Volgens mij moest ze alleen met Tjacka een keer mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gaat af en toe naar Ajax dacht ik maar zij en Knut in een topic gaat niet lang goed
Maakt verder niet uit ook. Ik zou het een stuk kutter vinden om een VBL ban te hebbenquote:
Ooh jullie kwamen elkaar al eens tegen in GRTDquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Gevonden:
VBL / [VBL Slowchat] #3129 GroteGekMet(een niet rullevante)Mening
link naar het topicquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Echt, Brummetje in dat rijlestopic. Zo sneu.
Kutuser
Ken ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Echt, Brummetje in dat rijlestopic. Zo sneu.
Kutuser
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jullie kwamen elkaar al eens tegen in GRTD
Saind toch ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij moest ze alleen met Tjacka een keer mee.
En ze was heel stil schijnt toen ze LR en Smoofie tegenkwamen
[..]
Maakt verder niet uit ook. Ik zou het een stuk kutter vinden om een VBL ban te hebben
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu en vbl? Die jongen is op zijn 14e in een kapperszaak gaan werken !!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Hij is begonnen met hier kutten, en als ik naar VBL ga en hem vriendelijk begroet, zegt die 'donder op'.
Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld en sindsdien is het oorlog tussen ons.
Adames ook volgens mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Saind toch ook?
Mja ik zou ook onder de indruk zijn als ik LR in een voetbalstadion zou tegenkomen. Dat Haagse accent die brede glimlach en dat slordige matje in zijn nek zullen toch indruk gemaakt hebben op dat arme geitje
Maarquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Hij is begonnen met hier kutten, en als ik naar VBL ga en hem vriendelijk begroet, zegt die 'donder op'.
Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld en sindsdien is het oorlog tussen ons.
Precies, dat is wat ik duidelijk wilde maken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar
Het ligt nooit aan jou in ieder geval die conclusie kunnen we wel trekken toch (hihihihi)
Nee Tjacka ging wel gewoon praten alleen zij stond er maar een beetje bij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Adames ook volgens mij. En Tjacka en cachet waren toen stil schijnt.
Sowieso dat LR indruk maakt, zo'n mooi kapsel zie je zelden.
Kan ik me ook wel voorstellen opzich, ik zou bij een meet ook niet meteen de oren van de kop lullen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee Tjacka ging wel gewoon praten alleen zij stond er maar een beetje bij.
Zo ken ik d'r weer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee Tjacka ging wel gewoon praten alleen zij stond er maar een beetje bij.
Hoezo een geitjequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo ken ik d'r weer.
Stoere praat op FOK! maar IRL een stil en passief geitje.
Preciesquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen opzich, ik zou bij een meet ook niet meteen de oren van de kop lullen.
Ik pas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel een meet voor tussen Etsu, Knut en xcachet
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, kwam zomaar in me op toen ik achterkwam dat ze Tjacka's anus likt
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel een meet voor tussen Etsu, Knut en xcachet
Jij bent partijdig, dus nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussen
Sowieso lijkt me een meet wel apart. Ook al spreek je elkaar wel elke dag, lijkt het me toch awkward om elkaar ineens in het echt te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
Helemaal als je partner met mensen staat te lullen die je niet eens kent en die van een heel ander subforum afkomstig zijn dan waar jij post.
Jammerquote:
En ik om erbij te zitten met een grote bak popcornquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En elan om de boel een beetje te scheidsrechteren en conflicten te sussen
VIquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu en vbl? Die jongen is op zijn 14e in een kapperszaak gaan werken !!
maak er maar opa vanquote:
wat vervelendsquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
de eerste die wat vervelends zegt sla ik ter plekke met mijn rollator met stervelgen nokkie
wat is lekkere drank?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
de eerste die wat vervelends zegt sla ik ter plekke met mijn rollator met stervelgen nokkie
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
maak er maar opa van
Die konkopizza is hier al maanden uit assortiment had je m nog liggen of waquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
als ik straks hele dikke ruften ga laten weten jullie waarom
welke vraagquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
kan die vraag ook aan de ex-vriendjes van etsu vragen maar daar heb ik geen contact mee
ben je een wijf ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt lekker is dat is Bacardi Lemon met Fanta
oh ik drink nooit fantaquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt lekker is dat is Bacardi Lemon met Fanta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |