
daarom heb ik hem nu ook gebloktquote:
De kans is vrij aanwezig dat ze dat op de SOny-persconferentie gaan doen. Rockstar zelf is niet aanwezig op gamescom. Al zullen de PR wel rondlopen, maar meer omdat ze de zakelijke markt even willen laten zien wat er aan zit te komen. Pers wederom niet, net als met GTA old-genquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:37 schreef Sodapoppin het volgende:
ik hoop dat ze morgen een release datum van gtav bekend maken
als rockstar zelf al niet aanwezig is op gamescom dan acht ik de kans klein dat gamescom met een releasedatum zal komen inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans is vrij aanwezig dat ze dat op de SOny-persconferentie gaan doen. Rockstar zelf is niet aanwezig op gamescom. Al zullen de PR wel rondlopen, maar meer omdat ze de zakelijke markt even willen laten zien wat er aan zit te komen. Pers wederom niet, net als met GTA old-gen
Ik denk niet dat er een uitgever is die alles meldt. Ik weet dat er wat PS4-aankondigingen komen, maar titels wordt aan d epers ook niet gegeven. Niet vaak iig, en zeker niet door Sonyquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:38 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
daarom heb ik hem nu ook geblokt
OT: is er al een schema bekend over wat er allemaal bij gamescom te verwachten is ?
Sony is partner, dus ik denk dat ze wel wat gaan melden daar. Net zoals de reveal ook op de E3 bij Sony was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:40 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
als rockstar zelf al niet aanwezig is op gamescom dan acht ik de kans klein dat gamescom met een releasedatum zal komen inderdaadga jij trouwens ook naar gamescom ?
2 keer of zo, maar daarvoor speel ik geen horror game. Jumpscares kan je met de minste moeite in elke game stoppen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Schrik je ook niet van je jumpscares in Outlast?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |