Die is bang voor Mortaxxquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haal mijn grote vriend René wel even.
hmm goedgekeurdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou wil Johannes een keer ontmoeten en jou dronken voeren en daarna seks met je hebben in je kledingkast met spiegel.
is goed dan koop ik enkel snacksquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Ik zal drank meenemen zoveel als nodig
wietparkiet is niet uitgenodigdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel verstoppen dan anders vreet wietparkiet ze zo op uit de vriezer
ik mag wel komen tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
wietparkiet is niet uitgenodigd
maar je kent de dresscode he?
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
wietparkiet is niet uitgenodigd
maar je kent de dresscode he?
naakt is het dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Maar naakt lijkt me geen goed idee als Fylax ook is uitgenodigd
Jij drinkt nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik mag wel komen toch
altijd al elan willen ontmoeten natuurlijk
alle gasten uit VBL zijn welkom behalve Knutkneus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik mag wel komen toch
altijd al elan willen ontmoeten natuurlijk
zelfs hmf?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
alle gasten uit VBL zijn welkom behalve Knutkneus.
kan ie dat?quote:
dan heb je andere dingen gehoord dan ik dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nooit met hem gesproken, maar wat ik heb gehoord lijkt het me een chille jongen.
niet voor jouquote:
ja sorry hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan heb je andere dingen gehoord dan ik dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |