Jij krijgt zeker 100 euro zakgeld per week en dat vind jij dan nog weinigquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bijna wel ja, maar als ik bijvoorbeeld een PS4 wil moet ik dat wel van mijn eigen geld kopen.
weet niet meer of ik die gespeeld hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Carbon omdat mn vriend en beste vriend die ook spelen
Ligeon gaat te weinig spelen om regelmatig aandacht aan te kunnen besteden, dus die wordt het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Rommedahl momentjes
[..]
Ligeon
Ik vind alle energy drinks ranzig.quote:
Alles voor karmapuntenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt mij af en toe wel wat La Place restjes brengen toch?
Niet door vertellen he. Ik ben behoorlijk bang voor haar boze ogenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Subtiele snowbells diss. Vind ik leuk
Netjes, en wat een lompe collegaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles voor karmapuntensowieso goede daad gedaan dit weekend. Vogel had over zalm van een vrouw gepoept. Collega vond dat wij daar niets aan konden doen. Ik heb nieuwe gemaakt
Ja, dat is echt ongelofelijke aanstellerij. Er zit cafeïne in - dat is ongezond in grote hoeveelheden. Maar Nederlanders drinken gemiddeld iets van 3-4 koppen koffie per dag, dat is véél meer cafeïne dan je van meerdere blikjes energydrank binnenkrijgt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel meer suiker toch?
Je leest overal dat het gigantisch slecht is, al weet je dat cola ook gewoon kut is.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij krijgt zeker belachelijk veel zakgeld dus is geen probleem voor jou
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker 100 euro zakgeld per week en dat vind jij dan nog weinig
Ligeon speelt de eerstkomende weken welquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ligeon gaat te weinig spelen om regelmatig aandacht aan te kunnen besteden, dus die wordt het niet.
[..]
Ik vind alle energy drinks ranzig.
Echt clichématige pauperquote:
Wat een gierige collegaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles voor karmapuntensowieso goede daad gedaan dit weekend. Vogel had over zalm van een vrouw gepoept. Collega vond dat wij daar niets aan konden doen. Ik heb nieuwe gemaakt
Ja goeie filmsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
Gister nog Fast and the Furious 4 gekeken
Ik wil nieuwste deel nog zienquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
Gister nog Fast and the Furious 4 gekeken
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij krijgt zeker belachelijk veel zakgeld dus is geen probleem voor jou
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker 100 euro zakgeld per week en dat vind jij dan nog weinig
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)
wtf man 40 euro in de maand van je grootoudersquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)
ja dat bedoel ik, belachelijk veel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben hun enige kleinzoon.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf man 40 euro in de maand van je grootouders
tientje rapportgeld op zijn hoogst en geld voor verjaardag danquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg wel rapportgeld vroegâh van hun maar zakgeld? Nee
Ik ken echt niemand die dat krijgt.. Op Fylax nu na doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken best veel mensen die dat krijgen/kregen.
waar?quote:
Ja klopt, ik heb ze al wel eens gezegd dat minder ook goed is maar dat wouden ze niet.quote:
Ja ik op die leeftijd ook zoiets. Ik moest maar een bijbaantje zoeken als ik geld wou voor leuke dingenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.
Toen je vijftien was? Had je toen je geld al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.
Ik spaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kocht altijd onzin dingen van mijn zakgeld.
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kocht altijd onzin dingen van mijn zakgeld.
Nee, toen ik 9 was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen je vijftien was? Had je toen je geld al?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.
Ik belegde mijn geld inderdaad in aandelen van Shell.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |