Je twee belangrijkste 'niet-in-balbezit-spelers' inwisselen voor nog twee 'balbezit-spelers'quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eens, ook al eerder gezegd hier. Zou hier direct voor tekenen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Vilhena - Ziyech - Toornstra
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]Anders gaan we met 6 spitsen spelen, kan ook. Dringt het nog steeds niet door dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie
. Zijn aanvallende middenvelders
Als de nood hoog zit ja, zijn van nature geen verdedigende middenvelders dat kan iedereen wel zien. Daarnaast zitten we al met teveel middenvelders.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:19 schreef PIETR het volgende:
[..]Toornstra speelde bij ADO regelmatig als controlerende middenvelder. Ook Vilhena kan dat. Dus een middenveld met Ziyech erbij kan prima.
Teveel middenvelders? Vormer is goed genoeg als vervanger, maar verder? Karsdorp? Zijn er 2. Rest komt zwaar tekort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als de nood hoog zit ja, zijn van nature geen verdedigende middenvelders dat kan iedereen wel zien. Daarnaast zitten we al met teveel middenvelders.
Dat ze tekort komen betekent niet dat ze niet op de loonlijst staan. Eerst verkopen/verhuren dan pas kopen/huren... remember?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Teveel middenvelders? Vormer is goed genoeg als vervanger, maar verder? Karsdorp? Zijn er 2. Rest komt zwaar tekort.
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dat ze tekort komen betekent niet dat ze niet op de loonlijst staan. Eerst verkopen/verhuren dan pas kopen/huren... remember?
Ik denk dat iedereen het wel eens is dat het wel capabele spelers zijn. Dat maakt het dus logisch dat het goede investeringen zijn, maar het zijn nog altijd geen vervangers van Clasie maar aanvallende middenveldersquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.
De snavels die over het algemeen direct aan je bureau komen gillen zouden niet eens weten hoe ze in die schotel moeten komen en sommigen hebben zelfs de samenvatting niet eens gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze in die schotel met een blinddoek op zitten..
Vak 818 de gekste!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
Je weet dat de eredivisie weer begonnen is als je die snavels van een collega's je weer even fijn komen vertelen hoe slecht feyenoord was en dat immers onze beste spelers is...
Je zou bijna zeggen dat ze in die schotel met een blinddoek op zitten..
Gelukkig ben jij geen technisch directeur, serieus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.
Vanuit die redenering is een spits ook niet nodig. Die positie is ook dubbel bezet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef TC03 het volgende:
Leuke speler die Ziyech maar niet nodig en dus onnodig risico.
Want?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:48 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen technisch directeur, serieus.
Toornstra heeft veel betere techniek dan Immers en kan beter afmaken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:03 schreef Tomasso het volgende:
Toornstra een speler vinden die Feyenoord hogerop zou moeten brengen. Een dom dravertje, net als Immers. Beide kunnen nuttig zijn, maar vallen uiteindelijk toch wel door de mand.
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.quote:
Zwaar frustrerend inderdaad. Heb nog wel de hoop dat er vandaag of morgen ineens een spits wordt gepresenteerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.
Kwalitatief is het middenveld goed bezet. De spits niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vanuit die redenering is een spits ook niet nodig. Die positie is ook dubbel bezet.![]()
Onze spits voldoet nog beter in deze selectie/manier van spelen dan onze nummer 10. Met Clasie, Vilhena en Ziyech op het middenveld en met onze huidige buitenspelers maakt het echt niet zo heel veel meer uit wie er in de spits staat hoor. Anderzijds kun je een speler als Eto'o nog laten mislukken met Immers erachter.
Daar verschillen we dan over qua mening.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kwalitatief is het middenveld goed bezet. De spits niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |