praat niet tegen mequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
Etsu ik ruil jou in voor wp aangezien je toch hetero bent geworden
thnx :$$$$quote:
ik moet helemaal niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo
[..]
je moet je scheren
[..]
blabla
nee ligt wel goed daar zoquote:
Etsu heeft jou allang ingeruild voor mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
Etsu ik ruil jou in voor wp aangezien je toch hetero bent geworden
Elan is toch ook gewoon een acteur?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
Ik heb ooit eens foto van elan gekregen maar dat was een acteur hahahhahaha
ahaahahahahahah zo grappig!!! xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
Helemaal niet jij kreeg echte foto toen ging je nog grapjes makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
wel een hele slechtequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan is toch ook gewoon een acteur?
Kan jij niet even lekker een half uur met je hoofd onder je Topper gaan liggen menstrueel gedrochtquote:
ja omdat hij acteur is op TV.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet jij kreeg echte foto toen ging je nog grapjes maken
Aldus jijquote:
morgenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij niet even lekker een half uur met je hoofd onder je Topper gaan liggen menstrueel gedrocht
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij
Nooit iets grappigs altijd van die clichématige dommigheden die niemand iets boeit.
En dan ben je nog voor PSV ook.
Arme jij
Welke foto heb ik je gestuurd duckface of die anderequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja omdat hij acteur is op TV.
Als ik thuis ben zoek ik hem op en kijk ik er nog even naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |