Hier geloof ik helemaal niets van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]toen ik hem een klein tikje gaf, moest die janken.
snap niet dat je dat grappig vindtquote:
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet dat je dat grappig vindt
Lach je ook altijd als het 19:45 is?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt elan. Ik voel me gewaardeerd.quote:
ik ben wel een beetje klaar met voetbal na Groningen, Feyenoord en Ajax gezien te hebben. PSV gelukkig nog gemist.quote:
geef maar 3 redenen waarom je dat zou willenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wel
Mag ik op je housewarming komen
Hij kan de lazarus krijgen toen Inso keertje heel depri was maakte hij grapjes over snijden en emo dus wie koeken uitdeelt moet ze ook kunnen incasseren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooi zo, heb je tijd om je excuses aan te bieden aan fok-it
jezus wat een taalgebruikquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan de lazarus krijgen toen Inso keertje heel depri was maakte hij grapjes over snijden en emo dus wie koeken uitdeelt moet ze ook kunnen incasseren.
Nou wil Johannes een keer ontmoeten en jou dronken voeren en daarna seks met je hebben in je kledingkast met spiegel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef maar 3 redenen waarom je dat zou willen
Ik haal mijn grote vriend René wel even.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus wat een taalgebruikdoe ff normaal man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |