Door pure armoede ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze al een tijdje de tweede beste club van Nederland blijken?
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik op vakantie ben?
Klopt, maar kan me niet herinneren dat Feyenoord de afgelopen 10 jaar een lange reeks aan degelijk voetbal heeft gedemonstreerd.quote:
Neem een weekje extra.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik op vakantie ben?
quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
TT veranderen naar: WE WORDEN KAMPIOEN.
Bedankt.
Is enkel op deze wedstrijd... Ik trek het (nog) niet door op de rest van het seizoen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer. Je slaat volkomen door in je kritiek.
Vorig seizoen deed je dat ook al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is enkel op deze wedstrijd... Ik trek het (nog) niet door op de rest van het seizoen...
Objectiviteit is iets waar je niet tegen kan? Moet het altijd alleen maar positief zijn, zonder de feiten te erkennen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed je dat ook al.
De scheids zwaar tegen? Welke wedstrijd zit jij te kijken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef TC03 het volgende:
Toch prima, de scheids zwaar tegen, toch de nul houden en 1-0 winnen.
Ja, nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Objectiviteit is iets waar je niet tegen kan? Moet het altijd alleen maar positief zijn, zonder de feiten te erkennen?
Familie van Vincent Bijlo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef TC03 het volgende:
Toch prima, de scheids zwaar tegen, toch de nul houden en 1-0 winnen.
Eerste helft deed Bilal het redelijk johquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Karelnoord het volgende:
Wat een Drama was dit. Boëtius was kut. Manu was kut. Bilal was onzichtbaar. Aanval was zwaar kut.
Ik troll een beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De scheids zwaar tegen? Welke wedstrijd zit jij te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |