bos?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij daarmee moet ophouden in een volle bos.
Kijken hoe hij dan reageert
Sinds altijd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een getinte man van rond de 50?
Oohja snap ik ook wel, maar denk niet dat dat de reden is dat hij vandaag niet op FOK! post. Er zijn namelijk genoeg andere users die wel normaal kunnen doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat fokkie daar best boos om is. snap het van zijn kant ook wel hoor.
quote:
waaruit blijkt datquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent onzeker
Dat is een stuk erger.
nee dat durf ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat hij daarmee moet ophouden in een volle bos.
Kijken hoe hij dan reageert
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat fokkie daar best boos om is. snap het van zijn kant ook wel hoor.
kom op je kan hetquote:
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
sof zeg maar tegen hem dat je met mij bent verloofd en dat als hij je nog eens aankijkt, ik hem in elkaar sla zodat hij appelmoes is
ooh zit karel appel in die busquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
sof zeg maar tegen hem dat je met mij bent verloofd en dat als hij je nog eens aankijkt, ik hem in elkaar sla zodat hij appelmoes is
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
- Paxcon
Hij is een FOK!ker...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
Waarom is het raar dat hij er niet is. Misschien geniet hij buiten van het lekkere weer
Je constante gekrijs om bevestiging in welke vorm dan ook en het feit dat je aardig gevonden wilt worden op een online forum.quote:
hij maakt kreun geluiden en likt aan zijn vingers helpquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kom op je kan het
beter dan dat zo'n oude viespeuk beetje naar je tieten zit te staren
dat mogen alleen jonge viespeuken toch
pak je strap en leeg je clip op zijn hoofdquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hij maakt kreun geluiden en likt aan zijn vingers help
Misschien heeft hij gewoon net kip gegeten maak je niet drukquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga naar de buschauffeur en zeg dat je seksueel geïntimideerd bent. Dan word hij eruit gesmeten en overredenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
het bericht hierboven niet gelezen en jou kennende zal het onzin zijn, dus ga het ook niet lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je constante gekrijs om bevestiging in welke vorm dan ook en het feit dat je aardig gevonden wilt worden op een online forum.
Iemand met ballen zou zich daar totaal niet druk om maken.
Iemand zoals ik dus
ik ben niet strapped atmquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pak je strap en leeg je clip op zijn hoofd
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
het bericht hierboven niet gelezen en jou kennende zal het onzin zijn, dus ga het ook niet lezenx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |