pic van jou in papegaaien onesiequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wekelijks met Snowbells naar de Primark in Rotterdam. Ik mis enkel nog het dinosauriër pak
Jeetjequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wekelijks met Snowbells naar de Primark in Rotterdam. Ik mis enkel nog het dinosauriër pak
Ja, ze kwam net thuis met een grote boodschappentas vol Lidl spullen, en energy dus.quote:
Denk dat hij drie dagen voor de opening in zijn te kleine bedlaken gerold ligt te wachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou LR daar gaan shoppen denk je?
Hij heeft wel een beetje zijn Roy Donders-reputatie hoog te houden dus misschien hangt er wel een kek glitterpak voor hem.
Jij krijgt alles wat je wil of niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, ze kwam net thuis met een grote boodschappentas vol Lidl spullen, en energy dus.
domme moederquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, ze kwam net thuis met een grote boodschappentas vol Lidl spullen, en energy dus.
Jij komt mij af en toe wel wat La Place restjes brengen toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat hij drie dagen voor de opening in zijn te kleine bedlaken gerold ligt te wachten
Veel meer suiker toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zo veel suiker als cola, maar op een of andere manier gaat niet iedereen flippen als je zegt dat je cola drinkt.
Subtiele snowbells diss. Vind ik leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welkequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vanmiddag weer eens Need For Speed gespeeld
Lekker man espresso om wakker te worden en zondag een cappuccino in de tuin of op terras.quote:
Ik moet die film nog kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vanmiddag weer eens Need For Speed gespeeld
Die film is ook tofquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
need for speed driften was echt leuk altijd
Bijna wel ja, maar als ik bijvoorbeeld een PS4 wil moet ik dat wel van mijn eigen geld kopen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij krijgt alles wat je wil of niet?
Heb ooit fast of the furious gezien op aanraden van c_a maar dat was echt clichématige pauperquote:
ja jij krijgt zeker belachelijk veel zakgeld dus is geen probleem voor jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bijna wel ja, maar als ik bijvoorbeeld een PS4 wil moet ik dat wel van mijn eigen geld kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |