Door pure armoede ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze al een tijdje de tweede beste club van Nederland blijken?
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik op vakantie ben?
Klopt, maar kan me niet herinneren dat Feyenoord de afgelopen 10 jaar een lange reeks aan degelijk voetbal heeft gedemonstreerd.quote:
Neem een weekje extra.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik op vakantie ben?
quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
TT veranderen naar: WE WORDEN KAMPIOEN.
Bedankt.
Is enkel op deze wedstrijd... Ik trek het (nog) niet door op de rest van het seizoen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer. Je slaat volkomen door in je kritiek.
Vorig seizoen deed je dat ook al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is enkel op deze wedstrijd... Ik trek het (nog) niet door op de rest van het seizoen...
Objectiviteit is iets waar je niet tegen kan? Moet het altijd alleen maar positief zijn, zonder de feiten te erkennen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed je dat ook al.
De scheids zwaar tegen? Welke wedstrijd zit jij te kijken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef TC03 het volgende:
Toch prima, de scheids zwaar tegen, toch de nul houden en 1-0 winnen.
Ja, nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Objectiviteit is iets waar je niet tegen kan? Moet het altijd alleen maar positief zijn, zonder de feiten te erkennen?
Familie van Vincent Bijlo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef TC03 het volgende:
Toch prima, de scheids zwaar tegen, toch de nul houden en 1-0 winnen.
Eerste helft deed Bilal het redelijk johquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Karelnoord het volgende:
Wat een Drama was dit. Boëtius was kut. Manu was kut. Bilal was onzichtbaar. Aanval was zwaar kut.
Ik troll een beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De scheids zwaar tegen? Welke wedstrijd zit jij te kijken?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef exile79 het volgende:
Ik had tijdens de wedstrijd een stuk hout in m'n hol moeten stouwen. Had ik nu een diamant gehad.
nee hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar even serieus. Tegen 10 man uit Den Haag waren jullie bij vlagen gewoon de mindere partij. Dit zegt wel iets over dat er echt iets moet gebeuren.
oh, er hoeft niets te gebeuren? ook prima.quote:
Wie gaf precies de voorzet op onze Mitchell?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Rutten is trouwens echt een waardeloze coach. Vormer voor Manu, waar slaat dat godverdomme op joh.
En Van Geel, haal die spits nou eens binnen man. Nog een paar van dit soort wedstrijden ga ik echt niet trekken.
quote:
De haat droop ervan af. Ik denk dat het meer een calimerocomplexje ten behoeve van ADO was. Die arme hagenaartjes krijgen zomaar kaarten tegen door het grote boze feijenoordquote:
Er moet ook nog minstens een centrale verdediger bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Rutten is trouwens echt een waardeloze coach. Vormer voor Manu, waar slaat dat godverdomme op joh.
En Van Geel, haal die spits nou eens binnen man. Nog een paar van dit soort wedstrijden ga ik echt niet trekken.
Met vormer erin ging het voor mijn gevoel toch beter naar voor toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Als je zoveel kaarten in een wedstrijd als deze moet gebruiken vind ik het vooral ook een kwestie van onvermogen dat je dus blijkbaar de regie compleet kwijt bent.quote:
Een goede spits had vandaag het verschil niet gemaakt. Middenveld valt erg tegen, buitenspelers laten weinig zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wie gaf precies de voorzet op onze Mitchell?
Manu speelde dan ook gewoon fucking lechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Prima wissel, middenveld stond direct een stuk beter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Rutten wereldcoach.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wie gaf precies de voorzet op onze Mitchell?
Ik hoop ook zsm op een nieuwe spits, maar dan nog moet er veel verbeteren (en moet Boetius weer in vorm komen). Denk dat het ook nog een kwestie is van op elkaar ingespeeld raken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Het ging mij er meer om dat hij op een bepaald moment moment waar helemaal niets aan de hand was gebruikte om even op de scheidsrechter/Feyenoord spelers te haten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je zoveel kaarten in een wedstrijd als deze moet gebruiken vind ik het vooral een kwestie van onvermogen dat je dus blijkbaar de regie compleet kwijt bent.
Doet niks af aan het feit dat het debiel is om blij te zijn als Feyenoord een onterechte gele kaart krijgt. Veel gele kaarten voor ADO waren gewoon zwaar terecht. Dat er dertien gele kaarten vielen komt deels door de scheids, maar het is ook gewoon een feit dat ADO bij tijd en wijlen flink aan het schoppen was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je zoveel kaarten in een wedstrijd als deze moet gebruiken vind ik het vooral een kwestie van onvermogen dat je dus blijkbaar de regie compleet kwijt bent.
woudenberg toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
En ik ben inmiddels overtuigt, nieuwe nummer 10 is de topprioriteit en daarna pas een spits.
Dit ja. Of Immers en Vilhena een keer van positie laten wisselen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
En ik ben inmiddels overtuigt, nieuwe nummer 10 is de topprioriteit en daarna pas een spits.
Eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat hij op een bepaald moment moment waar helemaal niets aan de hand was gebruikte om even op de scheidsrechter/Feyenoord spelers te haten.
Te Vrede die druk zet op een terugspeelbal van een keeper, bijna de bal heeft, waarna de commentator zegt, terecht geel, Te Vrede heeft daar niets te zoeken
Als een spits voorin ballen krijgt dan verwacht ik wel dat Te Vrede de doelpunten maakt. Er kwamen alleen wederom bijna geen ballen aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Gebrek aan kwaliteit. Ik geloof niet in reincarnatie maar soms heb ik wel eens het gevoel dat Feyenoordsupporters in een vorig leven slecht zijn geweest en we nu tot in eeuwigheid gestraft worden met voetbal dat pijn doet aan de ogenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overigens begreep ik ook niet waarom Feyenoord niet doordrukte en in mijn ogen zo weinig drang naar voren had. Ze speelden notabene tegen 10 man.
Uit bij ADO heb ik Feyenoord nog nóóit goed zien spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef Sloggi het volgende:
ADO had de laatste 12 competitiewedstrijden alleen van Ajax verloren. Prima resultaat dit.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
Uit bij ADO heb ik Feyenoord nog nóóit goed zien spelen.
Klopt, neemt niet weg dat je er niet op mag zaniken toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, maar meer om aan te geven dat een slecht Feyenoord vrij normaal is.
Hij bedoelt Karsdorp.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Uh ja, we zetten onze linksback op 10.
Men doet idd net alsof we normaal tegen ADO de sterren van de hemel spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, maar meer om aan te geven dat een slecht Feyenoord vrij normaal is.
karsdorp dus jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, en Sleegers hebben we ook nog. Beide nog te licht.
Kaboutermiddenveldquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Lastpost het volgende:
Of we spelen gewoon met de punt naar achter i.p.v naar voren met een 10. Ziyech en Vilhena samen voor Clasie.
Ik hoop het wel, maar ik denk dat het probleem nog steed ¤¤¤¤ is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef Cara het volgende:
Zou van Geel nou nog naar meer op zoek zijn dan alleen een spits?
Als je je met dit elftal plaatst voor Europa League, kom je veel te veel spelers te kort.
Die vond ik niet heel slecht hoor. Beter dan Janmaat's voorzetjes af en toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die voorzetten van Wilkshire. Man o man.
Wilkshire vond ik eerste helft best goed, tweede helft wat minder, voorzetten waren niet veel. Maar vond hem beter dan onze King Kongquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als we Pelle er nog hadden staan had de beste man nu al 2 assists op z'n naam staan man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verkeerde topicquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax bakt er ook niks van. Vitesse combineert echt vlot, die gaan hoge ogen gooien dit seizoen.
Dit inderdaad. 2 vrije kopkansen voor te Vrede, 1 kopkans voor Immers. Waren niet allemaal perfect maar kom op zeg, je mag niet klagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als we Pelle er nog hadden staan had de beste man nu al 2 assists op z'n naam staan man.
Ik meld het even. Met al die negatievelingen enzo. Eerste wedstrijd is ook niet echt representatief.quote:
Komt door Immers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Beleid is: op tijd een nieuwe spits halen.. Clasie verkopen en er Zyiech voor terughalen. De huidige selectie is van een schrijnende middelmatigheid en we missen eigenlijk al jaren creativiteit op het middenveld. Kom op Van Geel, doe eens wat
Vond dat altijd bij AZ wel een prima back, zeker als je dan Kongolo gewoon centraal kan zetten. Geen idee in hoe verre hij daar heeft gepresteerd en hij dus haalbaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef Lastpost het volgende:
Ik hoorde trouwens van m'n oom (woonachtig daar) dat Feyenoord bij FC Augsburg heeft geïnformeerd naar Ragnar Klavan (ex-AZ), speelt daar als linker centrale verdediger maar in zijn AZ-tijd vooral als linksback. Stond in de lokale krant daar.
Mocht er een kern van waarheid in zitten, geen flauw idee wat ik daar van moet denken.
Geloof me, het was echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Veel foute passes, foute aannames, geen kansen, rare wissels en een belachelijk slechte scheids. Het was weer 90 minuten je kapot ergeren. Je hebt dus niks gemist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig ben ik op vakantie en heb ik niks kunnen zien, dan is een 0-1 uit bij ADO gewoon fantastisch en een resultaat wat we totaal niet gewend zijn de laatste jaren
neequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius.
Hij speelt veel te geforceerd. Moet simpeler spelen en wachten op z'n moment. Eerder teveel inzet dan te weinig. Hij is linksbuiten, geen verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius. Die jongen laat zich zo eenvoudig vallen. Met wat meer inzet kan hij (maar ook anderen) veel meer ballen veroveren of er wat leuks mee doen.
Ik doel er meer op dat wanneer hij een actie/duel aangaat hij zoveel meer kan dan gaan liggen. Zo makkelijk die oplossing, maar met een beetje kracht/inzet komt hij zijn man wel voorbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij speelt veel te geforceerd. Moet simpeler spelen en wachten op z'n moment. Eerder teveel inzet dan te weinig. Hij is linksbuiten, geen verdedigende middenvelder.
Een tijdje terug vond ik hem in aanleg beter dan Depay. Begrijp niet meer waarom. Blijft een beetje hangen in vrijblijvend juniorenvoetbal.. moet veel meer power en vastigheid krijgen in zijn aktiesquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius. Die jongen laat zich zo eenvoudig vallen. Met wat meer inzet kan hij (maar ook anderen) veel meer ballen veroveren of er wat leuks mee doen.
Natuurlijk wel man, azijnzeikert. Als we verloren hadden waren de rapen pas gaar geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef PIETR het volgende:
Rutten: 'Overwinning geeft vertrouwen'.
Nou nee.
Dat is meer te danken aan ADO met hun overtredingen en kutter spel dan ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef exile79 het volgende:
Met Koeman twee keer verloren tegen Ado uit afgelopen twee jaar. Rutten komt en BAM meteen drie punten. Keiharde feiten!
Wedstrijd niet gezien ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, azijnzeikert. Als we verloren hadden waren de rapen pas gaar geweest.
Je wint en daar gaat het om.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is meer te danken aan ADO met hun overtredingen en kutter spel dan ons.
Als er niets verandert, dan zal dit een van de weinige overwinningen worden vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je wint en daar gaat het om.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, azijnzeikert. Als we verloren hadden waren de rapen pas gaar geweest.
Scorebordjournalistiek.. als je zo slecht blijft spelen ga je vanzelf wel een keer op je bekquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef exile79 het volgende:
Met Koeman twee keer verloren tegen Ado uit afgelopen twee jaar. Rutten komt en BAM meteen drie punten. Keiharde feiten!
We hadden ook wel heel weinig ruimte vandaag. We zullen zien, ADO uit laatste twee jaar verloren, nu gewonnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als er niets verandert, dan zal dit een van de weinige overwinningen worden vrees ik.
Optimistisch zijn na de laatste paar wedstrijden is moeilijk voor mij. Maar laten we hopen op de beste!
Joh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.. als je zo slecht blijft spelen ga je vanzelf wel een keer op je bek
Vorig jaar ook genoeg baggerwedstrijden gezien, dus dat is niks nieuws.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Op deze manier hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat we weer worden leeg gekocht aan het eind van het seizoen![]()
Maar de seizoenstart vorig seizoen was ook niet best en Den Haag uit is altijd moeizaam.
Ik wacht nog maar even met negatief doen, ondanks dat het niet om aan te gluren was.
Ik niet. Merendeel van de kaarten was gewoon terecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
Scheids trouwens helemaal van het padje snap wel dat die Hagenezen zich bestolen voelen.
Zyiech als vervanger voor Clasie? Lijkt me niet. Twee totaal verschillende spelers voor een verschillende positie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Beleid is: op tijd een nieuwe spits halen.. Clasie verkopen en er Zyiech voor terughalen. De huidige selectie is van een schrijnende middelmatigheid en we missen eigenlijk al jaren creativiteit op het middenveld. Kom op Van Geel, doe eens wat
Tweede geel van Schet niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet. Merendeel van de kaarten was gewoon terecht.
Rutte heeft anders overal slecht gespeeld maar redelijk gepresteerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.. als je zo slecht blijft spelen ga je vanzelf wel een keer op je bek
Vormerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wie nam de vrije trap trouwens waar de goal uitkwam?
Beangstigend was dat er totaal geen ene kans is gecreerd. Ook niet tegen tien man ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Lastpost het volgende:
We hebben nu al evenveel punten als vorig seizoen na 4 potjes. Voorronde EL gaan we ook overleven, daarna komt onze nieuwe spits van niveau en komen de automatismen erin.![]()
Negatief gedoe. Natuurlijk zag het er niet uit, maar wat hadden we dan verwacht. 2 spelers die geen minuut in het eerste hadden gemaakt, 2 internationals die amper vakantie hebben gehad en veel middelmaat in de basis bij gebrek aan beter.
En laten we niet doen alsof we de afgelopen 2,3 seizoenen constant sprankelend voetbal hebben gezien. Ado heeft zich ingegraven en tegen dergelijke elftallen hebben we het altijd lastig gehad, ook mét Pelle.
De hele maanden oktober en november.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef hhh38 het volgende:
Over die twee internationals die korter vakantie hebben gehad trouwens. Is het al bekend wanneer die vrij gaan krijgen?
#TeamVormerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef Lastpost het volgende:
En Vormer gewoon weer belangrijk met een assist. Die doet Clasie vergeten binnenkort.![]()
#TeamRutten
Wel beter dat ie dan geel gekregen heeft kan die niet met terugwerkende kracht niet alsnog geschorst worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Lastpost het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)rrood-voor-manu.html
Alsof je er wat van mist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel beter dat ie dan geel gekregen heeft kan die niet met terugwerkende kracht niet alsnog geschorst worden.
Die eerste vraag van Jan-Joostquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-absoluut-beter.html
Goed interview.
can't blame him met z'n ajax face.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die eerste vraag van Jan-Joostx3
Rutte is de premier van Nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Rutte heeft anders overal slecht gespeeld maar redelijk gepresteerd.
Inderdaad. Schaken is 10x beter dan Manu. Weg ermee. Speelt ook alleen voor zichzelf.quote:
Niks mis met Rutten hoor tot nu toe. Klinkt reëel en zegt logische dingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-absoluut-beter.html
Goed interview.
Eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks mis met Rutten hoor tot nu toe. Klinkt reëel en zegt logische dingen.
Dat deze overwinning vertrouwen geeft? Bij wie dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks mis met Rutten hoor tot nu toe. Klinkt reëel en zegt logische dingen.
Heb je het interview überhaupt gezien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat deze overwinning vertrouwen geeft? Bij wie dan?
De persoon op wie ik reageerde had het niet eens over een specifiek interview. De uitspraak waar ik aan refereerde las ik daarstraks en daar sloeg ik steil van achterover. Kan me niet voorstellen dat ook maar één persoon in het uitvak vandaag met lekker veel vertrouwen het duel van volgende week tegemoet ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je het interview überhaupt gezien?
Feyenoord meeste kansen. Wat hebben ze dan precies gecreëerd tegen 10 man nota bene?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik troll een beetje.
Maar word moe van alle mensen die doen alsof alle gele kaarten voor ADO onterecht waren, terwijl ze flink aan het schoppen waren. Dat wordt ineens vergeten.
Word tevens moe van alle mensen die doen alsof ADO beter was. Onzin. ADO speelde goed hoor, gezien het feit dat ze met 10 man stonden, maar het was absoluut gezien net zo dramatisch als Feyenoord.
Zeggen dat de overwinning 'onverdiend' was vind ik dan ook bullshit. Het ging gewoon gelijk op en uiteindelijk wint de ploeg met het meeste balbezit en de meeste kansen. Afgetekend? Nee. Onverdiend? Nee. Onterecht? Nee. Logisch? Ja.
Dodelijk effectieve aanval hé.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord meeste kansen. Wat hebben ze dan precies gecreëerd tegen 10 man nota bene?
Zet je gekleurde bril eens af we hebben heel de wedstrijd gedomineerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord meeste kansen. Wat hebben ze dan precies gecreëerd tegen 10 man nota bene?
In deze post staat gewoon geen enkele waarheid best knap.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je gekleurde bril eens af we hebben heel de wedstrijd gedomineerd.
Eigenlijk geen echt grote kansen weggegeven poeier op de lat, veel meer hebben zij ook niet gecreëerd als je eerlijk bent.
En uiteindelijk het maximale rendement gehaald uit de man meer situatie.
Immers had trouwens de kans de 1-0 eerder te maken maar die stond weer eens buitenspel
Feyenoord had ook "wat dreiging" en daarnaast meer balbezit en dus die man meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze post staat gewoon geen enkele waarheid best knap.
Ado heeft in ieder geval al 2x de lat geraakt nog los van wat dreiging.
Met 'mazzel' in de blessuretijd je wedstrijd winnen na een uur met een man meer te hebben gespeeld maximaal rendement noemen
En Immers stond buitenspel nadat een medespeler de bal vol op hem schoot (Hij had de bal overigens niet moeten terugleggen daarvoor)
meer dan ADO.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Wie was diegene die mij wijsmaakte dat Lamprou een geweldige keeper was?
Retry32quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Sowieso als Ado het betere van het veldspel had was de verdeling van de gele kaarten wel andersom geweest, veel zinloze overtreding omdat ze Feyenoord uiteindelijk niet goed in de hand hadden in de omschakeling.quote:
Gunt PSV even 3 punten. Willem II is gewoon sterker, betere kansenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Legendarisch debuut van onze Griek.
Is ie ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Nee man. Een kat die speelt met een muis. Nooit serieus in de problemen geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gunt PSV even 3 punten. Willem II is gewoon sterker, betere kansen
Eigenlijk al vanaf de tweede helft van vorig seizoen gebeurt er in (positieve) zin wat als hij er in komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef Lastpost het volgende:
En Vormer gewoon weer belangrijk met een assist. Die doet Clasie vergeten binnenkort.![]()
#TeamRutten
Eens, vaak ook onnodig vroeg in z'n actie en krijgt vrijwel nooit een vrije trap mee (terecht overigens)..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ga vooral zo door Shreyas. Dit soort zure posts maken mijn dag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
Helaas moeten constateren dat het weer typisch lucky Feyenoord was vandaag, alles zat mee. ADO ten onrechte tweede geel terwijl Manu rood had moeten hebben. ADO nog een bal op de lat en Feyenoord scoort in blessuretijd tegen de verhouding in. Elk seizoen weer hetzelfde. Feyenoord eindigt alleen in de top 2 als ze het geluk mee hebben lijkt het, anders is het een club die niet bij de eerst 5 hoort.
Daar doe ik het voor, eigenlijk ben ik best sociaal en zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Shreyas. Dit soort zure posts maken mijn dag.
Nee. Je bent gewoon een autistische randdebiel. Maar dat maakt het juist zo grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, eigenlijk ben ik best sociaal en zo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon een autistische randdebiel. Maar dat maakt het juist zo grappig.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Caland. Dit soort zure posts maken mijn dag.
Omdat Willem v Hanegem geen voorzitter van Feyenoord is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is fraser geen trainer bij ons.
Ben benieuwd hoeveel mensen serieus op deze trollpoging ingaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
Helaas moeten constateren dat het weer typisch lucky Feyenoord was vandaag, alles zat mee. ADO ten onrechte tweede geel terwijl Manu rood had moeten hebben. ADO nog een bal op de lat en Feyenoord scoort in blessuretijd tegen de verhouding in. Elk seizoen weer hetzelfde. Feyenoord eindigt alleen in de top 2 als ze het geluk mee hebben lijkt het, anders is het een club die niet bij de eerst 5 hoort.
Ik dacht dat Caland de enige zou zijn, maar jij bent nummer 2. Bedanktquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen serieus op deze trollpoging ingaan.
Volgende week gewoon uit de basis laten ten faveure van Schaken, Manu of Bilal. Kan Bilal eigenlijk op links spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, vaak ook onnodig vroeg in z'n actie en krijgt vrijwel nooit een vrije trap mee (terecht overigens)..
Het is sowieso nog niet best wat hij dit seizoen heeft laten zien.
Een klein beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Jullie zijn zeker wel blij dat Lamprou weg is of niet
Happel niet, was zijn favo speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.
Volgens mij zei hij zelfs dat Te Vrede de keeper "hinderde". Het was inderdaad een idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Cara het volgende:
Te Vrede die druk zet op een terugspeelbal van een keeper, bijna de bal heeft, waarna de commentator zegt, terecht geel, Te Vrede heeft daar niets te zoeken
Speelde prima, veel meer dreiging naar voren dan Schaken bijv.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Boeitius is volgens mij zijn talent kwijt, in 4 wedstrijden geen enkele goede actie
Wat vonden jullie van Bilal?
Er zijn wel vaker voetballers die meerdere wedstrijden waardeloos presteren. Laten we hopen dat Boëtius het ritme weer terug krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Boeitius is volgens mij zijn talent kwijt, in 4 wedstrijden geen enkele goede actie
Komt wel weer, maak ik mij geen zorgen over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker voetballers die meerdere wedstrijden waardeloos presteren. Laten we hopen dat Boëtius het ritme weer terug krijgt.
Moet wel het hele team wat beter gaan draaien. Het lijkt me dat je, hoe goed je ook bent, in een slecht draaiend team ook niet goed kan functioneren...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt wel weer, maak ik mij geen zorgen over.
Het probleem is ook wel dat je met een creatieve '10' je buitenspelers wat beter kan bereiken. Maar wij hebben daar Immers ronlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet wel het hele team wat beter gaan draaien. Het lijkt me dat je, hoe goed je ook bent, in een slecht draaiend team ook niet goed kan functioneren...
Hopelijk kan Rutten dit fiksen... En snel graag.
Immers doet het best ok, op het middenveld... Maar als aangever/spitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat je met een creatieve '10' je buitenspelers wat beter kan bereiken. Maar wij hebben daar Immers ronlopen.
Ziyechquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Immers doet het best ok, op het middenveld... Maar als aangever/spits...
Maar wat moet er dan bij komen? En wie?
Dit. Nog zo'n wedstrijd als vandaag trek ik niet.quote:
En de nodige centimeters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.
That's what she said...quote:
Het "probleem" met Immers is, is dat hij best goed kan spelen op het middenveld en daar ook heel nuttig kan zijn. In zijn huidige rol... Maakt teveel fouten idd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Nog zo'n wedstrijd als vandaag trek ik niet.
Ik snap ook niet dat Feyenoord een oneindig vertrouwen heeft in Immers terwijl je voor een relatief laag bedrag een veel betere speler kunt halen. Onbegrijpelijk dat ze Ziyech nog niet binnen hebben gehaald.
Die is ook gezien dus. Wat hebben we nog over?twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 10-08-2014 om 21:04:52DUVAN ZAPATA: Il Mattino: 'De Colombiaan blijft, Torino wil de spits (en andere clubs) maar hij blijft bij Napoli.' reageer retweet
Veel te dik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Wat vonden jullie van Wilkshire? Vond hem eigenlijk zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht.
Bas Dost is ook definitief van de baan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Cara het volgende:
Die is ook gezien dus. Wat hebben we nog over?twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 10-08-2014 om 21:04:52DUVAN ZAPATA: Il Mattino: 'De Colombiaan blijft, Torino wil de spits (en andere clubs) maar hij blijft bij Napoli.' reageer retweet
Paar aardige voorzetten en verdedigend geen fouten gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Wat vonden jullie van Wilkshire? Vond hem eigenlijk zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht.
Dat soort gasten? Tis geen jong talent ofzo, kerel is al bijna 33, mag je toch best iets van verwachten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te dik.
Verder vooral dat soort gasten afrekenen op een debuutwedstrijd. Ik vond het zelfs minder slecht dan verwacht, maar mijn verwachtingen waren 0.
Ik vond hem wel redelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Ik heb dan juist weer het tegenovergestelde bij spelers in die leeftijdscategorie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat soort gasten? Tis geen jong talent ofzo, kerel is al bijna 33, mag je toch best iets van verwachten?
Wij hebben Immers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Twente wil Ziyech, kost maar 4 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Twente wil Ziyech, kost maar 4 miljoen
Heb je wel een erg aanvallend middenveld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Vilhena - Ziyech - Toornstra
Ziyech gaat dus niet meer lukken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Nou nou. Hij heeft nog nergens getekend. Dit is wel erg dramatisch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziyech gaat dus niet meer lukken.
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nou nou. Hij heeft nog nergens getekend. Dit is wel erg dramatisch.
Bron(nen)?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.
Feyenoord heeft nog 6 miljoen te besteden ofzo? Ziyech kopen en dan Dost/Guidetti huren. Wolfsburg is nog steeds op zoek naar een spits, dus ik denk dat die transfer nog niet van de baan is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.
RTV Oost over Twente. Over Clasie weet ik het niet maar dat vermoed ik, het transfergeld is vooral voor de spits bedoeld vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bron(nen)?
Er lekt nagenoeg niks meer bij Feyenoord, dus wie weet, zijn ze ook in gesprek.
Het was zwaar kut.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Maastoren het volgende:
Heb de alleen de samenvatting kunnen zien netAlleen maar gele kaarten met hier en daar een doelpoging
![]()
Op Radio Rijnmond liep Jan-Dirk Stouten ook lekker te kachelen. Was het echt zo slecht?
Je kan ook de centen van nu besteden aan Ziyech, dán Clasie verpatsen, en voor dat geld een spitsje halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RTV Oost over Twente. Over Clasie weet ik het niet maar dat vermoed ik, het transfergeld is vooral voor de spits bedoeld vrees ik.
En hij maakt bovendien een zwakzinnige indruk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dan juist weer het tegenovergestelde bij spelers in die leeftijdscategorie.
Is 4 miljoen de vraagprijs voor Ziyech? Verbaast me een beetje dat Twente en Feyenoord daar zo moeilijk over doen. Voetballer van grote klasse, en nog jong ook. Wie weet waar het over een jaar of vijf kan staan met die jongen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Lastpost het volgende:
Morgen die 4 miljoen overmaken aan SC Heerenveen en van de rest (miljoen of 4/5) een spits huren voor een jaartje en een linksback vastleggen.
Huren met optie tot koop. Het zou ook zonde zijn als je een tweede Guidetti binnenhaalt, en dat ie dan na een seizoen weer vertrekt naar zo'n grote club en op basis van zijn Feyenoordprestaties voor 20 miljoen wordt doorverkocht aan een andere grote club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord alleen een spits koopt en verder geen cent uitgeeft. Prioriteit #1 is financieel gezond worden en het middenveld is goed bezet. Leuke speler die Ziyech maar niet nodig en dus onnodig risico. Mocht er een spits gehuurd worden in plaats van gekocht, dan wordt het misschien een ander verhaal.
Anderzijds zullen clubs bij veelbelovende spitsen niet happig zijn op zo'n optie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop. Het zou ook zonde zijn als je een tweede Guidetti binnenhaalt, en dat ie dan na een seizoen weer vertrekt naar zo'n grote club en op basis van zijn Feyenoordprestaties voor 20 miljoen wordt doorverkocht aan een andere grote club.
Ik geloof niet dat Oliveira nou bij Benfica op erg veel speeltijd hoeft te rekenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anderzijds zullen clubs bij veelbelovende spitsen niet happig zijn op zo'n optie.
Eens, ook al eerder gezegd hier. Zou hier direct voor tekenenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je twee belangrijkste 'niet-in-balbezit-spelers' inwisselen voor nog twee 'balbezit-spelers'quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eens, ook al eerder gezegd hier. Zou hier direct voor tekenen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]Anders gaan we met 6 spitsen spelen, kan ook. Dringt het nog steeds niet door dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie
. Zijn aanvallende middenvelders
Als de nood hoog zit ja, zijn van nature geen verdedigende middenvelders dat kan iedereen wel zien. Daarnaast zitten we al met teveel middenvelders.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:19 schreef PIETR het volgende:
[..]Toornstra speelde bij ADO regelmatig als controlerende middenvelder. Ook Vilhena kan dat. Dus een middenveld met Ziyech erbij kan prima.
Teveel middenvelders? Vormer is goed genoeg als vervanger, maar verder? Karsdorp? Zijn er 2. Rest komt zwaar tekort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als de nood hoog zit ja, zijn van nature geen verdedigende middenvelders dat kan iedereen wel zien. Daarnaast zitten we al met teveel middenvelders.
Dat ze tekort komen betekent niet dat ze niet op de loonlijst staan. Eerst verkopen/verhuren dan pas kopen/huren... remember?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Teveel middenvelders? Vormer is goed genoeg als vervanger, maar verder? Karsdorp? Zijn er 2. Rest komt zwaar tekort.
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dat ze tekort komen betekent niet dat ze niet op de loonlijst staan. Eerst verkopen/verhuren dan pas kopen/huren... remember?
Ik denk dat iedereen het wel eens is dat het wel capabele spelers zijn. Dat maakt het dus logisch dat het goede investeringen zijn, maar het zijn nog altijd geen vervangers van Clasie maar aanvallende middenveldersquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.
De snavels die over het algemeen direct aan je bureau komen gillen zouden niet eens weten hoe ze in die schotel moeten komen en sommigen hebben zelfs de samenvatting niet eens gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze in die schotel met een blinddoek op zitten..
Vak 818 de gekste!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
Je weet dat de eredivisie weer begonnen is als je die snavels van een collega's je weer even fijn komen vertelen hoe slecht feyenoord was en dat immers onze beste spelers is...
Je zou bijna zeggen dat ze in die schotel met een blinddoek op zitten..
Gelukkig ben jij geen technisch directeur, serieus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.
Vanuit die redenering is een spits ook niet nodig. Die positie is ook dubbel bezet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef TC03 het volgende:
Leuke speler die Ziyech maar niet nodig en dus onnodig risico.
Want?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:48 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen technisch directeur, serieus.
Toornstra heeft veel betere techniek dan Immers en kan beter afmaken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:03 schreef Tomasso het volgende:
Toornstra een speler vinden die Feyenoord hogerop zou moeten brengen. Een dom dravertje, net als Immers. Beide kunnen nuttig zijn, maar vallen uiteindelijk toch wel door de mand.
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.quote:
Zwaar frustrerend inderdaad. Heb nog wel de hoop dat er vandaag of morgen ineens een spits wordt gepresenteerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.
Kwalitatief is het middenveld goed bezet. De spits niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vanuit die redenering is een spits ook niet nodig. Die positie is ook dubbel bezet.![]()
Onze spits voldoet nog beter in deze selectie/manier van spelen dan onze nummer 10. Met Clasie, Vilhena en Ziyech op het middenveld en met onze huidige buitenspelers maakt het echt niet zo heel veel meer uit wie er in de spits staat hoor. Anderzijds kun je een speler als Eto'o nog laten mislukken met Immers erachter.
Daar verschillen we dan over qua mening.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kwalitatief is het middenveld goed bezet. De spits niet.
van Beek is net zo lomp als de Vrij was toen hij net begon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met drie lompe spelers als Van Beek' Immers en Te Vrede in de bassis toch je punten pakken is wel des Feyenoords natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |