Eens, vaak ook onnodig vroeg in z'n actie en krijgt vrijwel nooit een vrije trap mee (terecht overigens)..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan Boetius. Die jongen laat zich zo eenvoudig vallen. Met wat meer inzet kan hij (maar ook anderen) veel meer ballen veroveren of er wat leuks mee doen.
Ga vooral zo door Shreyas. Dit soort zure posts maken mijn dag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
Helaas moeten constateren dat het weer typisch lucky Feyenoord was vandaag, alles zat mee. ADO ten onrechte tweede geel terwijl Manu rood had moeten hebben. ADO nog een bal op de lat en Feyenoord scoort in blessuretijd tegen de verhouding in. Elk seizoen weer hetzelfde. Feyenoord eindigt alleen in de top 2 als ze het geluk mee hebben lijkt het, anders is het een club die niet bij de eerst 5 hoort.
Daar doe ik het voor, eigenlijk ben ik best sociaal en zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Shreyas. Dit soort zure posts maken mijn dag.
Nee. Je bent gewoon een autistische randdebiel. Maar dat maakt het juist zo grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, eigenlijk ben ik best sociaal en zo
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon een autistische randdebiel. Maar dat maakt het juist zo grappig.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga vooral zo door Caland. Dit soort zure posts maken mijn dag.
Omdat Willem v Hanegem geen voorzitter van Feyenoord is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is fraser geen trainer bij ons.
Ben benieuwd hoeveel mensen serieus op deze trollpoging ingaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Shreyas het volgende:
Helaas moeten constateren dat het weer typisch lucky Feyenoord was vandaag, alles zat mee. ADO ten onrechte tweede geel terwijl Manu rood had moeten hebben. ADO nog een bal op de lat en Feyenoord scoort in blessuretijd tegen de verhouding in. Elk seizoen weer hetzelfde. Feyenoord eindigt alleen in de top 2 als ze het geluk mee hebben lijkt het, anders is het een club die niet bij de eerst 5 hoort.
Ik dacht dat Caland de enige zou zijn, maar jij bent nummer 2. Bedanktquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen serieus op deze trollpoging ingaan.
Volgende week gewoon uit de basis laten ten faveure van Schaken, Manu of Bilal. Kan Bilal eigenlijk op links spelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, vaak ook onnodig vroeg in z'n actie en krijgt vrijwel nooit een vrije trap mee (terecht overigens)..
Het is sowieso nog niet best wat hij dit seizoen heeft laten zien.
Een klein beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Jullie zijn zeker wel blij dat Lamprou weg is of niet
Happel niet, was zijn favo speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.
Volgens mij zei hij zelfs dat Te Vrede de keeper "hinderde". Het was inderdaad een idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Cara het volgende:
Te Vrede die druk zet op een terugspeelbal van een keeper, bijna de bal heeft, waarna de commentator zegt, terecht geel, Te Vrede heeft daar niets te zoeken
Speelde prima, veel meer dreiging naar voren dan Schaken bijv.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Boeitius is volgens mij zijn talent kwijt, in 4 wedstrijden geen enkele goede actie
Wat vonden jullie van Bilal?
Er zijn wel vaker voetballers die meerdere wedstrijden waardeloos presteren. Laten we hopen dat Boëtius het ritme weer terug krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Boeitius is volgens mij zijn talent kwijt, in 4 wedstrijden geen enkele goede actie
Komt wel weer, maak ik mij geen zorgen over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker voetballers die meerdere wedstrijden waardeloos presteren. Laten we hopen dat Boëtius het ritme weer terug krijgt.
Moet wel het hele team wat beter gaan draaien. Het lijkt me dat je, hoe goed je ook bent, in een slecht draaiend team ook niet goed kan functioneren...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt wel weer, maak ik mij geen zorgen over.
Het probleem is ook wel dat je met een creatieve '10' je buitenspelers wat beter kan bereiken. Maar wij hebben daar Immers ronlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet wel het hele team wat beter gaan draaien. Het lijkt me dat je, hoe goed je ook bent, in een slecht draaiend team ook niet goed kan functioneren...
Hopelijk kan Rutten dit fiksen... En snel graag.
Immers doet het best ok, op het middenveld... Maar als aangever/spitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat je met een creatieve '10' je buitenspelers wat beter kan bereiken. Maar wij hebben daar Immers ronlopen.
Ziyechquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Immers doet het best ok, op het middenveld... Maar als aangever/spits...
Maar wat moet er dan bij komen? En wie?
Dit. Nog zo'n wedstrijd als vandaag trek ik niet.quote:
En de nodige centimeters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.
That's what she said...quote:
Het "probleem" met Immers is, is dat hij best goed kan spelen op het middenveld en daar ook heel nuttig kan zijn. In zijn huidige rol... Maakt teveel fouten idd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Nog zo'n wedstrijd als vandaag trek ik niet.
Ik snap ook niet dat Feyenoord een oneindig vertrouwen heeft in Immers terwijl je voor een relatief laag bedrag een veel betere speler kunt halen. Onbegrijpelijk dat ze Ziyech nog niet binnen hebben gehaald.
Die is ook gezien dus. Wat hebben we nog over?twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 10-08-2014 om 21:04:52DUVAN ZAPATA: Il Mattino: 'De Colombiaan blijft, Torino wil de spits (en andere clubs) maar hij blijft bij Napoli.' reageer retweet
Veel te dik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Wat vonden jullie van Wilkshire? Vond hem eigenlijk zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht.
Bas Dost is ook definitief van de baan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Cara het volgende:
Die is ook gezien dus. Wat hebben we nog over?twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 10-08-2014 om 21:04:52DUVAN ZAPATA: Il Mattino: 'De Colombiaan blijft, Torino wil de spits (en andere clubs) maar hij blijft bij Napoli.' reageer retweet
Paar aardige voorzetten en verdedigend geen fouten gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Wat vonden jullie van Wilkshire? Vond hem eigenlijk zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht.
Dat soort gasten? Tis geen jong talent ofzo, kerel is al bijna 33, mag je toch best iets van verwachten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te dik.
Verder vooral dat soort gasten afrekenen op een debuutwedstrijd. Ik vond het zelfs minder slecht dan verwacht, maar mijn verwachtingen waren 0.
Ik vond hem wel redelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Ik heb dan juist weer het tegenovergestelde bij spelers in die leeftijdscategorie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat soort gasten? Tis geen jong talent ofzo, kerel is al bijna 33, mag je toch best iets van verwachten?
Wij hebben Immers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Twente wil Ziyech, kost maar 4 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |