En ik moet dat aannemen op basis van een slecht vertaalde bron die door niets of niemand overgenomen wordt? Yeah right.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij is door de Mossad opgeleid in Camp Bucca.
Waarom zou je daar empathie voor moeten hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar moet je daar dan enige empathie bij hebben, bij wat IS(IS) doet?
Liever dood dan een slaaf, liever ebola dan onthoofding.quote:
Als je een extreem dodelijke besmettelijke ziekte toewenst aan een gebied waar honderden miljoenen mensen wonen, de meeste compleet onschuldige burgers kun je blijkbaar niet zo goed nadenken. Om nog maar niet te spreken over de gigantische kans dat het dan een wereldwijde pandemie wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Liever dood dan een slaaf, liever ebola dan onthoofding.
Hopelijk sterven er dan heel veel rebellen.
't Is niet zo dat de rest van de wereld ook maar iets doet aan die wantoestanden.
Strak plan, maar dan vooral in de kampen van die klootzakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.
Goed, in de praktijk bestaan de meeste slachtoffers van ISIS uit moslims. Dat is al een aanwijzing natuurlijk. Ten slotte loopt Groot Israël van de Eufraat tot de Nijl.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik moet dat aannemen op basis van een slecht vertaalde bron die door niets of niemand overgenomen wordt? Yeah right.
Inderdaad, dat er in Den Haag mensen wonen die deze lui steunen walg ik echt van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:46 schreef LXIV het volgende:
En van Aartsen, die ISIS-vlaggen bij demonstraties gewoon toestaat!!! Maar een papoea-vlag niet. Hoe laf en NSB kan een mens nog zijn in 2014.
Sta je die vlag toe, dan durf je dus je mond niet open te doen. Zelfs neit vanuit het veilige Nederland. Van Aartsen zou een meer dan goede NSB-burgemeester geweest zijn. Keurig om kwart over zeven 's avonds het lijstje met woonachtige Joden inleveren bij de Ortskommandatur.
De leider van ISIS is niet geboren tussen de Nijl en de Eufraat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Goed, in de praktijk bestaan de meeste slachtoffers van ISIS uit moslims. Dat is al een aanwijzing natuurlijk. Ten slotte loopt Groot Israël van de Eufraat tot de Nijl.
Gewoon wat dames met ebola die kant op sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deden ze in de Middeleeuwen bij een belegerde stad, er lichamen van aan de pest bezweken mensen in katapuleren.
Nee joh, het mag niet volgens de ware islam. Hunnie zijn dus, eigenlijk, geen echte moslims, want de ware moslim doet zoiets niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Nintex het volgende:
Er worden verzen geciteerd, tombes van andere stromingen opgeblazen en met Islamitische vlaggen gezwaaid, maar dit heeft inderdaad niets met geloof te maken.
Ik denk toch dat je dat bedoelt, als je zegt het heeft met politiek te maken........quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom zou je daar empathie voor moeten hebben?
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Als je een extreem dodelijke besmettelijke ziekte toewenst aan een gebied waar honderden miljoenen mensen wonen, de meeste compleet onschuldige burgers kun je blijkbaar niet zo goed nadenken. Om nog maar niet te spreken over de gigantische kans dat het dan een wereldwijde pandemie wordt.
Oh ja joh? Hoe kom je van wat ik zeg tot deze conclusie? Niet bepaald fenomenologisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je dat bedoelt, als je zegt het heeft met politiek te maken........
Ja wat een zege zeg. Jouw moslimhaat staat blijkbaar ook jouw menselijkheid in de weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.
En een bevrijding voor de onschuldige mensen in dat gebied.
Jij bent echt niet goed snik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zou pas echt een zege zijn voor de mensheid.
En een bevrijding voor de onschuldige mensen in dat gebied.
- Duizenden christenen wegjagenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wat bij het artikel staat: Hier een foto van dezelfde bron. Correctie: let wel, deze foto's zijn al eerder genomen, en betreffen niet de daadwerkelijke slavenmarkt. Ze dienen slechts ter illustratie.I call bullshit, ze willen een bepaald beeld schetsen over iets waar ze geen harde bewijzen tegen hebben.
I call hoax.
Iets zegt mij dat jij je zelf ook niet al te druk maakt om de kinderen die in Gaza zijn gestorven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Merkie het volgende:
Alle moslims op internet zielig doen over Gaza, maar niemand die ik hier over hoor op Facebook of Twitter. Is echt niet normaal wat er allemaal gebeurt in Irak momenteel. Waarom blijft dit beperkt tot korte nieuwsberichten? Er worden dagelijks honderden mensen geëxecuteerd op barbaarse wijze, veel meer doden dan er in Gaza of Israël vallen. Allebei verdient aandacht uiteraard, maar dit keer zijn de Joden niet de daders...
Beter lezen. Deze bron deugt gewoon niet, dus hebben we geen bevestiging dat het daadwerkelijk gebeurd is. Dus hoax. Dat wil niet zeggen dat er geen verschrikkelijke dingen gebeuren, maar laten we ons beperken tot dingen die bewezen kunnen worden. Anders kan ik ook wel een topic openen dat ISIS-strijders alle Christenen in Mosul hebben opgegeten bij de thee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Duizenden christenen wegjagen
- Massa executies van Iraakse soldaten en andere 'tegenstanders'
- Onthoofdingen
- Maffe Sharia wetten invoeren
Maar vrouwen verhandelen, tja dat moet dan wel een 'hoax' zijn, wat een logica.
Ik vind het wel erg, maar ik ga geen kant kiezen in een conflict waar twee schuldigen zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij je zelf ook niet al te druk maakt om de kinderen die in Gaza zijn gestorven.
Dat ze het ene doen is geen bewijs van dat ze het andere dus ook doen. Redeneerfout.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
- Duizenden christenen wegjagen
- Massa executies van Iraakse soldaten en andere 'tegenstanders'
- Onthoofdingen
- Maffe Sharia wetten invoeren
Maar vrouwen verhandelen, tja dat moet dan wel een 'hoax' zijn, wat een logica.
Probleem is dat je een onzinnige discussies voert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hoe kom je van wat ik zeg tot deze conclusie? Niet bepaald fenomenologisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |