Maar ik dacht... mijn maatjes uit het ps4 topicquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is dit niet het topic om te vragen
De gewone editie is er ook hoor, en die is goedkoper.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:52 schreef Drankster het volgende:
beetje duur wel..
http://www.budgetgaming.n(...)ime+edition_PS4.html
Klopt maar ik ben wel benieuwd naar de animequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef Morri het volgende:
[..]
De gewone editie is er ook hoor, en die is goedkoper.
vanavond al de COD pressconquote:
nee, dat vind ik niksquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
Nog mensen hier die naar Guardians of the Galaxy gaan met de FOK! actie vanavond?
Schrik je ook niet van je jumpscares in Outlast?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:55 schreef Disker91 het volgende:
Horror games doen mij echt niks meer. Heb een te hoge tolerantie voor wat men eng of ranzig vindt. The Evil Within ziet er voor mij ook al saai uit helaas.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef SugeLucky het volgende:
leuk sodapoppin om mn psn naam te veranderen in kankerboer12.
ik heb overigens kanker gehad, bedankt dat je me er aan herinnert.
kan iemand m'n psn naam terug veranderen in Drop_Dead_Danny
Path of Exile gedaan? Wel leuke tegenhanger van D3, grafisch wat minder maar de skilltree en hoe je abilities verkrijgt werkt totaal anders. And your favorite, HCquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja trueIk heb alle souls gespeeld en kan ze allemaal ook waarderen! (al blijf ik DaSo het fijnst vinden) Ik zal ook niet ontkennen dat DS niet die-hard is, maar dat gevoel dat je character waar je 70 uur in hebt gestoken + al die endgame-gear bijna dood is/ineens pleite is. Dat is echt met niks te vergelijken, die stress
watquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef SugeLucky het volgende:
Net doen of het niet zo is. wellicht kan je even de vorige topic bekijken die jij hebt geopend en alleen kon editten, en degene daarvoor waar nog gewoon m'n psn naam stond.quote:
Sinds wanneer boeit jou dat, het was volgens jouw de ersgte ziektequote:
Is het ook maar toch kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou dat, het was volgens jouw de ersgte ziekte
Het is de multiplayer-revealquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is het ook maar toch kijken![]()
Misschien is de SP leuk
Toegevoegd.quote:
Opgelost, wel treurig dat dit blijkbaar de humor van tegenwoordig isquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef SugeLucky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |