Ga dan gewoon het verhaal kijken @ youtubequote:
Jij gaat hem kopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Gewoon even peilen
GAM / [PS4] Hohokum
Denk 't wel ja. Iets spreekt mij wel aan van dat spel maar ik weet niet watquote:
Niet echt kapot van wel leuk als je er van houd man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Iets spreekt mij wel aan van dat spel maar ik weet niet watVoor de rest gok ik dat ie zo'n 12-14 euro gaat kosten inclusief PSN korting. Op de US store is 'ie $14.95
Counterspy (ofzo) komt met een weekie ook uit. Lijkt me ook wel 1 van de leukere indiesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet echt kapot van wel leuk als je er van houd man.
Goede argumenten ook waarom je hem aanschaft. Hahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Denk 't wel ja. Iets spreekt mij wel aan van dat spel maar ik weet niet watVoor de rest gok ik dat ie zo'n 12-14 euro gaat kosten inclusief PSN korting. Op de US store is 'ie $14.95
Was je net 1 aan het sturen. Ik zit de hele dag al op de ipad ouwe. Ik zie de dm's niet binnenkomen als ik 1 krijg, pas wanneer ik handmatig ga kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens toch met je DM joh. Heb je aids er op ofzo xD.
Oke. Kijk dan morgen om 13:00 of 16:00 effe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Was je net 1 aan het sturen. Ik zit de hele dag al op de ipad ouwe. Ik zie de dm's niet binnenkomen als ik 1 krijg, pas wanneer ik handmatig ga kijken
Morgen ben ik gewoon weer op pcquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke. Kijk dan morgen om 13:00 of 16:00 effe.
Ah, oke. Nja heb je nog effe een DM gestuurd. Maar aha is goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Morgen ben ik gewoon weer op pc
ja oke dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:01 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
maar voor hoelang blijft het leuk is de vraagIk zou 'm ook wel willen maar lijkt me nou ook weer niet 15 dollar (12 euro waarschijnlijk in de NL store) waard. ik denk dat ik me er maar een half uurtje mee kan vermaken
haha lefgozerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:48 schreef Sodapoppin het volgende:
Wtf man, het onweert hier al dik 2.5 uur lang en er was net 1 zo'n fucking harde knal, het hoorde net of er een inslag 1 of 2 huizen verderop wasben nu lekker rayman legends aan het verder spelen
Raiden, Kano, Scorpion, Sub-Zero en de geruchten over Kitana blijven sterk. Als Lui Kang als good guy er niet in zit klopt er ook iets nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Retarded het volgende:
[..]
dvorah, kotal kahn, cassie cage en die reus met die dwerg op mn rug. Tot nu toe al 4 nieuwe, en dr moeten nog een hoop karakters worden aangekondigd. Er gaan geruchten nav Boon zn twitter dat er iets gedaan gaat worden met een Schwarzenegger film ofzo... Predator zou zich uitstekend lenen. Terminator ook. Verder gaan er geruchten over Cyrax, Sektor en Reptile.
Die game kun je ondertussen op elk apparaat wel spelen. Nog even wachten en het zit op je elektrische tandenborstel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef Sodapoppin het volgende:
Hopen dat ze vandaag meer over GTA en Minecraft release datums praten op Gamescomzal wel niet. Het gerucht over minecraft ging dat die op 19 augustus komt
Ik hoop stiekem ook op Kung Lao, die vond ik altijd badass!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raiden, Kano, Scorpion, Sub-Zero en de geruchten over Kitana blijven sterk. Als Lui Kang als good guy er niet in zit klopt er ook iets niet
Maar wat ik bedoel: als ze alleen een nieuwe skin hebben en dezelfde 'vechtstijlen' (nee, niet de exacte) vind ik ze niet nieuw. En er zullen gewoonweg een hoop oude bekenden als fanservice erin zitten. Niet dat ik er mee zit, spelen doe ik het toch wel. Morgen zullen er weer wat nieuwe bekend zijn, dan zijn er namelijk sessies achter de schermen. Ik mag toch hopen niet dezelfde als bij de E3
Jammer dat de meningen waaruit je kunt kiezen zo beperkt zijn in die poll. Lelijk vind ik het niet, maar het is niet iets waar ik warm voor loop. En derhalve komt-ie er bij mij niet, aangezien ik nog genoeg andere spellen te spelen heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Gewoon even peilen
GAM / [PS4] Hohokum
Minecraft was geloof ik al een paar weken geleden verschoven van '19 augustus' naar 'TBA'. Maar wie weet, misschien wordt het toch nog 19 augustus, of krijgen we een nieuwe release datum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef Sodapoppin het volgende:
Hopen dat ze vandaag meer over GTA en Minecraft release datums praten op Gamescomzal wel niet. Het gerucht over minecraft ging dat die op 19 augustus komt
Wat was er boeiend aan? Ze werken er toch al 7 jaar aan of zo, en elke keer is de aankondiging dat ze er nog steeds aan werken en dat het niet gecancelled is. Is er nu dan toch eindelijk een release datum?quote:
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raiden, Kano, Scorpion, Sub-Zero en de geruchten over Kitana blijven sterk. Als Lui Kang als good guy er niet in zit klopt er ook iets niet
Maar wat ik bedoel: als ze alleen een nieuwe skin hebben en dezelfde 'vechtstijlen' (nee, niet de exacte) vind ik ze niet nieuw. En er zullen gewoonweg een hoop oude bekenden als fanservice erin zitten. Niet dat ik er mee zit, spelen doe ik het toch wel. Morgen zullen er weer wat nieuwe bekend zijn, dan zijn er namelijk sessies achter de schermen. Ik mag toch hopen niet dezelfde als bij de E3
Huh wat, Liu Kang dood? Nightwolf die Sindel doodt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.
Liu Kang (killed by Raiden)
Kung Lao (killed by Shao Kahn)
Sindel (killed by Nightwolf)
Kitana (killed by Sindel)
Jade (killed by Sindel)
Nightwolf (killed by Sindel)
Smoke (killed by Sindel)
Jax (killed by Sindel)
Striker (killed by Sindel)
Shang Tsung (Shao Kahn absorbed him/his souls and gave them to Sindel to make her more powerful)
Kabal (killed by Sindel)
Cyber Sub-Zero (killed by Sindel)
Noob Saibot (thrown to a soulnado)
Motaro (killed by Raiden)
Shao Kahn (killed by Raiden/Elder Gods)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |