ouiquote:
ça va bien, merciquote:
smoothquote:
google translatequote:
Ik deed de zin nog expres in een verkeerde volgorde, want zelfs met juist lopende zinnen krijg je nog kromme franse zinsbouwquote:
ça va bien aussiquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik deed de zin nog expres in een verkeerde volgorde, want zelfs met juist lopende zinnen krijg je nog kromme franse zinsbouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was geen vraagquote:
quote:
نا ما بعد بعض النصوص في البرنامج نصي لأنني لا أعرف كيف لإظهار أنني الترجمة من Google يمكن العثور علىquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
"Ik post een stukje tekst in een schrift dat ik niet beheers om te laten zien dat ik ook Google Translate kan vinden en gebruiken"
keep your big mouthquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
"Ik post een stukje tekst in een schrift dat ik niet beheers om te laten zien dat ik ook Google Translate kan vinden en gebruiken"
Dat klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |