Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
40 euro in de maand van mijn opa en oma en mijn ouders betalen mijn abonnement als zakgeld (25 euro)
Ik ben hun enige kleinzoon.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf man 40 euro in de maand van je grootouders
tientje rapportgeld op zijn hoogst en geld voor verjaardag danquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg wel rapportgeld vroegâh van hun maar zakgeld? Nee
Ik ken echt niemand die dat krijgt.. Op Fylax nu na doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken best veel mensen die dat krijgen/kregen.
waar?quote:
Ja klopt, ik heb ze al wel eens gezegd dat minder ook goed is maar dat wouden ze niet.quote:
Ja ik op die leeftijd ook zoiets. Ik moest maar een bijbaantje zoeken als ik geld wou voor leuke dingenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.
Toen je vijftien was? Had je toen je geld al?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger 2 euro zakgeld per week.
Ik spaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kocht altijd onzin dingen van mijn zakgeld.
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kocht altijd onzin dingen van mijn zakgeld.
Nee, toen ik 9 was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen je vijftien was? Had je toen je geld al?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.
Ik belegde mijn geld inderdaad in aandelen van Shell.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het enige kind in de hele wereld was die dat deed. Foei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |