Hahah ja zoals die ene van Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg matige spelers in de Eredivisie verder om belachelijk te maken
Ook zo'n kutzaak.quote:
Is sowieso troep voor je lijf snap echt niet dat mensen dat elke dag drinken of je moet de lightversie pakken maar er zit fucking veel suiker in die rotzooi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Bullit & Red Bull
Opent binnenkort eentje in Den Haagquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook zo'n kutzaak.
Hebben ze hier dranghekjes neergezet om de bezoekers te reguleren.
Ga je binnen kijken alleen maar pauperkleding.
Mortaxx daar waar jij mij hebt geroyeerd uit KLB zal ik mijn klacht hier even moeten doen. Mijn bedlaken is te klein voor mijn bed maar ik heb geen zin om mijn bed een tweede keer op te makenquote:
Maar goed dat dat niet gebeurd is, dan hadden we nu allemaal spierpijn van het lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut ik hoopte dat je zou vragen "welke?" en dan zei ik "allemaal![]()
![]()
!:!!1"
Goede troll wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kut ik hoopte dat je zou vragen "welke?" en dan zei ik "allemaal![]()
![]()
!:!!1"
Zou LR daar gaan shoppen denk je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opent binnenkort eentje in Den Haag
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
Bullitdrink ik al sinds mn zestiende. Af een toe dan
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Energy drank van AH basic klappen ja toch
Godverquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat dat niet gebeurd is, dan hadden we nu allemaal spierpijn van het lachen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat dat niet gebeurd is, dan hadden we nu allemaal spierpijn van het lachen.
Roy Donders is wel een persoonlijkheid en daar houdt hij van. Hmmm.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou LR daar gaan shoppen denk je?
Hij heeft wel een beetje zijn Roy Donders-reputatie hoog te houden dus misschien hangt er wel een kek glitterpak voor hem.
koopt je moeder dat voor je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
Ik drink maar 1 energy blikje per dag. Meer cafeïne mag ik niet
Ik ga wekelijks met Snowbells naar de Primark in Rotterdam. Ik mis enkel nog het dinosauriër pakquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou LR daar gaan shoppen denk je?
Hij heeft wel een beetje zijn Roy Donders-reputatie hoog te houden dus misschien hangt er wel een kek glitterpak voor hem.
Wat is er mis met een bak koffiequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
Ik drink maar 1 energy blikje per dag. Meer cafeïne mag ik niet
Net zo veel suiker als cola, maar op een of andere manier gaat niet iedereen flippen als je zegt dat je cola drinkt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is sowieso troep voor je lijf snap echt niet dat mensen dat elke dag drinken of je moet de lightversie pakken maar er zit fucking veel suiker in die rotzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |