Haten op Knutgodquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
alle gasten uit VBL zijn welkom behalve Knutkneus.
ik vind het goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja sorry hooriedereen is welkom behalve wp en Knutkneus
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nooit met hem gesproken, maar wat ik heb gehoord lijkt het me een chille jongen.
Knut mag opdonderen zoals hij dat tegen mij zei.quote:
Knut is niet aardig als hij meteen 'opdonderen' zegt tegen mensen die hij nog nooit heeft gesproken en ergens voor het eerst komenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind het goed
al is knut ook best een aardige jongen op zijn wielrennen en japan fetish na
Knut als je dit leest niet alleen het negatieve eruit pakken
Dan zal je wel weer aan het trollen geweest zijn in VBL want hij zegt dat echt niet zomaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knut mag opdonderen zoals hij dat tegen mij zei.
[..]
Knut is niet aardig als hij meteen 'opdonderen' zegt tegen mensen die hij nog nooit heeft gesproken en ergens voor het eerst komen
Nooit gelezen, dacht alleen dat hij het had tegen xcachet .quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Knut is niet aardig als hij meteen 'opdonderen' zegt tegen mensen die hij nog nooit heeft gesproken en ergens voor het eerst komen
Nee. Ik zei alleen 'Hallo'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zal je wel weer aan het trollen geweest zijn in VBL want hij zegt dat echt niet zomaar.
Ik zal even opzoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gelezen, dacht alleen dat hij het had tegen xcachet .
Heeft hij VBL banquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:59 schreef Elan het volgende:
Je hebt niet voor niks VBL-ban voor de rest van je leven Etsu dus doe niet zo hypocriet aub
Knut vindt het gewoon lastig om nieuwe users te moeten verwelkomen in de SC.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik zei alleen 'Hallo'.
[..]
Ik zal even opzoeken.
Hij dacht zeker: "Etsu komt uit GRTD net als xcachet dus hij zal wel net zo vervelend doen als xcachet"quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar zal een reden achter zitten dus dat Knut zulke opmerkingen gaf
Uh neequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij dacht zeker: "Etsu komt uit GRTD net als xcachet dus hij zal wel net zo vervelend doen als xcachet"
hij kan toch ook die ban hebben gekregen nadat Knut zei dat hij moest opdonderen. Dat Etsu toen mad werd ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee
Anders kreeg jij toch die ban niet? Als hij gewoon relaxt en normaal deed
Vraag Etsu xDquote:
Kan ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij kan toch ook die ban hebben gekregen nadat Knut zei dat hij moest opdonderen. Dat Etsu toen mad werd ofzo
xcachet heeft toch niks te zoeken in VBL, die komt af en toe in de SC om Knut te trollenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag Etsu xD
Xcachet had er ook een keer eentje maar die werd direct weer teruggedraaid toen.
Volgens mij houdt Etsu niet eens van voetbal dus maakt het ook verder niet uit allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook.
Mis Etsu niet zo in VBL eerlijk gezegd
Ze gaat af en toe naar Ajax dacht ik maar zij en Knut in een topic gaat niet lang goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
xcachet heeft toch niks te zoeken in VBL, die komt af en toe in de SC om Knut te trollen
Klopt. Ik zit er niet mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Etsu niet eens van voetbal dus maakt het ook verder niet uit allemaal.
net als jij en etsuquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gaat af en toe naar Ajax dacht ik maar zij en Knut in een topic gaat niet lang goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |