quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef exile79 het volgende:
Ik had tijdens de wedstrijd een stuk hout in m'n hol moeten stouwen. Had ik nu een diamant gehad.
nee hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar even serieus. Tegen 10 man uit Den Haag waren jullie bij vlagen gewoon de mindere partij. Dit zegt wel iets over dat er echt iets moet gebeuren.
oh, er hoeft niets te gebeuren? ook prima.quote:
Wie gaf precies de voorzet op onze Mitchell?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Rutten is trouwens echt een waardeloze coach. Vormer voor Manu, waar slaat dat godverdomme op joh.
En Van Geel, haal die spits nou eens binnen man. Nog een paar van dit soort wedstrijden ga ik echt niet trekken.
quote:
De haat droop ervan af. Ik denk dat het meer een calimerocomplexje ten behoeve van ADO was. Die arme hagenaartjes krijgen zomaar kaarten tegen door het grote boze feijenoordquote:
Er moet ook nog minstens een centrale verdediger bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Rutten is trouwens echt een waardeloze coach. Vormer voor Manu, waar slaat dat godverdomme op joh.
En Van Geel, haal die spits nou eens binnen man. Nog een paar van dit soort wedstrijden ga ik echt niet trekken.
Met vormer erin ging het voor mijn gevoel toch beter naar voor toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Als je zoveel kaarten in een wedstrijd als deze moet gebruiken vind ik het vooral ook een kwestie van onvermogen dat je dus blijkbaar de regie compleet kwijt bent.quote:
Een goede spits had vandaag het verschil niet gemaakt. Middenveld valt erg tegen, buitenspelers laten weinig zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wie gaf precies de voorzet op onze Mitchell?
Manu speelde dan ook gewoon fucking lechtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Prima wissel, middenveld stond direct een stuk beter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
Rutten wereldcoach.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wie gaf precies de voorzet op onze Mitchell?
Ik hoop ook zsm op een nieuwe spits, maar dan nog moet er veel verbeteren (en moet Boetius weer in vorm komen). Denk dat het ook nog een kwestie is van op elkaar ingespeeld raken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef PIETR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |