Gaat het over COD?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Blijkbaar kun je een speciale editie kopen om een dag voor de release date te spelen en daar zijn ze helemaal lyrisch over.Wat is dit..
Klopt en Sony om 7 uur.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]![]()
Dus Microsoft conference is morgen om 2 uur?
Codquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja ik dacht zet het eens op, maar toen was het al afgelopen en was de nabeschouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een super fucking vette game
Kan niet wachten om hem op survival te spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie game, heeft zo zijn problemen maar die vergeef ik wel. Tweede helft van het spel >>>> eerste helft trouwens![]()
Last Guardianquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
Nog watboeiends uit die persco eigenlijk?
Ziet er wel tof uit, maar de vorige versie (op de 360) was ook een kick in the childhood.. Sla dit dus wrs over. Vond de Deadliest Warrior games (XBL titels) ook wel toffe fighters, mogen ze wel weer oppakkenquote:
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit, maar de vorige versie (op de 360) was ook een kick in the childhood.. Sla dit dus wrs over. Vond de Deadliest Warrior games (XBL titels) ook wel toffe fighters, mogen ze wel weer oppakken
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Toevallig ook net uitgespeeld. Vind het een slimme keuze omDat stukje in de winterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie game, heeft zo zijn problemen maar die vergeef ik wel. Tweede helft van het spel >>>> eerste helft trouwens
En dat stukje net ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Een hoop? Valt nog wel mee toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Retarded het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.
[/quote
Eens! MK9 was de terugkeer naar 2D voor mortal kombat. Beetje houterig af en toe nog, maar dat lijkt bij deze helemaal voorbij! Ook blij dat ze een hoop nieuwe karakters hebben!
Ed Boon heeft geroepen dat er meer nieuwe karakters in komen dan in alle vorige MKs.quote:
Tja, Activision roept ook elk jaar dat CoD helemaal vernieuwend gaat zijn, eerst zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ed Boon heeft geroepen dat er meer nieuwe karakters in komen dan in alle vorige MKs.
12 oude en 12 nieuwe misschien?
Zie edit en Boon liegt niet!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, Activision roept ook elk jaar dat CoD helemaal vernieuwend gaat zijn, eerst zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |