dat mag jij denkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat sof erg populair is in dit topic.
hierquote:
helaas pindakaasquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer ze is dus al geclaimd.
hey schatjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
hier
Ik was aan het eten en fietsen
wat is een user als ikquote:
Ik ook niet, daarom ging ik even de Slimste Mens spelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat mag jij denken![]()
![]()
maar in ieder geval houd ik niet zo van de vieze dingetjes die hier net gepost werden
Jaquote:
Net als die mensen die liepen te janken in dat NWS-topic over lijkenfoto's natuurlijk is het niet fijn om te zien maar doen alsof het niet bestaat is best wel hypocriet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig ben ik verpest door het internet
maar is wel apart om te zien wat voor'n rare shit je op het normale internet al tegenkomt
hoi liefjequote:
In dat topic vond ik het erger om foto's te zien van kinderzakdoekjes of kinderspeelgoed dan lijkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Net als die mensen die liepen te janken in dat NWS-topic over lijkenfoto's natuurlijk is het niet fijn om te zien maar doen alsof het niet bestaat is best wel hypocriet.
iemand die niet zo van rare vunzige dingen houdtquote:
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat topic vond ik het erger om foto's te zien van kinderzakdoekjes of kinderspeelgoed dan lijken
Geen autoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
heeft iemand interesse in een kledingkast?
V&A / [TK] Kledingkast met spiegel
gaat het over dat filmpje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iemand die niet zo van rare vunzige dingen houdt
Ik kan me wel voorstellen dat als je in zo'n oorlogsgebied leeft je wel pakt wat je pakken kan omdat je moreel gezien toch al kapot bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Of hoe die rebellen met de spullen van die mensen omgingen zo respectloos als wat.
ik jou ookquote:
ik krijg een orgasme als ik jouw naam leesquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik jou ook
Denk elke minuut aan je <3
doequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog wat wodka en nog wat energy
zal ik mixdrankje maken xd
wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg een orgasme als ik jouw naam lees
ja xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog wat wodka en nog wat energy
zal ik mixdrankje maken xd