Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Twente wil Ziyech, kost maar 4 miljoen
Heb je wel een erg aanvallend middenveld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Vilhena - Ziyech - Toornstra
Ziyech gaat dus niet meer lukken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Nou nou. Hij heeft nog nergens getekend. Dit is wel erg dramatisch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziyech gaat dus niet meer lukken.
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nou nou. Hij heeft nog nergens getekend. Dit is wel erg dramatisch.
Bron(nen)?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.
Feyenoord heeft nog 6 miljoen te besteden ofzo? Ziyech kopen en dan Dost/Guidetti huren. Wolfsburg is nog steeds op zoek naar een spits, dus ik denk dat die transfer nog niet van de baan is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.
RTV Oost over Twente. Over Clasie weet ik het niet maar dat vermoed ik, het transfergeld is vooral voor de spits bedoeld vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bron(nen)?
Er lekt nagenoeg niks meer bij Feyenoord, dus wie weet, zijn ze ook in gesprek.
Het was zwaar kut.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Maastoren het volgende:
Heb de alleen de samenvatting kunnen zien netAlleen maar gele kaarten met hier en daar een doelpoging
![]()
Op Radio Rijnmond liep Jan-Dirk Stouten ook lekker te kachelen. Was het echt zo slecht?
Je kan ook de centen van nu besteden aan Ziyech, dán Clasie verpatsen, en voor dat geld een spitsje halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RTV Oost over Twente. Over Clasie weet ik het niet maar dat vermoed ik, het transfergeld is vooral voor de spits bedoeld vrees ik.
En hij maakt bovendien een zwakzinnige indruk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dan juist weer het tegenovergestelde bij spelers in die leeftijdscategorie.
Is 4 miljoen de vraagprijs voor Ziyech? Verbaast me een beetje dat Twente en Feyenoord daar zo moeilijk over doen. Voetballer van grote klasse, en nog jong ook. Wie weet waar het over een jaar of vijf kan staan met die jongen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Lastpost het volgende:
Morgen die 4 miljoen overmaken aan SC Heerenveen en van de rest (miljoen of 4/5) een spits huren voor een jaartje en een linksback vastleggen.
Huren met optie tot koop. Het zou ook zonde zijn als je een tweede Guidetti binnenhaalt, en dat ie dan na een seizoen weer vertrekt naar zo'n grote club en op basis van zijn Feyenoordprestaties voor 20 miljoen wordt doorverkocht aan een andere grote club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord alleen een spits koopt en verder geen cent uitgeeft. Prioriteit #1 is financieel gezond worden en het middenveld is goed bezet. Leuke speler die Ziyech maar niet nodig en dus onnodig risico. Mocht er een spits gehuurd worden in plaats van gekocht, dan wordt het misschien een ander verhaal.
Anderzijds zullen clubs bij veelbelovende spitsen niet happig zijn op zo'n optie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop. Het zou ook zonde zijn als je een tweede Guidetti binnenhaalt, en dat ie dan na een seizoen weer vertrekt naar zo'n grote club en op basis van zijn Feyenoordprestaties voor 20 miljoen wordt doorverkocht aan een andere grote club.
Ik geloof niet dat Oliveira nou bij Benfica op erg veel speeltijd hoeft te rekenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anderzijds zullen clubs bij veelbelovende spitsen niet happig zijn op zo'n optie.
Eens, ook al eerder gezegd hier. Zou hier direct voor tekenenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |