quote:[quote]
ISIS opent slavenmarkt voor vrouwen
Geplaatst door Michael van der Galien op 7 augustus, 2014 - 15:14
De extremisten verkopen christelijke, sjjitische en yazidische vrouwen aan mede-soennis.
We beginnen een steeds beter (of eigenlijk: kwalijker) beeld te krijgen van hoe het kalifaat van ISIS er de komende jaren precies uit gaat zien. Hele bevolkingsgroepen moeten zich onderwerpen aan het radicale gedachtegoed van die club terroristen, religieuze minderheden worden vervolgd, gedwongen om zich te bekeren tot de islam en/of afgeslacht, en ga zo maar door. Het is een ware nachtmerrie voor mensen die het tot voor kort relatief prima voor elkaar hadden.
Toch kan het blijkbar nog erger worden dan tot nu toe aangenomen. Arabische media berichten namelijk dat ISIS nu een slavenmarkt heeft gecreëerd waar vrouwen van religieuze minderheden worden verhandeld. Een woordvoerder van de Red Crescent (de islamitische versie van het Rode Kruis) laat dat weten. Blijkbaar worden sjiitische, christelijke en yazidische vrouwen gekidnapt, om vervolgens te worden verhandeld. "De organisatie zette tientallen families vast op het vliegveld van Tal Afar." De vrouwen werden gescheiden van de mannen, waarna de laatsten in koelen bloede vermoord werden...http://www.dagelijksestan(...)enmarkt-voor-vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de vrouwen werden afgevoerd.
[...]
Volgens "Wat zijn we toch een goed land, snik"-Timmerfrans, zijn de rechten voor Christenen in Irak wettelijk gewaarborgd en hoeven ze dus nergens voor te vrezen. Wel jammer dat ISIS zich niet veel aantrekt van de Irakese grondwet (enige grondwet is de koran) en mannen onthoofd en vrouwen nu op slavenmarkten verkoopt.
Het westen is zeker schuldig aan deze situatie, want zij heeft kunnen ontstaan in het machtsvacuum toen Saddam verdween. De casus belli van deze oorlog was sowieso een leugen. Daarom wordt het tijd dat wij gaan ingrijpen, of we er nu zin in hebben of niet.
Tot slot nog een plaatje dat ik liever niet had willen zien, en waarop jullie ook niet moeten klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar loombandje nog om!Wat een vieze, vieze, smerige kutzakken zijn het toch!! Ik zou geheel onbezoldigd wel naar Irak willen om deze kankerlijers kapot te schieten!
The End Times are wild
Dit ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je geen linkjes in die spoilers plaatsen ipv van foto's?
Jup. Zieke idioten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb de spoilers niet geopend maar zie wel thumbnails van 1,5 x 1,5 cm ofzo bovenaan. Zo te zien zijn er koppen gerold.
Die eerste was nog tot daar aan toe, maar een klein kind onthoofden. Hoe ziek ben je dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
Ik wou dat ik niet op die spoilers geklikt had.
Dan klik je toch niet op de spoilers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je geen linkjes in die spoilers plaatsen ipv van foto's?
Alleen die laatste spoiler vond ik echt te ver gaan. Maar goed, daar heb ik ook voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef deadprez het volgende:
Ik wou dat ik niet op die spoilers geklikt had.
Landtroepen sturen en op linie het hele land door. iedere ISIS-strijder kapot schieten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die eerste was nog tot daar aan toe, maar een klein kind onthoofden. Hoe ziek ben je dan?
Ineens snap ik dat Al Qaeda dit clubje te extremistisch vindt. Moest er om lachen toen ik dat een paar weken terug las...
Maar wat zou men hier nu aan kunnen doen?
90% van de mensen die daar woont hebben er niks mee te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef Nintex het volgende:
Bommen erop, heel veel bommen, veeg dat kalifaat maar weg van de aardbodem en pleur alle malle boekjes maar in het vuur.
De VS wil zich vast niet opnieuw in een golfoorlog storten. Eerst het land kapot schieten, machtsvacuum en dan lekker laten uitzoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Landtroepen sturen en op linie het hele land door. iedere ISIS-strijder kapot schieten.
En daarna?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
Landtroepen sturen en op linie het hele land door. iedere ISIS-strijder kapot schieten.
Lang daar blijven, veel in de economie investeren, veel bloed verliezen, hoge kosten maken. Wij zijn verantwoordelijk.quote:
En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lang daar blijven, veel in de economie investeren, veel bloed verliezen, hoge kosten maken. Wij zijn verantwoordelijk.
Dat is niet mogelijk lijkt me. Irak was best okay met Saddam, maar nadat de VS er democratie heeft gebracht is het land een grote puinzooi van religieuze extremisten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.
Kan haast niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En het daar dan als een nog grotere teringbende achterlaten dan we het aantroffen. Hola-die-fucking-Jeej.
Is de lslamitische staat (voor Syrië en de Levant).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef probeer het volgende:
Waar staat IS(IS) nu eigenlijk voor?
Maar Nederland opent homobordelen vol met slaven in Oekraïnequote:ISIS opent slavenmarkt voor vrouwen
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:29 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.dagelijksestan(...)enmarkt-voor-vrouwen
Volgens "Wat zijn we toch een goed land, snik"-Timmerfrans, zijn de rechten voor Christenen in Irak wettelijk gewaarborgd en hoeven ze dus nergens voor te vrezen. Wel jammer dat ISIS zich niet veel aantrekt van de Irakese grondwet (enige grondwet is de koran) en mannen onthoofd en vrouwen nu op slavenmarkten verkoopt.
Het westen is zeker schuldig aan deze situatie, want zij heeft kunnen ontstaan in het machtsvacuum toen Saddam verdween. De casus belli van deze oorlog was sowieso een leugen. Daarom wordt het tijd dat wij gaan ingrijpen, of we er nu zin in hebben of niet.
Tot slot nog een plaatje dat ik liever niet had willen zien, en waarop jullie ook niet moeten klikken!Nou, jij pleurt dit hier allemaal klakkeloos neer, linkjes graag, onderbouwing, want dit is zo duidelijk fake allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar loombandje nog om!Wat een vieze, vieze, smerige kutzakken zijn het toch!! Ik zou geheel onbezoldigd wel naar Irak willen om deze kankerlijers kapot te schieten!
![]()
Ja kom laten we ons druk maken om symboliek ipv de echte problemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
En van Aartsen, die ISIS-vlaggen bij demonstraties gewoon toestaat!!! Maar een papoea-vlag niet. Hoe laf en NSB kan een mens nog zijn in 2014.
Word Michelle dan naar de slaven- of veemarkt gebracht?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is de lslamitische staat (voor Syrië en de Levant).
Uiteindelijk willen ze dat hun vlag ook op het witte huis wappert.
Ik denk dat Michelle wordt doodgeschoten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Word Michelle dan naar de slaven- of veemarkt gebracht?
Ik maar denken dat zowat iedereen wordt afgeslacht. Maar christenen hebben weer speciale aandacht nodig zie ik. Immers die zijn meer waard dan de rest.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Smerige kut ISIS. Alle Christenen worden daar afgeslacht, maar ondertussen is men te druk met dat geklooi van Israël en Palestina of wat lichamen op een akker in Oekraine.
Ondertussen wordt de wereld langzaam bewust van de situatie, maar het is voor veel mensen al te laat..
[ afbeelding ]
Soenni die in opstand komen tegen IS(IS) worden ook op een rijtje gezet en afgeknald idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat zowat iedereen wordt afgeslacht. Maar christenen hebben weer speciale aandacht nodig zie ik. Immers die zijn meer waard dan de rest.
Absoluut gezien zijn moslims toch het meest slachtoffer van terrorisme en extremisme?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat zowat iedereen wordt afgeslacht. Maar christenen hebben weer speciale aandacht nodig zie ik. Immers die zijn meer waard dan de rest.
Zekersteweten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Absoluut gezien zijn moslims toch het meest slachtoffer van terrorisme en extremisme?
VS, kom er maar in......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doordat ze elkaar ook met een ongekende gretigheid afslachten idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Absoluut gezien zijn moslims toch het meest slachtoffer van terrorisme en extremisme?
ja, en dan worden ze vervolgens weer als bezetter neergezet.. als ik Obama was dan zoeken ze het maar lekker uit in het midden oostenquote:
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alleen die laatste spoiler vond ik echt te ver gaan. Maar goed, daar heb ik ook voor gewaarschuwd.
Wat ik zo onbegrijpelijk vind is dat er helemaal geen signalen (vanuit de politiek zijn) om hier in te grijpen. Terwijl virtuele massavernietigingswapens of een Taliban-bewind wel redenen waren om in te grijpen. De oneindige lafheid en het hypocriet zijn van onze politici is hiermee weer aangetoond.
Obama overweegt toch hetzij airstrikes uit te voeren hetzij supplies te droppen bij die bergen waar die Koerden (Yezidi's) zitten.quote:
De VS? Dit is mede mogelijk gemaakt door de VS.quote:
Ze zitten niet alleen in Irak...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Elkaar? Slachtoffers van extremisten bestaan voornamelijk uit extremisten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doordat ze elkaar ook met een ongekende gretigheid afslachten idd.
Moslims doden moslims.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Elkaar? Slachtoffers van extremisten bestaan voornamelijk uit extremisten?
Sarcasme joh....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De VS? Dit is mede mogelijk gemaakt door de VS.
Verder is de leider van de ISIS een Mossad agent: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
Met een ISIS vlag zwaaien symboliek noemenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja kom laten we ons druk maken om symboliek ipv de echte problemen.
Nou, veel meer dan een symbolische actie is het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
Met een ISIS vlag zwaaien symboliek noemen
Alle afbeeldingen komen bovenaan het topic in de Topic Gallery te staan, ook uit spoilers. Links niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:41 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dan klik je toch niet op de spoilers?
Je probeert de zaak wrs een beetje te neutraliseren door te beweren dat de ene mens de andere mens doodt? En dat doen ze overal, dus niets aan de hand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Simplificeer nog meer.
Mensen doden mensen.
Een botsing van dragers van DNA.
praten gaat niet veel helpen. Denk niet dat er een land zijn vingers hier aan wil branden hoe verschrikkelijk de situatie ook is. Helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:44 schreef Nintex het volgende:
Overigens is er vandaag een spoedzitting bij de VN over de situatie in Irak.
Ja, jij begint met het op een retarded manier simplificeren. Zo simpel als "moslims doden moslims" is het namelijk niet. Er speelt veel meer dan religie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je probeert de zaak wrs een beetje te neutraliseren door te beweren dat de ene mens de andere mens doodt? En dat doen ze overal, dus niets aan de hand.
Je "elkaar gretig afslachten" veronderstelt dat ook de moslims die afgeslacht worden andere moslims afslachten. In welk opzicht precies?quote:
Gewoon een feestje van maken waar China, Japan, de VS, Rusland, Polen etc. geen nee tegen kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
praten gaat niet veel helpen. Denk niet dat er een land zijn vingers hier aan wil branden hoe verschrikkelijk de situatie ook is. Helaas.
Het is ook grotendeels fake, een paar foto's zijn van Shiieten op de dag van Ashura.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef vinagrait het volgende:
[..]
Nou, jij pleurt dit hier allemaal klakkeloos neer, linkjes graag, onderbouwing, want dit is zo duidelijk fake allemaal.
Veel islamitische landen zullen hier toch ook wel met argusogen naar kijken.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
praten gaat niet veel helpen. Denk niet dat er een land zijn vingers hier aan wil branden hoe verschrikkelijk de situatie ook is. Helaas.
In welk opzicht? Jullie spelen de huiliekaart weer uit, dat moslims nog altijd degenen die de grootste slachtoffers zijn. Ik stel idd vast dat "moslims idd moslims doden". Om redenen die het begripsvermogen van de rest van de internationale gemeenschap te boven gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je "elkaar gretig afslachten" veronderstelt dat ook de moslims die afgeslacht worden andere moslims afslachten. In welk opzicht precies?
Nou nee, hoor, het doden van een rijtje mensen ergens in de woestijn is een vrij fenomenologisch gegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, jij begint met het op een retarded manier simplificeren. Zo simpel als "moslims doden moslims" is het namelijk niet. Er speelt veel meer dan religie.
Klopt, heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niets van. Er is absurd weinig bekend over deze kerel (bron), dat zou totaal anders zijn als hij opgeleid was door Mossad. Bovendien is hij geboren in Irak en al minstens tien jaar lid van Al Queda (bron). Ten slotte wordt vermoed dat hij al tijdens Saddam's regering lid was van gewapende milities, wat de kans dat hij Joods is helemaal nihil maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Verder is de leider van de ISIS een Mossad agent: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
Klopt, de bronnen zijn ook niet okee. Ze hebben wrs ook wel wat anders aan hun hoofd nu (IS(IS).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik was dit verhaal een beetje aan het nachecken maar ik vind niet echt goede bronnen..
Hoezo kortzichtigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat ebola goed uitbreidt in die achterlijke contreien.
Met zoveel bloedvergieten en slechte hygiene gaat dat zeker goed komen.
Ah, werkelijk. Dus de wijze waarop jij het formuleert is vrij van elke subjectiviteit? Jouw achterliggende ideeën uiten zich in de wijze waarop je het beschrijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nee, hoor, het doden van een rijtje mensen ergens in de woestijn is een vrij fenomenologisch gegeven.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef kawotski het volgende:
Heeft m.i. niets meer met religie te maken.
Heel simpel: om dezelfde reden als dat Amerika imperialiseert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Jullie spelen de huiliekaart weer uit, dat moslims nog altijd degenen die de grootste slachtoffers zijn. Ik stel idd vast dat "moslims idd moslims doden". Om redenen die het begripsvermogen van de rest van de internationale gemeenschap te boven gaan.
En als ze klaar zijn met moslims doden willen ze de rest van de wereldbevolking uit afslachten. Uiteindelijk is het heel simpel.
Ik zie momenteel niets bij de Arabische nieuwszenders waar ze over spreken het gehoord te hebben. En de grote kranten zeggen ook niets. Dus zolang dit geen hard bewijs heeft denk ik dat dit weer een hoax is net zoals met de vrouwenbesnijdenis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, de bronnen zijn ook niet okee. Ze hebben wrs ook wel wat anders aan hun hoofd nu (IS(IS).
Hij is door de Mossad opgeleid in Camp Bucca.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niets van. Er is absurd weinig bekend over deze kerel (bron), dat zou totaal anders zijn als hij opgeleid was door Mossad. Bovendien is hij geboren in Irak en al minstens tien jaar lid van Al Queda (bron). Ten slotte wordt vermoed dat hij al tijdens Saddam's regering lid was van gewapende milities, wat de kans dat hij Joods is helemaal nihil maakt.
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat ebola goed uitbreidt in die achterlijke contreien.
Met zoveel bloedvergieten en slechte hygiene gaat dat zeker goed komen.
Crip boekt nu vakantie naar Irak om aan te tonen dat het een hoax isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie momenteel niets bij de Arabische nieuwszenders waar ze over spreken het gehoord te hebben. En de grote kranten zeggen ook niets. Dus zolang dit geen hard bewijs heeft denk ik dat dit weer een hoax is net zoals met de vrouwenbesnijdenis.
Ja, maar moet je daar dan enige empathie bij hebben, bij wat IS(IS) doet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah, werkelijk. Dus de wijze waarop jij het formuleert is vrij van elke subjectiviteit? Jouw achterliggende ideeën uiten zich in de wijze waarop je het beschrijft.
En ik moet dat aannemen op basis van een slecht vertaalde bron die door niets of niemand overgenomen wordt? Yeah right.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij is door de Mossad opgeleid in Camp Bucca.
Waarom zou je daar empathie voor moeten hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar moet je daar dan enige empathie bij hebben, bij wat IS(IS) doet?
Liever dood dan een slaaf, liever ebola dan onthoofding.quote:
Als je een extreem dodelijke besmettelijke ziekte toewenst aan een gebied waar honderden miljoenen mensen wonen, de meeste compleet onschuldige burgers kun je blijkbaar niet zo goed nadenken. Om nog maar niet te spreken over de gigantische kans dat het dan een wereldwijde pandemie wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Liever dood dan een slaaf, liever ebola dan onthoofding.
Hopelijk sterven er dan heel veel rebellen.
't Is niet zo dat de rest van de wereld ook maar iets doet aan die wantoestanden.
Strak plan, maar dan vooral in de kampen van die klootzakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.
Goed, in de praktijk bestaan de meeste slachtoffers van ISIS uit moslims. Dat is al een aanwijzing natuurlijk. Ten slotte loopt Groot Israël van de Eufraat tot de Nijl.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik moet dat aannemen op basis van een slecht vertaalde bron die door niets of niemand overgenomen wordt? Yeah right.
Inderdaad, dat er in Den Haag mensen wonen die deze lui steunen walg ik echt van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
En van Aartsen, die ISIS-vlaggen bij demonstraties gewoon toestaat!!! Maar een papoea-vlag niet. Hoe laf en NSB kan een mens nog zijn in 2014.
Sta je die vlag toe, dan durf je dus je mond niet open te doen. Zelfs neit vanuit het veilige Nederland. Van Aartsen zou een meer dan goede NSB-burgemeester geweest zijn. Keurig om kwart over zeven 's avonds het lijstje met woonachtige Joden inleveren bij de Ortskommandatur.
De leider van ISIS is niet geboren tussen de Nijl en de Eufraat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Goed, in de praktijk bestaan de meeste slachtoffers van ISIS uit moslims. Dat is al een aanwijzing natuurlijk. Ten slotte loopt Groot Israël van de Eufraat tot de Nijl.
Gewoon wat dames met ebola die kant op sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.
Nee joh, het mag niet volgens de ware islam. Hunnie zijn dus, eigenlijk, geen echte moslims, want de ware moslim doet zoiets niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Nintex het volgende:
Er worden verzen geciteerd, tombes van andere stromingen opgeblazen en met Islamitische vlaggen gezwaaid, maar dit heeft inderdaad niets met geloof te maken.
Ik denk toch dat je dat bedoelt, als je zegt het heeft met politiek te maken........quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom zou je daar empathie voor moeten hebben?
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Als je een extreem dodelijke besmettelijke ziekte toewenst aan een gebied waar honderden miljoenen mensen wonen, de meeste compleet onschuldige burgers kun je blijkbaar niet zo goed nadenken. Om nog maar niet te spreken over de gigantische kans dat het dan een wereldwijde pandemie wordt.
Oh ja joh? Hoe kom je van wat ik zeg tot deze conclusie? Niet bepaald fenomenologisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je dat bedoelt, als je zegt het heeft met politiek te maken........
Ja wat een zege zeg. Jouw moslimhaat staat blijkbaar ook jouw menselijkheid in de weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.
En een bevrijding voor de onschuldige mensen in dat gebied.
Jij bent echt niet goed snik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.
En een bevrijding voor de onschuldige mensen in dat gebied.
- Duizenden christenen wegjagenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wat bij het artikel staat: Hier een foto van dezelfde bron. Correctie: let wel, deze foto's zijn al eerder genomen, en betreffen niet de daadwerkelijke slavenmarkt. Ze dienen slechts ter illustratie.I call bullshit, ze willen een bepaald beeld schetsen over iets waar ze geen harde bewijzen tegen hebben.
I call hoax.
Iets zegt mij dat jij je zelf ook niet al te druk maakt om de kinderen die in Gaza zijn gestorven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Merkie het volgende:
Alle moslims op internet zielig doen over Gaza, maar niemand die ik hier over hoor op Facebook of Twitter. Is echt niet normaal wat er allemaal gebeurt in Irak momenteel. Waarom blijft dit beperkt tot korte nieuwsberichten? Er worden dagelijks honderden mensen geëxecuteerd op barbaarse wijze, veel meer doden dan er in Gaza of Israël vallen. Allebei verdient aandacht uiteraard, maar dit keer zijn de Joden niet de daders...
Beter lezen. Deze bron deugt gewoon niet, dus hebben we geen bevestiging dat het daadwerkelijk gebeurd is. Dus hoax. Dat wil niet zeggen dat er geen verschrikkelijke dingen gebeuren, maar laten we ons beperken tot dingen die bewezen kunnen worden. Anders kan ik ook wel een topic openen dat ISIS-strijders alle Christenen in Mosul hebben opgegeten bij de thee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Duizenden christenen wegjagen
- Massa executies van Iraakse soldaten en andere 'tegenstanders'
- Onthoofdingen
- Maffe Sharia wetten invoeren
Maar vrouwen verhandelen, tja dat moet dan wel een 'hoax' zijn, wat een logica.
Ik vind het wel erg, maar ik ga geen kant kiezen in een conflict waar twee schuldigen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij je zelf ook niet al te druk maakt om de kinderen die in Gaza zijn gestorven.
Dat ze het ene doen is geen bewijs van dat ze het andere dus ook doen. Redeneerfout.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Onthoofdingen
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hoe kom je van wat ik zeg tot deze conclusie? Niet bepaald fenomenologisch.
Hoe produceer je dit soort onzin? Ga je met je kont op je toetsenbord zitten? Zo nee, dat had je net zo goed kunnen doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.
Je voelt je aangevallen, maar waarom, vraag ik me af?
De kritiek betreft ISIS.
Toch nog een klein hartje voor hen?
Je hebt één bron die zegt dat de leider van ISIS getraind is door Mossad, en nu is de hele beweging al "een product van Mossad"?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe produceer je dit soort onzin? Ga je met je kont op je toetsenbord zitten? Zo nee, dat had je net zo goed kunnen doen.
ISIS is een product van de Mossad zeg ik, dan lijkt het me niet dat ik ISIS support.
Wat is dit voor een rare reactie? Dus als ze mensen onthoofden dan ja.. vrouwenhandel sowieso wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Onthoofdingen
Wat een belachelijke en stompzinnige insinuatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.
Je voelt je aangevallen, maar waarom, vraag ik me af?
De kritiek betreft ISIS.
Toch nog een klein hartje voor hen?
Wat zit je ISIS te verdedigen? Draag je hen soms een warm hart toe?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie? Dus als ze mensen onthoofden dan ja.. vrouwenhandel sowieso wel.
De bronnen zijn gewoon erg slap en de bronnen die ze noemen zijn niet te vinden. Het gaat er niet om hoe afschuwelijk ze zijn. Het gaat om de waarheid.
Vrouwenhandel heerst er al lang voordat IS er was.
Hier een artikel van een vluchteling die ontsnapt is naar Kurdistan:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie? Dus als ze mensen onthoofden dan ja.. vrouwenhandel sowieso wel.
De bronnen zijn gewoon erg slap en de bronnen die ze noemen zijn niet te vinden. Het gaat er niet om hoe afschuwelijk ze zijn. Het gaat om de waarheid.
Vrouwenhandel heerst er al lang voordat IS er was.
http://www.newyorker.com/news/daily-comment/friend-flees-horror-isis?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=*Mideast%20Brief&utm_campaign=2014_The%20Middle%20East%20Daily_8.6.14quote:ISIS regards Yazidis as devil worshippers, and its fighters have been executing Yazidi men who won’t convert to Islam on the spot, taking away the women as jihadi brides.
Ben je dom of doe je dom? Wat heeft dit te maken met het artikel in OP?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hier een artikel van een vluchteling die ontsnapt is naar Kurdistan:
[..]
http://www.newyorker.com/news/daily-comment/friend-flees-horror-isis?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=*Mideast%20Brief&utm_campaign=2014_The%20Middle%20East%20Daily_8.6.14
Ja sws man.. all day everyday IS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat zit je ISIS te verdedigen? Draag je hen soms een warm hart toe?
Ryan3©quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik weet dat je trollt. Niet doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt in 3 minuten het hele artikel gelezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom? Wat heeft dit te maken met het artikel in OP?
Neuh ik heb het artikel niet gelezen. Zag wederom geen bronnen in het stuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je hebt in 3 minuten het hele artikel gelezen?
quote:Lawmaker Vian Dakhil, the only MP representing the Yazidi minority group in Iraq's Parliament, said in an impassioned speech that 70 Yazidi children had died so far, that women were being killed or sold into slavery and that 500 men had been "slaughtered."
Dus als ik een bron plaats, een ooggetuige verslag van iemand die erbij was toen Sinjar viel, lees je het niet, want je 'ziet geen bron'?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh ik heb het artikel niet gelezen. Zag wederom geen bronnen in het stuk.
Wat een logica weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Fok is de laatste tijd een verzamelplaats van agressieve idioten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef ze een jaar of 2, dan zijn de goede verdreven uit dat pleuris kalifaat en de kanker gezwellen zitten er nog. En dan zeg ik... Een paar miljoen kruisrakketjes erop en toedeledokie
Ongelooflijk inderdaad!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
Je vergeet het kruisigen van christenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Nintex het volgende:
Er worden verzen geciteerd, tombes van andere stromingen opgeblazen en met Islamitische vlaggen gezwaaid, maar dit heeft inderdaad niets met geloof te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Eye of the beholer, denk ik, of niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fok is de laatste tijd een verzamelplaats van agressieve idioten.
Het is niet raar dat als je hoort dat mensen daar verdreven worden, mannen onthoofd, Christenen gekruisigd, vrouwen als slaaf verkocht, Christenkinderen onthoofd et cetera, dat je agressief wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fok is de laatste tijd een verzamelplaats van agressieve idioten.
Een paar dagen geleden was ik nog een moslimhater, maar nu ben ik een moslim. Ik zal deze post van jou eens quoten de volgende keer als ik weer voor racist word uitgemaaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eye of the beholer, denk ik, of niet?
Ben je moslim?
Dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Merkie het volgende:
Alle moslims op internet zielig doen over Gaza, maar niemand die ik hier over hoor op Facebook of Twitter. Is echt niet normaal wat er allemaal gebeurt in Irak momenteel. Waarom blijft dit beperkt tot korte nieuwsberichten? Er worden dagelijks honderden mensen geëxecuteerd op barbaarse wijze, veel meer doden dan er in Gaza of Israël vallen. Allebei verdient aandacht uiteraard, maar dit keer zijn de Joden niet de daders...
Ingrijpen is een ding, maar dat achterlijke wensen hopen op nucleaire bommen of tapijt bombardementen kan ik niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet raar dat als je hoort dat mensen daar verdreven worden, mannen onthoofd, Christenen gekruisigd, vrouwen als slaaf verkocht, Christenkinderen onthoofd et cetera, dat je agressief wordt.
Zeker als je ziet dat dit in de media en bij de regering gewoon wordt doodgezwegen, omdat het niet opportuun geacht wordt om in te grijpen.
Meestal moet ergens ingegrepen worden en dan worden de redenen erbij gezocht. Maar als iets ergens werkelijk uit de hand loopt dan interesseert het blijkbaar niemand.
Tsja het kan verkeren hierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:43 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ik nog een moslimhater, maar nu ben ik een moslim. Ik zal deze post van jou eens quoten de volgende keer als ik weer voor racist word uitgemaakt
Vanwaar die vraag, ben je soms voor ISIS?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eye of the beholer, denk ik, of niet?
Ben je moslim?
Nee, natuurlijk niet. Daarmee doodt je ook de bevolking daar. Dat is pure onzin, dan kun je het net zo goed door ISIS laten doen! Als je dat bedoelt ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ingrijpen is een ding, maar dat achterlijke wensen hopen op nucleaire bommen of tapijt bombardementen kan ik niet zo goed tegen.
Ook weer een nutteloze discussie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag, ben je soms voor ISIS?
Het zijn 28K mensen. Dus dat gaat niet, afschieten. Dat doen we ook niet. Mensen afschieten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
De beste manier op ISIS aan te pakken is erin gaan en ze afschieten. Dan hak je ze in stukken en stop je die in een uitgehold varkenskarkas. Deze karkassen begraaf je dan op een onbekende plek in de woestijn. Alles goed filmen en op youtube zetten. Voor de dood zijn ze niet bang, maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs.
Als je erin gaat ontstaan er vanzelf gevechten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn 28K mensen. Dus dat gaat niet, afschieten. Dat doen we ook niet. Mensen afschieten.
Nee, dan gaan ze op de vlucht, als US "erin" gaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je erin gaat ontstaan er vanzelf gevechten.
Stiekem wel ja. Ik hoop binnenkort een lading trofeeën binnen te krijgen. Heb in huis al een aantal planken aan de muur waar ik flinke potten met sterk water heb staan wachten op hun inhoud. Heerlijk, biertje erbij en wegdromen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook weer een nutteloze discussie.
De vraag is of je een klein hartje hebt voor ISIS, geldt ook voor jou.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stiekem wel ja. Ik hoop binnenkort een lading trofeeën binnen te krijgen. Heb in huis al een aantal planken aan de muur waar ik flinke potten met sterk water heb staan wachten op hun inhoud. Heerlijk, biertje erbij en wegdromen.
Jij bent wel van de ISIS methoden zie ik. Lekker symbolisch net als het kruisigen van christenen. Spreekt bij jouw soort mensen tot de verbeelding denk ik?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
De beste manier op ISIS aan te pakken is erin gaan en ze afschieten. Dan hak je ze in stukken en stop je die in een uitgehold varkenskarkas. Deze karkassen begraaf je dan op een onbekende plek in de woestijn. Alles goed filmen en op youtube zetten. Voor de dood zijn ze niet bang, maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs.
Het lijkt erop dat jij een groot hart voor ISIS hebt, ik heb nog geen afkeuring van jou gelezen. Tot dusverre ben je er content mee dat er moslims afgeslacht worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook weer een nutteloze discussie.
De vraag is of je een klein hartje hebt voor ISIS, geldt ook voor jou.
Dit zijn de uitwassen van het zionisme.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef uitzicht het volgende:
Ik vind de islam een verwerpelijke en misdadige ideologie.
Lol. Deze onzin die je verkondigt is te belachelijk voor woorden. Net zo nep als de foto's die je in de openingspost hebt gebruikt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef LXIV het volgende:
maar opgesloten in een varkenskarkas komen ze nooit in het paradijs
Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:01 schreef deedeetee het volgende:
Misschien dat eindelijk de ogen eens opengaan en men beseft dat Amerika echt niet goed bezig is met inmenging in zaken waar ze niks van snappen. Gelukkig speelt dit zich ver bij ons vandaan af, maar Obama is ook al bezig om in Europa rotzooi te veroorzaken met zijn gebral over Rusland.
Dat is ook nog de hypocrisie, die je blatant etaleert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat jij een groot hart voor ISIS hebt, ik heb nog geen afkeuring van jou gelezen. Tot dusverre ben je er content mee dat er moslims afgeslacht worden.
Hoe gevaarlijk zijn die eigenlijk ? Ze zitten redelijk vlakbij mijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Volgens mij heb je onder een steen gelegen? Ook hier in Nederland zijn er mongolen die de ISIS steunen.
Het gaat hier om schuldige mensen, niet om onschuldige mensen. Net zo'n onzin dat je de doodstraf niet zou kunnen uitvoeren. Bovendien jaagt het op die manier doden zoveel schrik aan bij de rest van ISIS, dat het waarschijnlijk levens spaart.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij bent wel van de ISIS methoden zie ik. Lekker symbolisch net als het kruisigen van christenen. Spreekt bij jouw soort mensen tot de verbeelding denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |