quote:[quote]
ISIS opent slavenmarkt voor vrouwen
Geplaatst door Michael van der Galien op 7 augustus, 2014 - 15:14
De extremisten verkopen christelijke, sjjitische en yazidische vrouwen aan mede-soennis.
We beginnen een steeds beter (of eigenlijk: kwalijker) beeld te krijgen van hoe het kalifaat van ISIS er de komende jaren precies uit gaat zien. Hele bevolkingsgroepen moeten zich onderwerpen aan het radicale gedachtegoed van die club terroristen, religieuze minderheden worden vervolgd, gedwongen om zich te bekeren tot de islam en/of afgeslacht, en ga zo maar door. Het is een ware nachtmerrie voor mensen die het tot voor kort relatief prima voor elkaar hadden.
Toch kan het blijkbar nog erger worden dan tot nu toe aangenomen. Arabische media berichten namelijk dat ISIS nu een slavenmarkt heeft gecreëerd waar vrouwen van religieuze minderheden worden verhandeld. Een woordvoerder van de Red Crescent (de islamitische versie van het Rode Kruis) laat dat weten. Blijkbaar worden sjiitische, christelijke en yazidische vrouwen gekidnapt, om vervolgens te worden verhandeld. "De organisatie zette tientallen families vast op het vliegveld van Tal Afar." De vrouwen werden gescheiden van de mannen, waarna de laatsten in koelen bloede vermoord werden...http://www.dagelijksestan(...)enmarkt-voor-vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de vrouwen werden afgevoerd.
[...]
Volgens "Wat zijn we toch een goed land, snik"-Timmerfrans, zijn de rechten voor Christenen in Irak wettelijk gewaarborgd en hoeven ze dus nergens voor te vrezen. Wel jammer dat ISIS zich niet veel aantrekt van de Irakese grondwet (enige grondwet is de koran) en mannen onthoofd en vrouwen nu op slavenmarkten verkoopt.
Het westen is zeker schuldig aan deze situatie, want zij heeft kunnen ontstaan in het machtsvacuum toen Saddam verdween. De casus belli van deze oorlog was sowieso een leugen. Daarom wordt het tijd dat wij gaan ingrijpen, of we er nu zin in hebben of niet.
Tot slot nog een plaatje dat ik liever niet had willen zien, en waarop jullie ook niet moeten klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar loombandje nog om!Wat een vieze, vieze, smerige kutzakken zijn het toch!! Ik zou geheel onbezoldigd wel naar Irak willen om deze kankerlijers kapot te schieten!
The End Times are wild
Dit ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je geen linkjes in die spoilers plaatsen ipv van foto's?
Jup. Zieke idioten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb de spoilers niet geopend maar zie wel thumbnails van 1,5 x 1,5 cm ofzo bovenaan. Zo te zien zijn er koppen gerold.
Die eerste was nog tot daar aan toe, maar een klein kind onthoofden. Hoe ziek ben je dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
Ik wou dat ik niet op die spoilers geklikt had.
Dan klik je toch niet op de spoilers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je geen linkjes in die spoilers plaatsen ipv van foto's?
Alleen die laatste spoiler vond ik echt te ver gaan. Maar goed, daar heb ik ook voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
Ik wou dat ik niet op die spoilers geklikt had.
Landtroepen sturen en op linie het hele land door. iedere ISIS-strijder kapot schieten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die eerste was nog tot daar aan toe, maar een klein kind onthoofden. Hoe ziek ben je dan?
Ineens snap ik dat Al Qaeda dit clubje te extremistisch vindt. Moest er om lachen toen ik dat een paar weken terug las...
Maar wat zou men hier nu aan kunnen doen?
90% van de mensen die daar woont hebben er niks mee te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef Nintex het volgende:
Bommen erop, heel veel bommen, veeg dat kalifaat maar weg van de aardbodem en pleur alle malle boekjes maar in het vuur.
De VS wil zich vast niet opnieuw in een golfoorlog storten. Eerst het land kapot schieten, machtsvacuum en dan lekker laten uitzoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Landtroepen sturen en op linie het hele land door. iedere ISIS-strijder kapot schieten.
En daarna?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
Landtroepen sturen en op linie het hele land door. iedere ISIS-strijder kapot schieten.
Lang daar blijven, veel in de economie investeren, veel bloed verliezen, hoge kosten maken. Wij zijn verantwoordelijk.quote:
En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lang daar blijven, veel in de economie investeren, veel bloed verliezen, hoge kosten maken. Wij zijn verantwoordelijk.
Dat is niet mogelijk lijkt me. Irak was best okay met Saddam, maar nadat de VS er democratie heeft gebracht is het land een grote puinzooi van religieuze extremisten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.
Kan haast niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.
Is de lslamitische staat (voor Syrië en de Levant).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef probeer het volgende:
Waar staat IS(IS) nu eigenlijk voor?
Maar Nederland opent homobordelen vol met slaven in Oekraïnequote:ISIS opent slavenmarkt voor vrouwen
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:29 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.dagelijksestan(...)enmarkt-voor-vrouwen
Volgens "Wat zijn we toch een goed land, snik"-Timmerfrans, zijn de rechten voor Christenen in Irak wettelijk gewaarborgd en hoeven ze dus nergens voor te vrezen. Wel jammer dat ISIS zich niet veel aantrekt van de Irakese grondwet (enige grondwet is de koran) en mannen onthoofd en vrouwen nu op slavenmarkten verkoopt.
Het westen is zeker schuldig aan deze situatie, want zij heeft kunnen ontstaan in het machtsvacuum toen Saddam verdween. De casus belli van deze oorlog was sowieso een leugen. Daarom wordt het tijd dat wij gaan ingrijpen, of we er nu zin in hebben of niet.
Tot slot nog een plaatje dat ik liever niet had willen zien, en waarop jullie ook niet moeten klikken!Nou, jij pleurt dit hier allemaal klakkeloos neer, linkjes graag, onderbouwing, want dit is zo duidelijk fake allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar loombandje nog om!Wat een vieze, vieze, smerige kutzakken zijn het toch!! Ik zou geheel onbezoldigd wel naar Irak willen om deze kankerlijers kapot te schieten!
![]()
Ja kom laten we ons druk maken om symboliek ipv de echte problemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
En van Aartsen, die ISIS-vlaggen bij demonstraties gewoon toestaat!!! Maar een papoea-vlag niet. Hoe laf en NSB kan een mens nog zijn in 2014.
Word Michelle dan naar de slaven- of veemarkt gebracht?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is de lslamitische staat (voor Syrië en de Levant).
Uiteindelijk willen ze dat hun vlag ook op het witte huis wappert.
Ik denk dat Michelle wordt doodgeschoten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Word Michelle dan naar de slaven- of veemarkt gebracht?
Ik maar denken dat zowat iedereen wordt afgeslacht. Maar christenen hebben weer speciale aandacht nodig zie ik. Immers die zijn meer waard dan de rest.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Smerige kut ISIS. Alle Christenen worden daar afgeslacht, maar ondertussen is men te druk met dat geklooi van Israël en Palestina of wat lichamen op een akker in Oekraine.
Ondertussen wordt de wereld langzaam bewust van de situatie, maar het is voor veel mensen al te laat..
[ afbeelding ]
Soenni die in opstand komen tegen IS(IS) worden ook op een rijtje gezet en afgeknald idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat zowat iedereen wordt afgeslacht. Maar christenen hebben weer speciale aandacht nodig zie ik. Immers die zijn meer waard dan de rest.
Absoluut gezien zijn moslims toch het meest slachtoffer van terrorisme en extremisme?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat zowat iedereen wordt afgeslacht. Maar christenen hebben weer speciale aandacht nodig zie ik. Immers die zijn meer waard dan de rest.
Zekersteweten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Absoluut gezien zijn moslims toch het meest slachtoffer van terrorisme en extremisme?
VS, kom er maar in......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doordat ze elkaar ook met een ongekende gretigheid afslachten idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Absoluut gezien zijn moslims toch het meest slachtoffer van terrorisme en extremisme?
ja, en dan worden ze vervolgens weer als bezetter neergezet.. als ik Obama was dan zoeken ze het maar lekker uit in het midden oostenquote:
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alleen die laatste spoiler vond ik echt te ver gaan. Maar goed, daar heb ik ook voor gewaarschuwd.
Wat ik zo onbegrijpelijk vind is dat er helemaal geen signalen (vanuit de politiek zijn) om hier in te grijpen. Terwijl virtuele massavernietigingswapens of een Taliban-bewind wel redenen waren om in te grijpen. De oneindige lafheid en het hypocriet zijn van onze politici is hiermee weer aangetoond.
Obama overweegt toch hetzij airstrikes uit te voeren hetzij supplies te droppen bij die bergen waar die Koerden (Yezidi's) zitten.quote:
De VS? Dit is mede mogelijk gemaakt door de VS.quote:
Ze zitten niet alleen in Irak...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Elkaar? Slachtoffers van extremisten bestaan voornamelijk uit extremisten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doordat ze elkaar ook met een ongekende gretigheid afslachten idd.
Moslims doden moslims.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Elkaar? Slachtoffers van extremisten bestaan voornamelijk uit extremisten?
Sarcasme joh....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De VS? Dit is mede mogelijk gemaakt door de VS.
Verder is de leider van de ISIS een Mossad agent: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
Met een ISIS vlag zwaaien symboliek noemenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja kom laten we ons druk maken om symboliek ipv de echte problemen.
Nou, veel meer dan een symbolische actie is het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
Met een ISIS vlag zwaaien symboliek noemen
Alle afbeeldingen komen bovenaan het topic in de Topic Gallery te staan, ook uit spoilers. Links niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dan klik je toch niet op de spoilers?
Je probeert de zaak wrs een beetje te neutraliseren door te beweren dat de ene mens de andere mens doodt? En dat doen ze overal, dus niets aan de hand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Simplificeer nog meer.
Mensen doden mensen.
Een botsing van dragers van DNA.
praten gaat niet veel helpen. Denk niet dat er een land zijn vingers hier aan wil branden hoe verschrikkelijk de situatie ook is. Helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:44 schreef Nintex het volgende:
Overigens is er vandaag een spoedzitting bij de VN over de situatie in Irak.
Ja, jij begint met het op een retarded manier simplificeren. Zo simpel als "moslims doden moslims" is het namelijk niet. Er speelt veel meer dan religie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je probeert de zaak wrs een beetje te neutraliseren door te beweren dat de ene mens de andere mens doodt? En dat doen ze overal, dus niets aan de hand.
Je "elkaar gretig afslachten" veronderstelt dat ook de moslims die afgeslacht worden andere moslims afslachten. In welk opzicht precies?quote:
Gewoon een feestje van maken waar China, Japan, de VS, Rusland, Polen etc. geen nee tegen kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
praten gaat niet veel helpen. Denk niet dat er een land zijn vingers hier aan wil branden hoe verschrikkelijk de situatie ook is. Helaas.
Het is ook grotendeels fake, een paar foto's zijn van Shiieten op de dag van Ashura.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef vinagrait het volgende:
[..]
Nou, jij pleurt dit hier allemaal klakkeloos neer, linkjes graag, onderbouwing, want dit is zo duidelijk fake allemaal.
Veel islamitische landen zullen hier toch ook wel met argusogen naar kijken.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
praten gaat niet veel helpen. Denk niet dat er een land zijn vingers hier aan wil branden hoe verschrikkelijk de situatie ook is. Helaas.
In welk opzicht? Jullie spelen de huiliekaart weer uit, dat moslims nog altijd degenen die de grootste slachtoffers zijn. Ik stel idd vast dat "moslims idd moslims doden". Om redenen die het begripsvermogen van de rest van de internationale gemeenschap te boven gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je "elkaar gretig afslachten" veronderstelt dat ook de moslims die afgeslacht worden andere moslims afslachten. In welk opzicht precies?
Nou nee, hoor, het doden van een rijtje mensen ergens in de woestijn is een vrij fenomenologisch gegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, jij begint met het op een retarded manier simplificeren. Zo simpel als "moslims doden moslims" is het namelijk niet. Er speelt veel meer dan religie.
Klopt, heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niets van. Er is absurd weinig bekend over deze kerel (bron), dat zou totaal anders zijn als hij opgeleid was door Mossad. Bovendien is hij geboren in Irak en al minstens tien jaar lid van Al Queda (bron). Ten slotte wordt vermoed dat hij al tijdens Saddam's regering lid was van gewapende milities, wat de kans dat hij Joods is helemaal nihil maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Verder is de leider van de ISIS een Mossad agent: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
Klopt, de bronnen zijn ook niet okee. Ze hebben wrs ook wel wat anders aan hun hoofd nu (IS(IS).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik was dit verhaal een beetje aan het nachecken maar ik vind niet echt goede bronnen..
Hoezo kortzichtigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat ebola goed uitbreidt in die achterlijke contreien.
Met zoveel bloedvergieten en slechte hygiene gaat dat zeker goed komen.
Ah, werkelijk. Dus de wijze waarop jij het formuleert is vrij van elke subjectiviteit? Jouw achterliggende ideeën uiten zich in de wijze waarop je het beschrijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nee, hoor, het doden van een rijtje mensen ergens in de woestijn is een vrij fenomenologisch gegeven.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef kawotski het volgende:
Heeft m.i. niets meer met religie te maken.
Heel simpel: om dezelfde reden als dat Amerika imperialiseert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Jullie spelen de huiliekaart weer uit, dat moslims nog altijd degenen die de grootste slachtoffers zijn. Ik stel idd vast dat "moslims idd moslims doden". Om redenen die het begripsvermogen van de rest van de internationale gemeenschap te boven gaan.
En als ze klaar zijn met moslims doden willen ze de rest van de wereldbevolking uit afslachten. Uiteindelijk is het heel simpel.
Ik zie momenteel niets bij de Arabische nieuwszenders waar ze over spreken het gehoord te hebben. En de grote kranten zeggen ook niets. Dus zolang dit geen hard bewijs heeft denk ik dat dit weer een hoax is net zoals met de vrouwenbesnijdenis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, de bronnen zijn ook niet okee. Ze hebben wrs ook wel wat anders aan hun hoofd nu (IS(IS).
Hij is door de Mossad opgeleid in Camp Bucca.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niets van. Er is absurd weinig bekend over deze kerel (bron), dat zou totaal anders zijn als hij opgeleid was door Mossad. Bovendien is hij geboren in Irak en al minstens tien jaar lid van Al Queda (bron). Ten slotte wordt vermoed dat hij al tijdens Saddam's regering lid was van gewapende milities, wat de kans dat hij Joods is helemaal nihil maakt.
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat ebola goed uitbreidt in die achterlijke contreien.
Met zoveel bloedvergieten en slechte hygiene gaat dat zeker goed komen.
Crip boekt nu vakantie naar Irak om aan te tonen dat het een hoax isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie momenteel niets bij de Arabische nieuwszenders waar ze over spreken het gehoord te hebben. En de grote kranten zeggen ook niets. Dus zolang dit geen hard bewijs heeft denk ik dat dit weer een hoax is net zoals met de vrouwenbesnijdenis.
Ja, maar moet je daar dan enige empathie bij hebben, bij wat IS(IS) doet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah, werkelijk. Dus de wijze waarop jij het formuleert is vrij van elke subjectiviteit? Jouw achterliggende ideeën uiten zich in de wijze waarop je het beschrijft.
En ik moet dat aannemen op basis van een slecht vertaalde bron die door niets of niemand overgenomen wordt? Yeah right.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij is door de Mossad opgeleid in Camp Bucca.
Waarom zou je daar empathie voor moeten hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar moet je daar dan enige empathie bij hebben, bij wat IS(IS) doet?
Liever dood dan een slaaf, liever ebola dan onthoofding.quote:
Als je een extreem dodelijke besmettelijke ziekte toewenst aan een gebied waar honderden miljoenen mensen wonen, de meeste compleet onschuldige burgers kun je blijkbaar niet zo goed nadenken. Om nog maar niet te spreken over de gigantische kans dat het dan een wereldwijde pandemie wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Liever dood dan een slaaf, liever ebola dan onthoofding.
Hopelijk sterven er dan heel veel rebellen.
't Is niet zo dat de rest van de wereld ook maar iets doet aan die wantoestanden.
Strak plan, maar dan vooral in de kampen van die klootzakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.
Goed, in de praktijk bestaan de meeste slachtoffers van ISIS uit moslims. Dat is al een aanwijzing natuurlijk. Ten slotte loopt Groot Israël van de Eufraat tot de Nijl.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik moet dat aannemen op basis van een slecht vertaalde bron die door niets of niemand overgenomen wordt? Yeah right.
Inderdaad, dat er in Den Haag mensen wonen die deze lui steunen walg ik echt van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
En van Aartsen, die ISIS-vlaggen bij demonstraties gewoon toestaat!!! Maar een papoea-vlag niet. Hoe laf en NSB kan een mens nog zijn in 2014.
Sta je die vlag toe, dan durf je dus je mond niet open te doen. Zelfs neit vanuit het veilige Nederland. Van Aartsen zou een meer dan goede NSB-burgemeester geweest zijn. Keurig om kwart over zeven 's avonds het lijstje met woonachtige Joden inleveren bij de Ortskommandatur.
De leider van ISIS is niet geboren tussen de Nijl en de Eufraat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Goed, in de praktijk bestaan de meeste slachtoffers van ISIS uit moslims. Dat is al een aanwijzing natuurlijk. Ten slotte loopt Groot Israël van de Eufraat tot de Nijl.
Gewoon wat dames met ebola die kant op sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.
Nee joh, het mag niet volgens de ware islam. Hunnie zijn dus, eigenlijk, geen echte moslims, want de ware moslim doet zoiets niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Nintex het volgende:
Er worden verzen geciteerd, tombes van andere stromingen opgeblazen en met Islamitische vlaggen gezwaaid, maar dit heeft inderdaad niets met geloof te maken.
Ik denk toch dat je dat bedoelt, als je zegt het heeft met politiek te maken........quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom zou je daar empathie voor moeten hebben?
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Als je een extreem dodelijke besmettelijke ziekte toewenst aan een gebied waar honderden miljoenen mensen wonen, de meeste compleet onschuldige burgers kun je blijkbaar niet zo goed nadenken. Om nog maar niet te spreken over de gigantische kans dat het dan een wereldwijde pandemie wordt.
Oh ja joh? Hoe kom je van wat ik zeg tot deze conclusie? Niet bepaald fenomenologisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je dat bedoelt, als je zegt het heeft met politiek te maken........
Ja wat een zege zeg. Jouw moslimhaat staat blijkbaar ook jouw menselijkheid in de weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.
En een bevrijding voor de onschuldige mensen in dat gebied.
Jij bent echt niet goed snik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.
En een bevrijding voor de onschuldige mensen in dat gebied.
- Duizenden christenen wegjagenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wat bij het artikel staat: Hier een foto van dezelfde bron. Correctie: let wel, deze foto's zijn al eerder genomen, en betreffen niet de daadwerkelijke slavenmarkt. Ze dienen slechts ter illustratie.I call bullshit, ze willen een bepaald beeld schetsen over iets waar ze geen harde bewijzen tegen hebben.
I call hoax.
Iets zegt mij dat jij je zelf ook niet al te druk maakt om de kinderen die in Gaza zijn gestorven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Merkie het volgende:
Alle moslims op internet zielig doen over Gaza, maar niemand die ik hier over hoor op Facebook of Twitter. Is echt niet normaal wat er allemaal gebeurt in Irak momenteel. Waarom blijft dit beperkt tot korte nieuwsberichten? Er worden dagelijks honderden mensen geëxecuteerd op barbaarse wijze, veel meer doden dan er in Gaza of Israël vallen. Allebei verdient aandacht uiteraard, maar dit keer zijn de Joden niet de daders...
Beter lezen. Deze bron deugt gewoon niet, dus hebben we geen bevestiging dat het daadwerkelijk gebeurd is. Dus hoax. Dat wil niet zeggen dat er geen verschrikkelijke dingen gebeuren, maar laten we ons beperken tot dingen die bewezen kunnen worden. Anders kan ik ook wel een topic openen dat ISIS-strijders alle Christenen in Mosul hebben opgegeten bij de thee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Duizenden christenen wegjagen
- Massa executies van Iraakse soldaten en andere 'tegenstanders'
- Onthoofdingen
- Maffe Sharia wetten invoeren
Maar vrouwen verhandelen, tja dat moet dan wel een 'hoax' zijn, wat een logica.
Ik vind het wel erg, maar ik ga geen kant kiezen in een conflict waar twee schuldigen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij je zelf ook niet al te druk maakt om de kinderen die in Gaza zijn gestorven.
Dat ze het ene doen is geen bewijs van dat ze het andere dus ook doen. Redeneerfout.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Onthoofdingen
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hoe kom je van wat ik zeg tot deze conclusie? Niet bepaald fenomenologisch.
Hoe produceer je dit soort onzin? Ga je met je kont op je toetsenbord zitten? Zo nee, dat had je net zo goed kunnen doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.
Je voelt je aangevallen, maar waarom, vraag ik me af?
De kritiek betreft ISIS.
Toch nog een klein hartje voor hen?
Je hebt één bron die zegt dat de leider van ISIS getraind is door Mossad, en nu is de hele beweging al "een product van Mossad"?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe produceer je dit soort onzin? Ga je met je kont op je toetsenbord zitten? Zo nee, dat had je net zo goed kunnen doen.
ISIS is een product van de Mossad zeg ik, dan lijkt het me niet dat ik ISIS support.
Wat is dit voor een rare reactie? Dus als ze mensen onthoofden dan ja.. vrouwenhandel sowieso wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Onthoofdingen
Wat een belachelijke en stompzinnige insinuatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.
Je voelt je aangevallen, maar waarom, vraag ik me af?
De kritiek betreft ISIS.
Toch nog een klein hartje voor hen?
Wat zit je ISIS te verdedigen? Draag je hen soms een warm hart toe?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie? Dus als ze mensen onthoofden dan ja.. vrouwenhandel sowieso wel.
De bronnen zijn gewoon erg slap en de bronnen die ze noemen zijn niet te vinden. Het gaat er niet om hoe afschuwelijk ze zijn. Het gaat om de waarheid.
Vrouwenhandel heerst er al lang voordat IS er was.
Hier een artikel van een vluchteling die ontsnapt is naar Kurdistan:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie? Dus als ze mensen onthoofden dan ja.. vrouwenhandel sowieso wel.
De bronnen zijn gewoon erg slap en de bronnen die ze noemen zijn niet te vinden. Het gaat er niet om hoe afschuwelijk ze zijn. Het gaat om de waarheid.
Vrouwenhandel heerst er al lang voordat IS er was.
http://www.newyorker.com/news/daily-comment/friend-flees-horror-isis?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=*Mideast%20Brief&utm_campaign=2014_The%20Middle%20East%20Daily_8.6.14quote:ISIS regards Yazidis as devil worshippers, and its fighters have been executing Yazidi men who won’t convert to Islam on the spot, taking away the women as jihadi brides.
Ben je dom of doe je dom? Wat heeft dit te maken met het artikel in OP?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hier een artikel van een vluchteling die ontsnapt is naar Kurdistan:
[..]
http://www.newyorker.com/news/daily-comment/friend-flees-horror-isis?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=*Mideast%20Brief&utm_campaign=2014_The%20Middle%20East%20Daily_8.6.14
Ja sws man.. all day everyday IS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat zit je ISIS te verdedigen? Draag je hen soms een warm hart toe?
Ryan3©quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik weet dat je trollt. Niet doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt in 3 minuten het hele artikel gelezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom? Wat heeft dit te maken met het artikel in OP?
Neuh ik heb het artikel niet gelezen. Zag wederom geen bronnen in het stuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je hebt in 3 minuten het hele artikel gelezen?
quote:Lawmaker Vian Dakhil, the only MP representing the Yazidi minority group in Iraq's Parliament, said in an impassioned speech that 70 Yazidi children had died so far, that women were being killed or sold into slavery and that 500 men had been "slaughtered."
Dus als ik een bron plaats, een ooggetuige verslag van iemand die erbij was toen Sinjar viel, lees je het niet, want je 'ziet geen bron'?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh ik heb het artikel niet gelezen. Zag wederom geen bronnen in het stuk.
Wat een logica weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Fok is de laatste tijd een verzamelplaats van agressieve idioten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef ze een jaar of 2, dan zijn de goede verdreven uit dat pleuris kalifaat en de kanker gezwellen zitten er nog. En dan zeg ik... Een paar miljoen kruisrakketjes erop en toedeledokie
Ongelooflijk inderdaad!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
Je vergeet het kruisigen van christenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Nintex het volgende:
Er worden verzen geciteerd, tombes van andere stromingen opgeblazen en met Islamitische vlaggen gezwaaid, maar dit heeft inderdaad niets met geloof te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Eye of the beholer, denk ik, of niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fok is de laatste tijd een verzamelplaats van agressieve idioten.
Het is niet raar dat als je hoort dat mensen daar verdreven worden, mannen onthoofd, Christenen gekruisigd, vrouwen als slaaf verkocht, Christenkinderen onthoofd et cetera, dat je agressief wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fok is de laatste tijd een verzamelplaats van agressieve idioten.
Een paar dagen geleden was ik nog een moslimhater, maar nu ben ik een moslim. Ik zal deze post van jou eens quoten de volgende keer als ik weer voor racist word uitgemaaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eye of the beholer, denk ik, of niet?
Ben je moslim?
Dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Merkie het volgende:
Alle moslims op internet zielig doen over Gaza, maar niemand die ik hier over hoor op Facebook of Twitter. Is echt niet normaal wat er allemaal gebeurt in Irak momenteel. Waarom blijft dit beperkt tot korte nieuwsberichten? Er worden dagelijks honderden mensen geëxecuteerd op barbaarse wijze, veel meer doden dan er in Gaza of Israël vallen. Allebei verdient aandacht uiteraard, maar dit keer zijn de Joden niet de daders...
Ingrijpen is een ding, maar dat achterlijke wensen hopen op nucleaire bommen of tapijt bombardementen kan ik niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet raar dat als je hoort dat mensen daar verdreven worden, mannen onthoofd, Christenen gekruisigd, vrouwen als slaaf verkocht, Christenkinderen onthoofd et cetera, dat je agressief wordt.
Zeker als je ziet dat dit in de media en bij de regering gewoon wordt doodgezwegen, omdat het niet opportuun geacht wordt om in te grijpen.
Meestal moet ergens ingegrepen worden en dan worden de redenen erbij gezocht. Maar als iets ergens werkelijk uit de hand loopt dan interesseert het blijkbaar niemand.
Tsja het kan verkeren hierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:43 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ik nog een moslimhater, maar nu ben ik een moslim. Ik zal deze post van jou eens quoten de volgende keer als ik weer voor racist word uitgemaakt
Vanwaar die vraag, ben je soms voor ISIS?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eye of the beholer, denk ik, of niet?
Ben je moslim?
Nee, natuurlijk niet. Daarmee doodt je ook de bevolking daar. Dat is pure onzin, dan kun je het net zo goed door ISIS laten doen! Als je dat bedoelt ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ingrijpen is een ding, maar dat achterlijke wensen hopen op nucleaire bommen of tapijt bombardementen kan ik niet zo goed tegen.
Ook weer een nutteloze discussie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag, ben je soms voor ISIS?
Het zijn 28K mensen. Dus dat gaat niet, afschieten. Dat doen we ook niet. Mensen afschieten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
De beste manier op ISIS aan te pakken is erin gaan en ze afschieten. Dan hak je ze in stukken en stop je die in een uitgehold varkenskarkas. Deze karkassen begraaf je dan op een onbekende plek in de woestijn. Alles goed filmen en op youtube zetten. Voor de dood zijn ze niet bang, maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs.
Als je erin gaat ontstaan er vanzelf gevechten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn 28K mensen. Dus dat gaat niet, afschieten. Dat doen we ook niet. Mensen afschieten.
Nee, dan gaan ze op de vlucht, als US "erin" gaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je erin gaat ontstaan er vanzelf gevechten.
Stiekem wel ja. Ik hoop binnenkort een lading trofeeën binnen te krijgen. Heb in huis al een aantal planken aan de muur waar ik flinke potten met sterk water heb staan wachten op hun inhoud. Heerlijk, biertje erbij en wegdromen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook weer een nutteloze discussie.
De vraag is of je een klein hartje hebt voor ISIS, geldt ook voor jou.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stiekem wel ja. Ik hoop binnenkort een lading trofeeën binnen te krijgen. Heb in huis al een aantal planken aan de muur waar ik flinke potten met sterk water heb staan wachten op hun inhoud. Heerlijk, biertje erbij en wegdromen.
Jij bent wel van de ISIS methoden zie ik. Lekker symbolisch net als het kruisigen van christenen. Spreekt bij jouw soort mensen tot de verbeelding denk ik?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
De beste manier op ISIS aan te pakken is erin gaan en ze afschieten. Dan hak je ze in stukken en stop je die in een uitgehold varkenskarkas. Deze karkassen begraaf je dan op een onbekende plek in de woestijn. Alles goed filmen en op youtube zetten. Voor de dood zijn ze niet bang, maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs.
Het lijkt erop dat jij een groot hart voor ISIS hebt, ik heb nog geen afkeuring van jou gelezen. Tot dusverre ben je er content mee dat er moslims afgeslacht worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook weer een nutteloze discussie.
De vraag is of je een klein hartje hebt voor ISIS, geldt ook voor jou.
Dit zijn de uitwassen van het zionisme.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef uitzicht het volgende:
Ik vind de islam een verwerpelijke en misdadige ideologie.
Lol. Deze onzin die je verkondigt is te belachelijk voor woorden. Net zo nep als de foto's die je in de openingspost hebt gebruikt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs
Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:01 schreef deedeetee het volgende:
Misschien dat eindelijk de ogen eens opengaan en men beseft dat Amerika echt niet goed bezig is met inmenging in zaken waar ze niks van snappen. Gelukkig speelt dit zich ver bij ons vandaan af, maar Obama is ook al bezig om in Europa rotzooi te veroorzaken met zijn gebral over Rusland.
Dat is ook nog de hypocrisie, die je blatant etaleert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jij een groot hart voor ISIS hebt, ik heb nog geen afkeuring van jou gelezen. Tot dusverre ben je er content mee dat er moslims afgeslacht worden.
Hoe gevaarlijk zijn die eigenlijk ? Ze zitten redelijk vlakbij mijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.
Het gaat hier om schuldige mensen, niet om onschuldige mensen. Net zo'n onzin dat je de doodstraf niet zou kunnen uitvoeren. Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS, dat het waarschijnlijk levens spaart.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij bent wel van de ISIS methoden zie ik. Lekker symbolisch net als het kruisigen van christenen. Spreekt bij jouw soort mensen tot de verbeelding denk ik?
Ja, schrik aanjagen alsof dat niet nummer 1 doel van ISIS is met hun verwerpelijke Youtube propaganda.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat hier om schuldige mensen, niet om onschuldige mensen. Net zo'n onzin dat je de doodstraf niet zou kunnen uitvoeren. Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS, dat het waarschijnlijk levens spaart.
Time.com, lekker betrouwbare (Mossad)bron ook. Iran heeft gelijk in deze.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:
No mention of a “hornet’s nest” plot can be found in Snowden’s leaked trove of U.S. intelligence documents, and even though Snowden has not publicly refuted the claim, it is safe to assume that the quoted interview never took place.
http://time.com/2992269/isis-is-an-american-plot-says-iran/
De dood is voor ISIS-leden een definitieve weg naar het eeuwige paradijs en martelaarschap...men is juist blij. Denk dus niet dat je er wat mee opschiet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef LXIV het volgende:
Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS
Nee, door ze gewoon te doden jaag je ze geen schrik aan. Dan moet je ze allemaal doden om het probleem op te lossen. Door de lichamen in varkens te verpakken en ergens te begraven zal de rest zo'n schrik krijgen dat ze de strijd staken. Eigenlijk dus een hele humane oplossing.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De dood is voor ISIS-leden een definitieve weg naar het eeuwige paradijs en martelaarschap...men is juist blij. Denk dus niet dat je er wat mee opschiet.
Het lijkt erop dat je onderbewustzijn de boventoon voert in deze post. Zie jij jezelf als crypto-nazi?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is ook nog de hypocrisie, die je blatant etaleert.
Want het gaat allemaal om jou als moslim in Nederland en Nederlanders willen alle moslims uitroeien..
Zijn allemaal crypto-nazi's hier hè?
You Freudian devil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je onderbewustzijn de boventoon voert in deze post. Zie jij jezelf als crypto-nazi?
Je hebt een obsessie met zionisten en Israël. Je maakt de Mossad-kneuzen machtiger dan ze in werkelijkheid zijn. Wat het sjiitische Iran over IS te zeggen heeft is onbetrouwbaar als de pest.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Ceberut het volgende:
Time.com, lekker betrouwbare (Mossad)bron ook. Iran heeft gelijk in deze.
Ja én ??? Daar heb ik immers helemaal niks over gezegd ? Ik zeg alleen dat Amerika met zijn bemoeizucht de ellende daar veroorzaakt heeft. Ze hadden Saddam Hoessein met rust moeten laten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.
In welke setting zijn de meer dan 1.000 westerlingen die zich hebben aangesloten bij IS geboren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Ceberut het volgende:
Was jij in de setting van een ISIS-aanhanger opgegroeid, dan zou jouw gebrek aan ratio jou ook in staat stellen om dezelfde gewelddadigheden te verrichten.
Toevalligheden bestaan niet. Er is een verklaring voor die woorden die je zojuist hebt gekozen. We moeten die verklaring nu nog zien te achterhalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
You Freudian devil..
(Freud was Joods).
Een groot gevaar natuurlijk niet, op de korte termijn. Maar bijvoorbeeld in London is op klaarlichte dag een soldaat onthoofd met een mes. De kans dat jij het bent is klein, maar dat soort dingen gebeurt wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand of de ISIS aanhangers in Nederland een reëel gevaar vormen ?
Helemaal waar. Maar wat gaan we nu doen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja én ??? Daar heb ik immers helemaal niks over gezegd ? Ik zeg alleen dat Amerika met zijn bemoeizucht de ellende daar veroorzaakt heeft. Ze hadden Saddam Hoessein met rust moeten laten.
Onzin gebaseerd op een hoax. Jij bent degene die hen in varkens verpakt, die dode strijders begaan niet zelf de zonde. Denk na.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef LXIV het volgende:
Door de lichamen in varkens te verpakken en ergens te begraven zal de rest zo'n schrik krijgen dat ze de strijd staken. Eigenlijk dus een hele humane oplossing.
Was dat een ISIS aanhanger ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een groot gevaar natuurlijk niet, op de korte termijn. Maar bijvoorbeeld in London is op klaarlichte dag een soldaat onthoofd met een mes. De kans dat jij het bent is klein, maar dat soort dingen gebeurt wel.
Tja, moeilijk te zeggen. Ik denk een oneindige slachtoffergevoel, het gevoel om nergens bij te horen, op een manier een betekenis willen vinden in hun leven? Dat met nog allerlei factoren waardoor juist zij vatbaar zijn voor bepaalde propaganda.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
In welke setting zijn de meer dan 1.000 westerlingen die zich hebben aangesloten bij IS geboren?
Ze hebben zelf Saddam aan de macht geholpen. Conclusie: jij bent voor Amerika's bemoeizucht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Ja én ??? Daar heb ik immers helemaal niks over gezegd ? Ik zeg alleen dat Amerika met zijn bemoeizucht de ellende daar veroorzaakt heeft. Ze hadden Saddam Hoessein met rust moeten laten.
Volgens mij zijn die ISIS-leden geen islamitische theologen. Als je een iman hen laat vertellen dat het paradijs dan voor hen gesloten blijft dan geloven ze dat vast.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onzin gebaseerd op een hoax. Jij bent degene die hen in varkens verpakt, die dode strijders begaan niet zelf de zonde. Denk na.
Nee, dat bestond toen nog niet. Maar wel hetzelfde slag volk natuurlijk. Maar de kans om onder de bus te komen is veel groter, uiteraard. Een echt gevaar is het niet.quote:
"Volgens mij".. daar gaat het al mis, beste man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij zijn die ISIS-leden geen islamitische theologen. Als je een iman hen laat vertellen dat het paradijs dan voor hen gesloten blijft dan geloven ze dat vast.
Is dat volgens de echte intentie van de islam of de neppe?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onzin gebaseerd op een hoax. Jij bent degene die hen in varkens verpakt, die dode strijders begaan niet zelf de zonde. Denk na.
Schei toch uit, je moet hetgeen ISIS doet gewoon veroordelen, daar heb je geen Freud voor nodig. Reminder: tot nu toe zijn het vooral moslims die slachtoffer worden, je geloofsgenoten neem ik aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Toevalligheden bestaan niet. Er is een verklaring voor die woorden die je zojuist hebt gekozen. We moeten die verklaring nu nog zien te achterhalen.
Verder heb ik niks tegen Joden.
Deze methode is al met succes toegepast op een guerila:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
"Volgens mij".. daar gaat het al mis, beste man.
Ik raad je aan om dit artikel te lezen van een expert over de grote baas van de Islamitische Staat (IS).
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28560449
http://en.wikipedia.org/wiki/Moro_Rebellionquote:According to Rear Admiral D.P. Mannix, who fought the Moros as a young lieutenant from 1907–1908, the Americans exploited Muslim taboos by wrapping dead Moros in pig's skin and "stuffing [their] mouth[s] with pork", thereby deterring the Moros from continuing with their suicide attacks.[11]
In dit geval kan dat niet. Als je dit laat gebeuren dan zijn na Irak, Iran, Turkije, de balkan, wij gewoon next. Iedereen roept altijd:nooit meer fascisme. Nou. Hier heb je het ultieme voorbeeld. Genocide, slavernij, marteling, moord, uithongering, verkrachting, mensenrechten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
ahhhh je bent een internetterrorist..grote woorden over terreurplannen, maar zelf doe je geen flikkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
Ik wist het al waar je op doelde. Daarom zei ik ook "gebaseerd op een hoax".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze methode is al met succes toegepast op een guerila:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Moro_Rebellion
Ik vind het wel relevant hoe het historisch ligt, want het is nu eenmaal zo dat wij hierin schuld hebben en dus ook een verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schei toch uit, je moet hetgeen ISIS doet gewoon veroordelen, daar heb je geen Freud voor nodig. Reminder: tot nu toe zijn het vooral moslims die slachtoffer worden, je geloofsgenoten neem ik aan.
In het westen breekt men zich de kop om die moslims te redden van ISIS. Het is een abominatie. Wie ISIS geschapen heeft, en waarom, en hoe dat politiek/historisch ligt is in het geheel niet interessant.
Omdat het niet in jouw roze bril van arabische lente past?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je hele bericht van een slavenmarkt is nep
Er is natuurlijk geen waterdicht bewijs en enkel theorieën. Zo serieus ben ik nou ook weer niet met de theorie die ik heb gepost. De originele bron wijst Snowden als bron aan, zonder verdere onderbouwing.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je hebt een obsessie met zionisten en Israël. Je maakt de Mossad-kneuzen machtiger dan ze in werkelijkheid zijn. Wat het sjiitische Iran over IS te zeggen heeft is onbetrouwbaar als de pest.
Het maakt niet uit of het verhaal een hoax is. Als je het die ISIS-aanhang het kan laten geloven kan het effectief zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik wist het al waar je op doelde. Daarom zei ik ook "gebaseerd op een hoax".
URBAN LEGEND
http://urbanlegends.about.com/library/bl_black_jack_pershing.htm
Ophouden met bemoeienis. Ze het maar zelf laten uitvechten. Hoe triest het ook is. Of de boel overnemen en een nieuwe Saddam aan de macht helpen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar wat gaan we nu doen?
Volgens mij is die steun niet al te serieus. Anders zaten ze toch allemaal daar? Ik heb et idee dat het een beetje een hype is om dit vanuit Nederland te steunenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In dit geval kan dat niet. Als je dit laat gebeuren dan zijn na Irak, Iran, Turkije, de balkan, wij gewoon next. Iedereen roept altijd:nooit meer fascisme. Nou. Hier heb je het ultieme voorbeeld. Genocide, slavernij, marteling, moord, uithongering, verkrachting, mensenrechten?
Ik zeg Isis met wortel en tak uitroeien, met alle middelen die we hebben. Dit tuig moet gedecimeerd. En iedereen die dit steunt mag van mij per direct zijn Nederlanderschap verliezen. Hier zouden wij echt iets aan moeten doen.
En Oja. Wat special ops de financiers laten afknallen. De saudies slopen, alle andere extremistische mafknallers altijd de dreiging van een kogel geven. En ja, dat is rigoureus. Maar ik denk dat als dat niet gebeurt, mijn dochters zo verkocht gaan worden. Want hier hebben wij ook een miljoen moslims, waarvan te veel Isis steunen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef deedeetee het volgende:
Of de boel overnemen en een nieuwe Saddam aan de macht helpen.
Ja maar je hebt ook gekken die gekke dingen doen zonder geloof ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Medi het volgende:
Zal vast al opgemerkt zijn, maar de foto`s zijn nep: http://www.ibtimes.com/sh(...)ashura-photos-709175
Niet dat ik pro ISIS ben. Randdebielen moeten zo snel mogelijk zee worden ingedreven. Mogen overigens de VS en haar bondgenoten dankbaar zijn voor de chaos in het midden oosten. Eerst steken ze de boel in brand en vervolgens overweegt men het te willen blussen.. All in the name of geopolitics natuurlijk.
@Yasmin23 Denk het niet. ISIS in Irak als elders worden opgemaakt uit verschillende groeperingen en achtergronden. Zelfs blanke, blond en blauwogige leden zijn gespot. Mede ontzettend makkelijk te infiltreren. AIVD moet wel heel wat fout doen willen de ISIS aanhangers daadwerkelijk schade aanrichten. Met lonewolves wordt dat natuurlijk lastiger. Hun denkwijze is wel een gevaar voor de samenleving en mede mogen ze van mij het land uit.
Mwah, veel verder dan Irak komen ze niet. Daar teren ze op het conflict tussen soennieten en sjiieten en krijgen ze steun van de soennitische bevolking die zich onderdrukt voelt. Uit twee kwaden kiezen ze dan maar voor de ISIS omdat ze denken dat dat voor hen beter is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In dit geval kan dat niet. Als je dit laat gebeuren dan zijn na Irak, Iran, Turkije, de balkan,
Fenomenologisch niet, ik denk niet dat het westen schuldig is aan de moordpartijen die nu plaats vinden toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant hoe het historisch ligt, want het is nu eenmaal zo dat wij hierin schuld hebben en dus ook een verantwoordelijkheid.
Jij weet wat er gebeurde toen hij weg was ? Enig idee hoeveel erger het nog kan gaan worden ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:32 schreef oksel12 het volgende:
[..]Je weet dat Saddam 200.000 Koerden heeft vergast? En een oorlog met Iran startte die iets van 1 miljoen doden veroorzaakte?
Niet alleen is het een hoax, maar dode moslimstrijders verpakken in een varken zal er niet voor gaan zorgen dat ze gaan stoppen met hun strijd. Ik heb je twee links gegeven, je wilt het niet lezen. Dan houdt het op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:30 schreef LXIV het volgende:
Het maakt niet uit of het verhaal een hoax is. Als je het die ISIS-aanhang het kan laten geloven kan het effectief zijn
Zoveel beter doet Israel het niet wat mensenrechten betreftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef oksel12 het volgende:
Allemaal joodse propaganda natuurlijk! ISIS is eigenlijk een heel lief clubje.
Dat eerste is niet relevant, je vraagt om een nieuwe Saddam. Een nieuwe Saddam zou nog veel meer dan 200.000 mensen moeten vergassen, je gelooft toch niet dat er nog zoveel doden gaan vallen? Buiten dat de de facto onafhankelijkheid van de Koerden dan weer wordt ingetrokken...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jij weet wat er gebeurde toen hij weg was ? Enig idee hoeveel erger het nog kan gaan worden ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Hexagon het volgende:
Tja ik gaf al eerder aan. Het zou niet zo'n slecht idee zijn om die ISIS lui flink militair aan te pakken.
POL / Moet ingegrepen worden tegen ISIS in Irak?
bron: volkskrantquote:De Amerikaanse president Barack Obama overweegt luchtaanvallen in te zetten op strijders van de soennitische terreurgroep ISIS om zo de 40 duizend religieuze minderheden die gevangen zitten op een bergtop in Noord-Irak veilig te stellen. Dat meldt de New York Times.
De tienduizenden vluchtelingen, voornamelijk afkomstig uit de yezidi-minderheid, zijn de berg op gevlucht nadat islamitische extremisten de stad Sinjar hadden veroverd. Een deel van hen is de afgelopen 24 uur geëvacueerd, zo liet een woordvoerder van de Verenigde Naties vandaag weten. Koerdische milities zouden hebben samengewerkt om de mensen te redden.
Ook zijn naar schatting enkele duizenden yezidi's gisteravond naar de Turkse grens gevlucht om te ontsnappen aan de opmars van ISIS. Turkse functionarissen meldden vandaag dat er rond de 150 Yezidi's zijn toegelaten.
'Degenen met een paspoort zijn de grens overgestoken, maar de duizenden die dat niet hebben, wachten aan de andere kant van de grens', zei de burgemeester van een plaats in Zuidoost-Turkije waar yezidi's zijn ondergebracht.
'Wij hebben de informatie zelf net binnen gekregen. Mensen zouden van de berg zijn weggehaald en de VN probeert middelen bij elkaar te krijgen zodat deze mensen geholpen kunnen worden', aldus de woordvoerder.
De afgelopen dagen zouden volgens de VN bijna 200 duizend mensen
op de vlucht zijn geslagen voor de terreurorganisatie ISIS. 'Het is een tragedie van immense proporties'.
Rode Kruis dropt voedsel
Het Rode Kruis heeft de afgelopen 24 uur drie voedseldroppings uitgevoerd boven het gebied waar de Yezidi's vastzitten. De hulporganisatie meldde vandaag dat er tot nu 6.000 mensen zijn geholpen. Meer droppings zijn onderweg.
'Tot nu toe is er geen humanitaire hulp geleverd door internationale organisaties, niet door het Rode Kruis of de Rode Halve Maan, zelfs niet door de Verenigde Naties', zei een op de berg ingesloten Yezidi gisteren tegen de BBC. Het Rode Kruis spreekt dit tegen.
Duivelsaanbidders
De yezidi's vormen een van de oudste geloofsgemeenschappen van het Midden-Oosten, maar worden door extremisten als duivelsaanbidders beschouwd. Toen de extremistische organisatie ISIS afgelopen weekeinde Sinjar veroverde, vluchtten er duizenden mensen naar de bergen. Tientallen kinderen en ouderen zijn hier in een paar dagen tijd al om het leven gekomen: er is geen water en er groeit niets.
Een Irakese yezidi-parlementariër, Vian Dakhil, is in het parlement in tranen uitgebarsten toen ze om hulp smeekte voor haar volk. 'We worden afgeslacht onder het vaandel van 'er is maar één god en dat is Allah'. Ze zei dat een 'volledige geloofsgemeenschap' wordt uitgeroeid door de zeloten.
ISIS heeft zelf foto's verspreid waarop te zien is hoe mannen die in Sinjar zijn achtergebleven door het hoofd zijn geschoten. Vrouwen zouden als seksslaven worden gebruikt.
Wat dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo zie je maar.. ISIS doet ook goeie dingen.
Israël is niet relevant hier, maar de vergelijking is belachelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:37 schreef Medi het volgende:
[..]
Zoveel beter doet Israel het niet wat mensenrechten betreftEen ultrarechtse zionist is in mijn ogen niet veel beter dan een ISIS aanhanger. Beide maken zich schuldig aan mensenrechtenschendingen: http://www.hrw.org/news/2(...)ll-fleeing-civilians , http://www.nrc.nl/nieuws/(...)allen-doden-burgers/
Die link gaat over 'self-flagallation', ofwel zelfkastijding. Dat heeft toch niks te maken met die onthoofde mensen of dat meisje?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet alleen is het een hoax, maar dode moslimstrijders verpakken in een varken zal er niet voor gaan zorgen dat ze gaan stoppen met hun strijd. Ik heb je twee links gegeven, je wilt het niet lezen. Dan houdt het op.
Was dat bij die demo in de schilderswijk ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef Twiitch het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan de hand mensen.
Boeiend. Dode zeloten zijn niet gevaarlijk meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De dood is voor ISIS-leden een definitieve weg naar het eeuwige paradijs en martelaarschap...men is juist blij. Denk dus niet dat je er wat mee opschiet.
ISIS claimt de islam te volgen doch schend vele regels van de islam in haar doen. O.a. het aanvallen en doden van mede moslims en het wettig maken van hun eigendommen. Je hebt overal gekken maar specifiek op jouw vraag denk ik dat de aanhangers in Nederland goed in de gaten worden gehouden. Nogmaals ontzettend makkelijk te infiltreren en uit te lokken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook gekken die gekke dingen doen zonder geloof ?
'self-flagallation'quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:40 schreef LXIV het volgende:
Die link gaat over 'self-flagallation', ofwel zelfkastijding. Dat heeft toch niks te maken met die onthoofde mensen of dat meisje?
Nja ze hebben geloof ik een poging gedaan om bepaalde wijken in den haag tot een Islamitische staat te maken. Heb de kledingvoorschriften al gezien. Het was erg komischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:41 schreef Medi het volgende:
[..]
ISIS claimt de islam te volgen doch schend vele regels van de islam in haar doen. O.a. het aanvallen en doden van mede moslims en het wettig maken van hun eigendommen. Je hebt overal gekken maar specifiek op jouw vraag denk ik dat de aanhangers in Nederland goed in de gaten worden gehouden. Nogmaals ontzettend makkelijk te infiltreren en uit te lokken.
Dan komt er wel weer eens wat rust in dat land.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:38 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat eerste is niet relevant, je vraagt om een nieuwe Saddam. Een nieuwe Saddam zou nog veel meer dan 200.000 mensen moeten vergassen, je gelooft toch niet dat er nog zoveel doden gaan vallen? Buiten dat de de facto onafhankelijkheid van de Koerden dan weer wordt ingetrokken...
quote:Eind 2011 trekken de Amerikaanse troepen zich terug. De oorlog heeft dan al aan bijna 5000 Amerikaanse soldaten het leven gekost, ruim 30.000 raakten gewond. Honderden Britse militairen komen om. Maar de echte verliezers zijn de Iraakse burgers. De schattingen over hoeveel burgers omkwamen, lopen sterk uiteen, van ruim 110.000 tot rond de miljoen.
Tien jaar na het begin van de oorlog blijkt uit onderzoeken dat het merendeel van de Amerikanen vindt dat de inval een vergissing was. Massavernietigingswapens zijn nooit gevonden, banden met Al-Qaida evenmin. Een blamage voor de toenmalige Amerikaanse president Bush en de Britse premier Blair.
Corruptie
Het is gelukt om Saddam Hussein ten val te brengen. Maar Irak is nog lang geen goed functionerende democratie. Er is een coalitieregering, waarbij weliswaar alle verschillende partijen aan één tafel zitten, maar die het nergens over eens kan worden. Het land wordt geteisterd door corruptie. De wederopbouw blijft achter. Volgens recente cijfers van de Wereldbank leeft bijna een kwart van de Irakezen onder de armoedegrens.
Nieuw geweld
En al was het geweld in de eerste jaren van de bezetting erger dan nu, het land gaat nog steeds gebukt onder een sektarische strijd. Bijna dagelijks gaat er wel ergens in Irak een bom af. Zo vielen er vandaag in de hoofdstad Bagdad zeker 48 doden en 150 gewonden bij bomaanslagen in sjiitische wijken.
Je had dus die eerste golfoorlog van Papa Bush.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fenomenologisch niet, ik denk niet dat het westen schuldig is aan de moordpartijen die nu plaats vinden toch.
Het westen heeft wel enigszins een vinger in de pap, direct na WO1, direct na WO2 en mbt Iran 1979, wellicht nog de campagne van 2003. Maar dat is geen voorspeller voor wat er nu gebeurt.
Bush en Blair zouden sowieso nog veroordeeld moeten worden hiervoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je had dus die eerste golfoorlog van Papa Bush.
Doelbewust trok hij niet naar Bagdad, Met opzet liet hij Saddam Hoessein zitten om te voorkomen dat Irak instabiel zou worden na de val van Saddam ( libanisering)
Internationaal werd er zo over gedacht.. Irak instabiel kon het hele midden-oosten instabiel maken.
Maar toen kwam zoon Bush en die zocht smoesjes om glorierijk Irak te 'bevrijden'
Wel, 9/11 was die smoes.
Zeker heeft het westen olv Amerika medeschuld aan de honderdduizenden doden van Irak en de voortwoekerende instabiliteit van het land
Toen al, na 2003, gingen er stemmen op die zeiden dat je Irak in drieën moest verdelen (soenni, sji, Koerdi). Ik denk dat dat de enige juiste oplossing was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je had dus die eerste golfoorlog van Papa Bush.
Doelbewust trok hij niet naar Bagdad, Met opzet liet hij Saddam Hoessein zitten om te voorkomen dat Irak instabiel zou worden na de val van Saddam ( libanisering)
Internationaal werd er zo over gedacht.. Irak instabiel kon het hele midden-oosten instabiel maken.
Maar toen kwam zoon Bush en die zocht smoesjes om glorierijk Irak te 'bevrijden'
Wel, 9/11 was die smoes.
Zeker heeft het westen olv Amerika medeschuld aan de honderdduizenden doden van Irak en de voortwoekerende instabiliteit van het land
Nogmaals, hoeveel doden er tijdens en na de Irakoorlog zijn gevallen is niet relevant.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef deedeetee het volgende:
Dan komt er wel weer eens wat rust in dat land.
In Syrië hadden we Assad moeten steunen. Sowieso is het steunen van die hele Arabische 'lente' totale waanzin geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toen al, na 2003, gingen er stemmen op die zeiden dat je Irak in drieën moest verdelen (soenni, sji, Koerdi). Ik denk dat dat de enige juiste oplossing was.
Maar ISIS is met name opgekomen door Syrië, men had dat niet kunnen voorspellen, en nu is men opgezadeld met een destructieve kracht die zijn weerga niet kent.
Dat lag moeilijk, eerlijk gezegd vanwege humanistische overtuigingen, die ik ook huldig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Syrië hadden we Assad moeten steunen. Sowieso is het steunen van die hele Arabische 'lente' totale waanzin geweest.
Iemand die terrorisme steunt zou je niet moeten steunen, Syrië steunt Hezbollah en terroristen in Gaza. Hamas ook nog tot 2012.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:48 schreef LXIV het volgende:
In Syrië hadden we Assad moeten steunen.
Iran's puppet Assad steunen, Iran's vijand in Irak is al een kopje kleiner gemaakt, Iran's vijand Taliban verdreven, heb je nog meer geniale plannen om Iran nog machtiger te maken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:48 schreef LXIV het volgende:
In Syrië hadden we Assad moeten steunen.
Iran is hooguit een regionale grootmacht. En je kunt denk ik beter in Iran zitten dan in een van die "Arabische Lente'-landen. Als Iran eens iets doet wordt dat meteen onder een vergrootglas gelegd. Ik denk dat Iran een van de meer rationele en menselijke landen is in de regio.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Iran's puppet Assad steunen, Iran's vijand in Irak is al een kopje kleiner gemaakt, Iran's vijand Taliban verdreven, heb je nog meer geniale plannen om Iran nog machtiger te maken?
Petje af voor Iran, na decennia vechten tegen de VS en z'n bondgenoten, die nog steeds nijdig zijn over gebeurtenissen 30-40 jaar geleden. Nu willen politici in Washington schadevergoeding eisen voor de gegijzelden van de ambassade toen. Wat een droplullen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Iran's puppet Assad steunen, Iran's vijand in Irak is al een kopje kleiner gemaakt, Iran's vijand Taliban verdreven, heb je nog meer geniale plannen om Iran nog machtiger te maken?
Als iedereen die in het verleden onrecht is aangedaan een schadevergoeding kan indienen, dan mag de VS wel diep in de buidel tasten!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Petje af voor Iran, na decennia vechten tegen de VS en z'n bondgenoten, die nog steeds nijdig zijn over gebeurtenissen 30-40 jaar geleden. Nu willen politici in Washington schadevergoeding eisen voor de gegijzelden van de ambassade toen. Wat een droplullen.
Daar gaat het natuurlijk niet om, met een ander land zou het allang vergeten zijn. Het gaat om de steun van Iran aan terroristen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:59 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Petje af voor Iran, na decennia vechten tegen de VS en z'n bondgenoten, die nog steeds nijdig zijn over gebeurtenissen 30-40 jaar geleden. Nu willen politici in Washington schadevergoeding eisen voor de gegijzelden van de ambassade toen. Wat een droplullen.
Alle landen die werkelijk internationale politiek bedrijven steunen terroristen. Rusland, VS, Engeland, Frankrijk, China etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om, met een ander land zou het allang vergeten zijn. Het gaat om de steun van Iran aan terroristen.
De een noemt het terrorist en voor de ander is het een verzetsheld. Het gaat om perspectief.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om, met een ander land zou het allang vergeten zijn. Het gaat om de steun van Iran aan terroristen.
Dat is zo, maar wie ISIS verzetshelden durft te noemen is een idioot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De een noemt het terrorist en voor de ander is het een verzetsheld. Het gaat om perspectief.
Je bedoelt dat de Oekraïeners de nazi's als verzetshelden zagen, dat soort redeneringen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De een noemt het terrorist en voor de ander is het een verzetsheld. Het gaat om perspectief.
Waarom zeg jij nou "dat is zo"? We zijn verder geëvolueerd dan WO2 toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is zo, maar wie ISIS verzetshelden durft te noemen is een idioot.
Niet als verzetshelden. Wel als bevrijders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Oekraïeners de nazi's als verzetshelden zagen, dat soort redeneringen?
Ook de nazi's zullen ooit als helden bewonderd zijn, net als dat IDF-soldaten als helden gezien worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Oekraïeners de nazi's als verzetshelden zagen, dat soort redeneringen?
Nee, een bus opblazen met onschuldige Israëlische toeristen in Bulgarije zoals Hezbollah deed in 2012 is feitelijk terrorisme.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Maar we zijn verder geëvolueerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet als verzetshelden. Wel als bevrijders.
Omdat het inderdaad zo is. De Mujaheddin werden door de VS gezien als verzetshelden, door de USSR als terroristen. Naderhand draaide dat om. Zo is het bijna iedere keer, letterlijk dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij nou "dat is zo"? We zijn verder geëvolueerd dan WO2 toch?
Ja, maar wij weten dat dat met de nazi's anders zat, toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ook de nazi's zullen ooit als helden bewonderd zijn, net als dat IDF-soldaten als helden gezien worden.
Maar als je ziet hoe mensen vermoord worden door ISIS ga je ook dat soort redeneringen afsteken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat het inderdaad zo is. De Mujaheddin werden door de VS gezien als verzetshelden, door de USSR als terroristen. Naderhand draaide dat om. Zo is het bijna iedere keer, letterlijk dus.
Ik niet, maar ben dan ook opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Reken maar dat ik hun racisme en haat heb gevoeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is die steun niet al te serieus. Anders zaten ze toch allemaal daar? Ik heb et idee dat het een beetje een hype is om dit vanuit Nederland te steunen
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ze hebben geloof ik een poging gedaan om bepaalde wijken in den haag tot een Islamitische staat te maken. Heb de kledingvoorschriften al gezien. Het was erg komisch
Nuke?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Spanky78 het volgende:
Nuke the fucking basterds nu het nog kan.
Het was echt te grappig. Ik heb op hun fb die nu offline is gehaald gevraagd waar ik precies die kleding aanmoest. Wil natuurlijk daar niet perrongeluk terecht komen zonder gepaste kledingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef Medi het volgende:
[..]Wat een Hersenloze idioten zijn het.
Dat is dan één voorbeeld waarbij het ook nog eens achteraf vast te stellen is dat zij overduidelijk fout zaten. Dat wil niet zeggen dat in elk conflict het makkelijk uit te maken is wie nou de held is en wie de terrorist.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar wij weten dat dat met de nazi's anders zat, toch?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Helaas is het de bittere werkelijkheid.
Ik had het gewoon van DDS hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Okay, ik ben erin getrapt...Fuck you, TS.
Klopt, is niet van ISIS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet of het al verteld is, maar de foto's die in de OP staan zijn niet van ISIS. Wat je in de OP ziet is een soort re-enactment van wat ooit is gebeurd in Karbala met de familie van de profeet Mohammed. Deze re-enactments worden in Ashoera door sjiieten gedaan om deze gebeurtenis te herdenken.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Karbala
Oprotten gast, we take kindly to facts around here.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet of het al verteld is, maar de foto's die in de OP staan zijn niet van ISIS. Wat je in de OP ziet is een soort re-enactment van wat ooit is gebeurd in Karbala met de familie van de profeet Mohammed. Deze re-enactments worden in Ashoera door sjiieten gedaan om deze gebeurtenis te herdenken.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Karbala
http://www.liveleak.com/view?i=44e_1406655216quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef vinagrait het volgende:
[..]
Nou, jij pleurt dit hier allemaal klakkeloos neer, linkjes graag, onderbouwing, want dit is zo duidelijk fake allemaal.
Wat laat dit filmpje zien ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:33 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=44e_1406655216
Filmpje is vorige week nog gemaakt....
Wat is er daar precies fake aan, mijn beste?
Jouw link gaat over executies, niet over slavenmarkten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:33 schreef Robuustheid het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=44e_1406655216
Filmpje is vorige week nog gemaakt....
Wat is er daar precies fake aan, mijn beste?
Obama overweegt iig de Yezidi's eindelijk te helpen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:25 schreef Buitendam het volgende:
De NAVO is te druk met Oekraine, anders was er nu wel enige vorm van interventie geweest.
Heb dit net in het Irak-topic gepost, over een kleine twee uurtjes weten we meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Obama overweegt iig de Yezidi's eindelijk te helpen.
2 uur nog........quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heb dit net in het Irak-topic gepost, over een kleine twee uurtjes weten we meer.
De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties komt vandaag om 23.30 uur (onze tijd) in spoedzitting bijeen om zich te buigen over de situatie in Irak. Dit is van diplomaten bij het hoofdkwartier van de volkerenorganisatie in New York vernomen. Frankrijk had op de vergadering aangedrongen vanwege de 'terroristische dreiging' in Irak.
Hyprocriet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef Ceberut het volgende:
Inside info: de VN gaat een tweet de wereld insturen waarbij ze ISIS vriendelijk doch dringend verzoeken om hun activiteiten te staken.
Althans dat was de strekking van de woorden tegen Israël, ik neem aan dat het nu niet veel anders zal zijn.
Hopelijk komt er een resolutie, waarmee we kunnen ingrijpen. Als het moet zijn ze binnen 2 maanden weggebombardeerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef Ceberut het volgende:
Inside info: de VN gaat een tweet de wereld insturen waarbij ze ISIS vriendelijk doch dringend verzoeken om hun activiteiten te staken.
Althans dat was de strekking van de woorden tegen Israël, ik neem aan dat het nu niet veel anders zal zijn.
Ja daar zal ISIS wel naar luisterenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:42 schreef Ceberut het volgende:
Nou ja, Obama gaat wel wat doen voor die Yezidi's iig. Hopelijk althans, horen we binnen paar uur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef superniger het volgende:
Wel triest allemaal. Waarom word er niet ingegrepen?
Kan de VN ofzo hier niets aan doen?
Slecht plan. Koerden moet je geen eigen land geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toen al, na 2003, gingen er stemmen op die zeiden dat je Irak in drieën moest verdelen (soenni, sji, Koerdi). Ik denk dat dat de enige juiste oplossing was.
Maar ISIS is met name opgekomen door Syrië (en gek genoeg de Arabische lente), men had dat niet kunnen voorspellen, en nu is men opgezadeld met een destructieve kracht die zijn weerga niet kent.
In die vorm is dat verhaal inderdaad een hoax, maar het bevat wel een kern van waarheid. Het Amerikaanse leger paste een wat minder radicale variant van die methode toe, die volgens Pershing ook enig effect had:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik wist het al waar je op doelde. Daarom zei ik ook "gebaseerd op een hoax".
URBAN LEGEND
http://urbanlegends.about.com/library/bl_black_jack_pershing.htm
quote:"These juramentado attacks were materially reduced in number by a practice the army had already adopted, one that Muhammadans held in abhorrence. The bodies were publicly buried in the same grave with a dead pig. It was not pleasant to take such measures, but the prospect of going to hell instead of heaven sometimes deterred the would-be assassins."
John J. Pershing, My Life before the World War, 1860--1917: A Memoir. Edited with an introduction by John T. Greenwood (2013)
Ben blij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:51 schreef superniger het volgende:
Plaatje van onthoofd christelijk kind doet het niet bij mij.
Ik hoop dat de ledematen al rijkelijk in het rondte vliegen, wat een kankerlijers. Bommen er op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben blij.
Verder zijn de bombardementen begonnen, hoor ik zojuist!
De ISIS leden hebben een hoge sneuvelbereidheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ledematen al rijkelijk in het rondte vliegen, wat een kankerlijers. Bommen er op.
Klopt idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef .Exe het volgende:
Weer zijn het de Amerikanen die zich om het Iraakse volk bekommeren!
Waar blijven die humane Arabische landen nou?
Ik begrijp er niks van
Ik ben er het wel mee eens btw, Islam is wel anders idd. Iig anders bedoeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nogmaals, fundamentalisten zoals Taliban, Al Qaida, Isid en andere van zulke groeperingen; zij volgen niet de Koran, maar sommige nep hadith die na de dood van de profeet zijn verzonnen als zijnde dat de profeet Mohammed dat gezegd zou hebben.
In feite zijn het gebruiken waar de profeet Mohammed erg op tegen was.
Deze nep hadith (overleveringen) die niet in de Koran staan zijn ook tegenstrijdig met de Koran.
Vrouwonvriendelijkheid, agressie zijn de grootste voorbeelden.
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
Fundamentalisten zijn niet oprecht
Fundamentalisten zijn agressief en zondaars
Fundamentalisten zijn vrouw onvriendelijk
Fundamentalisten zijn lichamelijk niet schoon
Fundamentalisten zijn beledigend
Fundamentalisten verdienen geld door het vertellen van de Godsdienst
Fundamentalisten vinden de Koran niet genoeg
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn uiterst vriendelijk
Moslims zijn liefdevol en medelevend
Moslims waarderen vrouwen
Moslims zijn schoon
Moslims zeggen de mooiste woorden
Moslims vertellen het geloof omwille van onze Heer
Moslims gehoorzamen alleen de Koran
Volgens de site van nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar)
www.harunyahya.com
Waarom helpen de omliggende arabische landen nou nooit? Wel kankeren op vs die zich overal mee bemoeit over het algemeen, maar midden oosten bied nooit een helpende hand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef .Exe het volgende:
Ik begrijp er niks van
Arabische landen zijn niet humaan merendeels. Bang om iets verkeerd te zeggen en willen iedereen te vriend houden. Te schijterig.. daarom doen ze allemaal ook niets voor de burgers in Gaza ze willen ze ook niet opvangen, bang voor de westerse landen en wat ze daarvan gaan denken aangezien inde media word geschetst dat Palestijnen allemaal terroristen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef .Exe het volgende:
Ik begrijp er niks van
De quran en ahadith*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nogmaals, fundamentalisten zoals Taliban, Al Qaida, Isid en andere van zulke groeperingen; zij volgen niet de Koran, maar sommige nep hadith die na de dood van de profeet zijn verzonnen als zijnde dat de profeet Mohammed dat gezegd zou hebben.
Deze nep hadith (overleveringen) die niet in de Koran staan zijn ook tegenstrijdig met de Koran.
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn schoon
www.harunyahya.com
Nou ja, Egypte doet wel wat om cease fire tussen Israël en Palestijnen te bewerkstelligen. Over het algemeen doen ze idd geen reet. Alsof ze een klein hartje hebben voor ISIS idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom helpen de omliggende arabische landen nou nooit? Wel kankeren op vs die zich overal mee bemoeit over het algemeen, maar midden oosten bied nooit een helpende hand.
Het is een abominatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:52 schreef Lidlchips het volgende:
Walgelijk die foto's maar ik ga de realiteit niet ontkennen. Wat kunnen mensen elkaar aan doen....
Walgelijk ventje ben je met je chronische vooroordelen. Wie is hier nu de racist?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, iedereen weet dat niet alle Palestijnen terroristen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Arabische landen zijn niet humaan merendeels. Bang om iets verkeerd te zeggen en willen iedereen te vriend houden. Te schijterig.. daarom doen ze allemaal ook niets voor de burgers in Gaza ze willen ze ook niet opvangen, bang voor de westerse landen en wat ze daarvan gaan denken aangezien inde media word geschetst dat Palestijnen allemaal terroristen zijn.
Palestina vergelijken met IS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:56 schreef .Exe het volgende:
[..]
Onzin, iedereen weet dat niet alle Palestijnen terroristen zijn.
Als ik de beelden van Noord Irak zie dan heb ik de neiging om zelf te gaan bombarderen daar op kanker ISIS.
Waar is het gevoel van die Arabieren?
Maar waar is de medemenselijkheid dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Palestina vergelijken met IS.
Weet genoeg.
Hoiije
Waar maak je dat uit op?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Palestina vergelijken met IS.
Weet genoeg.
Hoiije
het zal wat zijn als we de hulp van Iran moeten inschakelen in deze kwestiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef .Exe het volgende:
Ik begrijp er niks van
Voor de Irak invasie waren er al tussen de 400.000 en een miljoen dode Irakezen, voornamelijk kinderen door westerse sancties. De oorlog zelf had ook weer honderdduizenden slachtoffers. Ik ben van mening dat we na 2 pogingen, maar eens moeten stoppen met ingrijpen. Niet alleen halen we onze doelen toch niet, de kans is groot dat we meer kwaad dan goed doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Daarmee doodt je ook de bevolking daar. Dat is pure onzin, dan kun je het net zo goed door ISIS laten doen! Als je dat bedoelt ben ik het helemaal met je eens.
Maar gaat jouw bloed dan niet koken als je die man ziet met het lichaam van zijn dochtertje, onthoofd en met het loombandje nog om, door een compleet imbeciele ISIS-aanhanger zonder enige reden? Een kind dat nog nooit iemand kwaad gedaan heeft en gewoon buiten aan het spelen was? Hoe ziek kun je zijn!! Als ik dat zie wil ik echt een bijl pakken en die ISIS-figuren tot aan de neuswortel de schedel splijten en daarna schijten op het karkas.
Jaja, de pedo-roof-profeet had het allemaal zo vriendelijk bedoelt. Lekker kinderen neuken land veroveren en een religie verzinnen. En dat is dan de heilige profeetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens de New York Times overweegt president Obama zijn luchtmacht boven Noord-Irak in te zetten om naar schatting 45.000 leden van niet-islamitische minderheden te hulp te komen. Nadat die voor oprukkende ISIS-troepen waren gevlucht, zitten die nu zonder voedsel of water vast in het Sinjar-gebergte.
Volgens de New York Times bespreekt Obama met zijn staf de mogelijkheden om hen te hulp te komen. Gedacht wordt aan luchtaanvallen op de ISIS-troepen aan de voet van het gebergte en het droppen van voedsel en geneesmiddelen voor de vluchtelingen.
Een woordvoerder van het Witte Huis zei tegen persbureau Reuters dat de problemen van Irak niet langs militaire weg opgelost kunnen worden.
Humanitaire ramp
Een regeringsfunctionaris zei tegen de krant dat een besluit snel wordt verwacht, omdat de situatie op een humanitaire ramp dreigt uit te lopen.
Tot dusver weigert de Amerikaanse regering tegen de ISIS-troepen in actie te komen, zolang premier Maliki niet is opgestapt. Volgens de Amerikanen staat de premier effectief optreden tegen ISIS in de weg, omdat hij er niet in slaagt een gezamenlijk front van sjiieten en soennieten tegen ISIS te vormen.
De afgelopen dagen heeft het Rode Kruis al wel hulp geboden aan de mensen die hun toevlucht hebben gezocht in de bergen van Sinjar. Door voedseldroppings konden volgens de hulporganisatie 6000 mensen worden voorzien van water, voedsel en medicijnen.
Nederland
De ontwikkelingen rond de vluchtelingen in Noord-Irak hebben ook de aandacht van de Nederlandse regering. In een brief aan de Tweede Kamer schrijft minister Timmermans van Buitenlandse Zaken dat de nood van de vluchtelingen bijzonder hoog is en onmiddellijke aandacht vereist. Het kabinet steunde daarom het verzoek van Frankrijk voor een spoedzitting van de VN-Veiligheidsraad.
Timmermans schrijft verder dat er geld genoeg is om de vluchtelingen van noodhulp te voorzien. Een oproep van de VN aan lidstaten om geld te storten heeft 200 miljoen dollar meer opgeleverd dan was gehoopt, mede door een bijdrage van 500 miljoen dollar van Saoedi-Arabië.
http://nos.nl/artikel/683(...)ctie-boven-irak.html
Ga jij ze het ff vertellen daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn schoon
www.harunyahya.com
Blijkbaar zijn de fundamentalisten het niet met je eens. Punt is, de Islam is een religie, waarbij het erg gemakkelijk is om (zeer) extremistisch te worden. Om de een of andere reden, is overal waar het islamitische geloof zijn intrede doet, binnen de kortste keren heibel. en dat komt voornamelijk omdat Moslims anderen hun geloof en leefwijzes opdringen, desnoods met geweld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Kortom:
FUNDAMENTALISTEN
[ afbeelding ]
MOSLIMS
[ afbeelding ]
Moslims zijn schoon
www.harunyahya.com
Ah, van die users die met hun brilletje boven op het scherm gedrukt zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle afbeeldingen komen bovenaan het topic in de Topic Gallery te staan, ook uit spoilers. Links niet.
http://nos.nl/artikel/684019-obama-luchtaanvallen-op-isis.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef Ringo het volgende:
Dat Amerika deze kankerbrengende hoerenkinderen tot pulp bombardere. Dat Iran hen daarbij helpe. Dood aan dit hondstuig.
als ze in die zandbakken geen islamitisch geloof hadden gehad zou een ander geloof wel met geweld worden opgedrongen. Het gaat allemaal om macht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:25 schreef Bensel het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de fundamentalisten het niet met je eens. Punt is, de Islam is een religie, waarbij het erg gemakkelijk is om (zeer) extremistisch te worden. Om de een of andere reden, is overal waar het islamitische geloof zijn intrede doet, binnen de kortste keren heibel. en dat komt voornamelijk omdat Moslims anderen hun geloof en leefwijzes opdringen, desnoods met geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |