Het ging mij er meer om dat hij op een bepaald moment moment waar helemaal niets aan de hand was gebruikte om even op de scheidsrechter/Feyenoord spelers te haten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je zoveel kaarten in een wedstrijd als deze moet gebruiken vind ik het vooral een kwestie van onvermogen dat je dus blijkbaar de regie compleet kwijt bent.
Doet niks af aan het feit dat het debiel is om blij te zijn als Feyenoord een onterechte gele kaart krijgt. Veel gele kaarten voor ADO waren gewoon zwaar terecht. Dat er dertien gele kaarten vielen komt deels door de scheids, maar het is ook gewoon een feit dat ADO bij tijd en wijlen flink aan het schoppen was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je zoveel kaarten in een wedstrijd als deze moet gebruiken vind ik het vooral een kwestie van onvermogen dat je dus blijkbaar de regie compleet kwijt bent.
woudenberg toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
En ik ben inmiddels overtuigt, nieuwe nummer 10 is de topprioriteit en daarna pas een spits.
Dit ja. Of Immers en Vilhena een keer van positie laten wisselen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
En ik ben inmiddels overtuigt, nieuwe nummer 10 is de topprioriteit en daarna pas een spits.
Eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat hij op een bepaald moment moment waar helemaal niets aan de hand was gebruikte om even op de scheidsrechter/Feyenoord spelers te haten.
Te Vrede die druk zet op een terugspeelbal van een keeper, bijna de bal heeft, waarna de commentator zegt, terecht geel, Te Vrede heeft daar niets te zoeken
Als een spits voorin ballen krijgt dan verwacht ik wel dat Te Vrede de doelpunten maakt. Er kwamen alleen wederom bijna geen ballen aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Gebrek aan kwaliteit. Ik geloof niet in reincarnatie maar soms heb ik wel eens het gevoel dat Feyenoordsupporters in een vorig leven slecht zijn geweest en we nu tot in eeuwigheid gestraft worden met voetbal dat pijn doet aan de ogenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overigens begreep ik ook niet waarom Feyenoord niet doordrukte en in mijn ogen zo weinig drang naar voren had. Ze speelden notabene tegen 10 man.
Uit bij ADO heb ik Feyenoord nog nóóit goed zien spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef Sloggi het volgende:
ADO had de laatste 12 competitiewedstrijden alleen van Ajax verloren. Prima resultaat dit.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
Uit bij ADO heb ik Feyenoord nog nóóit goed zien spelen.
Klopt, neemt niet weg dat je er niet op mag zaniken toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, maar meer om aan te geven dat een slecht Feyenoord vrij normaal is.
Hij bedoelt Karsdorp.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Uh ja, we zetten onze linksback op 10.
Men doet idd net alsof we normaal tegen ADO de sterren van de hemel spelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, maar meer om aan te geven dat een slecht Feyenoord vrij normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |