Eens, vaak ook onnodig vroeg in z'n actie en krijgt vrijwel nooit een vrije trap mee (terecht overigens)..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius. Die jongen laat zich zo eenvoudig vallen. Met wat meer inzet kan hij (maar ook anderen) veel meer ballen veroveren of er wat leuks mee doen.
Ga vooral zo door Shreyas. Dit soort zure posts maken mijn dag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
Helaas moeten constateren dat het weer typisch lucky Feyenoord was vandaag, alles zat mee. ADO ten onrechte tweede geel terwijl Manu rood had moeten hebben. ADO nog een bal op de lat en Feyenoord scoort in blessuretijd tegen de verhouding in. Elk seizoen weer hetzelfde. Feyenoord eindigt alleen in de top 2 als ze het geluk mee hebben lijkt het, anders is het een club die niet bij de eerst 5 hoort.
Daar doe ik het voor, eigenlijk ben ik best sociaal en zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Shreyas. Dit soort zure posts maken mijn dag.
Nee. Je bent gewoon een autistische randdebiel. Maar dat maakt het juist zo grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, eigenlijk ben ik best sociaal en zo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon een autistische randdebiel. Maar dat maakt het juist zo grappig.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Caland. Dit soort zure posts maken mijn dag.
Omdat Willem v Hanegem geen voorzitter van Feyenoord is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is fraser geen trainer bij ons.
Ben benieuwd hoeveel mensen serieus op deze trollpoging ingaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
Helaas moeten constateren dat het weer typisch lucky Feyenoord was vandaag, alles zat mee. ADO ten onrechte tweede geel terwijl Manu rood had moeten hebben. ADO nog een bal op de lat en Feyenoord scoort in blessuretijd tegen de verhouding in. Elk seizoen weer hetzelfde. Feyenoord eindigt alleen in de top 2 als ze het geluk mee hebben lijkt het, anders is het een club die niet bij de eerst 5 hoort.
Ik dacht dat Caland de enige zou zijn, maar jij bent nummer 2. Bedanktquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen serieus op deze trollpoging ingaan.
Volgende week gewoon uit de basis laten ten faveure van Schaken, Manu of Bilal. Kan Bilal eigenlijk op links spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, vaak ook onnodig vroeg in z'n actie en krijgt vrijwel nooit een vrije trap mee (terecht overigens)..
Het is sowieso nog niet best wat hij dit seizoen heeft laten zien.
Een klein beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Jullie zijn zeker wel blij dat Lamprou weg is of niet
Happel niet, was zijn favo speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.
Volgens mij zei hij zelfs dat Te Vrede de keeper "hinderde". Het was inderdaad een idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Cara het volgende:
Te Vrede die druk zet op een terugspeelbal van een keeper, bijna de bal heeft, waarna de commentator zegt, terecht geel, Te Vrede heeft daar niets te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |