SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Idd. Maar nu ik verhuisd ben, is het 2 minuten fietsen voor mij. En veel goedkoperquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat de Lidl in Groningen 3km fietsen is.
Daar stoor ik mij aan.
1. Ga niet door het slotje heenquote:
Paxcon en ik vinden dat erg leuk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Elan het volgende:
Ze verkopen hier trouwens nog steeds dat VI- WK spel gewoon voor 10 euro
Oh dat is wel matig ja, hier is het precies 650 meterquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat de Lidl in Groningen 3km fietsen is.
Daar stoor ik mij aan.
Zijn hier beelden van?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Twister douwde die twee vriendinnen van Reggie aan toch
Als VI straks van de buis is is het geen cent meer waard en daar anticiperen ze op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Elan het volgende:
Ze verkopen hier trouwens nog steeds dat VI- WK spel gewoon voor 10 euro
Die verhuizing haal jij er financieel nu wel uit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd. Maar nu ik verhuisd ben, is het 2 minuten fietsen voor mij. En veel goedkoper
7 min fietsen hier vandaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog nooit in een LIDL geweest, is hier toch 14 km vandaan de dichtsbijzijnde.
Oh ik moet volgens google maps 3 minuten fietsenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd. Maar nu ik verhuisd ben, is het 2 minuten fietsen voor mij. En veel goedkoper
Dat gaat niet gebeuren, dus moeten ze daar ook niet op anticiperen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als VI straks van de buis is is het geen cent meer waard en daar anticiperen ze op.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als VI straks van de buis is is het geen cent meer waard en daar anticiperen ze op.
Ik woon in een gehucht, de enige supermarkt in dit dorp is de Plus. En die missen vaak veel dingen.quote:
Aftrapjes van Renéquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
VI blijft nog wel ff hoor zeker nu ze de rechten weer hebben
Volgende week maandag begint het weer toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Of die Rommedahl momentjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aftrapjes van RenéMag ik het nog één keer zien
Ligeonquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe Manolev gaat worden
Coopquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Of de Coop.
De rest is gewoon te ver weg.
Die nick van Groningenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe Manolev gaat worden
Hey, dat heb ik gemist. Is wel nice. Vorig seizoen wist ik soms echt even niet waar ze het over hadden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De legendarische rush van Bak Nielsenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Rommedahl momentjes
[..]
Ligeon
vraag hoeveel plastic tassen mortaxx heeft van de AHquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou je toch kapot schamen met zo'n Lidl-tasje.
Zeker een kanshebber na gisteren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ligeon
Zelfde types gaan naar de primarkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou je toch kapot schamen met zo'n Lidl-tasje.
Of Tim de Cler die er echt in ging gelovenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De legendarische rush van Bak Nielsen
Genoeg matige spelers in de Eredivisie verder om belachelijk te makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker een kanshebber na gisteren.
Of anders Immers die denkt dat die Messi is.
Te duur.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Bullit & Red Bull
Dat is eigenlijk gewoon teringranzig, ook al drink ik het soms ook wel eens om mijn mbo-imago in stand te houden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahah ja zoals die ene van Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg matige spelers in de Eredivisie verder om belachelijk te maken
Ook zo'n kutzaak.quote:
Is sowieso troep voor je lijf snap echt niet dat mensen dat elke dag drinken of je moet de lightversie pakken maar er zit fucking veel suiker in die rotzooi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Opent binnenkort eentje in Den Haagquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook zo'n kutzaak.
Hebben ze hier dranghekjes neergezet om de bezoekers te reguleren.
Ga je binnen kijken alleen maar pauperkleding.
Mortaxx daar waar jij mij hebt geroyeerd uit KLB zal ik mijn klacht hier even moeten doen. Mijn bedlaken is te klein voor mijn bed maar ik heb geen zin om mijn bed een tweede keer op te makenquote:
Maar goed dat dat niet gebeurd is, dan hadden we nu allemaal spierpijn van het lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut ik hoopte dat je zou vragen "welke?" en dan zei ik "allemaal![]()
![]()
!:!!1"
Goede troll wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut ik hoopte dat je zou vragen "welke?" en dan zei ik "allemaal![]()
![]()
!:!!1"
Zou LR daar gaan shoppen denk je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opent binnenkort eentje in Den Haag
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
Bullitdrink ik al sinds mn zestiende. Af een toe dan
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Energy drank van AH basic klappen ja toch
Godverquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat dat niet gebeurd is, dan hadden we nu allemaal spierpijn van het lachen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat dat niet gebeurd is, dan hadden we nu allemaal spierpijn van het lachen.
Roy Donders is wel een persoonlijkheid en daar houdt hij van. Hmmm.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou LR daar gaan shoppen denk je?
Hij heeft wel een beetje zijn Roy Donders-reputatie hoog te houden dus misschien hangt er wel een kek glitterpak voor hem.
koopt je moeder dat voor je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
Ik drink maar 1 energy blikje per dag. Meer cafeïne mag ik niet
Ik ga wekelijks met Snowbells naar de Primark in Rotterdam. Ik mis enkel nog het dinosauriër pakquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje zijn Roy Donders-reputatie hoog te houden dus misschien hangt er wel een kek glitterpak voor hem.
Wat is er mis met een bak koffiequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
Ik drink maar 1 energy blikje per dag. Meer cafeïne mag ik niet
Net zo veel suiker als cola, maar op een of andere manier gaat niet iedereen flippen als je zegt dat je cola drinkt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is sowieso troep voor je lijf snap echt niet dat mensen dat elke dag drinken of je moet de lightversie pakken maar er zit fucking veel suiker in die rotzooi.
pic van jou in papegaaien onesiequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wekelijks met Snowbells naar de Primark in Rotterdam. Ik mis enkel nog het dinosauriër pak
Jeetjequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wekelijks met Snowbells naar de Primark in Rotterdam. Ik mis enkel nog het dinosauriër pak
Ja, ze kwam net thuis met een grote boodschappentas vol Lidl spullen, en energy dus.quote:
Denk dat hij drie dagen voor de opening in zijn te kleine bedlaken gerold ligt te wachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij krijgt alles wat je wil of niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, ze kwam net thuis met een grote boodschappentas vol Lidl spullen, en energy dus.
domme moederquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, ze kwam net thuis met een grote boodschappentas vol Lidl spullen, en energy dus.
Jij komt mij af en toe wel wat La Place restjes brengen toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat hij drie dagen voor de opening in zijn te kleine bedlaken gerold ligt te wachten
Veel meer suiker toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zo veel suiker als cola, maar op een of andere manier gaat niet iedereen flippen als je zegt dat je cola drinkt.
Subtiele snowbells diss. Vind ik leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welkequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vanmiddag weer eens Need For Speed gespeeld
Lekker man espresso om wakker te worden en zondag een cappuccino in de tuin of op terras.quote:
Ik moet die film nog kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vanmiddag weer eens Need For Speed gespeeld
Die film is ook tofquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
need for speed driften was echt leuk altijd
Bijna wel ja, maar als ik bijvoorbeeld een PS4 wil moet ik dat wel van mijn eigen geld kopen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij krijgt alles wat je wil of niet?
Heb ooit fast of the furious gezien op aanraden van c_a maar dat was echt clichématige pauperquote:
ja jij krijgt zeker belachelijk veel zakgeld dus is geen probleem voor jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bijna wel ja, maar als ik bijvoorbeeld een PS4 wil moet ik dat wel van mijn eigen geld kopen.
Jij krijgt zeker 100 euro zakgeld per week en dat vind jij dan nog weinigquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bijna wel ja, maar als ik bijvoorbeeld een PS4 wil moet ik dat wel van mijn eigen geld kopen.
weet niet meer of ik die gespeeld hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Carbon omdat mn vriend en beste vriend die ook spelen
Ligeon gaat te weinig spelen om regelmatig aandacht aan te kunnen besteden, dus die wordt het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ligeon
Ik vind alle energy drinks ranzig.quote:
Alles voor karmapuntenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt mij af en toe wel wat La Place restjes brengen toch?
Niet door vertellen he. Ik ben behoorlijk bang voor haar boze ogenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Subtiele snowbells diss. Vind ik leuk
Netjes, en wat een lompe collegaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles voor karmapuntensowieso goede daad gedaan dit weekend. Vogel had over zalm van een vrouw gepoept. Collega vond dat wij daar niets aan konden doen. Ik heb nieuwe gemaakt
Ja, dat is echt ongelofelijke aanstellerij. Er zit cafeïne in - dat is ongezond in grote hoeveelheden. Maar Nederlanders drinken gemiddeld iets van 3-4 koppen koffie per dag, dat is véél meer cafeïne dan je van meerdere blikjes energydrank binnenkrijgt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel meer suiker toch?
Je leest overal dat het gigantisch slecht is, al weet je dat cola ook gewoon kut is.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij krijgt zeker belachelijk veel zakgeld dus is geen probleem voor jou
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker 100 euro zakgeld per week en dat vind jij dan nog weinig
Ligeon speelt de eerstkomende weken welquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ligeon gaat te weinig spelen om regelmatig aandacht aan te kunnen besteden, dus die wordt het niet.
[..]
Ik vind alle energy drinks ranzig.
Echt clichématige pauperquote:
Wat een gierige collegaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles voor karmapuntensowieso goede daad gedaan dit weekend. Vogel had over zalm van een vrouw gepoept. Collega vond dat wij daar niets aan konden doen. Ik heb nieuwe gemaakt
Ja goeie filmsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
Gister nog Fast and the Furious 4 gekeken
Ik wil nieuwste deel nog zienquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
Gister nog Fast and the Furious 4 gekeken
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij krijgt zeker belachelijk veel zakgeld dus is geen probleem voor jou
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker 100 euro zakgeld per week en dat vind jij dan nog weinig
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)
wtf man 40 euro in de maand van je grootoudersquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)
ja dat bedoel ik, belachelijk veel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben hun enige kleinzoon.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf man 40 euro in de maand van je grootouders
tientje rapportgeld op zijn hoogst en geld voor verjaardag danquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg wel rapportgeld vroegâh van hun maar zakgeld? Nee
Ik ken echt niemand die dat krijgt.. Op Fylax nu na doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken best veel mensen die dat krijgen/kregen.
waar?quote:
Ja klopt, ik heb ze al wel eens gezegd dat minder ook goed is maar dat wouden ze niet.quote:
Ja ik op die leeftijd ook zoiets. Ik moest maar een bijbaantje zoeken als ik geld wou voor leuke dingenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.
Toen je vijftien was? Had je toen je geld al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.
Ik spaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kocht altijd onzin dingen van mijn zakgeld.
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kocht altijd onzin dingen van mijn zakgeld.
Nee, toen ik 9 was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen je vijftien was? Had je toen je geld al?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.
Ik belegde mijn geld inderdaad in aandelen van Shell.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.
Jij ook al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik belegde mijn geld inderdaad in aandelen van Shell.
Waarom vergelijk je dan met Fylax die twee euroquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, toen ik 9 was.Totdat mn ouders gingen scheiden, toen kreeg ik 20 euro per maand zakgeld van m'n moeder, tot mn 15de, toen moest ik maar gaan werken.
En allang. Maar geblokkeerd he, tot mn 18de.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom kan ik nu mijn oosterse ingrediënten bij de AH kopen ipv de Lidl.
Ninja-edit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je dan met Fylax die twee euro
Dat is pas leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dat net had gedaan, stonden we op hetzelfde moment in een supermarkt.
hihiquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dat net had gedaan, stonden we op hetzelfde moment in een supermarkt.
neequote:
Je topper?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
Komende 2 dagen bijna hele dagen gedwongen thuisblijven![]()
Morgen komt mn topper, tussen 10-12, en Ziggo tussen 12 en 18
Woensdag komt VvE tussen 8-10 en nieuwe meubels tussen 12 - 16
dan nodig je iemand uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
Komende 2 dagen bijna hele dagen gedwongen thuisblijven![]()
Morgen komt mn topper, tussen 10-12, en Ziggo tussen 12 en 18
Woensdag komt VvE tussen 8-10 en nieuwe meubels tussen 12 - 16
....?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Willen dat ik mn rug breek als ik op een topper van de Lidl slaap
gvdquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is Nederland gewoon een smakeloos muziekland. Als de Arena drie keer volloopt voor Gerard Joling en de Toppers enzo.
teringquote:
één dagje maar mehquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
http://travelbird.nl/22926/citytrips-dagtrip-parijs/
zo leuk
lijkt me wel leuk voor een keertjequote:
kan je beter een weekendje gaan tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk voor een keertje
ja beter naar londen want daar kom je tenminste goedkoopquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je beter een weekendje gaan toch
ik hoorde 4x4 op qmusic vanochtendquote:
Londen lijkt me sowieso chiller, want Fransozen zijn irritantquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja beter naar londen want daar kom je tenminste goedkoop
je kan zeker geen fransquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Londen lijkt me sowieso chiller, want Fransozen zijn irritant
ouiquote:
ça va bien, merciquote:
smoothquote:
google translatequote:
Ik deed de zin nog expres in een verkeerde volgorde, want zelfs met juist lopende zinnen krijg je nog kromme franse zinsbouwquote:
ça va bien aussiquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik deed de zin nog expres in een verkeerde volgorde, want zelfs met juist lopende zinnen krijg je nog kromme franse zinsbouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was geen vraagquote:
quote:
نا ما بعد بعض النصوص في البرنامج نصي لأنني لا أعرف كيف لإظهار أنني الترجمة من Google يمكن العثور علىquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
"Ik post een stukje tekst in een schrift dat ik niet beheers om te laten zien dat ik ook Google Translate kan vinden en gebruiken"
keep your big mouthquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
"Ik post een stukje tekst in een schrift dat ik niet beheers om te laten zien dat ik ook Google Translate kan vinden en gebruiken"
Dat klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
Bedankt Hansquote:
Dan weet ik totaal geen andere opties voor je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Al te vaak gezien maar blijft wel leuk idd.
Lijkt mij een kut film.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) - IMDb
Deep Throatquote:
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A Serbian Film is wel een leuke
mijn grap jattenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
A Serbian Film is wel een leuke
Ik kan je ook goede dingen vertellen maar gewoon kijkenquote:
Memento is echt de grootste anticlimax ooit. Wat een teringfilm bleek dat te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga straks memento kijken of Need for Speed.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Newborn porn heeft jou niet tot een kinderwens aangezet?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Memento is echt de grootste anticlimax ooit. Wat een teringfilm bleek dat te zijn.
Altijd kiezen voor Memento.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga straks memento kijken of Need for Speed.
Zijn daar beelden van? Hoor mensen steeds dat het superziek moet zijn maar nooit die beelden gezienquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Newborn porn heeft jou niet tot een kinderwens aangezet?
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Hoor mensen steeds dat het superziek moet zijn maar nooit die beelden gezien
Link in dm, heb op liveleak iets maar dat is alleen de reactie van een persoon op die beeldenquote:
download hem. heb geen link kijk nooit shit onlinequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Link in dm, heb op liveleak iets maar dat is alleen de reactie van een persoon op die beelden
Hoe kom je op dit filmpjequote:
lijkt op een kruising van een mens en een kikker ofzoquote:
Door die serbian movie zocht via Google op "Newborn porn liveleak" en toen stond die Youtube link daar.quote:
gastquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Door die serbian movie zocht via Google op "Newborn porn liveleak" en toen stond die Youtube link daar.
Schijnbaar is het een echte baby ook nog
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Door die serbian movie zocht via Google op "Newborn porn liveleak" en toen stond die Youtube link daar.
Ik vond het maar een naar filmpje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
sof is niet voor niks mijn vriendinnetjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat sof erg populair is in dit topic.
Ooh jammer ze is dus al geclaimd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
sof is niet voor niks mijn vriendinnetje
gelukkig ben ik verpest door het internetquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het altijd wel intrigerende beelden zo van damn nature you scary haha
dat mag jij denkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat sof erg populair is in dit topic.
hierquote:
helaas pindakaasquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer ze is dus al geclaimd.
hey schatjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
hier
Ik was aan het eten en fietsen
wat is een user als ikquote:
Ik ook niet, daarom ging ik even de Slimste Mens spelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat mag jij denken![]()
![]()
maar in ieder geval houd ik niet zo van de vieze dingetjes die hier net gepost werden
Jaquote:
Net als die mensen die liepen te janken in dat NWS-topic over lijkenfoto's natuurlijk is het niet fijn om te zien maar doen alsof het niet bestaat is best wel hypocriet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig ben ik verpest door het internet
maar is wel apart om te zien wat voor'n rare shit je op het normale internet al tegenkomt
hoi liefjequote:
In dat topic vond ik het erger om foto's te zien van kinderzakdoekjes of kinderspeelgoed dan lijkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Net als die mensen die liepen te janken in dat NWS-topic over lijkenfoto's natuurlijk is het niet fijn om te zien maar doen alsof het niet bestaat is best wel hypocriet.
iemand die niet zo van rare vunzige dingen houdtquote:
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat topic vond ik het erger om foto's te zien van kinderzakdoekjes of kinderspeelgoed dan lijken
Geen autoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
heeft iemand interesse in een kledingkast?
V&A / [TK] Kledingkast met spiegel
gaat het over dat filmpje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iemand die niet zo van rare vunzige dingen houdt
Ik kan me wel voorstellen dat als je in zo'n oorlogsgebied leeft je wel pakt wat je pakken kan omdat je moreel gezien toch al kapot bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Of hoe die rebellen met de spullen van die mensen omgingen zo respectloos als wat.
ik jou ookquote:
ik krijg een orgasme als ik jouw naam leesquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik jou ook
Denk elke minuut aan je <3
doequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog wat wodka en nog wat energy
zal ik mixdrankje maken xd
wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg een orgasme als ik jouw naam lees
ja xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog wat wodka en nog wat energy
zal ik mixdrankje maken xd