abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143174334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eye of the beholer, denk ik, of niet?
Ben je moslim?
Vanwaar die vraag, ben je soms voor ISIS?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:49:38 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143174335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ingrijpen is een ding, maar dat achterlijke wensen hopen op nucleaire bommen of tapijt bombardementen kan ik niet zo goed tegen.
Nee, natuurlijk niet. Daarmee doodt je ook de bevolking daar. Dat is pure onzin, dan kun je het net zo goed door ISIS laten doen! Als je dat bedoelt ben ik het helemaal met je eens.

Maar gaat jouw bloed dan niet koken als je die man ziet met het lichaam van zijn dochtertje, onthoofd en met het loombandje nog om, door een compleet imbeciele ISIS-aanhanger zonder enige reden? Een kind dat nog nooit iemand kwaad gedaan heeft en gewoon buiten aan het spelen was? Hoe ziek kun je zijn!! Als ik dat zie wil ik echt een bijl pakken en die ISIS-figuren tot aan de neuswortel de schedel splijten en daarna schijten op het karkas.
The End Times are wild
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:50:53 #128
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143174364
De beste manier op ISIS aan te pakken is erin gaan en ze afschieten. Dan hak je ze in stukken en stop je die in een uitgehold varkenskarkas. Deze karkassen begraaf je dan op een onbekende plek in de woestijn. Alles goed filmen en op youtube zetten. Voor de dood zijn ze niet bang, maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs.
The End Times are wild
pi_143174392
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vanwaar die vraag, ben je soms voor ISIS?
Ook weer een nutteloze discussie.
De vraag is of je een klein hartje hebt voor ISIS, geldt ook voor jou.
I´m back.
pi_143174433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
De beste manier op ISIS aan te pakken is erin gaan en ze afschieten. Dan hak je ze in stukken en stop je die in een uitgehold varkenskarkas. Deze karkassen begraaf je dan op een onbekende plek in de woestijn. Alles goed filmen en op youtube zetten. Voor de dood zijn ze niet bang, maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs.
Het zijn 28K mensen. Dus dat gaat niet, afschieten. Dat doen we ook niet. Mensen afschieten.
I´m back.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:53:24 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143174450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zijn 28K mensen. Dus dat gaat niet, afschieten. Dat doen we ook niet. Mensen afschieten.
Als je erin gaat ontstaan er vanzelf gevechten.
The End Times are wild
pi_143174490
De tweede foto in de OP doet het niet. Ik kan het ook niet vinden op liveleak.
pi_143174525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je erin gaat ontstaan er vanzelf gevechten.
Nee, dan gaan ze op de vlucht, als US "erin" gaat.
Ze hebben wel goede wapens, US wapens, die ze daar achter gelaten hebben. Dus dan krijg je een aardige combat.
Nee, ik weet niet wat de oplossing is, op dit moment.
I´m back.
pi_143174555
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Stiekem wel ja. Ik hoop binnenkort een lading trofeeën binnen te krijgen. Heb in huis al een aantal planken aan de muur waar ik flinke potten met sterk water heb staan wachten op hun inhoud. Heerlijk, biertje erbij en wegdromen.
pi_143174567
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Stiekem wel ja. Ik hoop binnenkort een lading trofeeën binnen te krijgen. Heb in huis al een aantal planken aan de muur waar ik flinke potten met sterk water heb staan wachten op hun inhoud. Heerlijk, biertje erbij en wegdromen.
:').
I´m back.
pi_143174579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:').
Stel dan niet van die kankerdomme vragen. :')
pi_143174588
Ik vind de islam een verwerpelijke en misdadige ideologie.
i'm bad
pi_143174604
quote:
Jij bent wel van de ISIS methoden zie ik. Lekker symbolisch net als het kruisigen van christenen. Spreekt bij jouw soort mensen tot de verbeelding denk ik?
pi_143174615
Die mensen leven nog echt in de middeleeuwen, zijn ze nu pas net onder hun stenen vandaan gekomen?
🐱
pi_143174631
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat jij een groot hart voor ISIS hebt, ik heb nog geen afkeuring van jou gelezen. Tot dusverre ben je er content mee dat er moslims afgeslacht worden.
pi_143174650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef uitzicht het volgende:
Ik vind de islam een verwerpelijke en misdadige ideologie.
Dit zijn de uitwassen van het zionisme.
http://www.intifada-pales(...)s-israels-interests/
pi_143174699
Grondtroepen sturen lijkt me inderdaad een prima plan. Kunnen ze meteen een beetje oefenen voor later tegen de communisten. Amerika kan verder gewoon thuisblijven, wel graag wat raketjes en tanks lenen als het kan.
Conscience do cost.
pi_143174703
quote:
maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs
Lol. Deze onzin die je verkondigt is te belachelijk voor woorden. Net zo nep als de foto's die je in de openingspost hebt gebruikt.
-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:01:54 #144
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_143174713
Misschien dat eindelijk de ogen eens opengaan en men beseft dat Amerika echt niet goed bezig is met inmenging in zaken waar ze niks van snappen. Gelukkig speelt dit zich ver bij ons vandaan af, maar Obama is ook al bezig om in Europa rotzooi te veroorzaken met zijn gebral over Rusland.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_143174754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:01 schreef deedeetee het volgende:
Misschien dat eindelijk de ogen eens opengaan en men beseft dat Amerika echt niet goed bezig is met inmenging in zaken waar ze niks van snappen. Gelukkig speelt dit zich ver bij ons vandaan af, maar Obama is ook al bezig om in Europa rotzooi te veroorzaken met zijn gebral over Rusland.
Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.
pi_143174787
IS is niet door Mossad opgericht. Edward Snowden heeft nooit een interview gegeven.

Belachelijke conspiracy-theorie.
-
pi_143174801
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat jij een groot hart voor ISIS hebt, ik heb nog geen afkeuring van jou gelezen. Tot dusverre ben je er content mee dat er moslims afgeslacht worden.
Dat is ook nog de hypocrisie, die je blatant etaleert.
Want het gaat allemaal om jou als moslim in Nederland en Nederlanders willen alle moslims uitroeien. :').
Zijn allemaal crypto-nazi's hier hè?
I´m back.
pi_143174867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.
Hoe gevaarlijk zijn die eigenlijk ? Ze zitten redelijk vlakbij mij :P
pi_143174878
No mention of a “hornet’s nest” plot can be found in Snowden’s leaked trove of U.S. intelligence documents, and even though Snowden has not publicly refuted the claim, it is safe to assume that the quoted interview never took place.
http://time.com/2992269/isis-is-an-american-plot-says-iran/
-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:08:02 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143174893
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jij bent wel van de ISIS methoden zie ik. Lekker symbolisch net als het kruisigen van christenen. Spreekt bij jouw soort mensen tot de verbeelding denk ik?
Het gaat hier om schuldige mensen, niet om onschuldige mensen. Net zo'n onzin dat je de doodstraf niet zou kunnen uitvoeren. Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS, dat het waarschijnlijk levens spaart.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')