karsdorp dus jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, en Sleegers hebben we ook nog. Beide nog te licht.
Kaboutermiddenveldquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef Lastpost het volgende:
Of we spelen gewoon met de punt naar achter i.p.v naar voren met een 10. Ziyech en Vilhena samen voor Clasie.
Ik hoop het wel, maar ik denk dat het probleem nog steed ¤¤¤¤ is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:42 schreef Cara het volgende:
Zou van Geel nou nog naar meer op zoek zijn dan alleen een spits?
Als je je met dit elftal plaatst voor Europa League, kom je veel te veel spelers te kort.
Die vond ik niet heel slecht hoor. Beter dan Janmaat's voorzetjes af en toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die voorzetten van Wilkshire. Man o man.
Wilkshire vond ik eerste helft best goed, tweede helft wat minder, voorzetten waren niet veel. Maar vond hem beter dan onze King Kongquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als we Pelle er nog hadden staan had de beste man nu al 2 assists op z'n naam staan man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verkeerde topicquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ajax bakt er ook niks van. Vitesse combineert echt vlot, die gaan hoge ogen gooien dit seizoen.
Dit inderdaad. 2 vrije kopkansen voor te Vrede, 1 kopkans voor Immers. Waren niet allemaal perfect maar kom op zeg, je mag niet klagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als we Pelle er nog hadden staan had de beste man nu al 2 assists op z'n naam staan man.
Ik meld het even. Met al die negatievelingen enzo. Eerste wedstrijd is ook niet echt representatief.quote:
Komt door Immers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Beleid is: op tijd een nieuwe spits halen.. Clasie verkopen en er Zyiech voor terughalen. De huidige selectie is van een schrijnende middelmatigheid en we missen eigenlijk al jaren creativiteit op het middenveld. Kom op Van Geel, doe eens wat
Vond dat altijd bij AZ wel een prima back, zeker als je dan Kongolo gewoon centraal kan zetten. Geen idee in hoe verre hij daar heeft gepresteerd en hij dus haalbaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef Lastpost het volgende:
Ik hoorde trouwens van m'n oom (woonachtig daar) dat Feyenoord bij FC Augsburg heeft geïnformeerd naar Ragnar Klavan (ex-AZ), speelt daar als linker centrale verdediger maar in zijn AZ-tijd vooral als linksback. Stond in de lokale krant daar.
Mocht er een kern van waarheid in zitten, geen flauw idee wat ik daar van moet denken.
Geloof me, het was echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Veel foute passes, foute aannames, geen kansen, rare wissels en een belachelijk slechte scheids. Het was weer 90 minuten je kapot ergeren. Je hebt dus niks gemist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig ben ik op vakantie en heb ik niks kunnen zien, dan is een 0-1 uit bij ADO gewoon fantastisch en een resultaat wat we totaal niet gewend zijn de laatste jaren
neequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius.
Hij speelt veel te geforceerd. Moet simpeler spelen en wachten op z'n moment. Eerder teveel inzet dan te weinig. Hij is linksbuiten, geen verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius. Die jongen laat zich zo eenvoudig vallen. Met wat meer inzet kan hij (maar ook anderen) veel meer ballen veroveren of er wat leuks mee doen.
Ik doel er meer op dat wanneer hij een actie/duel aangaat hij zoveel meer kan dan gaan liggen. Zo makkelijk die oplossing, maar met een beetje kracht/inzet komt hij zijn man wel voorbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij speelt veel te geforceerd. Moet simpeler spelen en wachten op z'n moment. Eerder teveel inzet dan te weinig. Hij is linksbuiten, geen verdedigende middenvelder.
Een tijdje terug vond ik hem in aanleg beter dan Depay. Begrijp niet meer waarom. Blijft een beetje hangen in vrijblijvend juniorenvoetbal.. moet veel meer power en vastigheid krijgen in zijn aktiesquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius. Die jongen laat zich zo eenvoudig vallen. Met wat meer inzet kan hij (maar ook anderen) veel meer ballen veroveren of er wat leuks mee doen.
Natuurlijk wel man, azijnzeikert. Als we verloren hadden waren de rapen pas gaar geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef PIETR het volgende:
Rutten: 'Overwinning geeft vertrouwen'.
Nou nee.
Dat is meer te danken aan ADO met hun overtredingen en kutter spel dan ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef exile79 het volgende:
Met Koeman twee keer verloren tegen Ado uit afgelopen twee jaar. Rutten komt en BAM meteen drie punten. Keiharde feiten!
Wedstrijd niet gezien ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, azijnzeikert. Als we verloren hadden waren de rapen pas gaar geweest.
Je wint en daar gaat het om.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is meer te danken aan ADO met hun overtredingen en kutter spel dan ons.
Als er niets verandert, dan zal dit een van de weinige overwinningen worden vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je wint en daar gaat het om.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, azijnzeikert. Als we verloren hadden waren de rapen pas gaar geweest.
Scorebordjournalistiek.. als je zo slecht blijft spelen ga je vanzelf wel een keer op je bekquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef exile79 het volgende:
Met Koeman twee keer verloren tegen Ado uit afgelopen twee jaar. Rutten komt en BAM meteen drie punten. Keiharde feiten!
We hadden ook wel heel weinig ruimte vandaag. We zullen zien, ADO uit laatste twee jaar verloren, nu gewonnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als er niets verandert, dan zal dit een van de weinige overwinningen worden vrees ik.
Optimistisch zijn na de laatste paar wedstrijden is moeilijk voor mij. Maar laten we hopen op de beste!
Joh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.. als je zo slecht blijft spelen ga je vanzelf wel een keer op je bek
Vorig jaar ook genoeg baggerwedstrijden gezien, dus dat is niks nieuws.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Op deze manier hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat we weer worden leeg gekocht aan het eind van het seizoen![]()
Maar de seizoenstart vorig seizoen was ook niet best en Den Haag uit is altijd moeizaam.
Ik wacht nog maar even met negatief doen, ondanks dat het niet om aan te gluren was.
Ik niet. Merendeel van de kaarten was gewoon terecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
Scheids trouwens helemaal van het padje snap wel dat die Hagenezen zich bestolen voelen.
Zyiech als vervanger voor Clasie? Lijkt me niet. Twee totaal verschillende spelers voor een verschillende positie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Beleid is: op tijd een nieuwe spits halen.. Clasie verkopen en er Zyiech voor terughalen. De huidige selectie is van een schrijnende middelmatigheid en we missen eigenlijk al jaren creativiteit op het middenveld. Kom op Van Geel, doe eens wat
Tweede geel van Schet niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet. Merendeel van de kaarten was gewoon terecht.
Rutte heeft anders overal slecht gespeeld maar redelijk gepresteerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.. als je zo slecht blijft spelen ga je vanzelf wel een keer op je bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |