SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
Wow etsu![]()
Ik ben al getrouwd met inso maar ik denk dat hij dit wel toestaat.
Ja Etsu, ik wil met je trouwen.
ja denk het ook elan xDquote:
lekker naar de metro ruikenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
Als ik heb gewerkt ruikt mijn haar altijd naar Subway. Zo vies![]()
Over twee weken niet meer
weer ontslag genomen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
Als ik heb gewerkt ruikt mijn haar altijd naar Subway. Zo vies![]()
Over twee weken niet meer
hoezo metro?quote:
je hebt alleen sub van de dag en dat is vandaag bmt met ham salami en pepperoniquote:
jij bent nog dommerquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn grapje niet snappen
Jij bent echt dom
doe normaal elan ik ben ook altijd aardig tegen jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn grapje niet snappen
Jij bent echt dom
oh zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
subway metro
hahahahahhaha xd Ik ben echt hilarisch
dat is t probleemquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal elan ik ben ook altijd aardig tegen jou
jii hebt geld tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
weer ontslag genomen?
hoe kunnen we onze bruiloft betalen dan
zo bedoelde ik het niet. Maar misschien is het beter als we vrienden blijvenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap al waar dit heen gaat
ik verbreek onze verloving
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 19:29:32 ]
Je bent een valse nicht die projecteert ik ga verder niet in op dit soort belachelijke aantijgingen maar als we eventjes tien posts teruglezen kan iedereen lezen wie er vandaag weer begon met vervelend doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is t probleem
elan kan niet normaal doen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]mooiboiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossen(she/her)
Mijn ballen zijn zo gerimpeld dat je direct je poot breekt dus breng die shit a zemmel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik schop in je ballen en dan kan je 20 jaar niet meer lopen
weet waar je aan begint
[..]ruim je kast eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossen
Oh.
hoezoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet. Maar misschien is het beter als we vrienden blijven
[..]je moet je scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net Rossenblablaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent een valse nicht die projecteert ik ga verder niet in op dit soort belachelijke aantijgingen maar als we eventjes tien posts teruglezen kan iedereen lezen wie er vandaag weer begon met vervelend doen.
Jij weer zoals gewoonlijk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn zo gerimpeld dat je direct je poot breekt dus breng die shit a zemmel.
praat niet tegen mequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
Etsu ik ruil jou in voor wp aangezien je toch hetero bent geworden
thnx :$$$$quote:
ik moet helemaal niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo
[..]
je moet je scheren
[..]
blabla
nee ligt wel goed daar zoquote:
Etsu heeft jou allang ingeruild voor mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
Etsu ik ruil jou in voor wp aangezien je toch hetero bent geworden
Elan is toch ook gewoon een acteur?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
Ik heb ooit eens foto van elan gekregen maar dat was een acteur hahahhahaha
ahaahahahahahah zo grappig!!! xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
Helemaal niet jij kreeg echte foto toen ging je nog grapjes makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
wel een hele slechtequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan is toch ook gewoon een acteur?
Kan jij niet even lekker een half uur met je hoofd onder je Topper gaan liggen menstrueel gedrochtquote:
ja omdat hij acteur is op TV.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet jij kreeg echte foto toen ging je nog grapjes maken
Aldus jijquote:
morgenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij niet even lekker een half uur met je hoofd onder je Topper gaan liggen menstrueel gedrocht
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij
Nooit iets grappigs altijd van die clichématige dommigheden die niemand iets boeit.
En dan ben je nog voor PSV ook.
Arme jij
Welke foto heb ik je gestuurd duckface of die anderequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja omdat hij acteur is op TV.
Als ik thuis ben zoek ik hem op en kijk ik er nog even naar.
Cachet heeft mijn foto gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke foto heb ik je gestuurd duckface of die andere
Want had wel een neppe gestuurd aan cachet maar die gaat gewoon kut om met privégegevens had mijn nummer ook aan jack gegeven
lol naam noemen en zeggen dat iemand slecht met privé gegevens om gaat maar okéquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke foto heb ik je gestuurd duckface of die andere
Want had wel een neppe gestuurd aan cachet maar die gaat gewoon kut om met privégegevens had mijn nummer ook aan jack gegeven
raar dan heb ik misschien de verkeerde aan cachet gestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
lol naam noemen en zeggen dat iemand slecht met privé gegevens om gaat maar oké
Nee geen duckface foto
je vraagt er zelf om en je bent zelf een neukfoutquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen jou ja
Niet tegen die andere neukfouten die agressief tegen me doen om niks
Fokkie is boos op mij hequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had beloofd er op te letten vannacht
ja ze had die doorgestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
raar dan heb ik misschien de verkeerde aan cachet gestuurd
die had ze toch aan jou doorgestuurd ook
weet niet meer
misschien was hij niet meer helderquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had beloofd er op te letten vannacht
je bent gewoon triestquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
Weet niet waarom post hij niet.
Zou de kinderboerderij hem dwarszitten.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien was hij niet meer helder
maar dat is hij sowieso niet zo vaak heb ik het ideequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien was hij niet meer helder
ja, of was dat nog steeds die kuttroll van elan om die sollicitatiequote:
Hoi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
Enge man in de bus kijkt me aan. Gadver
sorryquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
denk dat fokkie daar best boos om is. snap het van zijn kant ook wel hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat is hij sowieso niet zo vaak heb ik het idee
[..]
ja, of was dat nog steeds die kuttroll van elan om die sollicitatie
Zeg tegen hem dat hij daarmee moet ophouden in een volle bos.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
sinds wanneer ben jij een getinte man van rond de 50?quote:
bos?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij daarmee moet ophouden in een volle bos.
Kijken hoe hij dan reageert
Sinds altijd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een getinte man van rond de 50?
Oohja snap ik ook wel, maar denk niet dat dat de reden is dat hij vandaag niet op FOK! post. Er zijn namelijk genoeg andere users die wel normaal kunnen doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat fokkie daar best boos om is. snap het van zijn kant ook wel hoor.
quote:
waaruit blijkt datquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent onzeker
Dat is een stuk erger.
nee dat durf ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij daarmee moet ophouden in een volle bos.
Kijken hoe hij dan reageert
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat fokkie daar best boos om is. snap het van zijn kant ook wel hoor.
kom op je kan hetquote:
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
sof zeg maar tegen hem dat je met mij bent verloofd en dat als hij je nog eens aankijkt, ik hem in elkaar sla zodat hij appelmoes is
ooh zit karel appel in die busquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
sof zeg maar tegen hem dat je met mij bent verloofd en dat als hij je nog eens aankijkt, ik hem in elkaar sla zodat hij appelmoes is
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
- Paxcon
Hij is een FOK!ker...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
Waarom is het raar dat hij er niet is. Misschien geniet hij buiten van het lekkere weer
Je constante gekrijs om bevestiging in welke vorm dan ook en het feit dat je aardig gevonden wilt worden op een online forum.quote:
hij maakt kreun geluiden en likt aan zijn vingers helpquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kom op je kan het
beter dan dat zo'n oude viespeuk beetje naar je tieten zit te staren
dat mogen alleen jonge viespeuken toch
pak je strap en leeg je clip op zijn hoofdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hij maakt kreun geluiden en likt aan zijn vingers help
Misschien heeft hij gewoon net kip gegeten maak je niet drukquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga naar de buschauffeur en zeg dat je seksueel geïntimideerd bent. Dan word hij eruit gesmeten en overredenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
het bericht hierboven niet gelezen en jou kennende zal het onzin zijn, dus ga het ook niet lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je constante gekrijs om bevestiging in welke vorm dan ook en het feit dat je aardig gevonden wilt worden op een online forum.
Iemand met ballen zou zich daar totaal niet druk om maken.
Iemand zoals ik dus
ik ben niet strapped atmquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pak je strap en leeg je clip op zijn hoofd
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
het bericht hierboven niet gelezen en jou kennende zal het onzin zijn, dus ga het ook niet lezenx
Hier geloof ik helemaal niets van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]toen ik hem een klein tikje gaf, moest die janken.
snap niet dat je dat grappig vindtquote:
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet dat je dat grappig vindt
Lach je ook altijd als het 19:45 is?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt elan. Ik voel me gewaardeerd.quote:
ik ben wel een beetje klaar met voetbal na Groningen, Feyenoord en Ajax gezien te hebben. PSV gelukkig nog gemist.quote:
geef maar 3 redenen waarom je dat zou willenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wel
Mag ik op je housewarming komen
Hij kan de lazarus krijgen toen Inso keertje heel depri was maakte hij grapjes over snijden en emo dus wie koeken uitdeelt moet ze ook kunnen incasseren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooi zo, heb je tijd om je excuses aan te bieden aan fok-it
jezus wat een taalgebruikquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan de lazarus krijgen toen Inso keertje heel depri was maakte hij grapjes over snijden en emo dus wie koeken uitdeelt moet ze ook kunnen incasseren.
Nou wil Johannes een keer ontmoeten en jou dronken voeren en daarna seks met je hebben in je kledingkast met spiegel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef maar 3 redenen waarom je dat zou willen
Ik haal mijn grote vriend René wel even.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus wat een taalgebruikdoe ff normaal man
Die is bang voor Mortaxxquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haal mijn grote vriend René wel even.
hmm goedgekeurdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou wil Johannes een keer ontmoeten en jou dronken voeren en daarna seks met je hebben in je kledingkast met spiegel.
is goed dan koop ik enkel snacksquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Ik zal drank meenemen zoveel als nodig
wietparkiet is niet uitgenodigdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel verstoppen dan anders vreet wietparkiet ze zo op uit de vriezer
ik mag wel komen tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
wietparkiet is niet uitgenodigd
maar je kent de dresscode he?
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
wietparkiet is niet uitgenodigd
maar je kent de dresscode he?
naakt is het dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Maar naakt lijkt me geen goed idee als Fylax ook is uitgenodigd
Jij drinkt nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik mag wel komen toch
altijd al elan willen ontmoeten natuurlijk
alle gasten uit VBL zijn welkom behalve Knutkneus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik mag wel komen toch
altijd al elan willen ontmoeten natuurlijk
zelfs hmf?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
alle gasten uit VBL zijn welkom behalve Knutkneus.
kan ie dat?quote:
dan heb je andere dingen gehoord dan ik dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nooit met hem gesproken, maar wat ik heb gehoord lijkt het me een chille jongen.
niet voor jouquote:
ja sorry hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan heb je andere dingen gehoord dan ik dus
Haten op Knutgodquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
alle gasten uit VBL zijn welkom behalve Knutkneus.
ik vind het goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja sorry hooriedereen is welkom behalve wp en Knutkneus
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nooit met hem gesproken, maar wat ik heb gehoord lijkt het me een chille jongen.
Knut mag opdonderen zoals hij dat tegen mij zei.quote:
Knut is niet aardig als hij meteen 'opdonderen' zegt tegen mensen die hij nog nooit heeft gesproken en ergens voor het eerst komenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind het goed
al is knut ook best een aardige jongen op zijn wielrennen en japan fetish na
Knut als je dit leest niet alleen het negatieve eruit pakken
Dan zal je wel weer aan het trollen geweest zijn in VBL want hij zegt dat echt niet zomaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knut mag opdonderen zoals hij dat tegen mij zei.
[..]
Knut is niet aardig als hij meteen 'opdonderen' zegt tegen mensen die hij nog nooit heeft gesproken en ergens voor het eerst komen
Nooit gelezen, dacht alleen dat hij het had tegen xcachet .quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knut is niet aardig als hij meteen 'opdonderen' zegt tegen mensen die hij nog nooit heeft gesproken en ergens voor het eerst komen
Nee. Ik zei alleen 'Hallo'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zal je wel weer aan het trollen geweest zijn in VBL want hij zegt dat echt niet zomaar.
Ik zal even opzoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gelezen, dacht alleen dat hij het had tegen xcachet .
Heeft hij VBL banquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Je hebt niet voor niks VBL-ban voor de rest van je leven Etsu dus doe niet zo hypocriet aub
Knut vindt het gewoon lastig om nieuwe users te moeten verwelkomen in de SC.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik zei alleen 'Hallo'.
[..]
Ik zal even opzoeken.
Hij dacht zeker: "Etsu komt uit GRTD net als xcachet dus hij zal wel net zo vervelend doen als xcachet"quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar zal een reden achter zitten dus dat Knut zulke opmerkingen gaf
Uh neequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij dacht zeker: "Etsu komt uit GRTD net als xcachet dus hij zal wel net zo vervelend doen als xcachet"
hij kan toch ook die ban hebben gekregen nadat Knut zei dat hij moest opdonderen. Dat Etsu toen mad werd ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee
Anders kreeg jij toch die ban niet? Als hij gewoon relaxt en normaal deed
Vraag Etsu xDquote:
Kan ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij kan toch ook die ban hebben gekregen nadat Knut zei dat hij moest opdonderen. Dat Etsu toen mad werd ofzo
xcachet heeft toch niks te zoeken in VBL, die komt af en toe in de SC om Knut te trollenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag Etsu xD
Xcachet had er ook een keer eentje maar die werd direct weer teruggedraaid toen.
Volgens mij houdt Etsu niet eens van voetbal dus maakt het ook verder niet uit allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook.
Mis Etsu niet zo in VBL eerlijk gezegd
Ze gaat af en toe naar Ajax dacht ik maar zij en Knut in een topic gaat niet lang goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xcachet heeft toch niks te zoeken in VBL, die komt af en toe in de SC om Knut te trollen
Klopt. Ik zit er niet mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Etsu niet eens van voetbal dus maakt het ook verder niet uit allemaal.
net als jij en etsuquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gaat af en toe naar Ajax dacht ik maar zij en Knut in een topic gaat niet lang goed
Volgens mij moest ze alleen met Tjacka een keer mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gaat af en toe naar Ajax dacht ik maar zij en Knut in een topic gaat niet lang goed
Maakt verder niet uit ook. Ik zou het een stuk kutter vinden om een VBL ban te hebbenquote:
Ooh jullie kwamen elkaar al eens tegen in GRTDquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Gevonden:
VBL / [VBL Slowchat] #3129 GroteGekMet(een niet rullevante)Mening
link naar het topicquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Echt, Brummetje in dat rijlestopic. Zo sneu.
Kutuser
Ken ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Echt, Brummetje in dat rijlestopic. Zo sneu.
Kutuser
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jullie kwamen elkaar al eens tegen in GRTD
Saind toch ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij moest ze alleen met Tjacka een keer mee.
En ze was heel stil schijnt toen ze LR en Smoofie tegenkwamen
[..]
Maakt verder niet uit ook. Ik zou het een stuk kutter vinden om een VBL ban te hebben
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu en vbl? Die jongen is op zijn 14e in een kapperszaak gaan werken !!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Hij is begonnen met hier kutten, en als ik naar VBL ga en hem vriendelijk begroet, zegt die 'donder op'.
Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld en sindsdien is het oorlog tussen ons.
Adames ook volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Saind toch ook?
Mja ik zou ook onder de indruk zijn als ik LR in een voetbalstadion zou tegenkomen. Dat Haagse accent die brede glimlach en dat slordige matje in zijn nek zullen toch indruk gemaakt hebben op dat arme geitje
Maarquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Hij is begonnen met hier kutten, en als ik naar VBL ga en hem vriendelijk begroet, zegt die 'donder op'.
Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld en sindsdien is het oorlog tussen ons.
Precies, dat is wat ik duidelijk wilde maken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar
Het ligt nooit aan jou in ieder geval die conclusie kunnen we wel trekken toch (hihihihi)
Nee Tjacka ging wel gewoon praten alleen zij stond er maar een beetje bij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Adames ook volgens mij. En Tjacka en cachet waren toen stil schijnt.
Sowieso dat LR indruk maakt, zo'n mooi kapsel zie je zelden.
Kan ik me ook wel voorstellen opzich, ik zou bij een meet ook niet meteen de oren van de kop lullen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee Tjacka ging wel gewoon praten alleen zij stond er maar een beetje bij.
Zo ken ik d'r weer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee Tjacka ging wel gewoon praten alleen zij stond er maar een beetje bij.
Hoezo een geitjequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo ken ik d'r weer.
Stoere praat op FOK! maar IRL een stil en passief geitje.
Preciesquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen opzich, ik zou bij een meet ook niet meteen de oren van de kop lullen.
Ik pas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel een meet voor tussen Etsu, Knut en xcachet
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, kwam zomaar in me op toen ik achterkwam dat ze Tjacka's anus likt
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel een meet voor tussen Etsu, Knut en xcachet
Jij bent partijdig, dus nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussen
Sowieso lijkt me een meet wel apart. Ook al spreek je elkaar wel elke dag, lijkt het me toch awkward om elkaar ineens in het echt te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
Helemaal als je partner met mensen staat te lullen die je niet eens kent en die van een heel ander subforum afkomstig zijn dan waar jij post.
Jammerquote:
En ik om erbij te zitten met een grote bak popcornquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussen
VIquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu en vbl? Die jongen is op zijn 14e in een kapperszaak gaan werken !!
maak er maar opa vanquote:
wat vervelendsquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
de eerste die wat vervelends zegt sla ik ter plekke met mijn rollator met stervelgen nokkie
wat is lekkere drank?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
de eerste die wat vervelends zegt sla ik ter plekke met mijn rollator met stervelgen nokkie
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
Die konkopizza is hier al maanden uit assortiment had je m nog liggen of waquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ik straks hele dikke ruften ga laten weten jullie waarom
welke vraagquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
kan die vraag ook aan de ex-vriendjes van etsu vragen maar daar heb ik geen contact mee
ben je een wijf ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt lekker is dat is Bacardi Lemon met Fanta
oh ik drink nooit fantaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt lekker is dat is Bacardi Lemon met Fanta
lag in de vriezer, dno hoelangquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die konkopizza is hier al maanden uit assortiment had je m nog liggen of wa
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar hou wel van zoet bier vind ik ook niks
goldstrikequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
goldstrike keertje lopen shotten op een feestje
moest toen nog heel stuk naar huis fietsen op onverlichte wegen
elanspermaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef Elan het volgende:
Etsu wat drink jij dan haal ik dat morgen gelijk bij de Mitra
gingen we dat doen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu weet ik zeker dat wij nooit gaan zoenen etsu
ik twijfelde nog of het mogelijk was ja.quote:
ik wil best even paar dagen voordat we gaan meeten, stoppen en dan met je zoenenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik twijfelde nog of het mogelijk was ja.
Alsof je anders alleen zou gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
ik ga zaterdag stappen in amsterdam
wie wil mee?
ik denk niet dat je vrienden dat zo gezellig gaan vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken zie ik
ik zie je om 21:00 op amsterdam CS
denken dat FOK!kers vrienden hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk niet dat je vrienden dat zo gezellig gaan vinden
geen interesse in gaybars denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je in groningen woont, gaan we wel uit he?ken wel paar leuke, goedkope kroegen.
Goedkoop ??quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je in groningen woont, gaan we wel uit he?ken wel paar leuke, goedkope kroegen.
Dan ben je dichtbij mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
ik ga zaterdag stappen in amsterdam
wie wil mee?
in plastic bekertjes zekerquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
13 bier voor 10 euro vind ik anders goedkoop
of 1 euro voor een shot tequila
quote:
Perron is baasquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
rotterdam is nog ergerdaar kost alles 3 euro voor een glas bier.
Vind rotterdam best goedkoop in verhoudng met amsterdamquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
rotterdam is nog ergerdaar kost alles 3 euro voor een glas bier.
plastic glazenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]gewoon plastic glazen
wel heineken, maar goed. alcohol is alcohol en later boeit het je niet zoveel. toch nog een leuk avondje gehad voor 20 euro ipv 60 euro in amsterdam of utrecht
Kokomo is voor 01:00 gratis tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
en groningen vraagt nergens entreegeld, behalve kokomo (pauperclub). in amsterdam en rotterdam is dat overal zo
plastic bekertjes dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent toch plastic
je kent toch glas
glas is dan van plastic
groetjessss
tering jij bent echt domquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent toch plastic
je kent toch glas
glas is dan van plastic
groetjessss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |