Of die Rommedahl momentjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aftrapjes van RenéMag ik het nog één keer zien
Ligeonquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe Manolev gaat worden
Coopquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Of de Coop.
De rest is gewoon te ver weg.
Die nick van Groningenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe Manolev gaat worden
Hey, dat heb ik gemist. Is wel nice. Vorig seizoen wist ik soms echt even niet waar ze het over hadden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
VI blijft nog wel ff hoor zeker nu ze de rechten weer hebben
De legendarische rush van Bak Nielsenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Rommedahl momentjes
[..]
Ligeon
vraag hoeveel plastic tassen mortaxx heeft van de AHquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou je toch kapot schamen met zo'n Lidl-tasje.
Zeker een kanshebber na gisteren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die Rommedahl momentjes
[..]
Ligeon
Zelfde types gaan naar de primarkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou je toch kapot schamen met zo'n Lidl-tasje.
Of Tim de Cler die er echt in ging gelovenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De legendarische rush van Bak Nielsen
Genoeg matige spelers in de Eredivisie verder om belachelijk te makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker een kanshebber na gisteren.
Of anders Immers die denkt dat die Messi is.
Te duur.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Bullit & Red Bull
Dat is eigenlijk gewoon teringranzig, ook al drink ik het soms ook wel eens om mijn mbo-imago in stand te houden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Bullit & Red Bull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |