abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143175111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat hier om schuldige mensen, niet om onschuldige mensen. Net zo'n onzin dat je de doodstraf niet zou kunnen uitvoeren. Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS, dat het waarschijnlijk levens spaart.
Ja, schrik aanjagen alsof dat niet nummer 1 doel van ISIS is met hun verwerpelijke Youtube propaganda.

Jij verschilt in wezen niet veel van ISIS-aanhangers. Het verschil is dat jij toevallig elders bent geboren. Was jij in de setting van een ISIS-aanhanger opgegroeid, dan zou jouw gebrek aan ratio jou ook in staat stellen om dezelfde gewelddadigheden te verrichten. Je hebt er de zieke geest voor.
pi_143175143
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:
No mention of a “hornet’s nest” plot can be found in Snowden’s leaked trove of U.S. intelligence documents, and even though Snowden has not publicly refuted the claim, it is safe to assume that the quoted interview never took place.
http://time.com/2992269/isis-is-an-american-plot-says-iran/
Time.com, lekker betrouwbare (Mossad)bron ook. Iran heeft gelijk in deze.
pi_143175150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef LXIV het volgende:
Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS
De dood is voor ISIS-leden een definitieve weg naar het eeuwige paradijs en martelaarschap...men is juist blij. Denk dus niet dat je er wat mee opschiet.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:16:29 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143175214
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Aloulou het volgende:

[..]

De dood is voor ISIS-leden een definitieve weg naar het eeuwige paradijs en martelaarschap...men is juist blij. Denk dus niet dat je er wat mee opschiet.
Nee, door ze gewoon te doden jaag je ze geen schrik aan. Dan moet je ze allemaal doden om het probleem op te lossen. Door de lichamen in varkens te verpakken en ergens te begraven zal de rest zo'n schrik krijgen dat ze de strijd staken. Eigenlijk dus een hele humane oplossing.
The End Times are wild
pi_143175220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ook nog de hypocrisie, die je blatant etaleert.
Want het gaat allemaal om jou als moslim in Nederland en Nederlanders willen alle moslims uitroeien. :').
Zijn allemaal crypto-nazi's hier hè?
Het lijkt erop dat je onderbewustzijn de boventoon voert in deze post. Zie jij jezelf als crypto-nazi?
pi_143175257
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je onderbewustzijn de boventoon voert in deze post. Zie jij jezelf als crypto-nazi?
You Freudian devil. :D.

(Freud was Joods).
I´m back.
pi_143175268
quote:
16s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Ceberut het volgende:
Time.com, lekker betrouwbare (Mossad)bron ook. Iran heeft gelijk in deze.
Je hebt een obsessie met zionisten en Israël. Je maakt de Mossad-kneuzen machtiger dan ze in werkelijkheid zijn. Wat het sjiitische Iran over IS te zeggen heeft is onbetrouwbaar als de pest.
-
pi_143175281
Weet iemand of de ISIS aanhangers in Nederland een reëel gevaar vormen ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:18:46 #159
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_143175323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.
Ja én ??? Daar heb ik immers helemaal niks over gezegd ? Ik zeg alleen dat Amerika met zijn bemoeizucht de ellende daar veroorzaakt heeft. Ze hadden Saddam Hoessein met rust moeten laten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_143175326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Ceberut het volgende:
Was jij in de setting van een ISIS-aanhanger opgegroeid, dan zou jouw gebrek aan ratio jou ook in staat stellen om dezelfde gewelddadigheden te verrichten.
In welke setting zijn de meer dan 1.000 westerlingen die zich hebben aangesloten bij IS geboren?
-
pi_143175346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

You Freudian devil. :D.

(Freud was Joods).
Toevalligheden bestaan niet. Er is een verklaring voor die woorden die je zojuist hebt gekozen. We moeten die verklaring nu nog zien te achterhalen.

Verder heb ik niks tegen Joden.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:19:41 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143175366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand of de ISIS aanhangers in Nederland een reëel gevaar vormen ?
Een groot gevaar natuurlijk niet, op de korte termijn. Maar bijvoorbeeld in London is op klaarlichte dag een soldaat onthoofd met een mes. De kans dat jij het bent is klein, maar dat soort dingen gebeurt wel.
The End Times are wild
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:20:01 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143175384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja én ??? Daar heb ik immers helemaal niks over gezegd ? Ik zeg alleen dat Amerika met zijn bemoeizucht de ellende daar veroorzaakt heeft. Ze hadden Saddam Hoessein met rust moeten laten.
Helemaal waar. Maar wat gaan we nu doen?
The End Times are wild
pi_143175397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef LXIV het volgende:
Door de lichamen in varkens te verpakken en ergens te begraven zal de rest zo'n schrik krijgen dat ze de strijd staken. Eigenlijk dus een hele humane oplossing.
Onzin gebaseerd op een hoax. Jij bent degene die hen in varkens verpakt, die dode strijders begaan niet zelf de zonde. Denk na.
-
pi_143175434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een groot gevaar natuurlijk niet, op de korte termijn. Maar bijvoorbeeld in London is op klaarlichte dag een soldaat onthoofd met een mes. De kans dat jij het bent is klein, maar dat soort dingen gebeurt wel.
Was dat een ISIS aanhanger ?
pi_143175477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In welke setting zijn de meer dan 1.000 westerlingen die zich hebben aangesloten bij IS geboren?
Tja, moeilijk te zeggen. Ik denk een oneindige slachtoffergevoel, het gevoel om nergens bij te horen, op een manier een betekenis willen vinden in hun leven? Dat met nog allerlei factoren waardoor juist zij vatbaar zijn voor bepaalde propaganda.

Op dezelfde manier dat mensen zich vrijwillig bij het IDF aansluiten. Ik ben ervan overtuigd dat die mensen als persoon inwisselbaar zijn. Het is dat ze toevallig elders zijn geboren, maar ze bestaan uit hetzelfde materiaal.
pi_143175495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Ze hebben zelf Saddam aan de macht geholpen. Conclusie: jij bent voor Amerika's bemoeizucht.
-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:23:58 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143175572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Onzin gebaseerd op een hoax. Jij bent degene die hen in varkens verpakt, die dode strijders begaan niet zelf de zonde. Denk na.
Volgens mij zijn die ISIS-leden geen islamitische theologen. Als je een iman hen laat vertellen dat het paradijs dan voor hen gesloten blijft dan geloven ze dat vast.

Je zet er gewoon 100 op een rijtje, geknield. Net zoals zij met hun tegenstanders doen. Dan pak je er ééntje uit, snijdt zijn hoofd eraf in het front der troepen. Dan haal je een varkenskarkas naar voren, snijdt het lichaam van de ISIS-aanhanger aan stukken, stopt het in het varken en naait het varken dicht. Je laat een imam erbij vertellen dat deze strijder nu niet naar het paradijs gaat, maar rechtstreeks naar de hel. omdat hij onrein is. Dan toon je de 100 andere varkens die al klaar staan om hun in te verpakken en begint met het doorsnijden van kelen. Kijken of ze de jihad dan nog zo grappig vinden.

(En alles op youtube natuurlijk)
The End Times are wild
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:24:41 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143175626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was dat een ISIS aanhanger ?
Nee, dat bestond toen nog niet. Maar wel hetzelfde slag volk natuurlijk. Maar de kans om onder de bus te komen is veel groter, uiteraard. Een echt gevaar is het niet.
The End Times are wild
pi_143175646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij zijn die ISIS-leden geen islamitische theologen. Als je een iman hen laat vertellen dat het paradijs dan voor hen gesloten blijft dan geloven ze dat vast.
"Volgens mij".. daar gaat het al mis, beste man.

Ik raad je aan om dit artikel te lezen van een expert over de grote baas van de Islamitische Staat (IS).
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28560449
-
pi_143175648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Is dat volgens de echte intentie van de islam of de neppe?
pi_143175677
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Toevalligheden bestaan niet. Er is een verklaring voor die woorden die je zojuist hebt gekozen. We moeten die verklaring nu nog zien te achterhalen.

Verder heb ik niks tegen Joden.
Schei toch uit, je moet hetgeen ISIS doet gewoon veroordelen, daar heb je geen Freud voor nodig. Reminder: tot nu toe zijn het vooral moslims die slachtoffer worden, je geloofsgenoten neem ik aan.
In het westen breekt men zich de kop om die moslims te redden van ISIS. Het is een abominatie. Wie ISIS geschapen heeft, en waarom, en hoe dat politiek/historisch ligt is in het geheel niet interessant.
I´m back.
pi_143175757
Wat een apen zeg.
Ура для россии
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:27:41 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143175761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

"Volgens mij".. daar gaat het al mis, beste man.

Ik raad je aan om dit artikel te lezen van een expert over de grote baas van de Islamitische Staat (IS).
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28560449
Deze methode is al met succes toegepast op een guerila:
quote:
According to Rear Admiral D.P. Mannix, who fought the Moros as a young lieutenant from 1907–1908, the Americans exploited Muslim taboos by wrapping dead Moros in pig's skin and "stuffing [their] mouth[s] with pork", thereby deterring the Moros from continuing with their suicide attacks.[11]
http://en.wikipedia.org/wiki/Moro_Rebellion
The End Times are wild
pi_143175773
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.
In dit geval kan dat niet. Als je dit laat gebeuren dan zijn na Irak, Iran, Turkije, de balkan, wij gewoon next. Iedereen roept altijd:nooit meer fascisme. Nou. Hier heb je het ultieme voorbeeld. Genocide, slavernij, marteling, moord, uithongering, verkrachting, mensenrechten?

Ik zeg Isis met wortel en tak uitroeien, met alle middelen die we hebben. Dit tuig moet gedecimeerd. En iedereen die dit steunt mag van mij per direct zijn Nederlanderschap verliezen. Hier zouden wij echt iets aan moeten doen.

En Oja. Wat special ops de financiers laten afknallen. De saudies slopen, alle andere extremistische mafknallers altijd de dreiging van een kogel geven. En ja, dat is rigoureus. Maar ik denk dat als dat niet gebeurt, mijn dochters zo verkocht gaan worden. Want hier hebben wij ook een miljoen moslims, waarvan te veel Isis steunen.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')