Gaat het over COD?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Blijkbaar kun je een speciale editie kopen om een dag voor de release date te spelen en daar zijn ze helemaal lyrisch over.Wat is dit..
Klopt en Sony om 7 uur.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]![]()
Dus Microsoft conference is morgen om 2 uur?
Codquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja ik dacht zet het eens op, maar toen was het al afgelopen en was de nabeschouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een super fucking vette game
Kan niet wachten om hem op survival te spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie game, heeft zo zijn problemen maar die vergeef ik wel. Tweede helft van het spel >>>> eerste helft trouwens![]()
Last Guardianquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
Nog watboeiends uit die persco eigenlijk?
Ziet er wel tof uit, maar de vorige versie (op de 360) was ook een kick in the childhood.. Sla dit dus wrs over. Vond de Deadliest Warrior games (XBL titels) ook wel toffe fighters, mogen ze wel weer oppakkenquote:
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit, maar de vorige versie (op de 360) was ook een kick in the childhood.. Sla dit dus wrs over. Vond de Deadliest Warrior games (XBL titels) ook wel toffe fighters, mogen ze wel weer oppakken
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Toevallig ook net uitgespeeld. Vind het een slimme keuze omDat stukje in de winterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie game, heeft zo zijn problemen maar die vergeef ik wel. Tweede helft van het spel >>>> eerste helft trouwens
En dat stukje net ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een hoop? Valt nog wel mee toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Retarded het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.
[/quote
Eens! MK9 was de terugkeer naar 2D voor mortal kombat. Beetje houterig af en toe nog, maar dat lijkt bij deze helemaal voorbij! Ook blij dat ze een hoop nieuwe karakters hebben!
Ed Boon heeft geroepen dat er meer nieuwe karakters in komen dan in alle vorige MKs.quote:
Tja, Activision roept ook elk jaar dat CoD helemaal vernieuwend gaat zijn, eerst zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ed Boon heeft geroepen dat er meer nieuwe karakters in komen dan in alle vorige MKs.
12 oude en 12 nieuwe misschien?
Zie edit en Boon liegt niet!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, Activision roept ook elk jaar dat CoD helemaal vernieuwend gaat zijn, eerst zien
Dan nog, het kunnen oude bekenden in nieuwe jasjes zijn. Als ze spelen als Johnny Cage vind ik ze bv niet nieuwquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie edit en Boon liegt niet!
dvorah, kotal kahn, cassie cage en die reus met die dwerg op mn rug. Tot nu toe al 4 nieuwe, en dr moeten nog een hoop karakters worden aangekondigd. Er gaan geruchten nav Boon zn twitter dat er iets gedaan gaat worden met een Schwarzenegger film ofzo... Predator zou zich uitstekend lenen. Terminator ook. Verder gaan er geruchten over Cyrax, Sektor en Reptile.quote:
Ik zie het ook nog niet echt.. Lijkt me verder ook niets aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Sodapoppin het volgende:
wie gaan uberhaupt hohokum kopen ? lijkt me echt een gaar spel, beetje op een vlieger rondvliegen. de artwork is wel mooi maar verder heb ik echt geen idee wat de bedoeling van het spel is..![]()
dat is ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef RRuben het volgende:
Je bent een gigantische sperma. 'Nuff said. Ik ga hem kopen
ach verleg je grenzen, het is wel degelijk een game maar dan anders dan normaal. Dat vind ik wel geinig. Je kan niet dood of game over dus lekker relax, hersendood een spelletje spelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
dat is ook het eerste wat ik dacht ja![]()
alsof ze met hohokum willen laten zien hoe babys gemaakt worden. zou 'm voor 2 euro of minder wel kopen maar lijkt me niet echt een game. eerder een soort van ''wallpaper'' net als met flower. Dat is ook geen game te noemen
maar voor hoelang blijft het leuk is de vraagquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
na een dag werk of school is dat ideaal.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat stukje in de winter
En dat stukje net ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog altijd een van de enige games die me heeft kunnen raken en waar ik me heb kunnen inleven in de personages en dat is wel iets waar ik naar zoek in games.![]()
Jij ook straks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:39 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn neef moest janken om die game.
je kan altijd survivor mode doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Maar heb toch ineens het gevoel om opnieuw te beginnen. Voor mijn idee ga ik veel te snel. Ik speel nu op normal en dan kom je echt veel spullen tegen en is het spel ook niet heel lastig. Ik hou best van wat uitdaging in een game, maar het moet ook weer niet heel frustrerend zijn![]()
Even goed nadenken of ik opnieuw ga beginnen en dan meteen met grounded mode speel. Volgens mij is dat wel echt een grote hel
Haha nee niet gehuild, meer brok in mijn keel zeg maar.quote:
Ben ook op Grounded begonnen, het is tot nog toe best wel te doen als je sneakt en er de tijd voor neemt. Het kan wel dat je veel dingen mist omdat ze niet meer glimmen, zo kun je bijvoorbeeld makkelijk langs verschillende notes lopen die wel leuk zijn om te lezen. Ik zou hard of survivor aanraden voor de eerste keer denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Maar heb toch ineens het gevoel om opnieuw te beginnen. Voor mijn idee ga ik veel te snel. Ik speel nu op normal en dan kom je echt veel spullen tegen en is het spel ook niet heel lastig. Ik hou best van wat uitdaging in een game, maar het moet ook weer niet heel frustrerend zijn![]()
Even goed nadenken of ik opnieuw ga beginnen en dan meteen met grounded mode speel. Volgens mij is dat wel echt een grote hel
Serieus? Nog nooit gehad bij een game.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha nee niet gehuild, meer brok in mijn keel zeg maar.
[..]
Ben ook op Grounded begonnen, het is tot nog toe best wel te doen als je sneakt en er de tijd voor neemt. Het kan wel dat je veel dingen mist omdat ze niet meer glimmen, zo kun je bijvoorbeeld makkelijk langs verschillende notes lopen die wel leuk zijn om te lezen. Ik zou hard of survivor aanraden voor de eerste keer denk ik.
Minimaal hard/survivor... normal is echt te easy voor die game... zonde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Ik zou denk ik voor hard gaan... hoger dan dat is te trial/error voor de eerste keer imoi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:46 schreef Fokker101 het volgende:
Welke mode raadden jullie mij aan. Beginner op TLOU of die allller moeilijkste ding
Hard? Serieus.. ben niet echt heel goed in games ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor hard gaan... hoger dan dat is te trial/error voor de eerste keer imoi.
En dan heb je nog easyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Minimaal hard/survivor... normal is echt te easy voor die game... zonde.
@ normal heb je echt veel te veel loot... je hoeft niet te letten op je ammo/health etc. daardoor is er totaal geen spanning in de game. Alles is zo easy dat je niet veel opnieuw hoeft te spelen, je zal zelden sterven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hard? Serieus.. ben niet echt heel goed in games ofzo hoor.
Op normal is het nog steeds tof, je hebt alleen veel meer kogels en supplies om dingen van de maken. Op normal heb je als je iets opfokt en vijanden zien je nog steeds veel kans om er toch levend uit te komen. Op grounded ben je dan fucked omdat je in 2 schoten dood bent en maar 3 kogels per wapen hebt bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hard? Serieus.. ben niet echt heel goed in games ofzo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |