Een klein beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Jullie zijn zeker wel blij dat Lamprou weg is of niet
Happel niet, was zijn favo speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is 't een hele sympathieke kerel. Lullig voor hem dat hij vandaag "zo'n dag" had.
Volgens mij zei hij zelfs dat Te Vrede de keeper "hinderde". Het was inderdaad een idioot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:32 schreef Cara het volgende:
Te Vrede die druk zet op een terugspeelbal van een keeper, bijna de bal heeft, waarna de commentator zegt, terecht geel, Te Vrede heeft daar niets te zoeken
Speelde prima, veel meer dreiging naar voren dan Schaken bijv.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Boeitius is volgens mij zijn talent kwijt, in 4 wedstrijden geen enkele goede actie
Wat vonden jullie van Bilal?
Er zijn wel vaker voetballers die meerdere wedstrijden waardeloos presteren. Laten we hopen dat Boëtius het ritme weer terug krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Henrys het volgende:
Boeitius is volgens mij zijn talent kwijt, in 4 wedstrijden geen enkele goede actie
Komt wel weer, maak ik mij geen zorgen over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker voetballers die meerdere wedstrijden waardeloos presteren. Laten we hopen dat Boëtius het ritme weer terug krijgt.
Moet wel het hele team wat beter gaan draaien. Het lijkt me dat je, hoe goed je ook bent, in een slecht draaiend team ook niet goed kan functioneren...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt wel weer, maak ik mij geen zorgen over.
Het probleem is ook wel dat je met een creatieve '10' je buitenspelers wat beter kan bereiken. Maar wij hebben daar Immers ronlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet wel het hele team wat beter gaan draaien. Het lijkt me dat je, hoe goed je ook bent, in een slecht draaiend team ook niet goed kan functioneren...
Hopelijk kan Rutten dit fiksen... En snel graag.
Immers doet het best ok, op het middenveld... Maar als aangever/spitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem is ook wel dat je met een creatieve '10' je buitenspelers wat beter kan bereiken. Maar wij hebben daar Immers ronlopen.
Ziyechquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Immers doet het best ok, op het middenveld... Maar als aangever/spits...
Maar wat moet er dan bij komen? En wie?
Dit. Nog zo'n wedstrijd als vandaag trek ik niet.quote:
En de nodige centimeters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sympathiek of niet, het mag duidelijk zijn dat hij kwaliteit tekort komt.
That's what she said...quote:
Het "probleem" met Immers is, is dat hij best goed kan spelen op het middenveld en daar ook heel nuttig kan zijn. In zijn huidige rol... Maakt teveel fouten idd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Nog zo'n wedstrijd als vandaag trek ik niet.
Ik snap ook niet dat Feyenoord een oneindig vertrouwen heeft in Immers terwijl je voor een relatief laag bedrag een veel betere speler kunt halen. Onbegrijpelijk dat ze Ziyech nog niet binnen hebben gehaald.
Die is ook gezien dus. Wat hebben we nog over?twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 10-08-2014 om 21:04:52DUVAN ZAPATA: Il Mattino: 'De Colombiaan blijft, Torino wil de spits (en andere clubs) maar hij blijft bij Napoli.' reageer retweet
Veel te dik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Wat vonden jullie van Wilkshire? Vond hem eigenlijk zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht.
Bas Dost is ook definitief van de baan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Cara het volgende:
Die is ook gezien dus. Wat hebben we nog over?twitter:SSCNapoliNL twitterde op zondag 10-08-2014 om 21:04:52DUVAN ZAPATA: Il Mattino: 'De Colombiaan blijft, Torino wil de spits (en andere clubs) maar hij blijft bij Napoli.' reageer retweet
Paar aardige voorzetten en verdedigend geen fouten gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Wat vonden jullie van Wilkshire? Vond hem eigenlijk zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht.
Dat soort gasten? Tis geen jong talent ofzo, kerel is al bijna 33, mag je toch best iets van verwachten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te dik.
Verder vooral dat soort gasten afrekenen op een debuutwedstrijd. Ik vond het zelfs minder slecht dan verwacht, maar mijn verwachtingen waren 0.
Ik vond hem wel redelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Ik heb dan juist weer het tegenovergestelde bij spelers in die leeftijdscategorie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat soort gasten? Tis geen jong talent ofzo, kerel is al bijna 33, mag je toch best iets van verwachten?
Wij hebben Immers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Twente wil Ziyech, kost maar 4 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Twente wil Ziyech, kost maar 4 miljoen
Heb je wel een erg aanvallend middenveld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Vilhena - Ziyech - Toornstra
Ziyech gaat dus niet meer lukken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie verkopen voor 8 miljoen. Ziyech en Toornstra daarvoor terughalen. Immers naar het bankie. Dan ga je er in mijn ogen zwaar op vooruit:
Nou nou. Hij heeft nog nergens getekend. Dit is wel erg dramatisch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziyech gaat dus niet meer lukken.
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nou nou. Hij heeft nog nergens getekend. Dit is wel erg dramatisch.
Bron(nen)?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.
Feyenoord heeft nog 6 miljoen te besteden ofzo? Ziyech kopen en dan Dost/Guidetti huren. Wolfsburg is nog steeds op zoek naar een spits, dus ik denk dat die transfer nog niet van de baan is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij gaat met Twente praten. Feyenoord zou Ziyech pas halen als Clasie verkocht wordt lijkt me.
RTV Oost over Twente. Over Clasie weet ik het niet maar dat vermoed ik, het transfergeld is vooral voor de spits bedoeld vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bron(nen)?
Er lekt nagenoeg niks meer bij Feyenoord, dus wie weet, zijn ze ook in gesprek.
Het was zwaar kut.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Maastoren het volgende:
Heb de alleen de samenvatting kunnen zien netAlleen maar gele kaarten met hier en daar een doelpoging
![]()
Op Radio Rijnmond liep Jan-Dirk Stouten ook lekker te kachelen. Was het echt zo slecht?
Je kan ook de centen van nu besteden aan Ziyech, dán Clasie verpatsen, en voor dat geld een spitsje halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
RTV Oost over Twente. Over Clasie weet ik het niet maar dat vermoed ik, het transfergeld is vooral voor de spits bedoeld vrees ik.
En hij maakt bovendien een zwakzinnige indruk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dan juist weer het tegenovergestelde bij spelers in die leeftijdscategorie.
Is 4 miljoen de vraagprijs voor Ziyech? Verbaast me een beetje dat Twente en Feyenoord daar zo moeilijk over doen. Voetballer van grote klasse, en nog jong ook. Wie weet waar het over een jaar of vijf kan staan met die jongen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Lastpost het volgende:
Morgen die 4 miljoen overmaken aan SC Heerenveen en van de rest (miljoen of 4/5) een spits huren voor een jaartje en een linksback vastleggen.
Huren met optie tot koop. Het zou ook zonde zijn als je een tweede Guidetti binnenhaalt, en dat ie dan na een seizoen weer vertrekt naar zo'n grote club en op basis van zijn Feyenoordprestaties voor 20 miljoen wordt doorverkocht aan een andere grote club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord alleen een spits koopt en verder geen cent uitgeeft. Prioriteit #1 is financieel gezond worden en het middenveld is goed bezet. Leuke speler die Ziyech maar niet nodig en dus onnodig risico. Mocht er een spits gehuurd worden in plaats van gekocht, dan wordt het misschien een ander verhaal.
Anderzijds zullen clubs bij veelbelovende spitsen niet happig zijn op zo'n optie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop. Het zou ook zonde zijn als je een tweede Guidetti binnenhaalt, en dat ie dan na een seizoen weer vertrekt naar zo'n grote club en op basis van zijn Feyenoordprestaties voor 20 miljoen wordt doorverkocht aan een andere grote club.
Ik geloof niet dat Oliveira nou bij Benfica op erg veel speeltijd hoeft te rekenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anderzijds zullen clubs bij veelbelovende spitsen niet happig zijn op zo'n optie.
Eens, ook al eerder gezegd hier. Zou hier direct voor tekenenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je twee belangrijkste 'niet-in-balbezit-spelers' inwisselen voor nog twee 'balbezit-spelers'quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eens, ook al eerder gezegd hier. Zou hier direct voor tekenen
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]Anders gaan we met 6 spitsen spelen, kan ook. Dringt het nog steeds niet door dat Toornstra en Ziyech geen vervangers zijn voor Clasie
. Zijn aanvallende middenvelders
Als de nood hoog zit ja, zijn van nature geen verdedigende middenvelders dat kan iedereen wel zien. Daarnaast zitten we al met teveel middenvelders.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:19 schreef PIETR het volgende:
[..]Toornstra speelde bij ADO regelmatig als controlerende middenvelder. Ook Vilhena kan dat. Dus een middenveld met Ziyech erbij kan prima.
Teveel middenvelders? Vormer is goed genoeg als vervanger, maar verder? Karsdorp? Zijn er 2. Rest komt zwaar tekort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als de nood hoog zit ja, zijn van nature geen verdedigende middenvelders dat kan iedereen wel zien. Daarnaast zitten we al met teveel middenvelders.
Dat ze tekort komen betekent niet dat ze niet op de loonlijst staan. Eerst verkopen/verhuren dan pas kopen/huren... remember?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Teveel middenvelders? Vormer is goed genoeg als vervanger, maar verder? Karsdorp? Zijn er 2. Rest komt zwaar tekort.
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dat ze tekort komen betekent niet dat ze niet op de loonlijst staan. Eerst verkopen/verhuren dan pas kopen/huren... remember?
Ik denk dat iedereen het wel eens is dat het wel capabele spelers zijn. Dat maakt het dus logisch dat het goede investeringen zijn, maar het zijn nog altijd geen vervangers van Clasie maar aanvallende middenveldersquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.
De snavels die over het algemeen direct aan je bureau komen gillen zouden niet eens weten hoe ze in die schotel moeten komen en sommigen hebben zelfs de samenvatting niet eens gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ze in die schotel met een blinddoek op zitten..
Vak 818 de gekste!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Akilla het volgende:
Je weet dat de eredivisie weer begonnen is als je die snavels van een collega's je weer even fijn komen vertelen hoe slecht feyenoord was en dat immers onze beste spelers is...
Je zou bijna zeggen dat ze in die schotel met een blinddoek op zitten..
Gelukkig ben jij geen technisch directeur, serieus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Had het erover dat als Clasie weggaat, wat ik nog wel verwacht, dat Ziyech en Toornstra goede investeringen zijn. En volgens mij zijn er tov vorig seizoen 8/9 spelers van de loonlijst verdwenen. En daar zijn 4 spelers voor teruggekomen. Is nog wel wat ruimte dus.
Vanuit die redenering is een spits ook niet nodig. Die positie is ook dubbel bezet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef TC03 het volgende:
Leuke speler die Ziyech maar niet nodig en dus onnodig risico.
Want?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:48 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen technisch directeur, serieus.
Toornstra heeft veel betere techniek dan Immers en kan beter afmaken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:03 schreef Tomasso het volgende:
Toornstra een speler vinden die Feyenoord hogerop zou moeten brengen. Een dom dravertje, net als Immers. Beide kunnen nuttig zijn, maar vallen uiteindelijk toch wel door de mand.
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.quote:
Zwaar frustrerend inderdaad. Heb nog wel de hoop dat er vandaag of morgen ineens een spits wordt gepresenteerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.
Kwalitatief is het middenveld goed bezet. De spits niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vanuit die redenering is een spits ook niet nodig. Die positie is ook dubbel bezet.![]()
Onze spits voldoet nog beter in deze selectie/manier van spelen dan onze nummer 10. Met Clasie, Vilhena en Ziyech op het middenveld en met onze huidige buitenspelers maakt het echt niet zo heel veel meer uit wie er in de spits staat hoor. Anderzijds kun je een speler als Eto'o nog laten mislukken met Immers erachter.
Daar verschillen we dan over qua mening.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kwalitatief is het middenveld goed bezet. De spits niet.
van Beek is net zo lomp als de Vrij was toen hij net begon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met drie lompe spelers als Van Beek' Immers en Te Vrede in de bassis toch je punten pakken is wel des Feyenoords natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |