Heb je het interview überhaupt gezien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat deze overwinning vertrouwen geeft? Bij wie dan?
De persoon op wie ik reageerde had het niet eens over een specifiek interview. De uitspraak waar ik aan refereerde las ik daarstraks en daar sloeg ik steil van achterover. Kan me niet voorstellen dat ook maar één persoon in het uitvak vandaag met lekker veel vertrouwen het duel van volgende week tegemoet ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb je het interview überhaupt gezien?
Feyenoord meeste kansen. Wat hebben ze dan precies gecreëerd tegen 10 man nota bene?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik troll een beetje.
Maar word moe van alle mensen die doen alsof alle gele kaarten voor ADO onterecht waren, terwijl ze flink aan het schoppen waren. Dat wordt ineens vergeten.
Word tevens moe van alle mensen die doen alsof ADO beter was. Onzin. ADO speelde goed hoor, gezien het feit dat ze met 10 man stonden, maar het was absoluut gezien net zo dramatisch als Feyenoord.
Zeggen dat de overwinning 'onverdiend' was vind ik dan ook bullshit. Het ging gewoon gelijk op en uiteindelijk wint de ploeg met het meeste balbezit en de meeste kansen. Afgetekend? Nee. Onverdiend? Nee. Onterecht? Nee. Logisch? Ja.
Dodelijk effectieve aanval hé.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord meeste kansen. Wat hebben ze dan precies gecreëerd tegen 10 man nota bene?
Zet je gekleurde bril eens af we hebben heel de wedstrijd gedomineerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord meeste kansen. Wat hebben ze dan precies gecreëerd tegen 10 man nota bene?
In deze post staat gewoon geen enkele waarheid best knap.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je gekleurde bril eens af we hebben heel de wedstrijd gedomineerd.
Eigenlijk geen echt grote kansen weggegeven poeier op de lat, veel meer hebben zij ook niet gecreëerd als je eerlijk bent.
En uiteindelijk het maximale rendement gehaald uit de man meer situatie.
Immers had trouwens de kans de 1-0 eerder te maken maar die stond weer eens buitenspel
Feyenoord had ook "wat dreiging" en daarnaast meer balbezit en dus die man meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In deze post staat gewoon geen enkele waarheid best knap.
Ado heeft in ieder geval al 2x de lat geraakt nog los van wat dreiging.
Met 'mazzel' in de blessuretijd je wedstrijd winnen na een uur met een man meer te hebben gespeeld maximaal rendement noemen
En Immers stond buitenspel nadat een medespeler de bal vol op hem schoot (Hij had de bal overigens niet moeten terugleggen daarvoor)
meer dan ADO.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Wie was diegene die mij wijsmaakte dat Lamprou een geweldige keeper was?
Retry32quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Sowieso als Ado het betere van het veldspel had was de verdeling van de gele kaarten wel andersom geweest, veel zinloze overtreding omdat ze Feyenoord uiteindelijk niet goed in de hand hadden in de omschakeling.quote:
Gunt PSV even 3 punten. Willem II is gewoon sterker, betere kansenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Legendarisch debuut van onze Griek.
Is ie ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Nee man. Een kat die speelt met een muis. Nooit serieus in de problemen geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gunt PSV even 3 punten. Willem II is gewoon sterker, betere kansen
Eigenlijk al vanaf de tweede helft van vorig seizoen gebeurt er in (positieve) zin wat als hij er in komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef Lastpost het volgende:
En Vormer gewoon weer belangrijk met een assist. Die doet Clasie vergeten binnenkort.![]()
#TeamRutten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |